Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

ronanitatessa .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
we hebben een super avond gehad
het eten was heerlijk. Echt een keertje doen.
en zelfs buiten gezeten was echt heerlijk en dat op 2 november
Margreet M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, genoeg keuze van gerechten. Het restaurant is sfeervol ingericht. Personeel was zeer vriendelijk, we mochten zelfs de tap van de maand eerst proeven voordat we hem daadwerkelijk bestelde. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Afgelopen week met 6 personen een 3-gangen diner gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding is super. Personeel vriendelijk en een zeer ruime (soms lastige keuze). Aanpassing op een gerecht was geen probleem. Kortom, AANRADER!
Elly C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel vriendelijke personeel. Eten goed, biefstuk matig.
Toch wel reden om nog eens te gaan. ."........".......".......".........
MultiCuli .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hier voor de 2e keer in een maand tijd met familie gegeten, omdat het zo goed beviel. We hebben heerlijk gegeten in een rustige warme ambiance. Mijn biefstuk werd doorgebakken geserveerd terwijl ik deze als medium had besteld. Ik had hier wat van gezegd. Deze werd met excuses meegenomen en kreeg voor het ongemak een drankje van het huis. Ook belde het restaurant ons na vertrek nog even op, om te attenderen dat er nog een bril lag op onze tafel, die mijn vrouw was vergeten. Dat is goede service!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was een heel zonnige dag, dus het was erg druk. De locatie en de bediening prima.
Het eten was minder. Niet warm genoeg, weinig en saaie groenten. Maar nogmaals dat kan komen door de drukte.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Blijkbaar op een verkeerde dag langs geweest (gezien alle positieve recensies). Op een zondagavond het keuzemenu (€ 19,75) genomen (moeten nemen, ik was uitgenodigd), maar dat viel niet mee. De carpaccio was uitgedroogd en alles was nogal lukraak op het bord gesmeten. Pesto- of andere dressing zat er niet op/bij. De kipsaté was ronduit droog en de frietjes richting donkerbruin. Omdat we buiten zaten, staken we tussen de gangen door een sigaret op en werd er prompt heel attent een asbak neergezet. Een half uur later werden we door een collega-kelner als kleine kinderen vermanend toegesproken omdat roken op het terras absoluut verboden was.... Communicatie! Al met al geen zaak waar ik nog een keer heen zou gaan. Als het voor € 19,75 niet kan, maak dat menu dan € 25 en doe beter je best.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren met 7 personen, gezellige tafel met elkaar boven.... Sfeer in het restaurant is top!!Hebben prima gegeten en gedronken.
Voorrecht Carppacio, gamba s en proeverij ( waren sushi, tomatensoep broodje zalm en meloen met ham)
Hoofdgerecht was diamanthaas met sla en dikke frieten en 1 pers ook had Kipsate. Prima gerecht.
Nagerecht Grand dessert voor twee personen, misten we toch bolletje ijs bij, beetje karig... apfelstrudel en stoofperen met amandelspijs, viel wat minder in de smaak bij meerdere...
Al met al wel prima gegeten...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was weer top, lekker eten, goede wijn en fijne bediening. We hadden een leuk tafeltje met uitzicht op de gracht. Nu voor het eerst met zijn tweetjes gegeten.
Janussie1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervolle tent, aardige bediening. Wachttijd voor het voorgerecht wel wat lang, maar de rest vlot geserveerd. Prima keuzemenu.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was een. Ijzondere aangename er aring, lieve medewerkers met oog voor service, dienstbaar zijn voor hun gasten en erg lekker eten.
Ook leuk opgemaakt en verzorgd met garnituur, bedankt voor de fijne avond die wij bij jullie mochten doorbrengen. Als het aan ons ligt komen wij zeker jullie weer bezoeken, lieve groetjes Jolanda en Raymond.
deparo .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten was perfect, ondanks er niet veel gasten waren werden we met een brede glimlach bediend en het eten was gewoon voortreffelijk, we komen er zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De voorgerechten sprongen er positief uit: gamba's en brochettes.
De bediening was vlot, ook met het afruimen.
De prijzen van de wijn waren relatief hoog in vergelijking met de overige drank en de gerechten.
Annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke smaakvolle lunchgerechten die zeer betaalbaar zijn en worden geserveerd met een grote glimlach! Bovendien gevestigd op een schitterende locatie in het historische Delft. Top!
g.moes1949 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening zeer vriendelijk het eten perfect mooi vlot geen lange wachttijd tussen de verschillende gangen. DE prijs voor het geheel perfect.
Connycw V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor de vijfde x geweest en altijd een goede ervaring. Vriendelijk personeel en goed eten. Gezellig terras met Verwarming. Alleen de toilet zou een upgrade mogen hebben
WenCJ .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Op het verwarmde terras heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden met smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening door gastvrij personeel.
MultiCuli .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met familie heerlijk gegeten in een knusse setting bij Willem van Oranje. Klein foutje bij het opnemen van het drinken. 1 drankje was verkeerd geserveerd, maar dat werd snel hersteld. De service hebben wij als goed ervaren!
Debaaf62 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijne ontvangst, prima diner, mooie wijnkaart. Enige minpuntje was, naast de bestelde fles wijn, een fles water voor €5,40.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend lekker gegeten met AH bon. Met 4 personen heerlijk gegeten. Verrassende gerechten op het menu, die heerlijk waren.