Wine Bar Bistro C'est Tout

Bloemendalsestraat 24 3811 ES Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Wine Bar Bistro C'est Tout brengt de Franse keuken naar Amersfoort. Het monumentale pand geeft de authentieke Bloemendalsestraat nog meer karakter. In het eigentijdse interieur voel je je meteen thuis. Kom er gezellig bij en kies van de uitgebreide wijnkaart je favoriete merk of ontdek een nieuwe. Met wat borrelhapjes en drankjes erbij vliegt de tijd. Ook lunch en diner zijn geheel in Franse stijl, dat wordt smullen! En met mooi weer doe je dat buiten in de gezellige achtertuin.

Meer informatie over restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Keuken geopend tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Rinske W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk. Ze hielden goed rekening met het feit dat we op tijd weg moesten voor een theatervoorstelling. Zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken.
Wendela H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Leuke ambiance, jammer geen adequate reactie op zeer smakeloze vis.
(Komt door beteidingswijze, smaak is persoonlijk)
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Parel in Amersfoort, heerlijk restautant met mooie gerechten. Bediening is top en weet heerlijke wijn te combineren met mooie herechten. Zeker een aanbeveling waard voor mensen met een glute en/of lactose probleem.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima prijs kwaliteitverhouding en vriendelijke bediening. Aanrader voor een gezellig avondje uit in een Franse sfeer. Leuke locatie om te combineren met avondje schouwburg.
Clemens B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Als het ergens klopt dan is het hier wel. Super lekker eten. Personeel is zeer vakkundig en de keuken in ongelooflijk goed. Het klopt helemaal en de kaart is verrassend. Wij komen hier zeker voor terug.
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke sfeer en lekker gegeten !
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Duo Lam was werkelijk geweldig waande mij weer even op Texel. Uitstekend wijnadvies van het personeel. Mooie aankleding restaurant.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De sfeer was goed, het eteb was kon niet beter, alleen het personeel viel wat tegen. Zeker aan te raden.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De akoestiek is vermoedelijk vanwege de gouden wand niet heel fijn.. Alternatief:; een gouden wollen wandkleed?! Eten top!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Een paar dingen vielen me op;
1. Het was erg rumoerig. Had het idee hard te moeten praten om verstaanbaar te zijn.
2. De bediening was erg jong. Heel vriendelijk verder, maar niet veel kennis van zaken. Vind het altijd jammer dat op personeel wordt beknibbeld. In mijn ogen haal je daarmee de standaard van je zaak naar beneden.
Verder hebben we weer een heerlijke avond gehad!
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
(H)Eerlijke Franse keuken. Prima bediening en entourage. Een voltreffer.
Raoul L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuk uit-eten geweest. Heb het 3-gangenmenu gekozen. Vooral het vlees was super. Goede service! Zou het restaurant aanraden aan anderen.
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij C’est Tout we werden hartelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitkiezen. Een menukaart met verschillende gerechten die ons bijna allemaal lekker leken dus het uitzoeken ervan was nogal een moeilijke opgave, maar dat is een luxe probleem.
Bediening (met name de man) was erg vriendelijk en kundig.
Eten smaakte uitstekend en de bijpassende wijn ook! Wij komen zeker nog een keer terug
Aat V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Restaurant was mij bekend via Wijn en Spijs Amersfoort. Hadden toen een goede ervaring en ook nu weer
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker eten, goede wijn, leuke ambiance. Volgens mij wordt mijn mening gedeeld door vele anderen, de hele tent zat vol! Begrijpelijk! Ik vind het niet heel goedkoop, maar prijs-kwaliteit is prima. Alleen jammer dat voor de bijgerechten betaald moet worden, maar dat is het enige puntje van kritiek. Ik ga zeker nog eens terug!
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima gelegenheid, goed eten en een fijne ambiance.. Het eten was prima! Enige wat ik niet begreep is wat een frambozencoulie bij een oester te zoeken heeft....
carmen P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
heerlijk gegeten, lekkere wijnen, heerlijk malse tournedos en een sublieme risotto, zeker voor herhaling vatbaar, vriendelijke bediening, akoestiek kan beter
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Was erg lekker. Mensen waren erg gastvrij. Wij voelden ons erg welkom en hebben heerlijk gegeten!
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Eerste keer hier maar zeker niet de laatste! Het menu concept van kleine of grote porties van 1 gerecht beviel goed. de portobello vooraf en de risotto als hoofdgerecht waren heerlijk. Sfeer is goed en de bediening uitstekend en professioneel. Heerlijke avond gehad.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk en hielp goed met de wijnkeuze. Fijn dat je kan kiezen tussen grote en kleine gerechten