Wine & Bite wijnbar

Deurningerstraat 30 7571 BD Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Wine & Bite wijnbar

Bent u een liefhebber van een goed glas wijn in combinatie met een Bite/tapas? Dan is de Wine & Bite wijnbar in Oldenzaal het juiste adres voor u. Wij zijn gevestigd in het Restaurant van het historische pand "Hotel het Wapen van Amsterdam" aan de Deurningerstraat 30 te Oldenzaal. Een wijnbar zoals een wijnbar behoort te zijn.

U kunt hier een keus maken uit meer dan 50 wijnen die allemaal per glas te verkrijgen zijn. Wijnen van over de hele wereld. Keus genoeg dus!

Meer informatie over restaurant Wine & Bite wijnbar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 00:00

mhaveman .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere kleine gerechtjes op deze manier kan je van alles proeven.
Wij waren met de ah kaart alles van de kaart kun je bestellen en ze rekenen de helft van de normale prijs
Als ik het volle pond moest betalen vind ik het te duur.
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne avond gehad, lekker gegeten. Gerechten zijn goed gekruid en netjes geserveerd. De wijn kun je eerst proeven, wat erg prettig is. Wij komen terug!
hannekebugter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom helemaal perfekt! Gerechtjes zijn van uitstekende kwaliteit. Dito wijnen. De hoeveelheden zijn precies goed. Keuze uit verschillende tafels, hoog en laag.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke ontvangst goede sfeer redelijke prijs al met al prima om nog een keer met vrienden of familie naar toe te gaan ben dan erg benieuwd wat zij er van vinden
m.ebbekink .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gastvrije ontvangst en bediening en rustige entourage. We komen hier graag op korte termijn nog een keer terug.
albertheijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn hier al vaker geweest en iedere keer is het weer geweldig. Het was lekker weer dus konden wel lekker buiten zitten. Lekkere rose en super lekkere sushi en tapes allemaal vers. Je kan gewoon kiezen van de kaart en berekenen de helft van het eten. We komen zeker weer terug.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding een vernieuwde kaart aantal goede gerechten er bij en de wijnen zijn als gewoonlijk weer top.
hannekebugter .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De tapas gerechtjes zijn van een heel goede kwaliteit. Bijzondere smaakcombinaties, lekker bereid en de hoeveelheid van wat je op het schaaltje krijgt is in verhouding tot de prijs.
De bediening is vriendelijk en de inrichting gezellig, sfeervol.
Alleen in de tuin zouden wij hopen volgende keer wat meer (hoger) groen aan te treffen. En lijkt het ons beter om de witte muren een kleur te geven. Dit is bij zonnig weer heel fel aan de ogen.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met bonnen van de AH restaurant actie heerlijk met z'n vieren gegeten. We mochten kiezen van de hele kaart en bij de afrekening werd de helft van de prijs van de gerechten afgetrokken.
Ontzettend vriendelijke bediening! Jammer dat we aan de anderen kant van het land wonen anders kwamen we hier absoluut vaker.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!
De sushi was om je vingers erbij af te likken.
Gezellige ambiance en bediening was zeer vriendelijk
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Als je van sushi houdt heb je hier meer dan genoeg keuze, andere gerechten wat weinig keuze. Wel hele vriendelijke bedienig, vooral de jongen die ons gisteren avond hielp vonden wij een hele goede .
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Het is een aanrader om hier te gaan eten. Moet je wel van wijn en tapas en sushi houden.
igor W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer en uitermate attent personeel! Zowel voor een snelle hap als lang tafelen een geschikt restaurant. Leuk ook dat gedronken wijn direct te bestellen is.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi concept in een van oudsher mooie locatie. Lekkere verrassende gerechtjes van goede kwaliteit. Jong, attent en vlot personeel. Alle ingrediënten voor een lekker avondje uit.
T_hijs8 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor een tweede gegeten. Zonder uitzondering allemaal heerlijke gerechten en een mooie wijnkaart..
Aankleding erg leuk

Bediening is erg vriendelijk en correct alleen laat soms lang op zich wachten. Toch een aantal keer met lege glazen gezeten.
Nikkie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De serveerders waren allen erg jong en kwamen onervaren over. Zo wisten ze niet wat ze op tafel zetten en wisten niet welke wijn bij welkgerecht past (terwijl het een wijnbar is). De sushi kon al snel nieteer besteld worden omdat de rijst op was, en ook de patatjes waren snel op.
Verder prima gegeten en lekker wijn gehad. Maar ik zou er niet nogmaals naartoe gaan.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede prijs kwaliteits verhouding echt tapas en zeer goede wijnen . Wij komen hier altijd graag weer terug .Tevens is het het mindere gehorige nu dat geeft veel rust.
silvianekkers .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg prettige ongedwongen sfeer.
Gastvrij.
Heerlijke gerechten; voor elk wat wils.
Wijnkaart met erg veel keuze.
Kortom aanrader voor iedereen.
nazan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, duidelijke kaart en vriendelijke personeel!! De biefstuk spies was ook heerlijk mals !! Zeker bog een keer de moeite waard!
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een absolute aanrader. Wij waren met 5 personen, en kregen op basis van 2 restaurant acties 40% korting wat ik erg schappelijk vond. Het eten is heerlijk ( tuurlijk smaken verschillen) er is voor elk wat wils, grote porties voor een 'bite'.Heerlijke (huis) wijn en koffie. Water in een karaf, deze wordt niet in rekening gebracht. Ook dat vinden wij een aanvulling. Al het personeel was heel vriendelijk en geduldig. Totaal geen opdringerigheid en ook meedenkend.
Kwaliteit prijs verhouding heel goed, wat ons betreft. Wij komen zeker terug.