Wine Bar Bistro C'est Tout

Bloemendalsestraat 24 3811 ES Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Wine Bar Bistro C'est Tout brengt de Franse keuken naar Amersfoort. Het monumentale pand geeft de authentieke Bloemendalsestraat nog meer karakter. In het eigentijdse interieur voel je je meteen thuis. Kom er gezellig bij en kies van de uitgebreide wijnkaart je favoriete merk of ontdek een nieuwe. Met wat borrelhapjes en drankjes erbij vliegt de tijd. Ook lunch en diner zijn geheel in Franse stijl, dat wordt smullen! En met mooi weer doe je dat buiten in de gezellige achtertuin.

Meer informatie over restaurant Wine Bar Bistro C'est Tout

Station Amersfoort
  • : Parkeergarage "De Flint" & betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en t/m zaterdag 17:00 - 00:00
Keuken geopend tot 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Everine D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weinig verrassend en niet echt culinair.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De mogelijkheid om 1/2 of hele porties te bestellen is fantastisch! Heb verschillende 1/2 gerechten besteld die alle heerlijk waren! Top restaurant komen zeker terug!
kakarlijn .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het is leuk dat je ook kleine porties kunt bestellen, zo voorkom je dat je dingen moet weggooien of te veel eet, én je kunt meerdere dingen proeven. We hadden 3 gangen, alledrie echt lekker.
Martha A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten. Kwaliteit was beter dan je verwacht in een bistro.
Bediening was uitstekend. De toelichting van het meisje over de wijn bij de gerechten was prima.
Een klein minpuntje was dat de frites vergeten waren. Maar eigenlijk misten we dat niet.
We komen zeker terug.
Francien P.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ruime keuze aan kleine en grote gerechten. Asperges en lamskoteletjes waren heerlijk. Truffelkip miste misschien een knapperig korstje. Verder lekkere combinaties tegen een redelijke prijs.
Calabria .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Verrassend wat we op tafel voorgeschoteld kregen. De hoeveelheid van de kleine porties was voor ons precies goed om ook nog een nagerecht te bestellen. Bediening is accuraat en op tijd aanwezig om iets aan te vullen.
Gezellige ambiance. Een aanrader.
k R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Mooi restaurant... We zaten aan een leuk tafeltje en de bediening was zeer attent maar de keuken zal toch echt wat beter z'n best moeten doen.. Over smaak valt nooit te twisten, over het op de borden presenteren van de gerechten wel. Verdroogde ham bij de asperges, gerookte zalm die lauw, rauw en zonder smaak( ook geen rooksmaak) gepresenteerd is..cocktail met krab en avocado in verlepte ijsbergsla... niet ok!!! Kalfsribeye met een zielig tomaatje en engelenhaar van aardappel... Het oog wil ook wat keuken!!! We hebben 200 euro betaald met 3 personen en daar hebben we een leuke maar niet echt culinaire avond voor gehad.. Over een half jaar komen we weer... Dan hopen we op beter en mooier eten
dgoesinnen G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten, bediening en de sfeer was goed en gezellig!
Hilko H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Voor de tweede keer geweest. Positieve eerste ervaring bevestigd ! Lekker gegeten en ongedwongen bediening.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
we hebben heerlijk gegeten vooral de salade gerookte zalm. .Als hoofd tweemaal de tournedos ook super en een maal de chateau briand die ook heerlijk was alleen vonden wij hoe die gererveerd werd een beetje tegenvallen. Gewwon op een plank met een klein schaaltje garnituur op tafel. Maar we komen zeker een keertje terug.
carl B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten, mooie gerechten en prima van smaak en kwaliteit. Hier gaan we zeker terug komen
Frederie D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gevarieerde, heerlijke, originele gerechten die ook als kleine portie te verkrijgen zijn. Heerlijke wijnen waar je eens niet de hoofdprijs voor betaalt. Leuke bediening en goede sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Hnk V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
ruime keuze uit grote en kleine gerechten, maar allemaal met zorg klaar gemaakt. Smaakte uitstekend. Een van de tafelgenoten vond de Truffelkip minder. Keuze tussen groot en kleine gerechten is prettig wanneer je niet zo'n grote eter bent.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het was weer heerlijk! Vooraf steak tartare, tussendoor een gegratineerd oester en als hoofdgerecht een zeer smakelijke tournedos. Erg leuk dat je alle gerechten in een kleine of grote variant kunt kiezen. Kom hier graag weer terug!
Gerbranda H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goeie bediening, kom zeker nog eens terug!!
Youri Z.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Erg gezellig restaurant. Warme sfeer, die mede ook komt door de bediening. Eten was érg lekker! Graag gaan we hier nog eens eten en we raden het anderen zeker aan.
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg goed gegeten en vriendelijke bediening. Tafeltje voor 5 personen was aan de kleine kant en voor (gratis!) geserveerde (lekkere) brood waren er geen bordjes. Duurde soms wat langer tussen de gangen, maar kwaliteit was zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alice K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het restaurant was vol maar de sfeer was zeer ontspannen. Een avond proeven van diverse gerechten met een goede bijpassende wijn. Zoals een avond uit eten goed kan zijn.
Petradewit .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het restaurant heeft een gezellige inrichting en we werden vriendelijk ontvangen. De voorgerechten waren erg lekker. Voor de hoofd- en bijgerechten moest echter wel erg veel betaald worden in verhouding tot hoeveelheid en kwaliteit. De kaasfondue was heel erg waterig, waardoor er bijna niets aan de groenten bleef hangen. Er zaten 3 stukjes brood bij, daarmee kreeg je nog enigszins kaasfondue binnen. Op deze manier blijft er zelfs over, want wat moet je met de rest... opdrinken?
Een klein bordje gemengde groenten (in kleine stukjes) kost wel 4,95.
En voor een glas zoete witte wijn mag je maar liefst 5 euro neertellen. Bij de informatie op deze site staat 3 euro voor een glas wijn, maar de goedkoopste droge wijn is toch echt 3,75.
Omdat bij het invullen van deze recensie de prijs-kwaliteitverhouding blijkbaar geen invloed heeft op het cijfer en ik dit wel heel erg belangrijk vind, heb ik de ontvangst en service lager beoordeeld.