Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Willem van Oranje

c.kosters .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Nadat we sliptouw hadden besteld waren we teleurgesteld in de witte niet gebakken visjes het leek wel uit de magnetron.Daar hebben wij melding van gemaakt en de borden gingen terug waarna wij de biefstuk prima bereid gepresenteerd kregen.
Ter verontschuldiging ook nog een glas wijn aangeboden!
Bravo dat is nog eens service!
Gr uit Volendam
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Per toeval bij dit gezellige restaurant midden in Delft terecht gekomen. Goede kwaliteit en hoeveelheid van eten, zowel voor voor-, hoofd- als nagerecht is er een goede keuze uit vlees, vis of vega. De aanbieding voor het 2- of 3-gangenmenu is erg aantrekkelijk, maar viel goed in de smaak!
Plonia W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima restaurant, gezellig en lekker. Wij komen hier vaker en het is altijd prima verzorgd.
We konden dit keer lekker buiten zitten. Maar waarom dit verhaal 120 leestekens moet hebben is mij een raadsel.
Ik ben altijd kort en bondig
Riaan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Menu beperkt.
Ik kon niet eens me armen rusten op de tafel anders viel die al.
Bestek werd bloot op de tafel gelegd daarna werdt het op een servet gelegd die ik bij het voor gerechten al gebruikt had dus mijn overige bestek lag bloot op de tafel, ik kreeg notabene niet eens een nieuw servet.
Ik raad dit restaurant niet aan aan vrienden en familie
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Willem van Oranje. Ik kan het echt iedereen aanbevelen. Volgende keer weer.
De gamba's zijn heerlijk
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Derde keer dit jaar, heerlijk gegeten. Gelukkig geen enorme berg patat maar een schaaltje (bleef van over) kan altijd bijbestellen, weggooien is waanzin
ellenpu .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij waren aangenaam verrast.
Vriendelijk personeel. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel. We kregen zelfs een mooie bos bloemen omdat we iets te vieren hadden, heel attent!
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Prettige bediening. Leuke ambiance. Zeker een aanrader!
De tafel van Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Echt een aanrader..
rabonkel .
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel. Hebben de tijd voor de klanten . Uitstekend
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren te vroeg maar dat was geen probleem. De bediening was niks op aan te merken. Het eten vond ik iets minder. De uiensoep was meer ui dan soep, de proeverij vond ik niet super, Ik vond de saus bij de vis niet zo smaken. Beter idee om het apart te serveren. Ossobuco , kalfsschenkel, was geen goed stuk vlees. Wij waren erg teleurgesteld. De nagerechten waren goed.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima gegeten voor goede prijs
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
heerlijk gegeten voor een leuke prijs
Markus V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was lekker en zeker gezien de prijs. Variatie in het menu is goed; Kort en krachtig.
Makreel was lekker, maar wat klein. apfelstrudel was top. Goede en snelle bediening. komen ook geregeld vragen of er nog wensen zijn.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Jammer dat er niet een drankje of koffie werd aangeboden nadat ik een verkeerde rekening kreeg aangeboden en betaalde en ondanks dat ook nog een flinke fooi had gegeven
Mars H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
we hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
sfeer en bediening goed, eten viel iets tegen. stoofpotje bevatte wel heel weinig vlees
Geerte E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellige gelegenheid om een hapje te eten tegen een gunstige prijs.
Luda K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was echt super lekker en gezellig! Ook de bediening was heel aardig. Ik zou er zeker een keer terug willen komen om nogmaals te genieten van zo'n lekker diner!
Gonnie M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben er goed gegeten . En de prijs is goed. De sfeer gezellig. Maar dat wisten we al want we zijn er al meerdere keren geweest. We zijn zeker van plan weer terug te komen.