Will's Pannenkoekenhuis

6,3
6,3
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
wat een verschrikkelijke pannenkoeken, ik en me vriendin hadden beide een pannenkoek die niet gaar was zei stuurde hem terug en toen ik en mijn zoontje onze spullen al ophadden kwam eindelijk de nieuwe pannenkoek en raad eens weer niet gaar...tevens kwamen de poffertjes uit een pakje..al met al een slechte ervaring en een schande dat ze zich pannenkoekenhuis noemen
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gisteren hier geluncht. Het was erg rustig, 3 of 4 tafels bezet en personeel met elkaar aan het kletsen achter de bar, maar toch kwam niemand ons begroeten.
De tafels waren plakkerig en vies, wat op zich niet raar is met alle stroop en suiker, maar wat toch écht op te lossen is met een stevig doekje na iedere klant. Het opnemen van de drankjes verliep moeizaam, en toen ik nog iets wilde vragen werd ik genegeerd. Nou ja, dan maar niks méér verkopen.
De chocolademelk leek in de verste verte niet op chocolade of melk. Het was een waterige suikeroplossing die misschien heel vaag ergens op chocolade leek. Dit was wel de slechtste die ik ooit gedronken had. Mijn disgenoten en ik hebben hem niet-opgedronken laten staan, het was echt niet mogelijk om die enigszins drinkbaar te vinden.
Het eten was verder wel van prima kwaliteit: de poffertjes precies zoals je ze wilt: zacht en niet-melig van binnen, krokant knapperig aan de randjes. Maar de aardbeien waren walgelijk zuur. Ik geef ze het voordeel van de twijfel en wijt dat aan de zoetheid van de poedersuiker en chocolademelk, waardoor mijn smaakpapillen verdoofd waren.
De belgische wafel was ook prima gebakken, met opgewarmde kersen-uit-een-potje en vanille-ijs dat van matige kwaliteit was.

Ik had warme jeugdherinneringen aan dit restaurantje, maar voel me nu toch wel ontgoocheld.

Het meest bizarre vond ik nog wel het feit dat we er niet konden pinnen. Pinautomaatoplossingen zijn er zelfs voor smartphones, dus dat is absoluut minachting van je klanten om het niet aan te bieden.
Kabro .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vandaag geluncht, we werden bij binnenkomst niet begroet en het duurde even voordat er iemand naar ons toe kwam. Er waren ongeveer vijf tafels bezet, toch duurde het relatief lang voordat de pannenkoeken geserveerd werden. De pannenkoeken waren kleiner en ook dikker dan we hadden gehoopt, toch vullend genoeg voor een lunch.
De zaak zou naar mijn mening gezelliger ingericht mogen worden. De wc was netjes.
Minpunt dat er niet gepind kan worden en dat in deze tijd waar 'alleen pinnen' juist aan het toenemen is.
Jasmienmini .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Geweldig lekkere pannenkoeken voor een hele goede prijs. Er is haast altijd plek en dat midden in het centrum van Den haag ! Je voelt je er altijd welkom. Let wel je kan er niet pinnen
Leanne S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Niet lekkere en niet gare dikke pannenkoeken. tafels en vloeren smerig. Om over het toilet maar niet te spreken. De poedersuiker was waarschijnlijk een keer vochtig geweest er kwamen hele klonten uit de bus. Personeel negeert je bijna, en de mogelijkheid tot niet kunnen pinnen is onhandig. We zullen hier niet nog eens naar terug gaan. Jammer! Bij thuiskomst zat de pannenkoekenlucht in onze kleren, misschien ook eens iets aan een goeie afzuiging doen.
A M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Ongeveer 4 à 5 keer per jaar bezoek ik deze enorm gave tent. Want áls ik zin heb in een pannenkoek, dán ga ik hier naartoe: elke soort pannenkoek die je maar wilt, bereiden ze hier voor je; met alle liefde, aandacht en betrokkenheid: dát proef ik telkens weer !! En omdat de kwaliteit zo bijzonder hoog is, is de (niet hoge!) prijs het absoluut waard. Eén dingetje: ik neem altijd de tijd om hier te genieten, maar als ik daarna terugkeer naar kantoor ruikt iedereen wat is heb gegeten (lees: de afzuiging in de zaak is minimaal).
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Eten/drinken:
Ik kom hier altijd voor de poffertjes en de pistache milkshake en ik bestel niks anders dan deze twee dingen bij Will. Oprecht de beste poffertjes van heel Den Haag (NL?). Ik kan er geen genoegen van krijgen. Let wel op dat wanneer je poffertjes bestelt dat ze veelste veel aan poedersuiker op je poffertjes strooien (lees: super super zoet!). Tip: vraag of ze geen poedersuiker kunnen strooien. Op tafel is er ook poedersuiker die je met eigen dosering kan verspreiden.

