Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Wilhelmina

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00-17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
In een sfeervolle ambiance, hebben wij heerlijk gegeten, het is voor herhaling vatbaar.
Alleen jammer, dat er maar weinig gasten waren, dat had waarschijnlijk te maken
omdat wij op maandagavond daar te gast waren.
Susanne G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening.
Eten was met zorg bereid.Een van de koks kwam met het dessert vertellen wat er op ons bord lag.Het was een klein schilderijtje.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
we werden netjes ontvangen en kregen een tafeltje bij het raam
aangenaam vertoeven in het restaurant geen herrie
we hebben heerlijk gegeten mooi opgediend compliment voor de kok
bediening was goed vriendelijk en aandacht voor de gasten die aan het eten waren

groetjes van Peter en Thea
Christian K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
eten was goed, genoeg keuze op de kaart. zou er zeker nog een keer gaan eten. rustige sfeer ondanks de locatie bij de rotonde.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten in een aangename sfeer, en zeer vriendelijke bediening. Rustig kunnen eten terwijl toch bijna alle tafeltjes bezet waren.
ernablomberg .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hebben in dit hotel ook overnacht, dus was de AH actie tevens handig om hier te dineren.
De wachttijden tussen de verschillende gangen was extreem lang. Wij houden er niet van om twee-en-een half uur aan tafel te zitten.
Het voortdurend vragen, door drie verschillende bedienden, of we nog iets wilden drinken, hing mij behoorlijk de keel uit.
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gerechten waren heerlijk, mooi opgemaakte borden.
Je staat niet na een uur weer buiten dus echt een restaurant voor een gezellige avond met vrienden of familie.
Máry T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Alweer fantastisch gegeten en fijne bediening !! dit keer hadden we AH menu , maar je kunt ook gewoon keuze maken uit de menukaart met een kleine bijdragen.
jullie zien ons gauw weer terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanavond gegeten bij Hotel/restaurant Wilhelmina. Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Gekozen voor het Ah-keuzemenu, met
Aspergesoep,catch of the day en desser van de chef. We begonnen met een amuse van het huis met een komkommercombinatie met een heerlijke jus en overheerlijk brood met boter, zout en olijfolie.
Daarna een voortreffelijke roodbaarsfilet met een bizonder goentegarnituur en aardappelgratin. Het speenvarken met heerlijke mosterdsaus, grontecompositie en aardappelgratin was voortreffelijk.
Het desser van de chef met een compositie van diverse verse vruchten, mango-ijs enijs met rozenblaadjes en de rode peperwas bizonder en voortreffelijk. Dit in harmonie met de goede wijnen en attente bediening mmakten dineren tot eenfeestje.
De prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Komen hier zeker weer terug en kunnen dit zeker aanbevelen.
christel P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
ontvangst goed. personeel in voor een geintje, daar houden wij wel van. eten heerlijk (beurre blanc bij de vis: super op smaak). minpunt lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. voor de rest alles prima.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goeden gezellig gegeten.ontvangst wasprima.bediening ontspannen met humor en een goed wijnadvies.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
G12 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een mooie ontspannen avond, precies zoals wij het gewenst hadden. Voor herhaling vatbaar. Wat zeker meegespeeld heeft was de mogelijkheid om met een kleine bijbetaling à la carte te kunnen eten.
JaapM60 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg van het ah-menu, met voldoende keuzes. De bediening was vriendelijk en correct. Het eten was van uitstekende kwaliteit. Het dessert was van de chef en werd persoonlijk door de chef- kok gebracht (We waren de eerste die bij deze gelegenheid het nieuwe dessert mochten uit proberen). Dat was zeker niet verkeerd! Om hier te eten is een echte aanrader!
Marcdewit10 D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
goede ontvangst onmiddellijk drankjes,na de bestelling lekkere amuse,gevolgd door een 3-gangen menu van goede kwaliteit beter dan brasserie een beetje minder dan sterrenrestaurant.lekkere huiswijn goede prijs-kwaliteit.
wij zouden zeker opnieuw reserveren als we in de buurt zijn.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Vanavond met mijn vrouw gegeten bij dit restaurant. Het voorgerecht Carpaccio van ossenhaas was niet echt een topper. Wel lekker. Maar wij hebben betere Carpaccio van ossenhaas gegeten. Toen kwam het hoofdgerecht. Wow!! Geweldig.... Chateaubriand met stroganoffsaus. Dat werd aan onze tafel gemaakt. Heel erg lekker. Een absolute aanrader en wij waren het voorgerecht direct vergeten. Toen het toetje. Roodfruit. en huisgemaakt ijs. Helemaal geweldig!! Er werd heel erg goed rekening gehouden met allergieën en de wijnen sloten goed aan bij de gerechten!

Als ik 1 minpunt moet noemen is het de wachttijd tussen de gerechten. Al waren die zeker niet TE lang. Wij hebben altijd genoeg te kletsen samen.

Goed restaurant met prima bediening. Zeker de moeite waard!!
pierot .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij gaan hier vaker eten, en we verheugen ons er altijd op. Alles klopt gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeft verder eigenlijk geen toelichting nodig.
Gé T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Na een heerlijke amuse, kregen we een bijzonder smakelijk en qua compositie verrassend voorgerecht. 't Hoofdgerecht was al net zo delicaat van smaak en opmaak. 't Lamsvlees smolt op de tong en de gepaneerde,
ietwat zoetige asperges was de absolute top. Voeg daaraan toe dat 't nagerecht ook "Wilhelmina(aanse)"
kwaliteit had, dan kunt U zich voorstellen, dat wij die 5de mei niet gauw zullen vergeten.
Francien F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten . Bediening is altijd prima bij Wilhelmina . Je kunt er altijd gezellig zitten . Meubilair bij de receptie mag wel vervangen worden, ziet er vies uit!!!!
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
genoten van een heerlijke Chateaubriand die aan tafel wordt bereid met een verrukkelijk sausje.
Ook van het verrassingsdessert hebben we genoten, het was smaakvol en goed samengesteld.
Komen zeker nog vaker terug.
Willemienhagens H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We vonden het gezellig en het diner was goed verzorgd, ook een prettige bediening vonden we het.
We hebben goed en gezellig gegeten, is voor herhaling vatbaar.
Dank je wel.