Wine & Bite wijnbar

Deurningerstraat 30 7571 BD Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Wine & Bite wijnbar

Bent u een liefhebber van een goed glas wijn in combinatie met een Bite/tapas? Dan is de Wine & Bite wijnbar in Oldenzaal het juiste adres voor u. Wij zijn gevestigd in het Restaurant van het historische pand "Hotel het Wapen van Amsterdam" aan de Deurningerstraat 30 te Oldenzaal. Een wijnbar zoals een wijnbar behoort te zijn.

U kunt hier een keus maken uit meer dan 50 wijnen die allemaal per glas te verkrijgen zijn. Wijnen van over de hele wereld. Keus genoeg dus!

Meer informatie over restaurant Wine & Bite wijnbar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Wine & Bite wijnbar

Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een echte aanrader om te gaan eten, gezellig met vrienden of samen met partner. Heerlijk eten en heerlijke wijnen voor een gezellige avond uit!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
leuk concept. Prima wijnen in de wijnproeferij
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was alleraardigst. Kortom: een aanrader!!!! Wat ook fijn is dat je niet gebonden aan een menu maar dat je 50% korting krijgt op het eten! SUPER!!!
albertheijn .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, kwamen geregeld langs of alles naar wens was. Heerlijke tapes en sushi. Aanrader om hier te eten of gezellig een wijntje te drinken want ze hebben hier ook heel veel keus in goede wijnen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gelegenheid om kleine hapjes te eten. Wijnen zijn uitgebreid en redelijk geprijsd. Tip: Zelf zou ik meer gebruik hebben gemaakt van streekproducten...maar dat is een eigen keuze natuurlijk!
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke bediening, sfeervol restaurant. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de fijne smaken.
Prima wijntje, kortom een avond genieten, voor herhaling vatbaar.
René S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een goed restaurant waar je lekker kunt eten. Wij waren er voor het AH menu. We konden kiezen uit de hele kaart. Er was geen beperking of een surplus wat je bij veel restaurants ziet. Voor het eten betaal je wat je samen gegeten hebt en daar krijg je dan 50% korting over. Ook de keuze van de gerechten is ruim voldoende. Voor elk wat wils. Veel restaurants die meedoen aan het AH menu hebben vaak bavette of sukade als hoofdgerecht. Dat begint te vervelen. Hier zijn ze op de Spaanse en Japanse toer en dat is leuk. Ook goede en redelijk geprijsde wijnen.
mhaveman .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere kleine gerechtjes op deze manier kan je van alles proeven.
Wij waren met de ah kaart alles van de kaart kun je bestellen en ze rekenen de helft van de normale prijs
Als ik het volle pond moest betalen vind ik het te duur.
Carlien V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne avond gehad, lekker gegeten. Gerechten zijn goed gekruid en netjes geserveerd. De wijn kun je eerst proeven, wat erg prettig is. Wij komen terug!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Leuke ontvangst goede sfeer redelijke prijs al met al prima om nog een keer met vrienden of familie naar toe te gaan ben dan erg benieuwd wat zij er van vinden
hannekebugter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wederom helemaal perfekt! Gerechtjes zijn van uitstekende kwaliteit. Dito wijnen. De hoeveelheden zijn precies goed. Keuze uit verschillende tafels, hoog en laag.
m.ebbekink .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gastvrije ontvangst en bediening en rustige entourage. We komen hier graag op korte termijn nog een keer terug.
albertheijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We zijn hier al vaker geweest en iedere keer is het weer geweldig. Het was lekker weer dus konden wel lekker buiten zitten. Lekkere rose en super lekkere sushi en tapes allemaal vers. Je kan gewoon kiezen van de kaart en berekenen de helft van het eten. We komen zeker weer terug.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding een vernieuwde kaart aantal goede gerechten er bij en de wijnen zijn als gewoonlijk weer top.
hannekebugter .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De tapas gerechtjes zijn van een heel goede kwaliteit. Bijzondere smaakcombinaties, lekker bereid en de hoeveelheid van wat je op het schaaltje krijgt is in verhouding tot de prijs.
De bediening is vriendelijk en de inrichting gezellig, sfeervol.
Alleen in de tuin zouden wij hopen volgende keer wat meer (hoger) groen aan te treffen. En lijkt het ons beter om de witte muren een kleur te geven. Dit is bij zonnig weer heel fel aan de ogen.
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met bonnen van de AH restaurant actie heerlijk met z'n vieren gegeten. We mochten kiezen van de hele kaart en bij de afrekening werd de helft van de prijs van de gerechten afgetrokken.
Ontzettend vriendelijke bediening! Jammer dat we aan de anderen kant van het land wonen anders kwamen we hier absoluut vaker.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!
De sushi was om je vingers erbij af te likken.
Gezellige ambiance en bediening was zeer vriendelijk
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Als je van sushi houdt heb je hier meer dan genoeg keuze, andere gerechten wat weinig keuze. Wel hele vriendelijke bedienig, vooral de jongen die ons gisteren avond hielp vonden wij een hele goede .
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Het is een aanrader om hier te gaan eten. Moet je wel van wijn en tapas en sushi houden.
igor W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer en uitermate attent personeel! Zowel voor een snelle hap als lang tafelen een geschikt restaurant. Leuk ook dat gedronken wijn direct te bestellen is.