Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Willem van Oranje

joost V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Sate gerecht was ok. Tweemaal gamba's besteld. Van een bord was de kwaliteit echt onvoldoende: garnalen waren snotterig. Jammer, zowel figuurlijk als letterlijk: een vieze smaak in de mond.
Ter compensatie koffie van de zaak.
Sas G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Wij hadden een bon gekocht voor 3 gangen met een ‘bubbeltje’ vooraf en een appetizer. Het bubbeltje bleek een mierzoete Canei te zijn. Helaas. Daarnaast waren de bubbels ver te zoeken, waardoor het smaakte als limonade. Als voorafje had ik een zalmcocktail gekozen. Dit bestond uit een glaasje met gesnipperde zalmsnippers. Geen saus. Als hoofdgerecht had ik ook niet de goede keus; grote garnalen op een spies. Deze waren gortdroog en werden gegarneerd met een klont super stijve en tevens droge puree en keiharde sperzieboontjes in spek. De spek was lekker. Het dessert waarbij we een koffie hadden besteld, was een brownie waarvan m’n lepeltje verboog toen ik het wilde door’snijden’ . De koffie kwam na nog een keer bestellen nadat het dessert op was. Al met al geen goede ervaring bij dit restaurant. Voor ons de eerste en laatste keer. Zelfs zonder bon gaan we hier niet meer komen.
Josee V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We misten wel de groente bij de hoofdgerechten, dat was wel te weinig!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk en lekker knus restaurant met super goed personeel en heerlijke kaart????
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Was prima, zaten erg gezellig bij het raam.
Lody B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
.•:*¨*:•.Goede bediening.•:*¨*:•.Goede kaart.•:*¨*:•.Goede Kwaliteit.•:*¨*:•.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Goed eten voor een leuke prijs
V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima gegeten en waren iets later dan gereserveerde tijd maar dat was geen probleem. Tafel aan het raam gevraagd via website Iens maar dat was niet doorgekomen. Uiteindelijk toch plek vrij gemaakt maar dat was naast de bar waarbij de koffiemachine veel herrie maakt en naast de ingang waardoor het wat tochtte. Voor ons geen probleem. We konden van het menu ook flexibel kiezen (2 voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht) en er werd dan de prijs van het 3-gangen diner gerekend en dat was gunstiger voor ons!
Mooi uitzicht op de Markt waar de Kerstboom ontstoken werd en leuke muziekoptredens voor de deur. Restaurant is zeker aan te raden! Betaalbaar en leuke plek aan de Markt!
K. K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Prima restaurant, eten is goed en bediening erg vriendelijk en snel terwijl het vanwege de lichtjesavond heel erg druk was.. Leuke lokatie in centrum van Delft
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wat een sfeervol restaurant, verrassend lekker gegeten. Goede porties en leuke bediening.
Het menu, overtrof onze verwachtingen
Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Willem van Oranje.
Een aanrader voor iedereen die van eerlijk eten houdt in een
gezelllige omgeving,
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super ervaring! Heerlijk eten en gezellig restaurant!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig, goede bediening, eten is ok. Miste wat puntjes op de I. Weinig groenten bij hoofdgerecht.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding heel goed. Vriendelijke bediening. Niet lang wachten tussen de gangen, heel fijn. Sfeervol restaurant. Muziek precies goed. Fijne stoelen en tafeltje.
Harald M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima restaurant, op een leuke locatie in Delft. Lekker gegeten! Leuk en divers menu voor een mooie prijs. Aardige bediening en zeker voor herhaling vatbaar.
Zwaantje W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geweldig restaurant.
We hebben vanavond met 6 personen genoten van het 3-gangenmenu voor een hele redelijke prijs.
Zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heel smakelijk en goed verzorgd. Vriendelijk en leuke bediening, voor wie niets teveel was.
Kortom een aanrader, wij komen hier zeker terug !
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten en de bediening was super, alleen de toilet hmmm kon wel wat beter bijgehouden worden maar ja och dat is overal hetzelfde, maar echt een aanrader voor iedereen
D. K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Hartelijke ontvangst. Vriendelijke bediening.Eten voor die prijs erg lekker.
P.W. H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het was geweldig en toen we koffie hadden besteld met bonbons waren we net voor een gezin dat ook de koffie bestelde. Omdat de bonbons op waren heeft mijn vrouw 2 bonbons door gegeven, wat erg gewaardeerd werd. Toen kwam de bediening als tegen prestatie vragen of we nog een kopje koffie wilden. Dat vonden we heel attent.
DelftBlueBird .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het viel mij enigszins tegen. Toen de prijs van het menu hoger lag, was de kwaliteit van de gerechten beter. Ik zie het graag weer terug gaan naar dat niveau en dan betaal ik daar liever ook weer de oude prijs voor.
De proeverijtjes waren lekkerder voorheen en dit geldt ook de hoofdgerechten.
Het was zeker niet slecht maar wel teleurstellend.
De saus bij één van de gerechten was lekker van smaak, maar wel geschift.
De gangen werden te snel achter elkaar op gediend het ene bord was nog niet weg of het andere stond er al, dat was niet prettig.