Windraak 31

• ...

Meer informatie over restaurant Windraak 31

Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Samen met 2 collega's hier voor het eerste gedineerd. Eerder wel al eens geluncht bij Windraak 31.
Het eten was heerlijk, werd echt goed warm opgediend en zag er voor het oog ook heel mooi uit. De spareribs waren zo mals dat ze van het bot te snijden waren ipv te moeten kluiven! Pluspunt dus!! Ook mijn collega's waren te spreken over de keuze die zij gemaakt hadden.
De bediening was vriendelijk en hoewel wij zowat als laatste in de zaak waren voelde wij ons absoluut niet naar buiten gekeken. Kortom wij waren tevreden!!
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen moederdag met ons 7 meiden en mijn moeder gaan lunchen. Het was heerlijk weer en ze belde nog 1 dag vtv of wij buiten wilde zitten. Erg vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. Ik kon moeilijk een keuze maken zoveel lekkere dingen staan er op de kaart. Dus moet snel terug om weer iets anders te proeven. Het personeel is ook erg vriendelijk.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het restaurant zat vol en we moesten vrij lang wachten op het voorgerecht en daarna weer op het hoofdgerecht, maar het was gezellig dus dan is het niet zo erg. Het eten is leuk opgediend. De bediening is erg aardig. Het is erg gehorig dus we moesten een beetje schreeuwen om elkaar te verstaan.
Het eten was gemiddeld lekker, niet echt speciaal. Wel hebben ze leuke gerechten op de kaart, zoals gebakken bloedworst.
De maaltijdsalade als hoofdgerecht was een beetje aan de saaie kant. Een beetje saaie dressing en veel zalm gerold om tonijnsalade en 3 calamari. Het was wel voldoende(met een voorgerecht)

Thastealth .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Nadat we een paar maanden eerder hier geluncht hebben, besloten om nog een keer terug te komen om het "onbeperkt genieten" arrangement te proberen. Bij dit arrangement is het mogelijk om een aantal gerechten van de omvangrijke kaart te kiezen. De porties zijn kleiner, maar het is wel mogelijk om veel verschillende dingen te proberen. Dit concept sprak ons zeer aan en de uitwerking ervan was ook uitstekend.

De service was ook weer snel en beleefd, net zoals onze vorige keer. De verbouwing was inmiddels voltooid waardoor het decor compleet was.