Wine Bar Bistro C'est Tout

Bloemendalsestraat 24 3811 ES Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Wine Bar Bistro C'est Tout brengt de Franse keuken naar Amersfoort. Het monumentale pand geeft de authentieke Bloemendalsestraat nog meer karakter. In het eigentijdse interieur voel je je meteen thuis. Kom er gezellig bij en kies van de uitgebreide wijnkaart je favoriete merk of ontdek een nieuwe. Met wat borrelhapjes en drankjes erbij vliegt de tijd. Ook lunch en diner zijn geheel in Franse stijl, dat wordt smullen! En met mooi weer doe je dat buiten in de gezellige achtertuin.

Meer informatie over restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Hilko H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gezellig restaurant, waar we al vaker geweest zijn. Ontvangst ontspannen. Het tempo van het serveren was precies goed. Lekker eten en prima wijn.
Voor herhaling vatbaar.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuke en aardige bediening.
Het eten was heerlijk en genoeg.
Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben ongelooflijk lekker gegeten, de smaken waren fantastisch en je merkt dat er met liefde gekookt wordt. We zaten in de tuin, mooi verscholen plekje Amersfoort!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het diner was heerlijk! De wijn ook erg goed. Prima keuzes. Zeker komen wij hier een keer terug.

Tussen het personeel zat een erg groot verschil. De serveerster die ons hielp praatte heel zacht en wist niet meer de 3 dag specialiteiten. Zij vroeg of mijn partner slagroom wilde op zijn bolletje ijs waarop hij ja antwoordde en de slagroom moet hij nu nog krijgen. Ze kon niet echt een goede wijn aanraden. Later hoorde we dat het haar eerste dag was. Het is haar vergeven.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor de eerste keer in deze locatie gegeten, maar zeker niet voor de laatste keer. Heeft de uitstraling van een Franse Bistro, echter wel met meer plaats tussen de tafels als men in Frankrijk gewoonlijk doet ondanks dat het etablissement zelf niet eens super groot is.
Is gezellig ingericht, beschikt over een sfeervolle tuin, en heeft een gevarieerde kaart en men serveert hier zonder al te veel pretenties gewoon goede maaltijden met een prima prijs-/prestatieverhouding.
Dennis U.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hadden 4 gangen menu van de chef. Echt een verrassing en heerlijk. Lamsrack was supergaar. Vlees viel van t bot af...
Janneke P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Het eten is hier altijd lekker: goed klaargemaakt, niet heel spannend, maar van goede kwaliteit en zeer smakelijk. De bediening is allervriendelijkst en opmerkzaam. De wijnen die ze schenken (ook aardig wat per glas) zijn heel goed. Kortom, aanrader voor een avond lekker eten en drinken in de mooie binnenstad van Amersfoort.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk eten en mooie plek in Amersfoort. Iets te lang gewacht ip hoofdgerecht, maar smaakvol eten en de vriendelijke bediening maakte dat ruimschoots goed. Hier komen we zeker terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We zijn inmiddels fan van deze tent geworden. Door de halve gerechten eingdelijk porties geschikt voor ons waardoor we graag een drie gangen menu eten (met wat bijgerechten en binnen het budget. Maar boven alles alle onderdelen erg lekker. We komen graag terug!
Hildegard T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Sfeervol restaurant. Sympathieke bediening. De 4 gangen zagen er mooi opgemaakt uit, maar de smaak is niet verfijnt. Graten in de visfilet en de zoutpot wordt te royaal gebruikt in nagenoeg alle gerechten waardoor alle echte smaak verloren gaat. Overigens aan de bediening doorgegeven en de terugkoppeling was dat het bij de gerechten hoorde. Jammer.
Everine D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een sfeervol restaurant met leuke bediening. Een goede kaart en lekker eten.

Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader voor anderen om ook eens te proberen.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weinig verrassend en niet echt culinair.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De mogelijkheid om 1/2 of hele porties te bestellen is fantastisch! Heb verschillende 1/2 gerechten besteld die alle heerlijk waren! Top restaurant komen zeker terug!
kakarlijn .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het is leuk dat je ook kleine porties kunt bestellen, zo voorkom je dat je dingen moet weggooien of te veel eet, én je kunt meerdere dingen proeven. We hadden 3 gangen, alledrie echt lekker.
Martha A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Kwaliteit was beter dan je verwacht in een bistro.
Bediening was uitstekend. De toelichting van het meisje over de wijn bij de gerechten was prima.
Een klein minpuntje was dat de frites vergeten waren. Maar eigenlijk misten we dat niet.
We komen zeker terug.
Francien P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ruime keuze aan kleine en grote gerechten. Asperges en lamskoteletjes waren heerlijk. Truffelkip miste misschien een knapperig korstje. Verder lekkere combinaties tegen een redelijke prijs.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend wat we op tafel voorgeschoteld kregen. De hoeveelheid van de kleine porties was voor ons precies goed om ook nog een nagerecht te bestellen. Bediening is accuraat en op tijd aanwezig om iets aan te vullen.
Gezellige ambiance. Een aanrader.
k R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Mooi restaurant... We zaten aan een leuk tafeltje en de bediening was zeer attent maar de keuken zal toch echt wat beter z'n best moeten doen.. Over smaak valt nooit te twisten, over het op de borden presenteren van de gerechten wel. Verdroogde ham bij de asperges, gerookte zalm die lauw, rauw en zonder smaak( ook geen rooksmaak) gepresenteerd is..cocktail met krab en avocado in verlepte ijsbergsla... niet ok!!! Kalfsribeye met een zielig tomaatje en engelenhaar van aardappel... Het oog wil ook wat keuken!!! We hebben 200 euro betaald met 3 personen en daar hebben we een leuke maar niet echt culinaire avond voor gehad.. Over een half jaar komen we weer... Dan hopen we op beter en mooier eten
dgoesinnen G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten, bediening en de sfeer was goed en gezellig!