Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

R D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke bediening Eerst lekker op het terras geborreld en voorgerecht genoten.
Hoofdgerecht en Kaasplankje waren prima. Zowel de kwaliteit als de hoeveelheid in orde.
Fijne fles rode wijn tegen een redelijke prijs. Mooie plek op de markt in Delft, binnen ook smaakvol ingericht.
Wij komen zeker nog eens terug bij Willem van Oranje
Andries S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Via de AH-actie bij Willem van Oranje terecht gekomen. We waren onze actiekaart vergeten en mochten die later opsturen. Erg vriendelijk. Wat betreft het eten. We mochten uit de hele kaart kiezen dus dat was ideaal. Mijn vrouw vond de gebakken gamba's erg goed. Ik was iets minder tevreden over de lauw/ warme rosbief. Simpelweg een paar plakjes rosbief met wat lenteui en citroenmajonaise. De diamanthaad was erg goed. De gebakken zeewolf aardig. Al met al prima, zeker voor het geld. Toch vind ik een 8,4 iets aan de hoge kant.
Weststrate R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het voorgerecht (allebei) lauwwarme rosbief en salade was teleurstellend. Kraak noch smaak. Hoofdgerecht en dessert waren prima.
cora R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Leuke locatie midden in levendig Delft.Erg leuk terras waar we hebben gezeten. Zeer vriendelijke bediening. Tenslotte het eten was goed.
an27 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Ik ga niet uitgebreid op alles in. Volgens mij moet iedereen het gewoon zelf uitproberen. Gezellig in de binnenstad van Delft.
Een echte aanrader!!
Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bij aankomst leuk begroet, gelijk drankje en uitleg over dagmenu. Snel stokbroodje op tafel, toen voorgerecht (lekkere carpaccio) en toen schelvis en diamanthaasje. Was wel lekker, maar duidelijk een apart menu voor de actie; vis en vlees was genoeg, alleen 1 klein bakje patat en klein bakje met 3 blaadjes rucola was wel erg weinig met 2 man. De tarte tatin als toetje was heerlijk, het verrassingstoetje was lekker maar zag er beetje armzalig uit door de kleine beetjes die op het bord lagen.. Prijs-kwaliteit dus niet helemaal correct, bediening wel leuk en op het terrasje zit je wel lekker als het droog is. (je zit wel een beetje schuin, maar dat hoort in Delft!)
Moniek E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima eten, goede en gezellige bediening, oplossingsgericht (was m'n kortingskaart vergeten, kreeg toch de korting met de vraag de dag erna mijn kortingskaart te komen brengen). Mooie, schone en leuke inrichting. Vriendelijke manager.
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben gezellig op het terras kunnen eten. Voor-, hoofd- en nagerecht waren goed verzorgd en erg lekker. Fijne bediening.
Jack E.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
gezellige bediening , kwalitatief goed eten was volgens mij wel nieuw personeel liepen vaak naar de verkeerde tafel maar daar stoorde ik me niet aan.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer goede bediening , we hadden een kleine opmerking over het hoofd gerecht maar zeer goed opgelost prima we gaan er nog een keer terug.
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Geweldig lekker gegeten, voor-, hoofd en nagerecht gemaakt van superverse producten en top bereid. We komen iig terug en is zeker een aanrader.
g.j. V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wat een prachtige plek op een doordeweekse dag! Fijn terras aan de oude markt in Delft, het hart van de stad. Zelfs al regende het.
W.M.A H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
het eten was heel goed menu was veel keuzes,wij waren met 8 zussen en ze hebben vonden het eten lekker en goed. ook de bediening was heel vriendelijk.
Rapanui11 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
goede service om op zaterdagavond de AHrestaurant aktie te kunnen gebruiken
heel klantvriendelijk, heerlijke 3 gangen menu
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten en was weer heerlijk. Van voorgerecht tot nagerecht prima, ook de wijn heerlijk.
1 klein min puntje de tomatensoep bij het voorgerecht (proeverij) vond ik persoonlijk te zout.
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed restaurant op gezellige locatie. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Wij hadden het driegangen menu via de AH actie en we hebben lekker gegeten voor een prima prijs
k.jans .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker gegeten
Mooi plekje bij het raam
Vriendelijk personeel dat vaak kwam vragen maar niet echt dwingend waren om sneller te bestellen
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op verwarmd terras , met uitzicht op de evenementen op de markt gegeten Dat was een aangename entourage, gecombineerd met een vriendelijke en goede bediening. Alle lof!
P L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten is goed alleen als je met 2pers komt krijg je 1bakje friet dat is te weinig als je alleen komt krijg je dat ook voor het tweede bakje moet je betalen kan echt niet en ijsje is veel Te duur
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De sfeer op het terras was erg goed, en ook de bediening was er vriendelijk. Het eten was redelijk. De gerechten waren niet heel bijzonder, ook niet bijzonder lekker. De desserts vielen wel goed in de smaak!
Verder is het wel top dat je met de AH actie gewoon van de kaart kan bestellen!