Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Raymund S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Hier gegeten met vrienden en het eten was fantastisch en de bediening uitstekend en we komen beslist hier nog eens terug.
Bastiaan Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gerechten, erg goede prijs/kwaliteitsverhouding en gezellig restaurant. Vriendelijke en adequate bediening. Zeker een aanrader!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Geweldig lekker gegeten!!
Fijne, vriendelijke en gezellige bediening.
Sfeervolle ambiance!!
Kortom: we hebben genoten.
SietskeenAad .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Met voordeelbon van de Gamma "2e 3-gangendiner gratis" gisteravond onverwacht uit eten.
Ontvangst hartelijk, jassen werden aangenomen en we werden naar een tafeltje begeleid. Bijzonder sfeervolle inrichting, rustige muziek.
Eten wat ons betreft voortreffelijk, de proeverij van kleine voorgerechtjes zeer smaakvol (de bombe van carpaccio een smaakexplosie), rib-eye van uitstekende kwaliteit en een zeer mals en smakelijk beenhammetje. Kaasplankje als dessert lekker gevarieerd, Aanbevolen wijnen goed van smaak en kwaliteit. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gelunchd liefdeloos klaargemaakte broodjes, zag er niet uit, geen verse ingredienten, bij de lasagne nog geen stukje brood, triest en dat voor € 30,00.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Was voor de 2e keer in dit restaurant, ben zeer tevreden over voor en nagerecht. Van het hoofdgerecht vond ik de risotto niet lekker, leek meer op aardappelpuree dan risotto, jammer.
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hebben ontzettend lekker gegeten.. Komen zeker terug.. Was gezellig druk en eten was goed.
Leuke actie uit de krant.. Top gewoon
Conny E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vanwege "toeristische locatie op de Markt in Delft" nog niet eerder gegeten. Zit er al jaren, maar zien sinds paar jaar in dat busladingen toeristen de lokale klanten weghouden. In februari met bon uit Delft Op Zondag actie: 2e 3 gangenmenu gratis, vandaar de gok genomen. Vriendelijke bediening, warme inrichting, erg mooie menukaart, met originele gerechten. En het smaakte allemaal erg goed. Vooral het kaasplankje toe was erg lekker. Zeer geslaagde kennismaking, wij komen daardoor graag terug!
j L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden beiden een 3 gangen menu. Portie grootte ruim voldoende. Mals vlees (rib eye) en lekker gekruide kip sateh. Ui op de carpaccio hoeft niet zo nodig. Verder vlotte bediening en leuke inrichting. Helaas af en toe wat vreemde lucht vanuit richting toilet.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Super mooi restaurant, met een warme uitstraling. Eten was waanzinnig lekker en van zeer goede kwaliteit. Bediening op en top. Zeker een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op vrijdag 10 februari wezen eten bij Willem van Oranje.
Een heel knus en gezellig restaurant met een goede bediening.
De keuze gemaakt op een voorgerecht van Garnalen en een proeverij van diverse kleine voorgerechten.
De keuze gemaakt van Ossenhaasspies zeer mals met een zeer pittige eiermie groente en pittige saus en een Runder rib-eye zeer goed bereid.
Als dessert Kaat mossel als goede afsluiting.
Een zeer goede wijn en totaal een zeer geslaagde en verzorgde avond door de medewerkers van Willem van Oranje.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten! Leuk en vriendelijvriendelijk personeel. Wij gaan het zeker aanraden en komen uiteraard nog eens terug!!
DeStrijdbare .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Willem van Oranje is een gezellig restaurant. Waar wij lekker hebben gegeten. De bedingen is vriendelijk en spontaan. Een prima restaurant voor een leuk avondje uit en om gezellig en goed te eten.
Chupp12 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant aan de markt van Delft. We werden snel en vriendelijk geholpen. Het eten was lekker. Al was ik zelf niet zo'n fan van de frozen joghurt (leek alsof dit een soort blend was tussen stukjes waterijs en roomijs) maar mijn tafelgenoot at het met smaak op. En voor mij waren de andere gerechten waren des te lekkerder.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke gezellige cafe/annex bistro met sfeervolle inrichting. De jonge kelners houden alles goed in
de gaten en hebben het tijdig afruimen van lege borden aan de middelandse zee geleerd: Snel dus.
Hulde ook voor lekkere eten. Niet te veel, niet te weinig. we hebben genoten.
En ook de drankenkaart mag er zijn.

aanrader.
josee2411 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en wat een leuke tent!
vriendelijke gezellige en prima bediening .
zeker een aanrader en een terugkomer!!!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond heel lekker gegeten bij Willem van Oranje. Gevarieerde kaart, gezellige sfeer, hele goede bediening en heerlijk eten.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH-actie bij Willem van Oranje gegeten. Wij mochten kiezen uit de normale kaart in plaats van een aangepast menu. Het eten was erg lekker, we hoefden niet lang te wachten op het volgende gerecht. Bediening was vriendelijk. Goede, gezellige sfeer in het restaurant. Wij komen zeker een keer terug!
PieterJV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vlotte bediening, ruime porties, Voor kleine eters: neem broodje bij de borrel en eet het op bij het voorgerecht "proeverij van voorgerechten". IJsje na en je hebt een prima maaltijd.
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na rommelige ontvangst bij de entree toch relaxt gegeten van verrassend 3-gangenmenu. Coquilles op hazelnootkoekje; vega lasagne in pannetje en trifle. Aanraders. Sfeervol.