Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Wilhelmina

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00-17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Wilhelmina

marinus C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wil. Je iets beter eten Dan is dit een uitstekend adres in een net ingericht restaurant .de bediening is prettig en heeft het goed onder kontrole wij hebben er goed en Gezellig gegeten
MART W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals verwacht naar aanleiding van verschillende bezoeken aan Wilhelmina een leuke bediening ,aandacht ,goede uitleg over deze actie.
Hay G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
perfecte organisatie in een goede sfeer
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
2e keer bij Wilhelmina gegeten via de AH aktie. 1e keer mochten we zonder bijbetalen van de kaart kiezen, nu niet meer. daardoor erg beperkte keuze. Speenvarken of schelvisfilet. Speenvarken was erg zout, vis lekker.
1e keer waren we erg tevreden, vonden we alles even lekker, de 2e keer was toch duidelijk minder. Churros als bijgerecht waren verbrand.
Dus deze keer een minder positieve beoordeling.
G12 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit was niet de 1e keer dat wij er waren en het zal ook niet de laatste keer zijn. Het was een mooie, gezellige avond.
De sfeervolle verlichting, tafel aan het raam, we voelden ons helemaal op ons gemak.
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
een genot om Chateaubriand te zien klaar maken aan tafel en nog meer genot om het te eten, het is supermals. Voortreffelijke bediening, onze voorkeurwijn van vorig bezoek was nog bekend bij obers, en lekker kraanwater op tafel. Komen zeker terug.
AnneMarie B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima!
Buitenverwachting, zeer goed gegeten!
Leuke bediening.
Prijs kwaliteit prima.
Eigen parkeerplaats.
Voor herhaling vatbaar.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gegeten met de AH-actie. En ze geven je totaal niet het idee dat je voor de helft van prijs er zit. De service is werkelijk geweldig. Vriendelijk, ontspannen en netjes. Complimenten. De borden zijn prachtig opgemaakt en de porties zijn voldoende. Lekkere wijntjes en een prima koffie tafel. We hebben een heerlijke avond gehad.
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten kunnen we wel vaker doen za het doorgeven aan familie en vrienden
Dus tot de volgende keer en dan kunnen we weer genieten
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Sinds jaren weer eens hotel/restaurant Wilhelmina bezocht. Goede ontvangst, mooie inrichting. Van het diner werd in alle rust genoten, nooit opdringerig. Verrassend goed!
FAL V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ondanks heerlijk eten en goede sfeer toch een domper als afsluiting. Wij hadden aangegeven dat we met de AH actie meededen en kregen een menukaart met voorgerechten voorgeschoteld, die niet onder het AH menu vielen en waarbij achteraf een flinke toeslag voor betaald moest worden. Dit is ons niet vooraf door de betreffende ober medegedeeld, dus wij hebben daar geen keuze in gehad. De betreffende ober had moeite met deze kritiek en stond niet open voor dit samen goed af te sluiten. Erg jammer, deze situatie komt als herinnering nu toch als eerste bovendrijven. Overige personeel was super!
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Was er al 2x geweest. Steeds weer goed bevallen. Personeel, inrichting en kwaliteit vannhet geheel was naar volle tevredenheid. Echt een aanrader. Kom er beslist graag nog eens terug.
snijer .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De cheviche was wat flauw en de churos waren ronduit slecht. Gelukkig was de rest voortreffelijk zoals gewoonlijk. Ook de sfeer was wederom erg gezellig. De bediening geeft een stukje entertainment weg met hun grapjes en zelfs de voetbaluitslagen werden keurig vermeld.
Rinus H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
prima restaurant, voor herhaling vatbaar, zeker als je extra wensen hebt zoals diabetes en koolhydraatbeperkt. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe
A.M.M.L. B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Een heerlijke sfeervolle locatie waar het rustig vertoeven is met een goed glas wijn en mooi opgemaakte borden met prima eten.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Aan de buitenkant zie je er niet vanaf dat je hier zo heerlijk kunt dineren, want dat was het. Wij waren met de AH restaurantactie hier beland. Onbekend terrein voor ons. En dan zo verrast worden. We mochten à la carte kiezen en gingen voor het verrassingsmenu. Daar hebben we geen spijt van gekregen. De kok heeft zich echt van zijn beste kant laten zien. De bediening is soepel en ontspannen en dat maakte het nog leuker. Aanrader.
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We komen hier geregeld omdat het diner heerlijk is, dessert blijft een verrassing dat nooit tegenvalt. En wijnadvies aangepast aan het gekozen menu. Ook met AH-restaurantbon was alles naar wens.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vanaf binnenkomst bijna 2 uur moeten wachten op hoofdgerecht. Best lang. Broodje vd hamburger van onze dochter was hard en te lang doorgebakken. Net als de hamburger. Nagerecht had mega zure passievrucht smaken.
Zelfs de ober maakte hier opmerkingen over..
Normaalgesproken is het hier prima. Nu niet.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Geen enkele beperking bij de geserveerde gerechten, welke zonder meer van uitstekende kwaliteit waren. Zullen bij gelegenheid er zeker nog eens terugkomen, ook zonder AH actie.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij hebben met z'n vieren uitstekend gedineerd! De gerechten waren heerlijk op smaak en de gelegenheid was perfect om met familieleden bij te praten.