Willemientje

6,4
7,2
Rubicon .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Okay, slecht is het niet, maar zeker ook niet culinair verheffend. De gewone thee was niet echt heet, evenals de muntthee. Laatste variant kwam ook niet aan het aroma en geur van wat je gewend bent, te weinig blaadjes van waarschijnlijk mindere kwaliteit. De dubbele Madrasburger smaakte goed, maar net weer te weinig voor het geld...De frietjes ronduit een aanfluiting, geen " lak of smak an". Van die magere voorgevormde wormpjes, gekozen op gronden van logistiek en snelle bereiding, een duidelijk goedkope burgerketenvariant. De zalm-witlofsoep moet een recept uit Boekelo zijn, zo gezouten was het. Met weer net te weinig zalm...
Deze klachtenlitanie doet ook mij wel een beetje zeer en bij het ventileren hiervan bij de (hoofd)serveerster werd aangegeven dat we dat direkt hadden moeten zeggen...dan was er nog iets aan te doen geweest. Dat zou dan beperkt zijn gebleven tot 2 hetere thee's, de rest is dan toch " the way we do it".
Resumé: werk aan de winkel (ondanks 35 jaar bestaansrecht).
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Een nieuwe kennismaking met Willemientje, na meer dan 20 jaar terug op het adres waar ik in het verleden elke vrijdagavond een broodje at voor de koopavond op het reisbureau begon.

We nemen allebei een salade, zelf ga ik voor een vissalade, tafelgenoot voor de variant met geitenkaas.

Allebei zijn we meer dan tevreden, Willemientje staat nog steeds voor kwaliteit, verse producten en dat proef je.
M O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Hier laatst een broodje gegeten en dat was wel in orde, niet subliem maar ok. Nu ook even koffie gedronken. Een 'grote' koffie verkeerd besteld, voor 3,80. Dat leek me al aardig prijzig maar ik verwachtte een lekker groot glas want er stond immers ook een gewone maat op de kaart voor flink minder geld. Verbaasd ontvang ik de 'grote' koffie verkeerd. Het blijkt het formaat waar je een gewone zwarte koffie in verwacht. Bovenaan breed en taps toelopend naar onderen, mij houd je daarmee niet voor de gek, de inhoud is echt niet de naam 'groot' waard. Bij de meeste andere restaurantjes krijg je voor een standaard koffie verkeerd al veel meer dan hier bij de zogenaamd grote variant. Ja dit vind ik erg hinderlijk, 3,80 betalen voor 4 slokken koffie. En de koffie was niet eens lekker vond ik, en nog lauw ook. Ik spreek het meisje er direct op aan. Ze reageert met dat dit het formaat bij hun is. Bij het afrekenen kaart ik het nogmaals aan als ze vraagt of ik wil betalen. Nou, willen niet maar het zal wel moeten he. Ja daar stemt ze mee in. De eigenaar staat er naast en zegt niks. Ik zal hier zeer zeker niet terugkomen.
Marthe104 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
De koffie is erg lekker, maar klein. Broodjes als je vegetarisch bent zeer weinig keus. Vraag je om een ander broodje en dan zonder het vlees "dan blijft er weing over", "ja, jullie hebben ook heel weinig keus voor vegetariërs". Broodje is lekker, maar in verhouding erg duur.
Stefanie H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Vandaag geluncht bij Willemientje. De panini's met geitenkaas en spek waren vreselijk. De spek was slap en niet uitgebakken en ook de broodjes waren maar half afgebakken. De geitenkaas was ver te zoeken. De broodjes 'club Adratica' waren niet echt vies, maar wel bijzonder klein. De gastheer lachte ons uit toen wij vroegen of hij een foto wilde maken en na afloop werd er niet gevraagd of alles gesmaakt had. Nou, gesmaakt had het zeker niet. Eerste keer en nooit meer.
Monique .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Willemientje is nog steeds open en zelfs na de verbouwing prachtig geworden.
De luch is nog steeds geweldig. Jammer dat lunchen hier wat aan de dure kant is anders zou ik er zeker vaker gaan eten.