Willem aan 't Erf

Ronde Erf 88 3902 Veenendaal Nederland Kaart

Over restaurant Willem aan 't Erf

Culinair Veenendaal

Dit is volgens vele lokale Veenendalers een van de gezelligere terrassen van de stad. Naast een heerlijke kaart waar je zowel à la carte van kunt bestellen als een driegangenmenu is dit een toplocatie voor feesten en partijen. Zin in een avontuur? Elke dag kun je meedoen aan Willem's rad van avontuur. Geniet in Veenendaal!

Meer informatie over restaurant Willem aan 't Erf

Dinsdag 16:30 - 21:00
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:00
Zondag Gesloten
Voordelig
D. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Verrassend lekker! Kleine restaurant maar het is zeer meegevallen. Gerechten waren erg lekker, je krijgt waar voor je geld. Enig minpuntje is dat er veel tijd tussen de gerechten zat maar de kwaliteit maakte het goed!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond, heerlijk gegeten van het AH menu, gewone Hollandse kost maar om je vingers bij af te likken.
Hele leuke bediening, al met al een avondje om zo weer over te doen!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Restaurant service en kwaliteit prima.
Een minpunt was de temperatuur, veel tocht over de grond door de langzame sluiting van de buitendeur
Wilma.kaal .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige sfeer binnen, zie je niet vanaf de buitenkant.
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Tussendoor komen vragen of alles naar wens is en aanvullen
We komen zeker terug
Jomei .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima gegeten. Niet heel erg speciaal maar wel goed. De bediening was erg netjes en vriendelijk. We werden goed verzorgd.
Sib .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig goedkoop avondje met leuk uitzicht op winkelpleintje. Wel waar voor je geld, kwaliteit viel beetje tegen naar mijn mening. Zo proefde je bijvoorbeeld het carpaccio vlees niet door de pesto en groentes, de saus bij schnitzel was naar mijn idee teveel smaakversterker en bij het dessert veel fruitcocktail uit blik. Een persoonlijke mening, misschien voor een ander een perfect avondje uit.
Irmel .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De AH-actie was een "voor de gekhouderij". Bij Willem aan't Erf kost een 3 gangendiner €25,00, zelfs één voor €15,00. Wij moesten €35,00 betalen wel incl. 2 drankjes. Het eten was wel goed maar we hielden er een "naar smaakje" aan over.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
heerlijk gegeten en vriendelijke service. Jammer dat het AH menu zeer beperkt is in keuzes. x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-
Kaatjedekkerhoeve .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Jammer dat we maar een beperkte keuze hadden in het menu. Dit was omdat we met de ah diner actie meededen.
Het eten was wel oké. Het dessert was minder, erg zoet en jammer van de vruchten uit blik.
Janspa .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Prima eten. Verse producten goed gegaarde groeten, lekkere friet. Bediening vlot en aardig. Leke nete zaak! Een aanrader!
Teus N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Aangenaam verrast om voor deze prijs zo'n kwaliteit voorgeschoteld te krijgen. Biefstuk was perfect. Ruim voldoende groente met heerlijke saus. Restaurant zat vol, maar was niet hinderlijk druk. Personeel kon het goed aan. De gerechten kwamen in goed tempo. De kinderen hoefden niet te lang te wachten.
Frank1952 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Niet heel bijzonder. Aardige bediening, lange wachttijden. Gekozen voor het 'AH-menu'. Kipburger leek meer op een lunchmenu. Niet onsmakelijk, maar niet echt een diner.
Lvaneden .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016

Het was meer een cafetaria met alles wat op je bord lag kwam uit een potje/knijpflesje of verpakt pakje en alles zeer matig.
Service oké.
Decor , piep kleine tafeltjes alles matig
Elma.van.elsacker .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was er gezellig. Erg druk. Men zit wel dicht op elkaar, maar niet hinderlijk. Heel gemoedelijke sfeer. Eten uitstekend. Vlees was bijzonder goed bereid. Hopen zeker nog een keer terug te kunnen gaan.
Geurtenhannie .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Dit is een moeilijke vraag ``welk gerecht het lekkerste was``we hebben maar 1 gerecht kunnen proeven, maar dat was heerlijk
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voorgerechten waren prima!!!
Hoofdgerechten waren zeer zeker goed van smaak en kwaliteit maar (met name voor een man) wat aan de kleine kant. Toetjes vonden wij onder de maat. Bij een proeverij zijn de verwachtingen hoog. Maar het stelde niet veel meer voor dan een paar bolletjes ijs en bavaoise. De locatie is voor een restaurant iets minder geschikt. Tijdens het eten zie je mensen met hun winkelwagentje naar de jumbo lopen. Wij hebben gewoon drie gangen van de kaart gekozen. Ze bieden ook een drie gangen weekmenu aan voor 15 euro. Voor de kleinere portemonnee is dit een prima aanbod.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Het was prima, niet erg bijzonder.
Tip: neem de jassen aan van de gasten. Begeleid hen naar de tafel. Hoofdgerecht was erg eenvoudig.
Dessert was wel goed.
Rgts .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Helaas kan ik dit restaurant echt niet aanbevelen.
Het AH menu bestond uit soep, een kipburger en koffie!!!!
Niet echt een restaurant menu maar meer een hamburger keten.
We konden wel 15 euro bijbetalen voor een ander menu, maar ja....daar kwamen wij niet voor.
De tomatensoep was echt niet te eten en wij zijn opgestapt,(vreselijk, dit hebben nog NOOIT gedaan) hierna zijn we een ander restaurant gegaan en hebben wij een SUPER AH menu gekregen.
Shalini.boedhoe .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Ik vond de prijs nogal duur met wat je kreeg voor eten. Ik vond de prijs misleidend. Omdat er stond dat de tweede gerecht gratis was. Wij hebben moeten bijbetalen. Alleen de weekmenu was de 2de gratis. Dat vonden wij wel jammer.
Netty-vdh .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een restaurant in een woonwijk, waar de jeugd bakt en bedient. Het eten was redelijk,maar voor ons eenmalig.
De proeverij van ijs was erg klein.