Wine & Dine

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Wine & Dine

Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
2 dagen na mekaar a la carte gegeten en eten was eerste klas. Gezien volle eetzaal en feestje vielen wacttijden erg mee. 20% online korting is zeer welkom
Lionel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
A la carte gegeten met prima asperges en heerlijke kalfszwezeriken. Menu zag er ook lekker uit
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Echt heerlijk gegeten.

Een professionele gastheer heeft ons geadviseerd over een heerlijke fles wijn en heeft met zijn vrolijkheid ons een hele fijne avond bezorgd.

Voorgerecht een proeverij, dat is zijn geld meer dan waard! Hoofdgerecht hoen en lam, heerlijk mals en verse groenten erbij.

De sfeer was ontspannen, mooie lokatie en gezellig ingericht. fijne stoelen, alleen iets krap op elkaar zodat bediening er niet altijd tussendoor kon.

Super avond gehad.
Marina B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellige avond gehad!

Een professionele en vrolijke gastheer heeft ons goed geadviseerd over een heerlijke fles rode wijn.

Het voorgerecht was een proeverij van 2 warme en 4 koude gerechtjes, echt heerlijk. Hoofdgerecht was hoen en lam, mals en zacht met verse groenten.

Sfeer was ontspannen, mooie locatie en fijne sttoelen. De tafels stonden iets te krap op elkaar, waardoor de bediening er niet altijd goed tussendoor kon.
mr. HGW S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het eten was redelijk tot goed, maar mijns inziens te duur naar verhouding van het gebodene. Garnering was erg mager en supplementen zijn extra tegen betaling. Men streeft de allure na van een heel goed restaurant, maar is het net niet. Bediening was vriendelijk. De stoelen buiten waren helaas niet comfortabel bij een te lange zit van 5 uur. De gangen moeten toch zeker elkaar sneller opvolgen. Minpunt!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten. De bediening is altijd vriendelijk. Het is en blijft voor mij "the place to be"....Het zal beslist niet de laatste keer zijn dat we hier eten en heerlijk op het grote terras zitten met name in het warmere seizoen van het jaar.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hadden vanavond een fantastisch kerstdiner. Eten en wijn waren erg lekker en een leuke bediening.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Tafeltjes staan wat dicht naast elkaar
Janine T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017