Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Willem van Oranje

DelftBlueBird .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het viel mij enigszins tegen. Toen de prijs van het menu hoger lag, was de kwaliteit van de gerechten beter. Ik zie het graag weer terug gaan naar dat niveau en dan betaal ik daar liever ook weer de oude prijs voor.
De proeverijtjes waren lekkerder voorheen en dit geldt ook de hoofdgerechten.
Het was zeker niet slecht maar wel teleurstellend.
De saus bij één van de gerechten was lekker van smaak, maar wel geschift.
De gangen werden te snel achter elkaar op gediend het ene bord was nog niet weg of het andere stond er al, dat was niet prettig.
jolanda_breedveld .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu met voldoende keuze. Naast de kaart was er keuze voor mosselen, deze waren erg lekker bereid.
Echt heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren goed en ruime porties. Deel van de bediening was onvriendelijk. Bijna een uur op het hoofdgerecht moeten wachten.
Nagerecht was redelijk. Limoen cheesecake zag er wel goed uit, maar smaakte niet naar limoen. De hangop bestond uit 3 toefjes van 3 cm met wat fruit
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De tijd tussen bestelling en bediening was redelijk lang
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bediening was goed en vlot. De soep was goed. Hoofdgerecht was zonder smaak, zelfs aan de friet zat weinig smaak. Toetje was ook smakeloos. Het eten is niet duur maar we hadden toch meer verwacht. Vooral omdat vrienden en kennissen hier graag komen. Ook was het zeer rumoerig omdat er op de markt een band speelde. Maar leuke sfeer en leuke locatie.
David A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel lekker gegeten. Bediening vlot en vriendelijk. Een aanrader! Een volgende keer in Delft kom ik hier terug... bedankt!
c.kosters .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Nadat we sliptouw hadden besteld waren we teleurgesteld in de witte niet gebakken visjes het leek wel uit de magnetron.Daar hebben wij melding van gemaakt en de borden gingen terug waarna wij de biefstuk prima bereid gepresenteerd kregen.
Ter verontschuldiging ook nog een glas wijn aangeboden!
Bravo dat is nog eens service!
Gr uit Volendam
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Per toeval bij dit gezellige restaurant midden in Delft terecht gekomen. Goede kwaliteit en hoeveelheid van eten, zowel voor voor-, hoofd- als nagerecht is er een goede keuze uit vlees, vis of vega. De aanbieding voor het 2- of 3-gangenmenu is erg aantrekkelijk, maar viel goed in de smaak!
Plonia W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima restaurant, gezellig en lekker. Wij komen hier vaker en het is altijd prima verzorgd.
We konden dit keer lekker buiten zitten. Maar waarom dit verhaal 120 leestekens moet hebben is mij een raadsel.
Ik ben altijd kort en bondig
Riaan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Menu beperkt.
Ik kon niet eens me armen rusten op de tafel anders viel die al.
Bestek werd bloot op de tafel gelegd daarna werdt het op een servet gelegd die ik bij het voor gerechten al gebruikt had dus mijn overige bestek lag bloot op de tafel, ik kreeg notabene niet eens een nieuw servet.
Ik raad dit restaurant niet aan aan vrienden en familie
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Willem van Oranje. Ik kan het echt iedereen aanbevelen. Volgende keer weer.
De gamba's zijn heerlijk
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Derde keer dit jaar, heerlijk gegeten. Gelukkig geen enorme berg patat maar een schaaltje (bleef van over) kan altijd bijbestellen, weggooien is waanzin
ellenpu .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij waren aangenaam verrast.
Vriendelijk personeel. Kortom: voor herhaling vatbaar.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel. We kregen zelfs een mooie bos bloemen omdat we iets te vieren hadden, heel attent!
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Prettige bediening. Leuke ambiance. Zeker een aanrader!
De tafel van Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Echt een aanrader..
rabonkel .
Heerlijk gegeten zeer vriendelijk personeel. Hebben de tijd voor de klanten . Uitstekend
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren te vroeg maar dat was geen probleem. De bediening was niks op aan te merken. Het eten vond ik iets minder. De uiensoep was meer ui dan soep, de proeverij vond ik niet super, Ik vond de saus bij de vis niet zo smaken. Beter idee om het apart te serveren. Ossobuco , kalfsschenkel, was geen goed stuk vlees. Wij waren erg teleurgesteld. De nagerechten waren goed.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Prima gegeten voor goede prijs
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
heerlijk gegeten voor een leuke prijs
Markus V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was lekker en zeker gezien de prijs. Variatie in het menu is goed; Kort en krachtig.
Makreel was lekker, maar wat klein. apfelstrudel was top. Goede en snelle bediening. komen ook geregeld vragen of er nog wensen zijn.