Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras van Willem van Oranje aan de Markt. Super vriendelijke bediening en lekkere gerechten. Top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Goed eten op een prettig terras met prachtig uitzicht op de oude gevels van Delft. Met de AH aktie 1 gratis 3 gangen menu ook nog eens uitstekend te betalen.
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Garing was op orde maar truffeljus of saffraansaus niet te herleiden, kwa smaaksensatie magere prestatie
Bediening correct maar weinig persoonlijkheid
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk op het gezellig gelegen terras gegeten via de AH-actie. De kaart biedt genoeg mogelijkheden voor een driegangenmenu. De huiswijn is zeer redelijk geprijst. De bediening is adequaat en vriendelijk. Een geslaagde afsluiting van een mooie zonnige dag in Delft.
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met ah bonnen gegeten. Gevraagd sate zonder pindasaus. We kregen sate met pindasaus. Bord ging direct retour keuken en snel daarna kregen we de gevraagde sate zonder pindasaus met extra friet en salade. Prima opgelost en prima gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Kaart Had voldoende variatie Menu was goed .
Bediening zeer vriendelijk

bedenkelijk dat de recensie 120 tekens moet bevatten. ik was bijna afgehaakt
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Heerlijk eten en prima service!!! Topzaak! Vriendelijk personeel en gezellig entourage! Een blijvertje! Enige verbterpunt: de bruchetta had niets met bruchetta te maken, dat was toast met salade; wel erg lekker en smakelijk!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi weer, dus plekje uitgezocht op terras. Hele vriendelijke en correcte bediening. Voorgerecht lauw warme rosbief (was niet lauw warm en met een iets uitgedroogde rand) en proeverij van 4 kleine gerechtjes waar niets op aan te merken was. Hoofdgerechten varkenshaas puntjes en biefstuk waren beide lekker mals. Prima restaurant met uitstekende bediening.
Gerdie Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht was niet goed vlees was te taai.nagerecht was smakeloos. Voor ons geen tweede keer meer. Ligging is goed aan de markt in Delft.
vanlier.bart .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mooie gepresenteerde lekkere gerechten, met liefde gemaakt en gepresenteerd . Aanbeveling waard! Heerlijk op het terras genoten.
P.R. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Afgelopen donderdag avond op het terras met mijn vrouw lekker gegeten
open en adequate bediening en een keurige rekening
mariavdbder .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met de AH actie hier voor de 2e keer gegeten. Geen apart A4tje maar gewoon van de kaart.
Super we voelen ons daar welkom.
Jen K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hoge verwachting van 8,4 niet waargemaakt. Eten was matig. Kipsate niet goed warm en droog, pindasaus waterig, brood klammig. Geen goede prijs/kwaliteit. Waarschijnlijk omdat het op de Markt zit is het duurder, wordt geen meerwaarde voor geleverd. Wil je echt even wat leuks, dan is de kans hier klein op de reactie "oe, echt lekker gegeten".
hwitjens .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst van een klantgerichte medewerker. Menukaart is niet uitgebreid, maar kan voldoen aan een ieders wens. Drankassortiment ruim voldoende met een heerlijke rode huiswijn. Bij drukte is de doorstroming vanuit de keuken beperkt. Dit veroorzaakt wachttijd tussen de gangen. Keuken moet iets attenter zijn op presentatie en temperatuur ( b.v. kroontje op aardbei, portiegrootte van groenten en aardappelen is beperkt, vleesjus van rode wijn iets meer gebonden ). Verder gezellige omgeving om te eten met name op het terras. Zeker aan te bevelen.
sansax63 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij willen van oranje! We hadden de salade caprese, en de wrap met zalm vooraf de de diamanthaas en dorade als hoofdgerecht. Als toetje de tarte tartin. Alles was even lekker en vers.
We werden perfect geholpen, ook toen we een vraag hadden over de vis, diegene kwam daarna speciaal nog even vragen of we het lekker hadden gevonden. Wij komen er zeker Nog eens terug!
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super lekker gegeten! En ontzettend vriendelijk personeel!! We hebben heerlijk buiten gezeten. Het personeel is ook in voor een gezellig praatje. Super allemaal!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
teleurgesteld, voorgerecht redelijk, hoofdgerecht smakeloos, nagerecht slecht. De bediening was prima!
Het blijft natuurlijk een persoonlijke ervaring. Maar wij waren teleurgesteld.
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was ok, biefstuk die te doorbakken op tafel kwam werd probleemloos omgeruild. Borden waren koud, zodat t eten ook te snel afkoelde. Sauzen waren koud. Vis en papilot was prima. All in all voor ons geen herhaling hier.
Bediening niets op aan te merken.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gewoon lekker eten. Geen poespas. En redelijk geprijsd. Al diverse keren hier geweest en komen zeker weer terug.
Leja S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk op het terras gezeten.
bediening was prima.
en we hebben heerlijk gegeten.
We komen zeker weer een keer terug.
een aanrader...