Wilhelminatoren

Meer informatie over restaurant Wilhelminatoren

6,7
Tinusman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Personeel dat met een overdaad van veelal gemaakte gezelligheid probeert het zeer slechte eten (koud en smakeloos) probeert te verdoezelen...en vervolgens ook maar niet vraagt of het gesmaakt heeft.
Toplocatie qua uitzicht...verder vergane glorie.
Sandervdsluijs .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hier met z'n tweetjes geluncht op een van de drukste dagen van het jaar. Allebei namen we de kroketten met brood; smaakte prima, gewoon lekker. Bediening was gezien de drukte eigenlijk heel vlot en de plek is natuurlijk prachtig. Wel jammer dat er voor het beklimmen van de toren geld gevraagd wordt, weet alleen niet of dit bij het restaurant hoort of er los van staat.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Hier kom je alleen voor de locatie, want die is uniek. Met de kabelbaan omhoog en dan genieten van het uitzicht met wat lekkers te drinken. Op culinair gebied zul je hier niets vinden, maar dat moet je hier ook niet zoeken. Enjoy the view.
MBergacker .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Na een ritje omhoog met de kabelbaan zijn we lekker op het terras gaan zitten. Minder dan een kwart van het terras was gevuld, maar je mag er absoluut niet plaatsnemen als je niet van plan bent iets te bestellen. Elke bestelling moet direct contant afgerekend worden, ik begrijp het waarom maar toch komt het een beetje vreemd over.

Van de vrij beperkte kaart kozen we de kroketten met brood en de frikandellen met brood. De kroketten en frikandellen waren volgens mij niet van Mora, en waren ook niet heel smakelijk. Het brood bestond uit 2 uitgedroogde sneetjes casino wit, ook al niet zo lekker. Het plukje rauwkost op het bord was wel erg lekker.

Wat mij erg tegenviel was de manier waarop een buitenlands niet Nederlands sprekend gezin weggestuurd werd. Ze wisten nog niet of ze iets zouden bestellen, en na het wegsturen werd er met andere gasten heel hard om gelachen door de bediening. Gelukkig hadden we vooraf al betaald, en konden we heel hard weglopen naar de kabelbaan die ons weer naar beneden zou brengen!