Wine Bar Bistro C'est Tout

Bloemendalsestraat 24 3811 ES Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Wine Bar Bistro C'est Tout brengt de Franse keuken naar Amersfoort. Het monumentale pand geeft de authentieke Bloemendalsestraat nog meer karakter. In het eigentijdse interieur voel je je meteen thuis. Kom er gezellig bij en kies van de uitgebreide wijnkaart je favoriete merk of ontdek een nieuwe. Met wat borrelhapjes en drankjes erbij vliegt de tijd. Ook lunch en diner zijn geheel in Franse stijl, dat wordt smullen! En met mooi weer doe je dat buiten in de gezellige achtertuin.

Meer informatie over restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Keuken geopend tot 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Peter A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede service.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Eten was niet slecht, maar het was ook niet bepaald overdadig qua porties. Prijs-kwaliteit zeker niet top. Ook de bediening was niet geweldig. Het was niet echt druk voor de donderdagavond, maar de bediening leek ons niet erg in het oog te hebben. Ik had er -gezien de goede ratings op Iens- veel meer van verwacht, maar kwam helaas bedrogen uit. Dit restaurant zullen we niet opnieuw bezoeken.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke zaak waar je prima kan eten. Prijs kwaliteit is goed!
Kenneth W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
geen commentaar heel goed gegeten.
Flory S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Constante kwaliteit van eten en bediening. Fijn dat er naast de kaart ook afgewisseld kan worden met andere gerechten die per week varieren. In één woord; genieten
hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goed eten, attente bediening, waar voor je geld. Op deze zaterdagavond was het wel heel druk en rumoerig.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijn! Het verassingsmenu is een aanrader!
Marise .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten en we zaten genoegelijk. Een viergangen verassingmenu, op verzoek vegetarisch met bijpassende wijnen. Niet duur.
Tanja R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima service, heerlijk eten!
Jamie W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Eten ok. Sliptong beter gehad. En ook de mosselen waren ok. Na het lezen van alle resencies had ik meer verwacht.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten in het gezellige restaurant cest tout! Vriendelijke bediening, goede service. Zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk.
savannah V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Verstopt in Amersfoort maar super om eens terug te gaan! Heerlijke terras, uitgebreide kaart en vriendelijke bediening. Gerechten zien er heerlijk uit en smaken nog beter!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een heerlijk avond gehad bij C'est Tout. Het weer was zacht dus hebben we het hele avond buiten op hun terrasje gezeten. Omdat ie ligt achter het restaurant, met tuin erbij, is het heerlijk rustig. Tafels zijn niet te dicht op elkaar, dus is er veel privacy. Eten was zeer goed - mosselen waren heerlijk, en de gerechten, met een keus van grote of kleine, waren lekker. Wijn keuzen bij de gerechten waren ook erg goed. Kaas bord achteraf was lekker hoewel niet echt bijzonder. Vooral de crackers erbij paste niet goed bij zo'n nagerecht. We kregen op onze verzoek een karaf water bij binnenkomst - tegenwoordig altijd een pluspunt. We komen zeker een keer terug.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zijn hier nu een paar keer geweest en ondanks dat we hiervoor altijd zeer tevreden waren lijkt er toch iets veranderd te zijn. De halve gerechten werden op zeer kleine bordjes geserveerd wat geen leuke indruk maakt. De oesters lagen in plaats van op het ijs in een laag zout. Ook vonden we het kaasplank tegenvallen wat erg rommelig op een plankje lag en geen bijzondere kaasjes bevatte. Kortom helaas een wat teleurstellende ervaring deze keer.
Hilko H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellig restaurant, waar we al vaker geweest zijn. Ontvangst ontspannen. Het tempo van het serveren was precies goed. Lekker eten en prima wijn.
Voor herhaling vatbaar.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke en aardige bediening.
Het eten was heerlijk en genoeg.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben ongelooflijk lekker gegeten, de smaken waren fantastisch en je merkt dat er met liefde gekookt wordt. We zaten in de tuin, mooi verscholen plekje Amersfoort!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het diner was heerlijk! De wijn ook erg goed. Prima keuzes. Zeker komen wij hier een keer terug.

Tussen het personeel zat een erg groot verschil. De serveerster die ons hielp praatte heel zacht en wist niet meer de 3 dag specialiteiten. Zij vroeg of mijn partner slagroom wilde op zijn bolletje ijs waarop hij ja antwoordde en de slagroom moet hij nu nog krijgen. Ze kon niet echt een goede wijn aanraden. Later hoorde we dat het haar eerste dag was. Het is haar vergeven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor de eerste keer in deze locatie gegeten, maar zeker niet voor de laatste keer. Heeft de uitstraling van een Franse Bistro, echter wel met meer plaats tussen de tafels als men in Frankrijk gewoonlijk doet ondanks dat het etablissement zelf niet eens super groot is.
Is gezellig ingericht, beschikt over een sfeervolle tuin, en heeft een gevarieerde kaart en men serveert hier zonder al te veel pretenties gewoon goede maaltijden met een prima prijs-/prestatieverhouding.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden 4 gangen menu van de chef. Echt een verrassing en heerlijk. Lamsrack was supergaar. Vlees viel van t bot af...