Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

W.M.A H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
het eten was heel goed menu was veel keuzes,wij waren met 8 zussen en ze hebben vonden het eten lekker en goed. ook de bediening was heel vriendelijk.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten en was weer heerlijk. Van voorgerecht tot nagerecht prima, ook de wijn heerlijk.
1 klein min puntje de tomatensoep bij het voorgerecht (proeverij) vond ik persoonlijk te zout.
Rapanui11 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
goede service om op zaterdagavond de AHrestaurant aktie te kunnen gebruiken
heel klantvriendelijk, heerlijke 3 gangen menu
Henny J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed restaurant op gezellige locatie. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Wij hadden het driegangen menu via de AH actie en we hebben lekker gegeten voor een prima prijs
k.jans .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker gegeten
Mooi plekje bij het raam
Vriendelijk personeel dat vaak kwam vragen maar niet echt dwingend waren om sneller te bestellen
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op verwarmd terras , met uitzicht op de evenementen op de markt gegeten Dat was een aangename entourage, gecombineerd met een vriendelijke en goede bediening. Alle lof!
P L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten is goed alleen als je met 2pers komt krijg je 1bakje friet dat is te weinig als je alleen komt krijg je dat ook voor het tweede bakje moet je betalen kan echt niet en ijsje is veel Te duur
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De sfeer op het terras was erg goed, en ook de bediening was er vriendelijk. Het eten was redelijk. De gerechten waren niet heel bijzonder, ook niet bijzonder lekker. De desserts vielen wel goed in de smaak!
Verder is het wel top dat je met de AH actie gewoon van de kaart kan bestellen!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras van Willem van Oranje aan de Markt. Super vriendelijke bediening en lekkere gerechten. Top!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Goed eten op een prettig terras met prachtig uitzicht op de oude gevels van Delft. Met de AH aktie 1 gratis 3 gangen menu ook nog eens uitstekend te betalen.
Karla V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Garing was op orde maar truffeljus of saffraansaus niet te herleiden, kwa smaaksensatie magere prestatie
Bediening correct maar weinig persoonlijkheid
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk op het gezellig gelegen terras gegeten via de AH-actie. De kaart biedt genoeg mogelijkheden voor een driegangenmenu. De huiswijn is zeer redelijk geprijst. De bediening is adequaat en vriendelijk. Een geslaagde afsluiting van een mooie zonnige dag in Delft.
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met ah bonnen gegeten. Gevraagd sate zonder pindasaus. We kregen sate met pindasaus. Bord ging direct retour keuken en snel daarna kregen we de gevraagde sate zonder pindasaus met extra friet en salade. Prima opgelost en prima gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Kaart Had voldoende variatie Menu was goed .
Bediening zeer vriendelijk

bedenkelijk dat de recensie 120 tekens moet bevatten. ik was bijna afgehaakt
Simon1976 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Heerlijk eten en prima service!!! Topzaak! Vriendelijk personeel en gezellig entourage! Een blijvertje! Enige verbterpunt: de bruchetta had niets met bruchetta te maken, dat was toast met salade; wel erg lekker en smakelijk!
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooi weer, dus plekje uitgezocht op terras. Hele vriendelijke en correcte bediening. Voorgerecht lauw warme rosbief (was niet lauw warm en met een iets uitgedroogde rand) en proeverij van 4 kleine gerechtjes waar niets op aan te merken was. Hoofdgerechten varkenshaas puntjes en biefstuk waren beide lekker mals. Prima restaurant met uitstekende bediening.
Gerdie Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht was niet goed vlees was te taai.nagerecht was smakeloos. Voor ons geen tweede keer meer. Ligging is goed aan de markt in Delft.
vanlier.bart .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Mooie gepresenteerde lekkere gerechten, met liefde gemaakt en gepresenteerd . Aanbeveling waard! Heerlijk op het terras genoten.
P.R. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Afgelopen donderdag avond op het terras met mijn vrouw lekker gegeten
open en adequate bediening en een keurige rekening
mariavdbder .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met de AH actie hier voor de 2e keer gegeten. Geen apart A4tje maar gewoon van de kaart.
Super we voelen ons daar welkom.