Wine & Bite wijnbar

Deurningerstraat 30 7571 BD Oldenzaal Nederland Kaart

Over het restaurant Wine & Bite wijnbar

Bent u een liefhebber van een goed glas wijn in combinatie met een Bite/tapas? Dan is de Wine & Bite wijnbar in Oldenzaal het juiste adres voor u. Wij zijn gevestigd in het Restaurant van het historische pand "Hotel het Wapen van Amsterdam" aan de Deurningerstraat 30 te Oldenzaal. Een wijnbar zoals een wijnbar behoort te zijn.

U kunt hier een keus maken uit meer dan 50 wijnen die allemaal per glas te verkrijgen zijn. Wijnen van over de hele wereld. Keus genoeg dus!

Meer informatie over restaurant Wine & Bite wijnbar

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
igor W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer en uitermate attent personeel! Zowel voor een snelle hap als lang tafelen een geschikt restaurant. Leuk ook dat gedronken wijn direct te bestellen is.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooi concept in een van oudsher mooie locatie. Lekkere verrassende gerechtjes van goede kwaliteit. Jong, attent en vlot personeel. Alle ingrediënten voor een lekker avondje uit.
T_hijs8 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voor een tweede gegeten. Zonder uitzondering allemaal heerlijke gerechten en een mooie wijnkaart..
Aankleding erg leuk

Bediening is erg vriendelijk en correct alleen laat soms lang op zich wachten. Toch een aantal keer met lege glazen gezeten.
Nikkie D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De serveerders waren allen erg jong en kwamen onervaren over. Zo wisten ze niet wat ze op tafel zetten en wisten niet welke wijn bij welkgerecht past (terwijl het een wijnbar is). De sushi kon al snel nieteer besteld worden omdat de rijst op was, en ook de patatjes waren snel op.
Verder prima gegeten en lekker wijn gehad. Maar ik zou er niet nogmaals naartoe gaan.
jonnie.tigelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Goede prijs kwaliteits verhouding echt tapas en zeer goede wijnen . Wij komen hier altijd graag weer terug .Tevens is het het mindere gehorige nu dat geeft veel rust.
silvianekkers .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Erg prettige ongedwongen sfeer.
Gastvrij.
Heerlijke gerechten; voor elk wat wils.
Wijnkaart met erg veel keuze.
Kortom aanrader voor iedereen.
nazan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, duidelijke kaart en vriendelijke personeel!! De biefstuk spies was ook heerlijk mals !! Zeker bog een keer de moeite waard!
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Een absolute aanrader. Wij waren met 5 personen, en kregen op basis van 2 restaurant acties 40% korting wat ik erg schappelijk vond. Het eten is heerlijk ( tuurlijk smaken verschillen) er is voor elk wat wils, grote porties voor een 'bite'.Heerlijke (huis) wijn en koffie. Water in een karaf, deze wordt niet in rekening gebracht. Ook dat vinden wij een aanvulling. Al het personeel was heel vriendelijk en geduldig. Totaal geen opdringerigheid en ook meedenkend.
Kwaliteit prijs verhouding heel goed, wat ons betreft. Wij komen zeker terug.
loesrouwhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuk idee om tapas en sushi als keuze gerechten te combineren. Verder uiteraard lekker wijnen.
Top avond gehad!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie en goede gerechten, goede (wijn)uitleg, prettige ambiance: echt een restaurant waar je naar toe gaat om een avond gezellig bij te praten onder het genot van een goed glas wijn en heerlijke gerechtjes! Gewoon top!
Annemarie02 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ik heb hier gegeten samen met mijn dochter, wij hebben gebruik gemaakt van de actie van AH daarbij had de 2e persoon gratis een 3 gangendiner.
In het verleden hebben we vaak mee gemaakt dat de restauranthouder je niet de keuze laat maar dat je dan een door hem samengesteld menu mag gebruiken daar is hier absoluut geen sprake van je mag alles uit kiezen wat je wilt eten en dat wordt gewoon gedeeld door 2 bij de afrekening.
Heerlijk gegeten en een bijzonder vriendelijke bediening we hebben genoten en het is beslist voor herhaling vatbaar.
wnederkoorn .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. De wijn was aan de prijs. Het concept vonden we prettig. Een aanrader. De bediening was prettig en de omgeving was goed.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Hier afgelopen zaterdag gegeten!
De bestelde wijn van de kaart was niet meer beschikbaar dus toen een andere wijn aangeraden gekregen.
Lekker eten en goede wijnen!
Soms duurde het wel erg lang voor het eten er was na het bestellen.
We hebben gesmuld van de huisgemaakte frietjes en de sushi!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Genoten van de AH-spaaractie. Geen menu met beperkte keuze dit keer, maar de mogelijkheid te kiezen van de volledige kaart bij het afrekenen wordt de 50% korting verrekend. Heerlijke gerechtjes, volop keus.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben lekker en gevarieerd gegeten met erg lekkere wijn ernaast. Wel moesten we soms lang wachten op de "volgende ronde". En alles komt tegelijk zoals je het besteld hebt, in plaats van doorlopend wat wij juist het leuke vinden van tapas, misschien een verbeterpunt?
M J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hebben genoten van de lekker tapas en wijntjes. Eerst Sushi gegeten als voorgerecht. Opvolgende de voortreffelijke Truffel dumplings! Goed eten en drinken voor een vriendelijk prijsje!
B T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Lekker eten met een goede sfeer! Perfecte bijpassende betaalbare wijnen. Echte aanrader voor tapas en wijn liefhebbers.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Super goed gegeten, voortreffelijke wijnen, met een ruime keuze. De sushi werd vers gemaakt en was om de vingers bij af te likken. Opvallend lekker was de heerlijke saté met de eigen gemaakte patatos. Zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was erg lekker, bediening vriendelijk.
Het enige wat iets verbetert zou kunnen is dat niet iedereen gelijk het bestelde voorgeschoteld kreeg. Wij gaan er zeker nog een keer terug.
jossiekrekels .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond heerlijk en relaxed gegeten. De hoeveelheid tapasgerechten op de menukaart zijn ruim voldoende en gevarieerd. De rode huiswijn was heerlijk. Bij mijn kaasplankje een overheerlijke port gedronken. Bedankt voor de goede service. Een tevreden klant.