Willeke den Draaier

Dorpsstraat 8 5061 HK Oisterwijk Nederland Kaart

Over restaurant Willeke den Draaier

De huiskamer van Oisterwijk

Gevestigd in het centrum te midden van de prachtige winkels in Oisterwijk zit een gezellig Brabants Eetcafé. Bij Willeke den Draaier ervaar je direct het huiskamer-gevoel bij binnenkomst. De gemoedelijkheid zie je terug aan de stamtafel waar mensen als eerste aanschuiven!

Meer informatie over restaurant Willeke den Draaier

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Willeke den Draaier is een gezellig bruin café in het centrum van Oisterwijk.
De kaart is eenvoudig en het keuzemenu was beperkt: keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en het dessert stond al vast.
De inrichting is erg eenvoudig. Echt een bruin café met vaste stamgasten.
De bediening was erg vriendelijk en het eten prima.
Jeannevangestel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Bediening goed en vriendelijk de garnalen/scampie kroket waren lekker
Het hoofd gericht prima en een lekker toetje prima.
Gerard_Smits .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Juist terug van een heerlijk etentje bij bovengenoemd restaurant.
In een gezellige omgeving en gezellig druk (ik begrijp inmiddels waarom) hebben we onze AH kaart ingewisseld. Leuk 3-gangen keuzemenu voor € 16,95 met keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten. Alle 4 waren het niet alledaagse voorstellen. Ze waren smaakvol, origineel en beslist niet alledaags. Bediening was spontaan, gezellig en vakbekwaam. Men weet een heerlijke informele sfeer te scheppen. Eindconclusie: HET SMAAKTE NAAR MEER! Tot ziens, Mien en Gerard Smits
Weerschijnvlinder .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Prijs kwaliteitsverhouding was goed.
Service van de bediening was uitstekend.
Decor was zoals een bruin café moet zijn.
We hebben genoten.

Komen er zeker nog eens terug.
Jan__pennings .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
het was weer een geweldige avond de bediening was geweldig en het 3 gangen menu ook
alleen hadden ze een briefje hangen dat de maand januarie bij reservering het 2 de menu gratis was ook zonder onze bonnen
Joeflaa .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Prima gegeten, erg goed bediend en een goede sfeer. Niks op aan te merken! Met de AH bon is het helemaal goed te doen qua prijs, maar zonder is het ook al niet te duur.
Asleutjes .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Klein gezellig grand cafe , met vriendelijk personeel , alleen erg beknopte keuze , voorgerecht redelijk , hoofdgerecht eerder slecht dan goed , gortdroge vis en patat zat vol met zwarte spikkels , toetje was wel goed
Martien.schoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
die bediening was goed eten zeer goed. niet opdringend van lust je nog wat drinken.

de zwaardvis was lekker!!!!!
Guy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gewoon prima eten voor de prijs. Niet een uitgekleed menu in het kader van de AH kortingsactie maar gewoon een volwaardige maaltijd
Antonvandegriend .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
De kalfsballetjes vond ik het lekkerst de bedieningwas zeer vriendelijk en goed ,juiste tijd tussen de gangen in een woord geweldig.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Aanrader!! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lekker eten, gezellige en goede bediening!!. Hele leuke sfeervolle locatie !!
Marjokleintje .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Mijn partner en ik hebben bij Willeke den Draaier gegeten met de spaarkaart van Albert Heijn. De keuze was beperkt, maar dat hadden we verwacht. Het eten was prima en ook genoeg (qua hoeveelheid), de bediening was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden de sfeer en inrichting ook heel gezellig, het is een echte bruine / dorpskroeg. Al met al een top-ervaring!
Albert.francien.bau .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We hadden het 3 gangenmenu via de AH-actie. Het eten was eenvoudig, maar erg smakelijk. De prijs-kwaliteit is gewoon top. Ook zonder de AH-actie was het het geld dik waard. We kozen als wijn de cabernet uit chili. Gewoon van het vat, maar een toppertje. Echt een ouderwets bruin eetcafé. Eters en mensen die een drankje pakken, gewoon door elkaar. Waren er maar meer van dit soort horecavestigingen.
Tenc.muller .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Uiensoep, hoofdgerecht, toetje allemaal lekker. Niet zo veel keus, wel goed! Beetje sla zou lekker zijn, vriendelijk en zorgzaam
Personeel
BenKolsteren .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
we wisten dat het een eenvoudig menu zou zijn. De kwaliteit/prijsverhouding is gewoon goed. De bediening is goed en passend voor een dergelijke cafe-achtige gelegenheid. En inderdaad kregen we het stoofpeertje bij de zalm. Het was wel lekker!
Inekee1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik vond het eten zeer minimaal, maar dat stond in verhouding met de prijs.
Ik dacht dat de restaurants van een hoger niveau zouden zijn (een andere prijscategorie).
Didivansinten .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het is een restaurant is in een gezellig aangekleed café met terras. We hebben een lekker hapje gegeten. Geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je ook niet voor deze prijs. Het was gewoon goed! De service en vriendelijkheid was uitstekend. Gezellige avond gehad!
Timmargan .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Willeke den Draaier is geen restaurant, maar een oer Brabants eetcafé midden in Oisterwijk. Het onthaal en de bediening waren vriendelijk, het traditionele keuzemenu bleek eenvoudig in de geest van "eten wat de pot schaft". Dat gold ook voor de gekozen gerechten, waarbij het dessert het best aan onze verwachting beantwoordde.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Zelf de zalm gegeten. Was lekker. Alleen het stoofpeertje is jammer bij vis. Persoonlijk liever wat rauwkost.Partner de casslerib. Ook tevreden!
Romabo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wederom heerlijk gegeten en gaan hier zeker nog eens eten . Gezellige ambiance en prima prijs/kwaliteit verhouding! We kenden de zaak als we eens op de koffie gingen maar nu al een paar keer lekker en goed gegeten! Tot snel weer!!