Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Willem van Oranje

Geerte E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gezellige gelegenheid om een hapje te eten tegen een gunstige prijs.
Luda K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het was echt super lekker en gezellig! Ook de bediening was heel aardig. Ik zou er zeker een keer terug willen komen om nogmaals te genieten van zo'n lekker diner!
Gonnie M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben er goed gegeten . En de prijs is goed. De sfeer gezellig. Maar dat wisten we al want we zijn er al meerdere keren geweest. We zijn zeker van plan weer terug te komen.
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De ontvangst was goed en het eten uitsttekend.
Behalve de bediening was een beetje chaotisch met de bedtelling van drinken verder oké.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het eten was prima, gezellige no-nonsense bediening die ook erg goed met de kinderen omging.
Wij waren vrij vroeg op vrijdagavond, dus het was nog wat rustig.
marjanne Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima restaurant, voor een redelijk prijs kun je er goed eten. Bediening vlot en snel. Leuke ambiance.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening, carpaccio mag iets meer smaak hebben, jammer dat aan het einde van de avond je een beetje genegeerd werd door het personeel waardoor we bijna zonder te betalen konden weggaan. Er was maar 1 oplettende medewerker, terwijl er 3 met elkaar aan het kletsen waren en ons een fijne avond wenste.
Maar tijdens het eten was de bediening zeer attent.
ronanitatessa .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
we hebben een super avond gehad
het eten was heerlijk. Echt een keertje doen.
en zelfs buiten gezeten was echt heerlijk en dat op 2 november
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, genoeg keuze van gerechten. Het restaurant is sfeervol ingericht. Personeel was zeer vriendelijk, we mochten zelfs de tap van de maand eerst proeven voordat we hem daadwerkelijk bestelde. Zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Afgelopen week met 6 personen een 3-gangen diner gegeten. Prijs-kwaliteitverhouding is super. Personeel vriendelijk en een zeer ruime (soms lastige keuze). Aanpassing op een gerecht was geen probleem. Kortom, AANRADER!
Elly C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel vriendelijke personeel. Eten goed, biefstuk matig.
Toch wel reden om nog eens te gaan. ."........".......".......".........
MultiCuli .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hier voor de 2e keer in een maand tijd met familie gegeten, omdat het zo goed beviel. We hebben heerlijk gegeten in een rustige warme ambiance. Mijn biefstuk werd doorgebakken geserveerd terwijl ik deze als medium had besteld. Ik had hier wat van gezegd. Deze werd met excuses meegenomen en kreeg voor het ongemak een drankje van het huis. Ook belde het restaurant ons na vertrek nog even op, om te attenderen dat er nog een bril lag op onze tafel, die mijn vrouw was vergeten. Dat is goede service!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was een heel zonnige dag, dus het was erg druk. De locatie en de bediening prima.
Het eten was minder. Niet warm genoeg, weinig en saaie groenten. Maar nogmaals dat kan komen door de drukte.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Blijkbaar op een verkeerde dag langs geweest (gezien alle positieve recensies). Op een zondagavond het keuzemenu (€ 19,75) genomen (moeten nemen, ik was uitgenodigd), maar dat viel niet mee. De carpaccio was uitgedroogd en alles was nogal lukraak op het bord gesmeten. Pesto- of andere dressing zat er niet op/bij. De kipsaté was ronduit droog en de frietjes richting donkerbruin. Omdat we buiten zaten, staken we tussen de gangen door een sigaret op en werd er prompt heel attent een asbak neergezet. Een half uur later werden we door een collega-kelner als kleine kinderen vermanend toegesproken omdat roken op het terras absoluut verboden was.... Communicatie! Al met al geen zaak waar ik nog een keer heen zou gaan. Als het voor € 19,75 niet kan, maak dat menu dan € 25 en doe beter je best.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren met 7 personen, gezellige tafel met elkaar boven.... Sfeer in het restaurant is top!!Hebben prima gegeten en gedronken.
Voorrecht Carppacio, gamba s en proeverij ( waren sushi, tomatensoep broodje zalm en meloen met ham)
Hoofdgerecht was diamanthaas met sla en dikke frieten en 1 pers ook had Kipsate. Prima gerecht.
Nagerecht Grand dessert voor twee personen, misten we toch bolletje ijs bij, beetje karig... apfelstrudel en stoofperen met amandelspijs, viel wat minder in de smaak bij meerdere...
Al met al wel prima gegeten...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was weer top, lekker eten, goede wijn en fijne bediening. We hadden een leuk tafeltje met uitzicht op de gracht. Nu voor het eerst met zijn tweetjes gegeten.
Janussie1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervolle tent, aardige bediening. Wachttijd voor het voorgerecht wel wat lang, maar de rest vlot geserveerd. Prima keuzemenu.
haringg .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was een. Ijzondere aangename er aring, lieve medewerkers met oog voor service, dienstbaar zijn voor hun gasten en erg lekker eten.
Ook leuk opgemaakt en verzorgd met garnituur, bedankt voor de fijne avond die wij bij jullie mochten doorbrengen. Als het aan ons ligt komen wij zeker jullie weer bezoeken, lieve groetjes Jolanda en Raymond.
deparo .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten was perfect, ondanks er niet veel gasten waren werden we met een brede glimlach bediend en het eten was gewoon voortreffelijk, we komen er zeker terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
De voorgerechten sprongen er positief uit: gamba's en brochettes.
De bediening was vlot, ook met het afruimen.
De prijzen van de wijn waren relatief hoog in vergelijking met de overige drank en de gerechten.