Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Willem van Oranje

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Willem van Oranje.
Een aanrader voor iedereen die van eerlijk eten houdt in een
gezelllige omgeving,
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellig, goede bediening, eten is ok. Miste wat puntjes op de I. Weinig groenten bij hoofdgerecht.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding heel goed. Vriendelijke bediening. Niet lang wachten tussen de gangen, heel fijn. Sfeervol restaurant. Muziek precies goed. Fijne stoelen en tafeltje.
Harald M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima restaurant, op een leuke locatie in Delft. Lekker gegeten! Leuk en divers menu voor een mooie prijs. Aardige bediening en zeker voor herhaling vatbaar.
Zwaantje W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geweldig restaurant.
We hebben vanavond met 6 personen genoten van het 3-gangenmenu voor een hele redelijke prijs.
Zowel voor-, hoofd- en nagerecht waren heel smakelijk en goed verzorgd. Vriendelijk en leuke bediening, voor wie niets teveel was.
Kortom een aanrader, wij komen hier zeker terug !
Simone E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten en de bediening was super, alleen de toilet hmmm kon wel wat beter bijgehouden worden maar ja och dat is overal hetzelfde, maar echt een aanrader voor iedereen
D. K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Hartelijke ontvangst. Vriendelijke bediening.Eten voor die prijs erg lekker.
P.W. H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het was geweldig en toen we koffie hadden besteld met bonbons waren we net voor een gezin dat ook de koffie bestelde. Omdat de bonbons op waren heeft mijn vrouw 2 bonbons door gegeven, wat erg gewaardeerd werd. Toen kwam de bediening als tegen prestatie vragen of we nog een kopje koffie wilden. Dat vonden we heel attent.
DelftBlueBird .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het viel mij enigszins tegen. Toen de prijs van het menu hoger lag, was de kwaliteit van de gerechten beter. Ik zie het graag weer terug gaan naar dat niveau en dan betaal ik daar liever ook weer de oude prijs voor.
De proeverijtjes waren lekkerder voorheen en dit geldt ook de hoofdgerechten.
Het was zeker niet slecht maar wel teleurstellend.
De saus bij één van de gerechten was lekker van smaak, maar wel geschift.
De gangen werden te snel achter elkaar op gediend het ene bord was nog niet weg of het andere stond er al, dat was niet prettig.
jolanda_breedveld .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, 3 gangen menu met voldoende keuze. Naast de kaart was er keuze voor mosselen, deze waren erg lekker bereid.
Echt heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren goed en ruime porties. Deel van de bediening was onvriendelijk. Bijna een uur op het hoofdgerecht moeten wachten.
Nagerecht was redelijk. Limoen cheesecake zag er wel goed uit, maar smaakte niet naar limoen. De hangop bestond uit 3 toefjes van 3 cm met wat fruit
Irma Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De tijd tussen bestelling en bediening was redelijk lang
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Bediening was goed en vlot. De soep was goed. Hoofdgerecht was zonder smaak, zelfs aan de friet zat weinig smaak. Toetje was ook smakeloos. Het eten is niet duur maar we hadden toch meer verwacht. Vooral omdat vrienden en kennissen hier graag komen. Ook was het zeer rumoerig omdat er op de markt een band speelde. Maar leuke sfeer en leuke locatie.
David A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heel lekker gegeten. Bediening vlot en vriendelijk. Een aanrader! Een volgende keer in Delft kom ik hier terug... bedankt!
c.kosters .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Nadat we sliptouw hadden besteld waren we teleurgesteld in de witte niet gebakken visjes het leek wel uit de magnetron.Daar hebben wij melding van gemaakt en de borden gingen terug waarna wij de biefstuk prima bereid gepresenteerd kregen.
Ter verontschuldiging ook nog een glas wijn aangeboden!
Bravo dat is nog eens service!
Gr uit Volendam
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Per toeval bij dit gezellige restaurant midden in Delft terecht gekomen. Goede kwaliteit en hoeveelheid van eten, zowel voor voor-, hoofd- als nagerecht is er een goede keuze uit vlees, vis of vega. De aanbieding voor het 2- of 3-gangenmenu is erg aantrekkelijk, maar viel goed in de smaak!
Plonia W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Prima restaurant, gezellig en lekker. Wij komen hier vaker en het is altijd prima verzorgd.
We konden dit keer lekker buiten zitten. Maar waarom dit verhaal 120 leestekens moet hebben is mij een raadsel.
Ik ben altijd kort en bondig
Riaan D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Menu beperkt.
Ik kon niet eens me armen rusten op de tafel anders viel die al.
Bestek werd bloot op de tafel gelegd daarna werdt het op een servet gelegd die ik bij het voor gerechten al gebruikt had dus mijn overige bestek lag bloot op de tafel, ik kreeg notabene niet eens een nieuw servet.
Ik raad dit restaurant niet aan aan vrienden en familie
Maggie V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Willem van Oranje. Ik kan het echt iedereen aanbevelen. Volgende keer weer.
De gamba's zijn heerlijk
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Derde keer dit jaar, heerlijk gegeten. Gelukkig geen enorme berg patat maar een schaaltje (bleef van over) kan altijd bijbestellen, weggooien is waanzin