Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

John G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Wat een plein wat een restaurant!!! We zijn hier eerst heerlijk wezen lunchen (sandwich Willem van oranje) een echte aanrader, omdat de lunch ons zo goed beviel zijn we er ook wezen dineren. Een heerlijk 3 gangen diner waar alles klopte!!! Vanaf de eerste tot onze laatste hap hebben we genoten. De bediening is erg allert en vriendelijk. Wij komen zeker snel terug.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Prima gegeten afgelopen weekend bij Willem van Oranje. Met een grote groep genoten van de diverse pannetjes mosselen! Vooral de mosselen met blauwe kaas is een aanrader. Verder ook een goed aanbod van wijnen, Bediening was vriendelijk en speelde goed op de wensen in van de gasten. Prima!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Lekker geluncht hierzo. Broodjes waren op en top verzorgd. Lekkere locatie ook zeker als het zonnig weer is. De service is goed en snel en netjes dat ze ingespeeld zijn op de toeristen hierzo!
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Een gemiddeld eetcafé op de marktplein van Delft. Een mooie omgeving. Het eten en bediening is op zijn best middelmatig. Lege glazen zijn geen probleem voor de bediening terwijl dat toch gemiste omzet is. De snelheid van serveren is laag. Het bestelde liet lang op zich wachten en toen het er eindelijk was, was het lauwwarm. Al met al voelde het aan als een 'tourist-trap'. Een zaak om niet snel meer naar terug te gaan.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Na verschillende goede ervaringen nu een wat mindere. Zaak was half leeg en de keuken had het niet druk. Desondanks 20 minuten op onze maaltijd moeten wachten. Tussentijds niet even een drankje opgenomen. Eten (1x biefstuk en 1x zalm) op zich prima. Sla garnituur bij biefstuk smakeloos en waterig. Uiteindelijk zelf naar de kassa gelopen om af te rekenen.
Albertien .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Wanneer wij in Delft zijn, kan een bezoek aan Willem van Oranje niet ontbreken. De sfeer is er gemoedelijk, het plein waarop het terras gevestigd is geweldig. Het eten was er zoals altijd weer heerlijk. Wij hebben een voor, hoofd en ondanks dat onze magen al erg goed gevuld waren, toch ook een nagerecht genomen. De eerste twee gangen hadden ons zo goed gesmaakt dat wij toch ook besloten om nog een dessert te nemen.
De bediening is altijd erg vriendelijk en de service is snel. Bij een bezoek aan Delft moet u zeker even langs gaan bij dit gezellige restaurant op één van de mooiste pleinen van Nederland.