Over het restaurant Willems

Puur genieten

In het chique Oud-Zuid genieten van ouderwetse gastvrijheid en ambachtelijke Frans-internationale gerechten. Alles is puur en echt, van de echte roomboter tot de huisgemaakte pepermunt. Details die voor een ultieme smaakbelevenis zorgen. De bediening weet daarnaast waar ze het over hebben en dat is wel zo fijn.

Meer informatie over restaurant Willems

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning
9,2

Jouw recensie over het restaurant Willems

Folkert R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten en goede service. Was wel wat rustig zelfs op een zaterdag dus hoop dat ze het volhouden. In ieder geval kom ik wel een keer terug!
Kiki B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Restaurant Willems is een verstopte culinaire parel in Amsterdam Zuid. De chef verzint ieder week weer een nieuw menu en na hier een aantal keer gedineerd te hebben, kan ik met volle overtuiging zeggen dat deze met culinaire liefde en aandacht veel gemaakt wordt. Willems is ideaal voor een hoogstaand diner!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten! Leuk het nieuwe menu wat wekelijks wisselt, hele prettige en warme ontvangst/bedieningen en wat leuk dat Willems een "make over" heeft gehad, heel fris en uitnodigend. Enorm prettige locatie en wij komen zeker snel terug!
Elseline K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Aangenaam verrast door het nieuwe menu en wat leuk dat dit elke week wisselt met uitzondering van de classics. Een hele fijne en warme ontvangst/bediening en wat goed dat Willems een kleine "make over" heeft ondergaan: een top locatie met een perfecte ambiance, wij komen zeker snel terug!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Interessant gerechten, maar wel wat weinig (3 per gang) keus. Goede wijn gedronken en vriendelijke bediening. Het knielen naast de tafel hoeft van mij niet zo.
Al met al een heerlijke avond.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Nog steeds een van mijn favoriete restaurants in Oud-Zuid!
Annemie B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Top eten...Top bedienig...Top locatie...Top sfeer...Kortom...absolute aanrader...
Ariëtte H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De ontvangst, service en ambiance was -zoals altijd - goed, maar het eten viel tegen. Mijn vegetarische hoofdgerecht was echt te klein en mijn foie gras beetje ‘laf’ met ook weer té klein stukje brood eronder. Bij de bepaling van de hoeveelheid moet er rekening worden gehouden met gasten, die geen dessert eten!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een leuk verrassend sfeervol restaurant met een kleine kaart, voor een concert in het concertgebouw hier gegeten dit ook even aangegeven, wij waren keurig op tijd klaar, hoofdgerecht en heerlijk nagerecht.
Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima restaurant met aardige en attente bediening en heerlijk eten
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor de eerste keer naar dit restaurant, samen met een vriendin, na afloop van een concert. We kozen het 3-gangen verrassingsmenu. Allebei waren we zeer tevreden over de kwaliteit van de maaltijd en de service. Vriendelijk en attent personeel. Een restaurant om nogmaals te bezoeken!
Tjeerd G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer attente relaxte bediening, lekker gegeten, hielden goed rekening met eindtijd voor concert. Zeker een aanrader
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke lunch genuttigd in een moderne atmosfeer vlakbij het Vondelpark. Zeer vriendelijke ontvangst. Lekkere Club Sandwich.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede veganistische gerechten
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Excellent oysters and fish!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Intiem restaurant met een goede service en prima gerechten. Ook prettig; ze houden rekening met een eventuele voorstelling in het Concertgebouw of elders wat betreft het uitserveren van de gerechten.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Op basis van de goede recensies gekozen voor Willems en we werden zeker niet teleurgesteld. Het 3 gangen verrassingsmenu zat erg goed in elkaar. Het voorgerecht met witlof, gerookte forel en bietjesijs was heerlijk. En datzelfde gold ook voor het hoofdgerecht (sukade met stamppot en paddestoelen) en het dessert (ingelegde citroen met limoenijs). De wijnen combineerde goed bij de gerechten. De bediening is vriendelijk, attent en heeft zichtbaar plezier in het vak. De inrichting is sfeervol. Absolute aanrader,
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Blijft een top restaurantje!
wanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
lekkere lunch gebruikt -buiten in de schaduw-in een rustige buurt van de hoofdstad.
weg van het lawaai!!
vriendelijk personeel
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Uitstekende en syphatieke service. Eten verrasssend goed.