Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

ANNA S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke smaakvolle lunchgerechten die zeer betaalbaar zijn en worden geserveerd met een grote glimlach! Bovendien gevestigd op een schitterende locatie in het historische Delft. Top!
g.moes1949 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening zeer vriendelijk het eten perfect mooi vlot geen lange wachttijd tussen de verschillende gangen. DE prijs voor het geheel perfect.
Connycw V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor de vijfde x geweest en altijd een goede ervaring. Vriendelijk personeel en goed eten. Gezellig terras met Verwarming. Alleen de toilet zou een upgrade mogen hebben
WenCJ .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Op het verwarmde terras heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden met smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening door gastvrij personeel.
MultiCuli .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met familie heerlijk gegeten in een knusse setting bij Willem van Oranje. Klein foutje bij het opnemen van het drinken. 1 drankje was verkeerd geserveerd, maar dat werd snel hersteld. De service hebben wij als goed ervaren!
Debaaf62 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijne ontvangst, prima diner, mooie wijnkaart. Enige minpuntje was, naast de bestelde fles wijn, een fles water voor €5,40.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend lekker gegeten met AH bon. Met 4 personen heerlijk gegeten. Verrassende gerechten op het menu, die heerlijk waren.
R. K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Super restaurant. Heb hier gegeten van de AH zegels. Heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Wij komen hier regelmatig eten. Leuke bediening.
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben voortreffelijk gegeten,alles was enorm goed en gezellig.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima gegeten. Buiten op het terras. Was tijdens het Jazzfestival in Delft dus ook nog gezellig muziek op de achtergrond.
Alles was prima. Genoeg keuze van de kaart.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prima restaurant. Personeel erg aardig. Ondanks drukte door het jazz festival hoefden we niet lang te wachten op het eten.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was erg druk in Delft i.v.m jazz weekend. We waren niet erg tevreden over de gerechten, die we kregen.
Toch een leuke dag gehad in Delft. Personeel was erg aardig. Pluspunt.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ruime keus met de AH restaurant actie.
Gisteren lekker gegeten op het verwarmde terras. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. Buiten kon prima want de terras verwarmers stonden aan. Het was een frisse zomeravond en het voelde er behaaglijk aan.
We konden uit de hele kaart kiezen dus er was voor elk wat wils. De diamanthaas was niet volgens wens gebakken en werd vriendelijk mee terug genomen naar de keuken en alsnog op de juiste wijze gebakken. We kregen alle 4 van de zaak ons wijntje vol geschonken als excuus hiervoor. Daarna was de diamanthaas wel oké. De proeverij van voor-en nagerechten was erg lekker, evenals de saté. Die staat bekend als de beste saté die je in Delft kunt krijgen. Hij was ook echt heerlijk.
De kaasplank was goed gevuld met vijgenbrood en walnoten erbij.
De koffie en thee waren ook prima.
Al met al een prima restaurant om met het gezin te gaan eten. Een aanrader dus.
fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en een prima prijs / kwaliteit verhouding op een mooie plek bij de Nieuwe Kerk
jessica-vanrijn .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten voor de trouwdag van mijn ouders. Bediening is nog maar bij weinig restaurants zo goed. Met het toetje hebben ze weer een leuk grand dessert gemaakt voor mijn ouders. Dank voor de top avond!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten met heerlijke wijnen. We werden een heel klein beetje vergeten af en toe omdat we, met mooi weer, de enigen waren die binnen dineerden. Vandaar niet heel positief over de wachttijd.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel. We mochten zelf onze plaatsen kiezen. Het AH menu zag er goed uit, maar we konden ook mosselen kiezen. Deze stonden niet op de kaart, we kozen voor de mosselen. Deze waren zeker onze keus meer dan waard. Ook het voorgerecht was zeer de moeite waard. Totaal een geslaagd etentje. Komen zeker nog eens terug.
gschellekens .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Door het lekkere weer konden we heerlijk buiten dineren. Vanwege de ziekte van mijn vrouw wilden we kleine aanpassingen. Hier werd met plezier aan meegewerkt. Hierdoor hebben zowel mijn vrouw als ik volop genoten van de heerlijke gerechten. Als voorgerecht hadden we een kleine proeverij wat prima smaakte. Daarna had ik de biefstuk die smolt op je tong en mijn vrouw de zeewolf waar ze ook verrukt over was. Als nagerecht, door de goede service om wat meer tijd tussen de gangen, wederom een proeverij. Ook deze was heerlijk.
Als we dichter bij Delft woonden gingen we hier zeker nog eens terug.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Kindermeiu geen ijsje te duur.voor vierpersonen 2eenpersoons bakjes friet .extra werd in rekening gebracht..
Eten was verder prima.
h.krijgsman65 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten was goed en wanneer je niet kunt kiezen, hebben ze een keuze als proeverijtje uit diverse mogelijkheden. Leuk personeel.