Over het restaurant Willems

Puur genieten

In het chique Oud-Zuid genieten van ouderwetse gastvrijheid en ambachtelijke Frans-internationale gerechten. Alles is puur en echt, van de echte roomboter tot de huisgemaakte pepermunt. Details die voor een ultieme smaakbelevenis zorgen. De bediening weet daarnaast waar ze het over hebben en dat is wel zo fijn.

Meer informatie over restaurant Willems

Maandag 18:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Willems

Ariëtte H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De ontvangst, service en ambiance was -zoals altijd - goed, maar het eten viel tegen. Mijn vegetarische hoofdgerecht was echt te klein en mijn foie gras beetje ‘laf’ met ook weer té klein stukje brood eronder. Bij de bepaling van de hoeveelheid moet er rekening worden gehouden met gasten, die geen dessert eten!
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een leuk verrassend sfeervol restaurant met een kleine kaart, voor een concert in het concertgebouw hier gegeten dit ook even aangegeven, wij waren keurig op tijd klaar, hoofdgerecht en heerlijk nagerecht.
Adriaan R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima restaurant met aardige en attente bediening en heerlijk eten
tinekevzb .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor de eerste keer naar dit restaurant, samen met een vriendin, na afloop van een concert. We kozen het 3-gangen verrassingsmenu. Allebei waren we zeer tevreden over de kwaliteit van de maaltijd en de service. Vriendelijk en attent personeel. Een restaurant om nogmaals te bezoeken!
Tjeerd G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer attente relaxte bediening, lekker gegeten, hielden goed rekening met eindtijd voor concert. Zeker een aanrader
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijke lunch genuttigd in een moderne atmosfeer vlakbij het Vondelpark. Zeer vriendelijke ontvangst. Lekkere Club Sandwich.
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goede veganistische gerechten
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Excellent oysters and fish!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Intiem restaurant met een goede service en prima gerechten. Ook prettig; ze houden rekening met een eventuele voorstelling in het Concertgebouw of elders wat betreft het uitserveren van de gerechten.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Op basis van de goede recensies gekozen voor Willems en we werden zeker niet teleurgesteld. Het 3 gangen verrassingsmenu zat erg goed in elkaar. Het voorgerecht met witlof, gerookte forel en bietjesijs was heerlijk. En datzelfde gold ook voor het hoofdgerecht (sukade met stamppot en paddestoelen) en het dessert (ingelegde citroen met limoenijs). De wijnen combineerde goed bij de gerechten. De bediening is vriendelijk, attent en heeft zichtbaar plezier in het vak. De inrichting is sfeervol. Absolute aanrader,
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Blijft een top restaurantje!
wanda J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
lekkere lunch gebruikt -buiten in de schaduw-in een rustige buurt van de hoofdstad.
weg van het lawaai!!
vriendelijk personeel
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Uitstekende en syphatieke service. Eten verrasssend goed.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Genieten!

Heerlijk geluncht bij Willems. Fijn buiten gezeten op het sfeervolle terras waar wij welkom werden geheten door de eigenaar. Heerlijke salade en sandwich gegeten met een passende wijn.

Wij komen terug!
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Altijd een top avond bij Willems. Goede, vriendelijke bediening. Eten is super (oesters, burrata, steak tartaar en bavette zijn heerlijk!) en er hangt een prettige sfeer. Top voor een avondje uit en bijpraten met vrienden en/of ouders!
johan B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede en mooie gerechten en prima bediening.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke gerechten en mooie wijnkaart
Joz K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijke maaltijd gegeten. De wachttijd werd opgevuld door een amuse en een heerlijke tomatenmousse. De hoofdmaaltijd was feest. Ook de muziekkeuze gaf de sfeer goed weer. Bedankt. Come again.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voorafgaand aan concertgebouw heb ik hier met een vriendin heerlijke oesters en steak tartare gegeten. Zeer vriendelijke en attente bediening!
David Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijj gegeten op een zwoele zomeravond terwijl er ook nog een buitje viel. Gelukkig zaten we droog onder de luifel en bediende de eigenaar? Ons uitstekend!
Een verrassingsmenu van 4 gangen met coquilles, kabeljauw, lamsbout en een dessert van o.a. Witte chocolade en ananas voor slechts 41 euro was geweldig waar voor je geld. Daarnaast een gekoelde pinot noir maakte de avond compleet!
Goede koffie na was ook niet vervelend.
Wij komen terug!!