Wine Bar Bistro C'est Tout

Bloemendalsestraat 24 3811 ES Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Wine Bar Bistro C'est Tout brengt de Franse keuken naar Amersfoort. Het monumentale pand geeft de authentieke Bloemendalsestraat nog meer karakter. In het eigentijdse interieur voel je je meteen thuis. Kom er gezellig bij en kies van de uitgebreide wijnkaart je favoriete merk of ontdek een nieuwe. Met wat borrelhapjes en drankjes erbij vliegt de tijd. Ook lunch en diner zijn geheel in Franse stijl, dat wordt smullen! En met mooi weer doe je dat buiten in de gezellige achtertuin.

Meer informatie over restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Station Amersfoort
  • : Parkeergarage "De Flint" & betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en t/m zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken geopend tot 22:00

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eten goed maar niet bijzonder daarmee relatief duur
millykoot .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Erg vriendelijke bediening, veel keus, lekkere gerechten (handig dat je kleine en grote gerechten kunt kiezen), leuke sfeer en mooie inrichting! Tip: kussentjes op de stoelen!
Tanja L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, goede sfeer, heerlijk eten. Erg leuke opzet dat je kunt kiezen uit kleine en grote gerechten. Vanwege geen vlees eten plus een tarwe-intolerantie was even overleg nodig. Daar werd ik goed over geïnformeerd. Er bleef alleen niet zoveel keus over, maar toch net genoeg om drie heerlijke kleine gerechten te eten. Vriendelijke bediening, en wat erg belangrijk is voor ons, niet teveel lawaai.
lou9 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heel smakelijke gerechten geserveerd door leuke meisjes in een ongedwongen sfeer, een beetje vakantiegevoel.......................
Fleur O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!
Marloes O.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Tot mijn grote verassing en ontzet zie ik dat ik nog helemaal geen recensie heb geschreven over mijn lievelingsrestaurant! Er is geen restaurant waar we liever naartoe gaan, alles klopt. De wijnen zijn zalig, de gerechten om de vingers bij af te likken. Een hoge gezelligheidsfactor maar ook top voor een leuke date of voor werkgelegenheden ed. Personeel is vriendelijk en zeer goed in hun werk. Speciale shout out naar de gegratineerde oesters en de gepofte knoflooksoep, die zijn echt waanzinnig op onnavolgbare wijze gevolgd door de tournedos en de steak tartaar! Ik heb gewoon vreselijk veel liefde voor deze toptent.
Ferdinand E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten, 3 kleine gerechten ipv 1 grote.. heel fijn als er zoveel lekkers op de kaart staat! Een aanrader voor de liefhebber van de Frans/Nederlandse cuisine..
rickert1993 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Donderdag 5 jan mogen genieten van het heerlijke eten.

Super dat je kleine en grote porties kunt bestellen.
stuk vlees voor 2 personen gegeten dit smaakte geweldig.

Absoluut een aanrader.

