Willemien® eetwaar

Markt 12 4101 BX Culemborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Willemien® eetwaar

Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 09:00 - 16:30
Zondag Gesloten

Reinier Van E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke lunch gehad op het terras op de Markt. Wat een vriendelijke en attente bediening. De kaart was heel verrassend en leuk. Wel lastig kiezen met zoveel lekkere dingen ;-)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Willemien heeft aan de Markt in Culemborg een leuke - en lekkere - winkel waar je zowel allerlei lekkers kan kopen om mee te nemen als even een uurtje kan gaan genieten van een lunch of een high tea. Of gewoon een drankje, bij mooi weer op het gezellige, piepkleine terrasje aan de voorkant. Wij genoten van onze lunch deze dag: een compleet lunchbord waarop knapperige gemengde salade, verschillende soorten kaas, verschillende (droge) worst, zalm, olijven, olijfolie en verse tapenade. Gegarneerd met lekker vers fruit en vergezeld van verschillende soorten brood. Top! De bediening is altijd vriendelijk, alleen verliep het deze dag wat traag, terwijl het nog niet vol zat. Hierdoor zagen we mensen weglopen omdat na redelijk lang wachten niemand hun bestelling kwam opnemen. Jammer!
Jannekeschot .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Eerder langs gelopen en toen zagen we al de tiramisu met advocaat staan, lekker!
Eerst even wat boodschapjes gedaan en toen bij Willemien gaan zitten.
Heerlijke 'lunch Willemien' op -gedeeld- want we wilden ook nog heel graag een stuk taart en die heerlijke huisgemaakte tiramisu.
Voor ons zoontje hadden we een broodje kaas besteld, aangezien hij heel veel dingetjes lust had de kok er verschillende soorten kaas bij gedaan.
Heerlijk geluncht en zeker een aanrader!
Tijd om te gaan, zoontje in de auto in slaap gevallen en wij hebben genoten van een heerlijke lunch op -met recht- een Goede Vrijdag.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2014
Zo heerlijk binnen lopen in een prachtige zaak. Een verrassing-nieuwsgierigheid en op onderzoek uit.
Mooie indeling en leuke spullen te koop voor menig liefhebber. Met mijn tafelgenote heerlijke thee en zij had een soepje en ik had een salade met vruchtjes en blauwe kaas dressing.
Ondanks het mooie weer , heerlijk even binnen gezeten. Gemengd publiek en alles was keurig verzorgd.

Manuela B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Mijn favoriete lunchplek in de buurt. Gerechten zijn altijd heerlijk en de winkel zelf heeft ook superleuke en heerlijk spullen. Leuke cadeauwinkel, maar ook voor je eigen keuken is er veel te krijgen. Het is niet het goedkoopste allemaal, maar is het voor mij zeker wel waard. Wel voor meer mensen, daar het daar bijna altijd vol zit rond lunchtijd. Er worden ook workshops gegeven en als je een feestje in de buurt geeft komen ze ook bezorgen mits hun dat lukt. Personeel is aardig, behulpzaam mede als de eigenaren.
Menno1963 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Vandaag voor de eerste keer gegeten bij Willemien.
Zaak ziet er zeer verzorgd en goed uit.
Echter de prijzen die ze vragen voor de bv lunch zijn te duur voor wat je op je bord krijg.
Tevens volgens hun " orgineel " frans stokbrood meegenomen voor thuis en die sloeg de plank volkomen mis.
Er zit genoeg potentie in deze zaak mag maar mag het aub iets goedkoper.