Willem aan 't Erf

Ronde Erf 88 3902 Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Willem aan 't Erf

Culinair Veenendaal

Dit is volgens vele lokale Veenendalers een van de gezelligere terrassen van de stad. Naast een heerlijke kaart waar je zowel à la carte van kunt bestellen als een driegangenmenu is dit een toplocatie voor feesten en partijen. Zin in een avontuur? Elke dag kun je meedoen aan Willem's rad van avontuur. Geniet in Veenendaal!

Meer informatie over restaurant Willem aan 't Erf

Fieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
marijkevanzundert .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De zaak ziet er erg leuk uit. Het eten was matig. Maar prijs kwaliteit verhouding klopt. Hèt uitzicht op het winkelende publiek van de jumbo en de snackbar was niet zo aantrekkelijk
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ontvangst was goed, bediening was netjes en vriendelijk. We kregen een speciaal voor de actie samengestelde 3 gangen menukaart met genoeg keuze voor iedere gang. Onze keuzes waren Carpaccio met truffelsaus wat erg goed smaakte, als 2e Kipsaté en varken schnitzel met champignonsaus geserveerd met salade, Belgische frieten en mayonaise en als nagerecht een smakelijke sorbet. We hebben smakelijk gegeten en voldaan naar huis gegaan.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prima restaurant, fijne en vriendelijke mensen.
Gegeten met AH actie, ruime keus.
Ik kreeg gelijk een andere salade erbij omdat ik een allergie heb voor bleekselderij, zonder extra bijbetaling.
Prima services
p.m.kok .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
heel vriendelijk vrouw, en het eten is erg lekker en goed warm.
goed serveerster en behulpzaam.
het was een rustige avond.
J L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
we werden op een prettige wijze ontvangen , konden gaan zitten waar we wilden en er was keuze uit een aantal gerechten , voor ieder wat wils .Kortom best een aanrader .
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben samen lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. Ook zonder de Albert Heijn-actie zIjn de prijzen van dit restaurant gunstig.
Teus N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Deze maand hebben ze de kipsate in het maandmenu van 15 euro. De goulash soep is lekker, maar de kipsate is een topper, echt mals. Zeker een reden om deze maand voor het maandmenu te kiezen, een aanrader!
Teus N.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gekozen voor het maandmenu van 15 euro. Waarbij je een voor- hoofd-en nagerecht krijgt. De goulash soep was lekker en de kipsate verrukkelijk , echt malse kip. Kunnen andere restaurants nog iets van leren. Ook het nagerecht was heerlijk. En je zag dat er aandacht aan was besteed. Kortom, een aanrader! En dat voor die prijs.
Job B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
hoeveelheid beperkt, voorgerecht champignons waren er welgeteld 3. Bij hoofdgerecht spies van gamba's waren gewone garnalen. Al met al karig voor de prijs.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Om 1800 uur binnen en om 19.45 uur weer buiten. Daartussen werden we prettig ontvangen: je voelt je welkom.Het voorgerecht was rundercappacio en die was prima bereid en smaakte prima. Het hoofdgerecht was schnitzel en die was niet alleen heel groot, maar ook lekker, samen met de bijgeserveerde salade en frites uit grootmoeders tijd. Het toetje was een sorbet met overheerlijk vanille-ijs en vruchtjes, waarbij met name de verse meloen positief op viel. De drankjes waren ook goed. Voldaan zijn we weer vertrokken: een leuke avond met goede bediening die ook nog eens heel attent was, toen mijn echtgenote een grote hoestbui kreeg en er iemand snel met een beker water kwam. Chapeau.
THeo Hulskes..
geraoppelaar .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
erg vriendelijk personeel, goede service, prima gerechten voor een eerlijke prijs..
echt een aanrader voor iedereen, ook zonder AH actie een zeer ruime keuze van gerechten.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij zijn hier gisteravond 17.00 geweest. Het liep.mooi door met gasten. Toen we 18.30 weggingen was het hele restaurant nagenoeg vol. Het was er erg lekker warm. Het eten(AH) was heerlijk. Bediening vriendelijk. Voordat we bestelden hadden we aangegeven dat we 18.30 weg moesten. Hier werd rekening mee gehouden.
D. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Verrassend lekker! Kleine restaurant maar het is zeer meegevallen. Gerechten waren erg lekker, je krijgt waar voor je geld. Enig minpuntje is dat er veel tijd tussen de gerechten zat maar de kwaliteit maakte het goed!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond, heerlijk gegeten van het AH menu, gewone Hollandse kost maar om je vingers bij af te likken.
Hele leuke bediening, al met al een avondje om zo weer over te doen!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Restaurant service en kwaliteit prima.
Een minpunt was de temperatuur, veel tocht over de grond door de langzame sluiting van de buitendeur
wilma.kaal .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellige sfeer binnen, zie je niet vanaf de buitenkant.
Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Tussendoor komen vragen of alles naar wens is en aanvullen
We komen zeker terug
Jomei .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima gegeten. Niet heel erg speciaal maar wel goed. De bediening was erg netjes en vriendelijk. We werden goed verzorgd.
Sib .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig goedkoop avondje met leuk uitzicht op winkelpleintje. Wel waar voor je geld, kwaliteit viel beetje tegen naar mijn mening. Zo proefde je bijvoorbeeld het carpaccio vlees niet door de pesto en groentes, de saus bij schnitzel was naar mijn idee teveel smaakversterker en bij het dessert veel fruitcocktail uit blik. Een persoonlijke mening, misschien voor een ander een perfect avondje uit.