Wine Bar Bistro C'est Tout

Station Amersfoort
  • : Parkeergarage "De Flint" & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag: Gesloten tot December

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Mippie28 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Leuke aankleding, vriendelijke bediening. De gerechten vond ik redelijk. De porties hadden een redelijk formaat, maar de smaak kan beter. We hebben met een aantal man een stuk vlees van het dagmenu genomen (dit was voor 2 personen). dit was prijs/kwaliteit gezien verschrikkelijk duur.
Bema1 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles klopt aan dit restaurant: mooie gerechten (groot en klein te bestellen) uit de Franse stal, grote wijnkaart (ook hier veel Franse keuzes), professionele en persoonlijke bediening, een interieur waar goed over nagedacht is (met fraaie centrale bar en hoog/laag zitten) en 's zomers een prettig terras aan een binnentuin.
Samih Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Van buiten ziet het er leuk en van binnen ook! Restaurant is luxe ingericht en personeel is vriendelijk. Vond het verassingenenu alleen slecht met wijnen die totaal niet aansluiten op de smaak van het eten. Misschien volgende de keer van de kaart bestellen.
Yomel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Smaakvol ingericht restaurant dat door een hoge vrijstaande lambrizering in het midden in twee delen is gesplitst, wat het voordeel heeft van gezelligheid bij wat minder gasten, maar ook wel afgescheiden voelt als je in de ring eromheen zit. Een mooie kaart met heel veel keuze, en waarin vrijwel elk gerecht in een 'kleine' en 'grote' variant kan worden gekozen. Daarmee worden zowel kleine als grote eters bediend en bovendien biedt het de gelegenheid om twee (grote) voorgerechten als maaltijd te kiezen. De kwaliteit en creativiteit van de voorgerechten is groter dan die van de hoofdgerechten, maar er wordt gewoon heel goed gekookt. Het is bovendien een Wine Bar, de wijnkaart is dan ook uitstekend, en de hulp daarbij ook.
Paulenpauline .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten en we waren positief verrast door de kwaliteit en de ambiance. Het eten was heerlijk, de sfeer ontspannen, de aankleding en inrichting stijlvol en gezellig.
De kwaliteit van het voorgerecht (eendenlever brulee met brioche brood en pruimen en steak Tartare ) vonden we hoger dan van het hoofdgerecht (chateaubriand). Het voorgerecht verdiende een 9, het hoofdgerecht wat lager.
Bediening was professioneel en gastvrij. Mooie gelegenheid om in alle rust lekker te eten, al kwam het hoofdgerecht iets te snel na het voorgerecht.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Eten was zonder meer heerlijk en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was perfect! We hebben onder andere Bavette genomen en het was uitstekend! Ik zou terug komen om alleen maar deze nogmaals te proeven. De rode wijn die we bestelden (op aanbeveling van onze vrienden) - Cantine di Ora Amicone - was voortreffelijk. De porties zijn in klein en groot format te bestellen. Heel erg handig als je meer wilt proeven, wat zeker waard is. Dit restaurant wordt een van onze favorieten.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Door een teleurstelling elders, hebben wij besloten om ergens anders ons avond af te sluiten.
Wij kwam bij Ces't tout uit! Het eten was heerlijk, bediening was vriendelijk in het contact en kon ons prima adviseren wat de wijnen betreft. Zeker een restaurant om terug te komen en romantisch te dineren.
Prettig is dat ze bij dit restaurant de gerechten in kleine en grote porties aanbieden. Dit was fijn aangezien wij elders ons avond waren begonnen.

Vooraf had ik de carpaccio, mooi filter dun gesneden en lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de tournedos en bavette, beide vlees gerechten waren mooi medium/rare gebakken en super mals.
Als afsluiter de chocolade lava taart, deze was precies goed van smaak. De opmaak van alle gerechten was op hoog niveau. De prijs/kwaliteit verhouding was verrassend mooi!

De bediening was vriendelijk en gastvrij. Door deze fijne ervaring hebben wij de avond goed afgesloten, Ces't tout bedankt!
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Eten was heerlijk, bediening vraagt wel heel vaak of het smaakt en de sfeer is heerlijk gemoedelijk en alsof je in een Franse binnentuin zit. Zeker een restaurant om terug te komen en romantisch in de tuin te dineren.

Prettig is dat ze bij dit restaurant de gerechten in kleine en grote porties aanbieden. Ook de bijgerechten moeten apart besteld worden, wat ik prettig vind m.b.t. eventuele verspilling.

Vooraf had ik de slakken die erg lekker waren en kokend in een keramiek geserveerd werden. Als hoofdgerecht had ik een prima lamsrack met als garnering een kleine quiche.

De bediening was prima en zoals je dat mag verwachten, maar wel met een aandachtspunt. Er werd ongeveer 6 keer gevraagd of het smaakte. Daarbij was ook de timing vaak onhandig.

Wij hebben heerlijk gedineerd in de binnentuin. Welke prachtig rustgevend en romantisch is.
Carolienvdr .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij c'est tout! We zaten lekker in de tuin, de wijnen waren top, het eten heerlijk en de bediening allervriendelijkst! De mogelijkheid om ook alle gerechten in een kleine variant te kunnen bestellen was voor ons ook ideaal. Echt een aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
C'est tout verdiend achter haar bedrijfsnaam een groot uitroepteken. C'est tout! Wat een ontzettend leuk restaurant. Wij hebben hier op 16 april gegeten; het was er gezellig druk waardoor we aan de bar zijn gestart en later aan een van de tafeltjes zijn aangeschoven. Zij voeren een hele leuke kaart; Franse bistro style maar met een twist. Eten is in kleine en grote porties te bestellen. Wat opviel is dat de entrees behoorlijk groot zijn. Heerlijke garnalenkroketten overigens! Hoofdgerecht, lamsrack met asperges: Alles zeer goed op smaak, gegaard, en hier en daar een leuke twist. Dessert: de Creme Brulee - ook hier weer zeer verrassend; zo hebben we hem nog niet eerder gehad, zeer smakelijk met wederom een leuke twist aan smaken. Alles afgeblust met een bijzonder goede Viognier. Al met al een geweldige avond, met heerlijk eten, uitstekende bediening in een geweldige, gezellige ambiance.
McKay .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wine bar C' est Tout. Voor ons een eerste keer, maar het blijft wat mij betreft niet bij die eerste keer. Niet gereserveerd en op een gezellig drukke vrijdag binnengelopen. Een warm welkom.
Geen haast, en de bediening speelt daar goed op in. Aperitief, stukje brood erbij.
Prima kaart met ruime keus. Mooi menu, drie of vier gangen.
Tafelgenoot kiest het menu met tonijn als voorgerecht, lamsrack als hoofd en witte chocoladetaart. Neem zelf een traditionele carpaccio met truffelmayonnaise, hertenbiefstuk en kaasplateau. De wijnkeus - chardonnay uit zuid-afrika, de st veran en bij de kaas de rode banyuls. Goed bereid, goed geportionneerd, goed geserveerd. en een warme handdruk bij het afscheid. We komen terug.
Marijke1977 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Ik heb nog nooit zo lekker gegeten! Het hele plaatje klopte gewoon. De gerechten vh 'verassingsmenu' waren allemaal even origineel en lekker. De wijnen pasten perfect hij de gerechten.
De bediening was vriendelijk, maar 1 ober was een beetje te opdringerig. Ik hoef tijdens een 4 gangen diner niet elke keer en tussendoor de vraag over ik ah genieten ben.
Ik ben bang dat geen enkel restaurant dit meer kan overtreffen.

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het is een restaurant voor de liefhebbers van de gewone Franse bistro. We zijn hier vaker geweest en wat opvalt is dat de kwaliteit van de keuken steeds beter is geworden. Vanavond genieten we van mosselen in knoflooksaus en van eendenlever brûlée op brioche brood. Lekker, al is de lever naar onze smaak iets te zoet. De zwaardvisfilet die we vervolgens eten is voortreffelijk gegrild: hij is mooi sappig gebleven. De donkerbruine frites en de simpele salade hebben we apart besteld. De bosbessen cheesecake is een heerlijk dessert.
Nog steeds zijn de betaalbare wijnen op de kaart - de dure hebben we niet geprobeerd - van een matige (café)kwaliteit. Niet echt slecht, maar in een wijnbar verwacht je toch iets beters. Wel goed dat je veel wijnen per glas kunt bestellen.
De bediening is afgepast vriendelijk. In tegenstelling tot vorige keren worden we gelukkig deze keer bij binnenkomst begroet. Maar aan het eind van de avond krijgen alleen bekenden van het personeel een hartelijk afscheid. Alle anderen moeten zichzelf maar zien te redden. Een beetje kil is dat wel.
Fjvanhees .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Diner voor twee. Bijzondere vriendelijke en verzorgende bediening
Voor. Garnaalkroketjes gegratineerde oesters. Kleine tournedos van prima kwaliteit plus groenten en nagerecht. Tarte tatin
Men kan kiezen uit grotere dan wel kleine porties
Prima verzorgd en goede kwaliteit
Kortom goede kwaliteit voor goede prijs
Miss-Montreal .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Goede wijnen die heel lekker passen bij de gerechten. Gekozen voor verrassingen en aan mogen geven wat we absoluut niet wilden. Fantastisch en lekker écht gegeten met liefde gemaakt. Service persoonlijk, oplettend, niet opdringend, en openminded. Zou zeker weer gaan.
Igor P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Nooit meer! Zelden zo ongastvrij ontvangen. Er was bijvoorbeeld nog net tijd voor koffie, maar niet meer voor dessert, want de tafel moest vrij... Mijn dochter van 9 zwaar teleurgesteld. Men geeft ook aanstoot aan een e-sigaret, waarom? Niemand weet het. Het eten was wel prima, maar overpriced voor wat het was. In de buurt zijn veel restaurants met een betere prijs/kwaliteit-verhouding.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Gisteren met 4 personen heerlijk gegeten. Fijn dat je halve porties kan bestellen. Brood vooraf en een karaf water wordt zonder bij te betalen op tafel gezet. Fijn! Zelf de steak tartaar en de gebakken eendenlever gegeten. Allemaal overheerlijk. Witte huiswijn is zoals eerder geschreven erg lekker en voor een mooie prijs. Je kan het zelf zo duur maken als je wilt. Bediening attent en een extra aanbeveling voor het serveren van een Irish Coffee zoals deze hoort. Aanrader!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Heerlijke gerechten. Wij namen een steak tartaar en gegrilde tonijn, vervolgens de special mosselen in room, om daarna entrecote en de kaasfondue te nuttigen, en af te sluiten met frambozenmousse met knettersuiker :) en espresso's met Drambuie. Door de kleine porties eet je gevarieerd en kan je veel lekkers proeven!
De prijzen zijn zeer toegankelijk. Voor, tussen gedeeld, hoofd, dessert gedeeld = 25 euro.

De wijnen waren uitgesproken. Lekker, bijzonder.
Service goed !!

Zeker een aanrader voor iedereen.
Roosje1st .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij kozen voor een driegangen verrassingsmenu. Het voorgerecht was een gestapeld, klein gerechtje met gerookte zalm en twee koekjes van filodeeg met sesam. Het geheel was vrij zout, maar wel smakelijk.
Het hoofdgerecht was een eendenboutje met pompoen en pastinaakpuree. De smaken waren goed, niets op aan te merken. De wijnen die bij de gerechten werden geserveerd, pasten goed.
Als dessert wensten wij een kaasplankje, dat was tegen meerprijs. De hoeveelheid kaas was beperkt, maar het geheel was wel goed van smaak.
Opvallend was dat de porties niet zo ruim waren.
Het restaurant was aan de koude kant, vanwege een verwarming die stuk was, volgens de bediening. Het kleine straalkacheltje dat ter compensatie geplaatst was, bood te weinig warmte. Dit was onaangenaam!
Al met al smakelijk gegeten, maar wat mij betreft geen zaak om direct naar terug te gaan.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Algemene indruk, leuk ingericht en vriendelijk ontvangst.

Positief:
- Mooie gerechten op de kaart;
- Vriendelijk personeel;
- De eerste 3-gangen van het 4-gangenmenu van de chef waren erg smakelijk;
- Veel keuze uit goede wijnen en een heerlijke Tawny Port.

Verbeterpuntjes:
- De bank is prima om op te zitten, maar de houten stoelen zijn voor een lange zit niet aangenaam;
- Op de kaart staat dat bij de menu's van de Chef bijgerechten niet inbegrepen zijn. Dit wekt de suggestie dat je geen groenten of aardappels/rijst/pasta etc. bij de gerechten krijgt. Wij bestelde frietjes en een groeten-bordje bij het hoofdgerecht. Dit bleek echter niet nodig. Bij het hoofdgerecht zat aardappelpuree en groentjes. Zonde, want dit maakte het hoofdgerecht te zwaar;
- Fritessaus in plaats van mayonaise. In een restaurant als deze verwacht je huisgemaakte mayonaise (Frans recept);
- Veel verschillend personeel aan de tafels, wat vaak resulteerde in misverstanden en verkeerde timing (waaronder ± 45 minuten wachten op de 2e gang). Bij navraag verscheen het gerecht echter direct op tafel. Wij kregen daarbij te horen, dat deze gang altijd lang duurt. Nou, bij de gasten om ons heen die later binnen kwamen dat niet het geval, toeval?;
- Het kaasplankje was teleurstellend. De beschrijving die de bediening gaf klopte niet bij de kaas op het plankje. De welbekende Vacherin Mont D'or was een truffel-kaasje. Het kruidenkaasje zelf had amper smaak, de kruiden waren daarentegen enorm overheersend. Voor een Franse bistro verwacht je Franse kazen en geen Leidse + Engelse.

Kortom smakelijke gerechten, maar wel veel verbeterpuntjes. Prijs/kwaliteit is hierdoor iets uit balans. Het grootste verbeterpunt dat ik C'est Tout wil meegeven is om er voor zorgen dat de bediening zijn/haar eigen tafels toegewezen krijgt.