Willibrord

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Catering , Huisdieren welkom , Terras
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
op de de pizza zat zeker 1 hele grote ui in ringen niet lekker zal er niet meer heen gaan geen aanrader dus.

de datum weet ik niet zeker meer sorry
Fay D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Hoi,ik eet hier altijd lekker.
Meestal pizza! Ik heb een keer pizza patat gegeten. dan zit er patat op maar ook shoarma. Het is een heel lekker restaurant. Gr. Fay
Henkwytse .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Meerdere malen hier pizza's besteld en opgehaald. De pizza's zijn goed en lekker maar daar is de prijs ook naar. Ze zijn bepaald niet goedkoop!
De service is bedroevend laag. Ik heb nog nooit ervaren dat de bestelling klaar was op het toegezegde moment. De laatste keer heb ik 25 minuten moeten wachten (u kunt ze over een kwartier ophalen; dus niet..), de voorlaatste keer was dat 35 minuten. 1 keer een verkeerde bestelling meegekregen. (u kunt ze wel weer omwisselen-8km heen, 8km terug- geen compensatie, minieme excuses).
Met mijn 10-jarig zoontje 25 minuten in de kroeg moeten wachten terwijl de stamgasten steeds dronkener worden ( geen toelichting waarom het zo lang duurt, geen "wil de kleine jongen mischien wat drinken?",etc.). Slechte ervaring.
Wat mij betreft geen aanrader.