Misschien wordt het wel te zoet om pistache milkshake te nemen bij de zoete poffertjes, maar ik kan nergens anders zulk lekkere pistache milkshake krijgen!

Service:
Vriendelijke bediening en de eigenaar is een super aardige man! Ik kom hier terug met plezier altijd.

Decor:
Houtachtige meubels, lekker ouderwets en Hollands. Niks op aan te merken, behalve dat het soms aan de donkere kant is.

Conclusie:
Mocht je in Den Haag lekker hebben geshopt, ga dan zeker langs bij Will's (zit aan een zijstraatje bij de China town). Het is er gezellig en de poffertjes (misschien ook andere gerechten) zijn er heerlijk.

Let op:
Je kan hier helaas niet pinnen (ik snap nooit waarom anno 2014 niet kan worden gepind). Zorg er dus voor dat je cash bij je hebt!
Peanuts85 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij komen hier al langere tijd en eten zo' n eens per drie maanden een pannenkoek hier. De pannenkoeken zijn erg smakelijk, al heb ik ondertussen wel een voorkeur ontwikkeld wie ze het beste kan bakken. Het personeel is erg jong maar zeker keurig. De eigenaar (?) is er meestal zelf, de ene keer dat hij er niet was liep het ook duidelijk minder vlotjes. De vrolijkheid van de eigenaar zorgt dat wij ons als gast erg welkom voelen. Ik raad zeker aan hier eens een pannenkoek of poffertje te eten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Senny .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Hele lekkere poffertjes met aardbeien, pannekoeken en hartige pannekoeken. De eigenaar is ook super aardig. Lekker eten! Kom hier ook al jaren!
Bazo .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Te dikke , ongare pannenkoeken... Poffertjes en tostie's waren volgens tafelgenoten wel goed!!! Ik was na 2 happen klaar met deze zaak... Jammer...
Herman N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Ik ben hier inmiddels een keer of 5 geweest in de afgelopen jaren. En steeds heb ik weer dezelfde ervaring. Het personeel is erg vriendelijk, de pannenkoeken staan razendsnel op tafel en ik ga er met een goed gevoel weer weg. De laatste keer had ik de hartige pannenkoek met veel groenten en die beviel uitstekend. Een prima plek als je even een klein uurtje de tijd hebt om wat te eten.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Dit restaurant heeft een klein buitenterras (paar tafels). Het was mooi weer, dus hebben wij op het buitenterras gegeten. Er rijden wel auto's langs, maar dat was voor ons geen probleem. Het is tenslotte het centrum van Den Haag dus levendig.

De bediening is erg vriendelijk en kwam heel amicaal over. Er wordt tijd voor de klant genomen en een praatje gemaakt. Ook was het geen probleem om even een foto van ons te nemen.

Er kan gekozen worden uit verschillende soorten pannenkoeken. Wij hebben een pannenkoek met appel & een pannenkoek met champignons en kaas genomen.
Stroop en poedersuiker werden erbij geserveerd. De pannenkoeken waren zalig en voldoende.

Dit pannenkoekenhuis zit midden in het centrum van Den Haag.
Er hangt een gezellige sfeer en het ziet er schoon uit.

Als weer trek heb in een pannenkoek, dan ga ik zeker weer hier mijn pannenkoek eten.

Inge H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Fijn familiebedrijf in hartje Den Haag. Ik werk hier om de hoek en kom regelmatig lunchen. Veel keus, vriendelijk personeel, vlotte service en nooit plakkende tafeltjes.

Zaak is bovendien lekker ruim & rustig (weinig geluid van buiten en geen harde muziek), waardoor je ook een goed gesprek kunt voeren.

Het feit dat Will's al bijna 30 jaar in bedrijf is zegt eigenlijk genoeg. Ook wat mij betreft een blijvertje.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
gezellig restaurant voor grote groepen en voor klein gezelschap, prima pannekoeken en snelle vriendelijke service, niets op aan te merken
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Waar gaan we heen als we met opa & oma pannenkoeken willen eten? Juist, naar Will's Pancake house! Ik had de vorige keren ook al een lovende recensie kunnen maken, maar dat was er niet van gekomen. Als je al voor de vierde keer terug gaat naar een restaurant, zegt dat genoeg. Van de gastvrijheid hier kan menig restaurant nog wat leren.
MarleenEnLuigi .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Beste pannenkoeken van heel Den Haag. En altijd service met een smile. Gezin met kinderen of alleen: het blijft de ideale plek voor een snelle buitenshuis lunch.