Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Over restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Wilhelmina

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Henriette H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was erg gezellig en de ambiance was goed. Eten was heel lekker. Alleen op de plek waar wij zaten kwam er regelmatig koude lucht als de buitendeur openging. Dit was wat minder
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Liesbeth L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kregen een hartelijk ontvangst. Het eten was heerlijk. Er werd ook gevraagd of het genoeg was. Voor € 3.50 kon je uit de kaart kiezen. het is goed bevallen.
Henk C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben er prima gegeten in een mooie ambiance. Hoewel we voldoende gegeten hadden, was aan de hoeveelheid van de opgediende gerechten te zien (in vergelijking met wat elders werd opgediend), dat het om een AH-menu ging.
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In vergelijking met vorig jaar - ook gegeten met AH kaarten - mindere kwaliteit.
Spruiten waren niet goed gekookt - nog veel te hard - en rode kool was aan de koude kant. Verder zit je vooraan bij de ingang in de tocht omdat de deur steeds weer opengaat cq de deur open blijft staan - ( wordt door personeel vastgezet). De gerechten werden ook snel achter elkaar geserveerd.
Kvroessel .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een gezellige avond gehad en een lekker AH- menu. De gerechten waren mooi opgemaakt. Je had de keuze iets van de kaart te kiezen met geringe bijbetaling. Kortom zeker een aanrader!
P. F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Samen heerlijk gegeten in dit restaurant waar een prettig rustige sfeer hing. Tegen geringe bijbetaling was AH menu uit te breiden tot a la cart. Gerechten smaakten ons uitstekend.
Jossassen .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wilhelmina geeft aan AH deelnemers alternatieven voor het menu tegen een zeer redelijke toeslag. Het eten was prima met een goede bediening in een prettige sfeer , voor herhaling vatbaar.
Annettehelmes .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was heel goed. Vriendelijk personeel. Prima ambiance. De prijs / kwaliteit verhouding was goed.
Ronvanpol .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
tweede keer geweest met AH aktie en was weer voortreffelijk lekker... en als je water bij het eten vraagt mag je kiezen tussen bronwater of gewoon een kan kraanwater.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Bij Wilhelmina wordt gastheerschap nog met een hoofdletter geschreven.
Wij waren met een Ah coupon bij Wilhelmina, waarbij van te voren en ongevraagd duidelijk werd uitgelegd wat met deze coupon gekozen kon worden, van de kaart zou 3 euro meer kosten.
Keuze moegelijkheden genoeg, gewoonweg een heerlijk en goed verzorgd 3 gangen diner, met vooraf een verrassende amuse en brood met kruidenboter, tomatentapenade en olijfolie.
Wij komen zeker terug, echt een aanrader!!!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met AH-actie gegeten bij Wilhelmina. We zijn hier al vaker geweest, met en zonder AH-actie. Er is geen enkel verschil. Je voelt je een gast en wordt in de watten gelegd. Het eten is voortreffelijk. Ze hebben ook een hele goede wildkaart. Geen enkele negatieve opmerking over te maken. Je krijgt een amuse van het huis, royaal brood met dips. Een restaurant zoals er nog maar weinig zijn en dat in Venlo.
Hegger .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We hebben wildgerechten gegeten. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren heerlijk.
De bediening was weer prima, zoals we hier gewend zijn.
Lbesselse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gisteren bij Wilhelmina gegeten. Eten was erg goed, zowel menu als a la carte, De carpaccio echt een aanrader. Erg lekkere sauzen bij de varkenshaas en tournedos. Bij het hoofdgerecht lekkere knapperige groenten. Gratis stokbrood met smeersels en een kan water, zie je bijna nergens.
Toetje was ook erg lekker. Bediening erg vriendelijk.
Kortom we gaan snel nog eens terug.
Fr.the .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima lekker geeten, met ah korting goed in orde, misschien iets te veel verlichting aan in restaurant! Ik kan deze gelegenheid wel adviseren, is het waard.
Theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten genoeg keuze voor € 3.50 extra. Personeel zeer vriendelijk en gezellig.
Gaan zeker binnenkort weer terug!
Tonie63 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer goed met 4 personen gegeten o.a. 4x een heerlijke chateaubriand, zeer zeker een aanrader spontane bediening, maakte saus en vlees aan tafel aan.
Hegger .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening.
De opmaak van de borden, m.n. het voorgerecht is aantrekkelijk.
Het menu smaakte uitstekend.