Willemspark

Willemsparkweg 223 1071 HC Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Willemspark

Kate S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Vrijdagmiddagborrel in Willemspark is fijn,gemengd publiek komt er en je kan er binnen roken. We bestelden een flesje sauvignon blanc en wat borrelhapjes. De bediening is wel ok, maar niet oplettend. Daarna nog de tournedos besteld met frieten groenten en pepersaus. De pepersaus was flauw, maar de tournedos was perfect rood gebakken. Dat kom je niet vaak tegen.
MCT .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
We dachten vandaag met onze kinderen gezellig te gaan eten. We zaten heerlijk (binnen) te eten tot ik tot mijn grote verbazing een tafeltje verder op mensen zag roken. Ik ben zelf astma patiënt en zei tegen het personeel dat ik hier last van had. Als antwoord kreeg ik te horen dat de baas hier voor toestemming had gegeven. We hebben afgerekend en zijn weg gegaan. Zeer jammer, ons zie je niet meer!!
AnnetteV .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Geen aanrader, eten is redelijk. 3 gerechten waren ok, 1 gerecht was de krokante kip veel te hard. Storend is vooral de onoplettende en ongeïnteresseerde bediening.