Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

EHollemans .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Het was een prima plek om de honger te stillen maar geen goed reden overgehouden om weer hier terug te gaan. Tijdens mijn bezoek ook nog naar de kleine kamer moeten bezoeken en dat was echt wat minder. Het was een unisex toiletruimte. Een toilet was op de begane grond, de tweede een paar treden hoger verder in de restaurant. Het was te doen. Mijn bord was vol genoeg, de bediening was oke, maar na het eten toch een gevoel dat het beter kon. Jammer ook dat mijn bord niet meer heel was. Thuis zou ik zo'n bord meteen weggooien.
Een paar straten verder is het leuker om te gaan eten en stiekem vonden het jammer dat we niet bij de buren ging eten want daar hebben net een betere ervaring gehad!