Wine bar Mendoza

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marianne56 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De plek is fantastisch maar de prijs/kwaliteitverhouding is abominabel. Pastasalade gegeten met truffelsalami. Enorm veel mesclunsla, niet aangemaakt , dus gortdroog, met 6 stukjes gekookte penne en 5 mini stukjes salami en dat voor 11 euro. Eens maar nooit Meer.
Hartelijk dank voor uw recensie. Onze excuses voor de kwaliteit van de pastasalade. Deze is zo te lezen niet goed gemaakt. Graag nodigen wij u uit om onze lunch nogmaals te proberen. U kunt daarvoor contact met ons opnemen via info@winebarmendoza.nl.
Team Wine bar Mendoza
Proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Een prachtige plek om op een mooie zomeravond te genieten van een lekker glas wijn en heerlijke hapjes. Garnalenkroketjes zijn erg lekker! Maar het mooiste is nog de plek aan het water.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
goedewijnkaart met dito hapjes
toplokatie aan het water altijd druk en gezellig smorgens voor de koffie aan de plas en daarna over op de wijn met hapjes buiten en of met slecht weer binnen knus aan de bar tot in de late uurtjes
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Op een van de zeldzame mooie middagen van de zomer van 2015 (tot dusver) wat gedronken plus hapje op mooiste terras van Rotterdam. Erg vriendelijke bediening. Lekkere koffie en op ons verzoek met een gewoon glas water erbij. Daarna een heerlijke Chardonnay met een broodplank met smeerseltjes en een kaasplank met 4 soorten kaas. Ruim voldoende als late lunch; echt lekker en de rekening viel me ook alleszins mee.
Juliette D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Prachtige wijnbar op prachtige lokatie! Jammer jammer jammer dat je een niet een simpele hap kunt eten, de avond kaart is beperkt tot hapjes waardoor je na een aantal wijntje helaas genoodzaakt bent rond 8 uur door te verhuizen naar elders om toch de maag te vullen. Maar voor een borrel in de zon is er geen mooier plekje in Rdam dan medozas terras!
Dekos .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Afgelopen woensdag hier gelunched. Het weer was uitstekend na lange tijd, en het terras was vrij vol. De locatie vind ik echt meer dan schitterend; mooi aan de plas met uitzicht op de jachthaven. Terras is mooi aangelegd met statafels en houten loungebanken aan het water. Het eten is ook erg lekker, we hadden de wrap en de salade met verse tonijn. Bediening had wel iets vriendelijker gekunt.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2014
Heerlijk geluncht in de loungebanken. Het weer was perfect en het uitzicht over de plas is geweldig. We hadden beide een maaltijdsalade. 1met tonijn en wasabimayonaise en wakame, en 1 met geitenkaas en ham. Beide waren erg lekker alleen een maaltijdsalade is het niet echt te noemen daar was het portie echt te klein voor. Maar omdat het zo lekker was hebben we er allebei gewoon nog eentje besteld. Denk je in eerste instantie dus dat de prijs wel meevalt dan valt dat achteraf dus erg tegen, maar het was wel lekker genoeg om een tweede portie te bestellen. De service was zoals die hoort en ik ga hier ook zeker nog een keer terug.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Soms moeilijke en vrije plek te vinden, maar vandaag gelukkig mazzel.
Prachtig uitzicht over de plas met een mooi uitzicht over de skyline van Rotterdam.
De wijnproeverij is zeker aanbevelingswaardig. De wijn is zeker geen water maar heerlijke limonade.
Portie jamón Ibérico en de garnalencroquetjes van Cas Spijkers zijn top.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Prachtige plek aan het water. Er bestaat geen mooier terras in Rotterdam. De bediening is correct en vriendelijk. De prijzen vind ik te hoog voor wat je krijgt. Gerechtjes zijn niet bijzonder.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Heerlijke zondagmiddaglunch op het terras in de zon gehad bij Mendoza aan de plas in Hilligersberg. De salade met gamba's was uitstekend , de salade met verse tonijn van mijn partner ook, en het desembrood perfect gebakken. Heerlijke plek om te relaxen op een zonnige middag of avond, met uitzicht op varende en zeilende watersporters. Uitgebreide keuze Argentijnse wijnen, bijna te veel om uit te kiezen! Volgende keer gaan we proberen in de lounge-banken te eindigen, want voor een langere zit zijn de hoge tafels niet heel comfortabel.
Beste Sandra, hartelijk dank voor deze leuke recensie en voor de positieve feedback. Wij hopen jullie snel weer te mogen begroeten.
Team Mendoza
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Het is echt genieten bij Mendoza! Met name de wijnproeverijen zijn een aanrader. De hapjes, zowel koud als warm(bijv tortillachips, of de ibericoham) zijn erg lekker. Goedkoop is het niet, maar met het mooie uitzicht over de Bergse Plas is het een bezoekje meer dan waard!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Na een fietstocht langs de rotte op deze mooie locatie geluncht. Heerlijk zuurdesem brood met oude kaas salade met ananas en een salade met gamba's die ook goed was. Bediening is prima en locatie prachtig. Volgende keer gaan we hier de wijnen uitproberen.
Vivianevanderkooij .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heb hier van de week weer heerlijk gelunched met een vriendin. Heerlijk broodje zalm met een goed glas chardonnay. Bediening is vriendelijk en gastvrij. De locatie aan de plas is helemaal super!
BramvdL .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Leuk ingericht met een prachtig uitzicht over de plas. Wel wat aan de dure kant, maar heel gezellig. Zeker een aanrader voor als je een keer in de buurt bent. Doen dus!
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Goede Argentijnse wijnen, lekkere huisgemaakte hapjes met fantastisch uitzicht over de Bergse plas. Aanrader voor een drankje.
Salade Niçoise was goed, en ruimschoots voldoende voor de lunch.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Mendoza is een echte wijnbar met een mooi en groot terras aan de Bergsche plas. Één van de beste plekken om op een zondagmiddag te vertoeven. De jetset uit Hillegersberg zit hier te borrelen. De wijnen van het huis Norton zijn van zeer goede kwaliteit. Het eten bestaat voornamelijk uit borrel hapjes. Goed verzorgd, maar wel prijzig. We komen hier graag.