Willem van Oranje

Markt 48A 2611 GV Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Willem van Oranje

Rijke historie

Welkom bij Grand Café Willem van Oranje, gelegen aan de schitterende Markt in Delft. Deze stad ademt Nederlandse historie. Willem van Oranje resideerde hier vanaf 1572 en is later bijgezet in de Nieuwe Kerk. Door dit tekenende verleden hoefden de eigenaren van het restaurant dan ook niet lang na te denken over een passende naam. Geniet van de klassiekers op de uitgebreide dinerkaart en van een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant Willem van Oranje

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
lekker gegeten met de ah restaurant actie - vriendelijk personeel - eten is van goede kwaliteit - handig die proeverijtjes van voorafjes en nagerechten.
cmaverbeek .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gezellig restaurant en gerechten gunstig geprijsd. Gerechten wel redelijke kwaliteit maar niet bijzonder. Prima restaurant om even iets te eten maar verwacht geen hoogstandjes.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De "voor wie niet kan kiezen" gerechten, een aanrader ! Heerlijk eten, gezellige sfeer, fantastische avond gehad. We komen zeker nog een keer terug !!
carladh .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Mijn zoon en ik kregen een knus plekje aangewezen. Er was volop te kiezen uit voor-, hoofd- en nagerechten. De gerechten waren stuk voor stuk erg lekker. Het personeel was vriendelijk en attent. Een aanrader!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten met de AH restaurant actie. Er was een ruime keus en lekker van smaak, 1 minpuntje was dat onze biefstuk wat aan de droge kant was.
chantalvankester .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Wij maakten gebruik van de AH restaurantactie en we mochten een keuze maken uit het gangbare drie gangen menu. Vooral de Rib-eye was heerlijk mals! Voorgerecht en nagerecht waren ook lekker. Al met al heerlijk gegeten voor een prima prijs met een goede service.
Janussie1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellige tent, sfeervol. Menukaart 3-gangenmenu gevarieerd. (Met AH kortingsbonlekker en zeer voordelig gegeten!????). Leuk gelegen aan de grote markt van Delft.
Ettjen S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben een fijne avond gehad: prima bediening, vlot geholpen en smakelijk gegeten. Warm ingerichte locatie. Zeker een aanrader.
margo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben een gezellige avond Gehad. Het is was prima en de sfeer goed. Wij wilden graag relaxt eten en niet te snel buiten staan. Dit is prima gegaan.l aan te bevelen
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Een goed restaurant met een uitgebreide kaart.
Er zijn ook dingen mogelijk om te wijzigen.
Alles wordt naar je wensen gemaakt.
I. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Super gegeten! Er werd absoluut geen onderscheid gemaakt tussen gasten met of zonder ah dinerbon. Fijne bediening en smakelijke gerechten. Voor deze prijsklasse hele goede kwaliteit.
alfajtd24 .
Keurig hoor!
Goede rustieke inrichting op een mooie locatie en goed eten voor een acceptabele prijs!
Gerechten smaakten erg goed en vriendelijke bediening.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wat een leuke, sfeervolle zaak! Op aanraden van personeel de saté gegeten. Die was inderdaad heerlijk!
Door de drukte moesten we een beetje langer op het hoofdgerecht wachten, maar we kregen daar direct excuus voor en wij zaten prima! Goeie stoelen ook!
wilmapolack .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een leuke locatie op een plein in delft. De bediening heel vriendelijk en gezellig. Het eten was voortreffelijk niets op aan te merken je mag van de kaart je 3 gangen uitzoeken.
M D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het restaurant ligt aan de markt. Leuke goede bediening. simpele wijnkaart en eetcafé eten.
We aten er rode bieten carpaccio, met passievrucht, mozzarella leuk gevonden.
Carpaccio met truffel mayonaise, grove rodeuien ringen jammer. Tip Snipper ze, dan overheerst het niet zo.
Als hoofdgerecht Biefstuk en rib eye perfect gebakken salsa erbij met champignon room saus. Wat erg lobbig was had niet echt een saus.
Kaas was top 4 soorten uit Delft.
Mooie locatie.
inekegroen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Samen met een vriendin een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Vriendelijke ontvangst en we mochten zelf een tafeltje kiezen. We kwamen met een AH-bon en konden uit alle gerechten van de kaart een 3-delig menu samenstellen. Het eten zag er goed uit en was smakelijk; voor ons (2 vrouwen) voldoende, misschien dat het voor een man wat weinig is; maar die zou wat extra kunnen bestellen.
Antony99 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuk gelegen locatie met een prettige bediening. Eenvoudige maar smakelijke gerechten. Men houdt goed en creatief rekening met diëten.
charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geweldige lieve jonge bediening en wij hadden heerlijk een tafel bij het raam! Beter kon niet. Mijn dochter was jarig en ze maakte van het toetje een feestje (met zingen er bij). Het is een herhaling waard!!
Wopke K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Iedereen is goed ingespeeld op de receptuur van eten met tegoed bonnen.
prima
komen graag terug
Zeker nadat we er achter kwamen dat de AH bonnen niet ingeleverd waren en na een telefoontje te horen
kregen dat we daar nog maar een keer voor moeten komen eten. geweldig!!! wat een zaak.
Ardjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuk ingericht restaurant, overal kaarsen voor een goede sfeer in het mooie pand. Eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk.