Windraak 31

• Verjaardag
  • Wijnbar
  • ...

Over het restaurant Windraak 31

De Windraak 31 is een walhalla voor iedere lekkerbek. Dat begint met de uitgebreide lunchkaart en ook voor het diner is er volop keuze. Gerechten uit de internationale keuken, het blijft moeilijk kiezen. Daarom kun je ook kiezen voor het onbeperkt genieten arrangement. Voor een vast bedrag kun je verschillende gerechten bestellen. Geen hele maaltijden, maar kleinere porties zodat je volop kunt combineren. Neem gerust je kinderen mee, die vermaken zich wel in de mooie speeltuin.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Windraak 31

Maandag t/m zondag 10:30 - 23:00

• Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Windraak 31

Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijke gerechten, uitgebreide menukaart en vriendelijke bediening. Gegarandeerd succes voor een hele avond lekker eten in een gezellige omgeving
Tom F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hadden veel goede verhalen gehoord over Windraak31. Hoewel de kaart niet echt interessant is, daarom toch besloten er gezellig een keer te eten.

Voor ons blijft het bij één keer, want de prijs / kwaliteit verhouding is ver te zoeken.. We hadden het menu van onbeperkt "tapas" eten... Na een paar schaaltjes besloten dat het zonde van onze smaakpupillen was om meer te bestellen.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Veel te warm. Ongastvrij. Veel te lang moeten wachte voordat de bestelling werd opgenomen. Te lauw eten.

Heel erg jammer, we hadden ons erg verheugd op dit etentje.
Geen windraak 31 voor ons.
P R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
De positieve reviews kunnen wij helaas niet terugherkennen in ons bezoek aan Windraak31.
Positief: vriendelijke bediening, leuke sfeer, levendig, eten wordt snel uitgeserveerd.
Negatief: prijs-kwaliteit uit balans; 18€ voor 2 satespiesjes met schaaltje (zeer matige) rauwkost erbij is m.i. Te duur. Rauwkost en met name de dressing had weinig smaak. De bijgeserveerde Atjar oogde niet vers (opgedroogd). Verder hadden we een salade met crunchy chicken besteld. De stukjes kip hadden veel te lang in het frituurvet gelegen. De panade was daardoor zeer donkerbruin, de kleine stukjes kip gort-droog. De salade was ook vrij liefdeloos op het bord gelegd. Mango-chutney bleek stukjes mango die zoet-zuur licht pikant gemarineerd waren. Dit had weinig met chutney te maken... al met al geen beste ervaring,
ArthurBuursma .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
heerlijke lunch genoten. prettige bediening. club windraak is een aanrader. komen hier graag na een lekkere wandeling. hou dit nivo aan.
Jos J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Afgelopen week met familie het onbeperkt menu gedaan.
Wat een leuke zaak. Gerechten waren heerlijk. Cheese nachos was iets te veel. Maar hebben we gedeeld.
Bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam.
We hebben een leuke avond gehad.
Komen zeker terug.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Samen met 2 collega's hier voor het eerste gedineerd. Eerder wel al eens geluncht bij Windraak 31.
Het eten was heerlijk, werd echt goed warm opgediend en zag er voor het oog ook heel mooi uit. De spareribs waren zo mals dat ze van het bot te snijden waren ipv te moeten kluiven! Pluspunt dus!! Ook mijn collega's waren te spreken over de keuze die zij gemaakt hadden.
De bediening was vriendelijk en hoewel wij zowat als laatste in de zaak waren voelde wij ons absoluut niet naar buiten gekeken. Kortom wij waren tevreden!!
Daniëlle H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen moederdag met ons 7 meiden en mijn moeder gaan lunchen. Het was heerlijk weer en ze belde nog 1 dag vtv of wij buiten wilde zitten. Erg vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. Ik kon moeilijk een keuze maken zoveel lekkere dingen staan er op de kaart. Dus moet snel terug om weer iets anders te proeven. Het personeel is ook erg vriendelijk.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het restaurant zat vol en we moesten vrij lang wachten op het voorgerecht en daarna weer op het hoofdgerecht, maar het was gezellig dus dan is het niet zo erg. Het eten is leuk opgediend. De bediening is erg aardig. Het is erg gehorig dus we moesten een beetje schreeuwen om elkaar te verstaan.
Het eten was gemiddeld lekker, niet echt speciaal. Wel hebben ze leuke gerechten op de kaart, zoals gebakken bloedworst.
De maaltijdsalade als hoofdgerecht was een beetje aan de saaie kant. Een beetje saaie dressing en veel zalm gerold om tonijnsalade en 3 calamari. Het was wel voldoende(met een voorgerecht)

thastealth .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Nadat we een paar maanden eerder hier geluncht hebben, besloten om nog een keer terug te komen om het "onbeperkt genieten" arrangement te proberen. Bij dit arrangement is het mogelijk om een aantal gerechten van de omvangrijke kaart te kiezen. De porties zijn kleiner, maar het is wel mogelijk om veel verschillende dingen te proberen. Dit concept sprak ons zeer aan en de uitwerking ervan was ook uitstekend.

De service was ook weer snel en beleefd, net zoals onze vorige keer. De verbouwing was inmiddels voltooid waardoor het decor compleet was.