Personeel is zeer bekwaam.
Wouter J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat een geweldig restaurant of moet ik bistro zeggen. Heerlijk eten en heel fijn dat je grote en kleine porties van elk gerecht kan bestellen. Professioneel en attent personeel. Ook de keuken is erg betrokken met de gasten, wat je niet vaak ziet. Kortom wij komen terug!
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Fantastische wijnkeuze (groot aanbod) en een grote diversiteit aan gerechten. Ook de inrichting is erg leuk!
mippie28 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Leuke aankleding, vriendelijke bediening. De gerechten vond ik redelijk. De porties hadden een redelijk formaat, maar de smaak kan beter. We hebben met een aantal man een stuk vlees van het dagmenu genomen (dit was voor 2 personen). dit was prijs/kwaliteit gezien verschrikkelijk duur.
Bema1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles klopt aan dit restaurant: mooie gerechten (groot en klein te bestellen) uit de Franse stal, grote wijnkaart (ook hier veel Franse keuzes), professionele en persoonlijke bediening, een interieur waar goed over nagedacht is (met fraaie centrale bar en hoog/laag zitten) en 's zomers een prettig terras aan een binnentuin.
Samih Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Van buiten ziet het er leuk en van binnen ook! Restaurant is luxe ingericht en personeel is vriendelijk. Vond het verassingenenu alleen slecht met wijnen die totaal niet aansluiten op de smaak van het eten. Misschien volgende de keer van de kaart bestellen.
Yomel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Smaakvol ingericht restaurant dat door een hoge vrijstaande lambrizering in het midden in twee delen is gesplitst, wat het voordeel heeft van gezelligheid bij wat minder gasten, maar ook wel afgescheiden voelt als je in de ring eromheen zit. Een mooie kaart met heel veel keuze, en waarin vrijwel elk gerecht in een 'kleine' en 'grote' variant kan worden gekozen. Daarmee worden zowel kleine als grote eters bediend en bovendien biedt het de gelegenheid om twee (grote) voorgerechten als maaltijd te kiezen. De kwaliteit en creativiteit van de voorgerechten is groter dan die van de hoofdgerechten, maar er wordt gewoon heel goed gekookt. Het is bovendien een Wine Bar, de wijnkaart is dan ook uitstekend, en de hulp daarbij ook.
paulenpauline .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten en we waren positief verrast door de kwaliteit en de ambiance. Het eten was heerlijk, de sfeer ontspannen, de aankleding en inrichting stijlvol en gezellig.
De kwaliteit van het voorgerecht (eendenlever brulee met brioche brood en pruimen en steak Tartare ) vonden we hoger dan van het hoofdgerecht (chateaubriand). Het voorgerecht verdiende een 9, het hoofdgerecht wat lager.
Bediening was professioneel en gastvrij. Mooie gelegenheid om in alle rust lekker te eten, al kwam het hoofdgerecht iets te snel na het voorgerecht.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Eten was zonder meer heerlijk en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was perfect! We hebben onder andere Bavette genomen en het was uitstekend! Ik zou terug komen om alleen maar deze nogmaals te proeven. De rode wijn die we bestelden (op aanbeveling van onze vrienden) - Cantine di Ora Amicone - was voortreffelijk. De porties zijn in klein en groot format te bestellen. Heel erg handig als je meer wilt proeven, wat zeker waard is. Dit restaurant wordt een van onze favorieten.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Door een teleurstelling elders, hebben wij besloten om ergens anders ons avond af te sluiten.
Wij kwam bij Ces't tout uit! Het eten was heerlijk, bediening was vriendelijk in het contact en kon ons prima adviseren wat de wijnen betreft. Zeker een restaurant om terug te komen en romantisch te dineren.
Prettig is dat ze bij dit restaurant de gerechten in kleine en grote porties aanbieden. Dit was fijn aangezien wij elders ons avond waren begonnen.

Vooraf had ik de carpaccio, mooi filter dun gesneden en lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en bavette, beide vlees gerechten waren mooi medium/rare gebakken en super mals.
Als afsluiter de chocolade lava taart, deze was precies goed van smaak. De opmaak van alle gerechten was op hoog niveau. De prijs/kwaliteit verhouding was verrassend mooi!

De bediening was vriendelijk en gastvrij. Door deze fijne ervaring hebben wij de avond goed afgesloten, Ces't tout bedankt!
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Eten was heerlijk, bediening vraagt wel heel vaak of het smaakt en de sfeer is heerlijk gemoedelijk en alsof je in een Franse binnentuin zit. Zeker een restaurant om terug te komen en romantisch in de tuin te dineren.

Prettig is dat ze bij dit restaurant de gerechten in kleine en grote porties aanbieden. Ook de bijgerechten moeten apart besteld worden, wat ik prettig vind m.b.t. eventuele verspilling.

Vooraf had ik de slakken die erg lekker waren en kokend in een keramiek geserveerd werden. Als hoofdgerecht had ik een prima lamsrack met als garnering een kleine quiche.

De bediening was prima en zoals je dat mag verwachten, maar wel met een aandachtspunt. Er werd ongeveer 6 keer gevraagd of het smaakte. Daarbij was ook de timing vaak onhandig.

Wij hebben heerlijk gedineerd in de binnentuin. Welke prachtig rustgevend en romantisch is.
Carolienvdr .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij c'est tout! We zaten lekker in de tuin, de wijnen waren top, het eten heerlijk en de bediening allervriendelijkst! De mogelijkheid om ook alle gerechten in een kleine variant te kunnen bestellen was voor ons ook ideaal. Echt een aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
C'est tout verdiend achter haar bedrijfsnaam een groot uitroepteken. C'est tout! Wat een ontzettend leuk restaurant. Wij hebben hier op 16 april gegeten; het was er gezellig druk waardoor we aan de bar zijn gestart en later aan een van de tafeltjes zijn aangeschoven. Zij voeren een hele leuke kaart; Franse bistro style maar met een twist. Eten is in kleine en grote porties te bestellen. Wat opviel is dat de entrees behoorlijk groot zijn. Heerlijke garnalenkroketten overigens! Hoofdgerecht, lamsrack met asperges: Alles zeer goed op smaak, gegaard, en hier en daar een leuke twist. Dessert: de Creme Brulee - ook hier weer zeer verrassend; zo hebben we hem nog niet eerder gehad, zeer smakelijk met wederom een leuke twist aan smaken. Alles afgeblust met een bijzonder goede Viognier. Al met al een geweldige avond, met heerlijk eten, uitstekende bediening in een geweldige, gezellige ambiance.