Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

josee2411 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en wat een leuke tent!
vriendelijke gezellige en prima bediening .
zeker een aanrader en een terugkomer!!!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond heel lekker gegeten bij Willem van Oranje. Gevarieerde kaart, gezellige sfeer, hele goede bediening en heerlijk eten.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH-actie bij Willem van Oranje gegeten. Wij mochten kiezen uit de normale kaart in plaats van een aangepast menu. Het eten was erg lekker, we hoefden niet lang te wachten op het volgende gerecht. Bediening was vriendelijk. Goede, gezellige sfeer in het restaurant. Wij komen zeker een keer terug!
PieterJV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vlotte bediening, ruime porties, Voor kleine eters: neem broodje bij de borrel en eet het op bij het voorgerecht "proeverij van voorgerechten". IJsje na en je hebt een prima maaltijd.
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na rommelige ontvangst bij de entree toch relaxt gegeten van verrassend 3-gangenmenu. Coquilles op hazelnootkoekje; vega lasagne in pannetje en trifle. Aanraders. Sfeervol.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden hier al een keer eerder gegeten en het was wederom geweldig...het eten is heeeeeeeerlijk en de bediening erg aardig...leggen bij het uit serveren als het nodig heel goed uit wat er gegeten gaat worden...een echte aanrader...je moet ver van te voren reserveren. ..maar dat is logisch .....we zullen hier zeker meer eten
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij waren aangenaam verrast door zowel de hartelijke ontvangst, de ambiance en de kwaliteit en bereiding van het eten. Het feit dat wij met AH kortingsbonnen hadden geboekt maakten geen verschil in de keuze van het menu. Hierdoor zie en proef je wat men zoal in huis heeft. Voor ons genoeg reden om binnenkort nog eens bij Willem van Oranje te komen eten. De wijn is goed, smakelijk en betaalbaar.(geen hoofdpijn achteraf!). Het 3 gangenmenu van €29,50 is ook zonder korting een mooie prijs voor wat men serveert.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer enthousiast personeel! De sfeer was voortreffelijk, veel jongere mensen en weinig mensen die alleen maar met hun iPad zitten te spelen.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
lekker gegeten met de ah restaurant actie - vriendelijk personeel - eten is van goede kwaliteit - handig die proeverijtjes van voorafjes en nagerechten.
cmaverbeek .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant en gerechten gunstig geprijsd. Gerechten wel redelijke kwaliteit maar niet bijzonder. Prima restaurant om even iets te eten maar verwacht geen hoogstandjes.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De "voor wie niet kan kiezen" gerechten, een aanrader ! Heerlijk eten, gezellige sfeer, fantastische avond gehad. We komen zeker nog een keer terug !!
carladh .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn zoon en ik kregen een knus plekje aangewezen. Er was volop te kiezen uit voor-, hoofd- en nagerechten. De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. Het personeel was vriendelijk en attent. Een aanrader!
chantalvankester .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie en we mochten een keuze maken uit het gangbare drie gangen menu. Vooral de Rib-eye was heerlijk mals! Voorgerecht en nagerecht waren ook lekker. Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs met een goede service.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten met de AH restaurant actie. Er was een ruime keus en lekker van smaak, 1 minpuntje was dat onze biefstuk wat aan de droge kant was.
Janussie1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige tent, sfeervol. Menukaart 3-gangenmenu gevarieerd. (Met AH kortingsbonlekker en zeer voordelig gegeten!????). Leuk gelegen aan de grote markt van Delft.
Ettjen S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een fijne avond gehad: prima bediening, vlot geholpen en smakelijk gegeten. Warm ingerichte locatie. Zeker een aanrader.
margo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben een gezellige avond Gehad. Het is was prima en de sfeer goed. Wij wilden graag relaxt eten en niet te snel buiten staan. Dit is prima gegaan.l aan te bevelen
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een goed restaurant met een uitgebreide kaart.
Er zijn ook dingen mogelijk om te wijzigen.
Alles wordt naar je wensen gemaakt.
I. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super gegeten! Er werd absoluut geen onderscheid gemaakt tussen gasten met of zonder ah dinerbon. Fijne bediening en smakelijke gerechten. Voor deze prijsklasse hele goede kwaliteit.
alfajtd24 .
Keurig hoor!
Goede rustieke inrichting op een mooie locatie en goed eten voor een acceptabele prijs!
Gerechten smaakten erg goed en vriendelijke bediening.