Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Conny E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vanwege "toeristische locatie op de Markt in Delft" nog niet eerder gegeten. Zit er al jaren, maar zien sinds paar jaar in dat busladingen toeristen de lokale klanten weghouden. In februari met bon uit Delft Op Zondag actie: 2e 3 gangenmenu gratis, vandaar de gok genomen. Vriendelijke bediening, warme inrichting, erg mooie menukaart, met originele gerechten. En het smaakte allemaal erg goed. Vooral het kaasplankje toe was erg lekker. Zeer geslaagde kennismaking, wij komen daardoor graag terug!
j L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden beiden een 3 gangen menu. Portie grootte ruim voldoende. Mals vlees (rib eye) en lekker gekruide kip sateh. Ui op de carpaccio hoeft niet zo nodig. Verder vlotte bediening en leuke inrichting. Helaas af en toe wat vreemde lucht vanuit richting toilet.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Op vrijdag 10 februari wezen eten bij Willem van Oranje.
Een heel knus en gezellig restaurant met een goede bediening.
De keuze gemaakt op een voorgerecht van Garnalen en een proeverij van diverse kleine voorgerechten.
De keuze gemaakt van Ossenhaasspies zeer mals met een zeer pittige eiermie groente en pittige saus en een Runder rib-eye zeer goed bereid.
Als dessert Kaat mossel als goede afsluiting.
Een zeer goede wijn en totaal een zeer geslaagde en verzorgde avond door de medewerkers van Willem van Oranje.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten! Leuk en vriendelijvriendelijk personeel. Wij gaan het zeker aanraden en komen uiteraard nog eens terug!!
DeStrijdbare .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Willem van Oranje is een gezellig restaurant. Waar wij lekker hebben gegeten. De bedingen is vriendelijk en spontaan. Een prima restaurant voor een leuk avondje uit en om gezellig en goed te eten.
Chupp12 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig en sfeervol restaurant aan de markt van Delft. We werden snel en vriendelijk geholpen. Het eten was lekker. Al was ik zelf niet zo'n fan van de frozen joghurt (leek alsof dit een soort blend was tussen stukjes waterijs en roomijs) maar mijn tafelgenoot at het met smaak op. En voor mij waren de andere gerechten waren des te lekkerder.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke gezellige cafe/annex bistro met sfeervolle inrichting. De jonge kelners houden alles goed in
de gaten en hebben het tijdig afruimen van lege borden aan de middelandse zee geleerd: Snel dus.
Hulde ook voor lekkere eten. Niet te veel, niet te weinig. we hebben genoten.
En ook de drankenkaart mag er zijn.

aanrader.
josee2411 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
hebben heerlijk gegeten en wat een leuke tent!
vriendelijke gezellige en prima bediening .
zeker een aanrader en een terugkomer!!!
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond heel lekker gegeten bij Willem van Oranje. Gevarieerde kaart, gezellige sfeer, hele goede bediening en heerlijk eten.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH-actie bij Willem van Oranje gegeten. Wij mochten kiezen uit de normale kaart in plaats van een aangepast menu. Het eten was erg lekker, we hoefden niet lang te wachten op het volgende gerecht. Bediening was vriendelijk. Goede, gezellige sfeer in het restaurant. Wij komen zeker een keer terug!
PieterJV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vlotte bediening, ruime porties, Voor kleine eters: neem broodje bij de borrel en eet het op bij het voorgerecht "proeverij van voorgerechten". IJsje na en je hebt een prima maaltijd.
RVaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na rommelige ontvangst bij de entree toch relaxt gegeten van verrassend 3-gangenmenu. Coquilles op hazelnootkoekje; vega lasagne in pannetje en trifle. Aanraders. Sfeervol.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hadden hier al een keer eerder gegeten en het was wederom geweldig...het eten is heeeeeeeerlijk en de bediening erg aardig...leggen bij het uit serveren als het nodig heel goed uit wat er gegeten gaat worden...een echte aanrader...je moet ver van te voren reserveren. ..maar dat is logisch .....we zullen hier zeker meer eten
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij waren aangenaam verrast door zowel de hartelijke ontvangst, de ambiance en de kwaliteit en bereiding van het eten. Het feit dat wij met AH kortingsbonnen hadden geboekt maakten geen verschil in de keuze van het menu. Hierdoor zie en proef je wat men zoal in huis heeft. Voor ons genoeg reden om binnenkort nog eens bij Willem van Oranje te komen eten. De wijn is goed, smakelijk en betaalbaar.(geen hoofdpijn achteraf!). Het 3 gangenmenu van €29,50 is ook zonder korting een mooie prijs voor wat men serveert.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer enthousiast personeel! De sfeer was voortreffelijk, veel jongere mensen en weinig mensen die alleen maar met hun iPad zitten te spelen.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
lekker gegeten met de ah restaurant actie - vriendelijk personeel - eten is van goede kwaliteit - handig die proeverijtjes van voorafjes en nagerechten.
cmaverbeek .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant en gerechten gunstig geprijsd. Gerechten wel redelijke kwaliteit maar niet bijzonder. Prima restaurant om even iets te eten maar verwacht geen hoogstandjes.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De "voor wie niet kan kiezen" gerechten, een aanrader ! Heerlijk eten, gezellige sfeer, fantastische avond gehad. We komen zeker nog een keer terug !!
carladh .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn zoon en ik kregen een knus plekje aangewezen. Er was volop te kiezen uit voor-, hoofd- en nagerechten. De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. Het personeel was vriendelijk en attent. Een aanrader!