Over het restaurant Willems

Puur genieten

In het chique Oud-Zuid genieten van ouderwetse gastvrijheid en ambachtelijke Frans-internationale gerechten. Alles is puur en echt, van de echte roomboter tot de huisgemaakte pepermunt. Details die voor een ultieme smaakbelevenis zorgen. De bediening weet daarnaast waar ze het over hebben en dat is wel zo fijn.

Meer informatie over restaurant Willems

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Willems

Inge K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Excellent oysters and fish!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Intiem restaurant met een goede service en prima gerechten. Ook prettig; ze houden rekening met een eventuele voorstelling in het Concertgebouw of elders wat betreft het uitserveren van de gerechten.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Op basis van de goede recensies gekozen voor Willems en we werden zeker niet teleurgesteld. Het 3 gangen verrassingsmenu zat erg goed in elkaar. Het voorgerecht met witlof, gerookte forel en bietjesijs was heerlijk. En datzelfde gold ook voor het hoofdgerecht (sukade met stamppot en paddestoelen) en het dessert (ingelegde citroen met limoenijs). De wijnen combineerde goed bij de gerechten. De bediening is vriendelijk, attent en heeft zichtbaar plezier in het vak. De inrichting is sfeervol. Absolute aanrader,
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Blijft een top restaurantje!
wanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
lekkere lunch gebruikt -buiten in de schaduw-in een rustige buurt van de hoofdstad.
weg van het lawaai!!
vriendelijk personeel
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Uitstekende en syphatieke service. Eten verrasssend goed.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Genieten!

Heerlijk geluncht bij Willems. Fijn buiten gezeten op het sfeervolle terras waar wij welkom werden geheten door de eigenaar. Heerlijke salade en sandwich gegeten met een passende wijn.

Wij komen terug!
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Altijd een top avond bij Willems. Goede, vriendelijke bediening. Eten is super (oesters, burrata, steak tartaar en bavette zijn heerlijk!) en er hangt een prettige sfeer. Top voor een avondje uit en bijpraten met vrienden en/of ouders!
johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede en mooie gerechten en prima bediening.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke gerechten en mooie wijnkaart
Joz K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke maaltijd gegeten. De wachttijd werd opgevuld door een amuse en een heerlijke tomatenmousse. De hoofdmaaltijd was feest. Ook de muziekkeuze gaf de sfeer goed weer. Bedankt. Come again.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voorafgaand aan concertgebouw heb ik hier met een vriendin heerlijke oesters en steak tartare gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening!
David Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijj gegeten op een zwoele zomeravond terwijl er ook nog een buitje viel. Gelukkig zaten we droog onder de luifel en bediende de eigenaar? Ons uitstekend!
Een verrassingsmenu van 4 gangen met coquilles, kabeljauw, lamsbout en een dessert van o.a. Witte chocolade en ananas voor slechts 41 euro was geweldig waar voor je geld. Daarnaast een gekoelde pinot noir maakte de avond compleet!
Goede koffie na was ook niet vervelend.
Wij komen terug!!
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een heel fijn restaurant ...reeds de 2 keer en opnieuw zeer lekker en een fijne bediening. Het ziet er naar uit dat dit onze vaste uitvalsbasis wordt.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima gegeten in zakelijk gezelschap. Goede locatie om goed te eten met goede services, maar in ontspannen sfeer. surprise menu met interessante smaakvolle gerechten
Carl G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede gerechten. Lekkere wijnen maar de goedkopere wijnen zijn net zo goed als de duurdere. Iets meer keuze zou ik op prijs stellen.
Maarten-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een meer dan goede ervaring, prima. Fijne service, heerlijk eten voor herhaling vatbaar!
Met name de Ceviche is een aanrader!
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie Franse kaart, fijn dat er veel vegetarische en vis keuzes zijn. Mooie wijnen en prettige gastheer.
Marc Y.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Echt een aanrader!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
heerlijk gegeten, (kalfs sucade, steak tartare, creme brulee) uitstekende service en een goed glas wijn. Kortom, de moeite waard.