Over het restaurant Willems

Puur genieten

In het chique Oud-Zuid genieten van ouderwetse gastvrijheid en ambachtelijke Frans-internationale gerechten. Alles is puur en echt, van de echte roomboter tot de huisgemaakte pepermunt. Details die voor een ultieme smaakbelevenis zorgen. De bediening weet daarnaast waar ze het over hebben en dat is wel zo fijn.

Meer informatie over restaurant Willems

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Willems

Remco K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig en ongedwongen setting. Focus op kwaliteit. Geen uitgebreide kaart maar wat er op staat is dan ook met aandacht bereid en bovegemiddeld lekker.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Prima en gezellig gegeten
Alles was reuze goed gemaakt en geserveerd
Odile M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vers en lekker gerechten
Op terrace door mooie weer
Het duurde een beetje lang tussen eerst en tweede gerecht maar kwaliteit was goed
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Gister heerlijk gegeten op het terras, leuk ingericht met een frans tintje. Bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Het 3 gangen menu smaakte in een woord TOP.
Wij komen zeker terug!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer teleurstellend. Never ever again. Ongezellig. Niet smakelijk. Ik zou de hulp van Gordon Ramsay alvast inroepen om een reddingsplan voor het restaurant op te stellen.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Aanrader!!
Suzan F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik kom graag terug, met vrienden en/of familie. Ik had dit keer gekozen voor een risotto met bietensalade. Het was heerlijk en zag er prachtig uit! En dat allemaal in een fijne sfeer omgeving.
hekkem .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk restaurant. Ontvangst zoals het hoort, welkom. De menukaart is gedurfd. Je kunt zien dat de kok hier over goede kooktechnieken beschikt. Het is de klasse van eenvoud en lef. De wijn erbij was heel erg lekker. Bediening is vooral enthousiast ipv perfect en dat is op deze manier helemaal goed. Niets aan doen. Een glimlach doet zoveel. De risotto is van echte Italiaanse kwaliteit, misschien dat de italianen het hier kunnen leren. Al mag het allemaal net iets zachter van smaak, zoals bijv de bouillon v/d risotto. Wat ook geldt voor de schelvis begeleidende saus, de steak tartar en cocosrisotto. Allemaal lekker van smaak, goed bereid, mooi opgemaakt, goed in combinatie van smaken, doch door de zwaarte van sommige ingrediënten krijgt het wat onbalans in het gerecht. HIer en daar een tikkeltje minder en balans is weer aanwezig. De parelhoen uitstekend bereid. Voorgerecht kabeljauw mag een graadje warmer en de groene kool had graag nog een minuutje extra gewild naar mijn idee. Overall zeker aan raden om hier te gaan eten. Lekker weg van de drukte en binnen 10 min bij de vondelkerk. Vooraf rekening mee gehouden. Helemaal goed, zeker doen.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Prima, maar voor ons niet echt geweldig. Gerechten zagen er heel mooi uit en smaakten oké maar niet geweldig. Wel origineel en vriendelijke bediening. Leuk om een keer geweest te zijn maar niet voor herhaling vatbaar omdat het daarvoor te prijzig is.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Hartelijk ontvangen. Lekker gegeten. Karaf met kraanwater is geen probleem. Prima adres. Als ik in de buurt woonde zou ik zeker vaker gaan. Gezellige ambiance.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Wij bezoeken dit restaurant vaker. We voelen ons er altijd welkom en we worden hartelijk en persoonlijk behandeld. De gerechten zijn mooi, heel smaakvol en in balans. De inrichting is verzorgd.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Restaurant met beperkte kaart. Eigenlijk alleen een vast 3-of 4 gangen diner. Die dan wel weer heel lekker zijn.
Tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Klimmen om op je stoel te komen.
Bediening is top. Allert en voorkomend.
Folkert R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten en goede service. Was wel wat rustig zelfs op een zaterdag dus hoop dat ze het volhouden. In ieder geval kom ik wel een keer terug!
Kiki B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Restaurant Willems is een verstopte culinaire parel in Amsterdam Zuid. De chef verzint ieder week weer een nieuw menu en na hier een aantal keer gedineerd te hebben, kan ik met volle overtuiging zeggen dat deze met culinaire liefde en aandacht veel gemaakt wordt. Willems is ideaal voor een hoogstaand diner!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten! Leuk het nieuwe menu wat wekelijks wisselt, hele prettige en warme ontvangst/bedieningen en wat leuk dat Willems een "make over" heeft gehad, heel fris en uitnodigend. Enorm prettige locatie en wij komen zeker snel terug!
Elseline K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Aangenaam verrast door het nieuwe menu en wat leuk dat dit elke week wisselt met uitzondering van de classics. Een hele fijne en warme ontvangst/bediening en wat goed dat Willems een kleine "make over" heeft ondergaan: een top locatie met een perfecte ambiance, wij komen zeker snel terug!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Interessant gerechten, maar wel wat weinig (3 per gang) keus. Goede wijn gedronken en vriendelijke bediening. Het knielen naast de tafel hoeft van mij niet zo.
Al met al een heerlijke avond.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Nog steeds een van mijn favoriete restaurants in Oud-Zuid!
Annemie B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Top eten...Top bedienig...Top locatie...Top sfeer...Kortom...absolute aanrader...
Ariëtte H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De ontvangst, service en ambiance was -zoals altijd - goed, maar het eten viel tegen. Mijn vegetarische hoofdgerecht was echt te klein en mijn foie gras beetje ‘laf’ met ook weer té klein stukje brood eronder. Bij de bepaling van de hoeveelheid moet er rekening worden gehouden met gasten, die geen dessert eten!