Wine & Bite wijnbar

Deurningerstraat 30 7571 BD Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Wine & Bite wijnbar

Bent u een liefhebber van een goed glas wijn in combinatie met een Bite/tapas? Dan is de Wine & Bite wijnbar in Oldenzaal het juiste adres voor u. Wij zijn gevestigd in het Restaurant van het historische pand "Hotel het Wapen van Amsterdam" aan de Deurningerstraat 30 te Oldenzaal. Een wijnbar zoals een wijnbar behoort te zijn.

U kunt hier een keus maken uit meer dan 50 wijnen die allemaal per glas te verkrijgen zijn. Wijnen van over de hele wereld. Keus genoeg dus!

Meer informatie over restaurant Wine & Bite wijnbar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wine & Bite wijnbar

geertsoes1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wine and bite is echt iets wat bij mij past !
Vriendelijk personeel die weet waar ze over praten .
Prachtige wijnen en heerlijke bites voor ieder wat wils .
Staat boven aan mijn lijstje
Mariël A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een heerlijk familiediner met voor ieders proeverijen naar wens en zeker voor herhaling vatbaar. We kunnen het iedereen aanraden.
engbe199 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Top. Komen zeker terug. Heerlijk gegeten in een hele rustige sfeer. Kun je een heel avondje uit van maken. Bediening vriendelijk .
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Via AH restaurantactie hier gegeten. Lekkere wijnen en prima gerechten. Met de AH actie is de prijs/kwaliteitverhouding prima, zonder actie is het wel vrij prijzig. Erg goede gerechtjes en prima wijnen. De gerechtjes werden in een prima tempo opgediend, niet te langzaam en niet te snel. Personeel is jong, maar vriendelijk en attent.
Nancye E.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, heerlijke wijnen, goeie sfeer!Het restaurant is mooi ingericht. De wijnkaart is erg uitgebreid. Hapjes zijn heerlijk en gevarieerd.
J K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren allemaal zeer smaakvol. Ook het restaurant was erg gezellig. Zeker een aanrader.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten ter gelegenheid van ons 6 jarig huwelijk.
bediening is vriendelijk en snel.
De wijnkaart heerlijk uitgebreid.
Zowel de sushi als de tapas smaken prima!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
het was heerlijk en gezellig, komen zeker weer.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zo als gewoonlijk weer zeer goed, zijn er reeds meerdere keren al geweest sfeer en prijs kwaliteit bijzonder goede verhouding en de wijnen zijn top.

Jonnie en Sabine Tigelaar
Thea G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad met lekker eten en heerlijke wijn.
Hoera voor de AH zegels.
We komen graag nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten in relaxte sfeer, supervriendelijke en bekwame bediening. 't Was op onze avond erg rustig, maar daar hadden wij geen problemen mee. Ook fijn dat de tafels op goede afstand van elkaar stonden en dat de muziek niet te luid was.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gewoon goed eten van een gevarieerde kaart. Vriendelijke en attente bediening.
Wijnkaart met mooie wijnen die geproefd mogen worden.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mooie kaart met diverse gerechten. Het telkens weer opnieuw mogen uitzoeken of en wat je wilt eten, heeft zijn eigen dynamiek en is erg goed bevallen. Bediening was ook erg prettig.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een echte aanrader om te gaan eten, gezellig met vrienden of samen met partner. Heerlijk eten en heerlijke wijnen voor een gezellige avond uit!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
leuk concept. Prima wijnen in de wijnproeferij
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was alleraardigst. Kortom: een aanrader!!!! Wat ook fijn is dat je niet gebonden aan een menu maar dat je 50% korting krijgt op het eten! SUPER!!!
albertheijn .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, kwamen geregeld langs of alles naar wens was. Heerlijke tapes en sushi. Aanrader om hier te eten of gezellig een wijntje te drinken want ze hebben hier ook heel veel keus in goede wijnen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima gelegenheid om kleine hapjes te eten. Wijnen zijn uitgebreid en redelijk geprijsd. Tip: Zelf zou ik meer gebruik hebben gemaakt van streekproducten...maar dat is een eigen keuze natuurlijk!
Tonny H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vriendelijke bediening, sfeervol restaurant. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de fijne smaken.
Prima wijntje, kortom een avond genieten, voor herhaling vatbaar.
René S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een goed restaurant waar je lekker kunt eten. Wij waren er voor het AH menu. We konden kiezen uit de hele kaart. Er was geen beperking of een surplus wat je bij veel restaurants ziet. Voor het eten betaal je wat je samen gegeten hebt en daar krijg je dan 50% korting over. Ook de keuze van de gerechten is ruim voldoende. Voor elk wat wils. Veel restaurants die meedoen aan het AH menu hebben vaak bavette of sukade als hoofdgerecht. Dat begint te vervelen. Hier zijn ze op de Spaanse en Japanse toer en dat is leuk. Ook goede en redelijk geprijsde wijnen.