Wilma's Place

Zondag Gesloten

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Edward D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik kom hier zeer regelmatig (minimaal 2x p/m) en ik had nog geen recensie gegeven, vandaar deze recensie.
Het is een leuk aangeklede eetcafé/gelegenheid met prima en eerlijke gerechten en zeker als je de prijzen ziet. Voor rond de €10 heeft men volwaardige maaltijden en uiteraard is het geen
"Haute Cuisine", maar alles is prima bereid door Wilma en zij gaat ook mee met de seizoenen.
Prima eetgelegenheid voor lunch en diner!
George W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
gezellig eetcafe. Gisteren hier gegeten. plateservice. Alle gerechten zagen er goed uit.De sate (had ik) was prima. Het is niks culinairs hier maar daar is de prijs ook zeker niet naar.Goede 10 euro voor de sate met friet en salade. Hele prettige en vriendelijk bediening. snel je eten. Ga hier nog eens eten!
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Net een heerlijke lunch gegeten voor zeer weinig geld. We komen niet denk ik wel vaker terug. Pas gelden ook een diner genuttigd. Genoeg te eten voor een zeer klein bedrag. Ook de bediening is gezellig en ook al is het druk ze vergeten nooit dat je zit te wachten. Die wachttijd is trouwens zeer gering . En echte aanrader!
Frankyvlecht .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Voor weinig geld een perfecte lunch,diner of gewoon een drankje aan de bar vinden wij dit familie bedrijf een ongedwongen top tent waar je niet bang hoeft te zijn dat je na sluitingstijd weggekeken wordt.echt eerlijke verse recepten!
Bij grote drukte is het logisch dat je even moet wachten op je gerecht maar vergeten wordt je nooit.
Kom je weer terug wordt je ook nog herkent en dat schept iets vertrouwelijks.
Prima tent voor weinig geld!
Jammer dat er nooit echt door bekwame mensen een oordeel over gemeld is.

frank.
Lockies .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2013
A small and cozy eating house cum cafe near a small industrial area. Ideal location for a quick sandwich and coffee. It is run by a lady and she is doing reasonably good.