Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Wilhelmina

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
genoten van een heerlijke Chateaubriand die aan tafel wordt bereid met een verrukkelijk sausje.
Ook van het verrassingsdessert hebben we genoten, het was smaakvol en goed samengesteld.
Komen zeker nog vaker terug.
Willemienhagens H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We vonden het gezellig en het diner was goed verzorgd, ook een prettige bediening vonden we het.
We hebben goed en gezellig gegeten, is voor herhaling vatbaar.
Dank je wel.
Wiel Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel lekker gegeten en vriendelijke obers
Het eten was van goede kwaliteit
Alleen moeten ze een AH menu aanbieden je kunt ook van de kaart eten maar dan moet je bijbetalen dan is de eigenlijke insteek AH menu weer weg
Lilian-- .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was 'Albert Heijn-avond' en dus druk, maar erg lekker (vooral de aardappel-knolselderijsoep en het dessert van de chef). Gemoedelijke sfeer en de obers hadden er plezier in. Een fijne avond gehad!
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben met zijn tweeën (waarvan één vegetariër) lekker gegeten! De inrichting is ietwat gedateerd, maar wel sfeervol. De bediening is vriendelijk. Eén 'minpuntje': als vegetariër heb je slechts de keuze uit een warm hoofdgerecht of een salade. Maar verder was het prima!
theo-mieke .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was net zoals de vorige keer perfect, goed van smaak, mooi verzorgd. De hoeveelheid was juist goed er bleef niets over en iedereen was tevreden, dus voor herhaling vatbaar.
Willemienhagens H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
zeer goed was alles
Jacq. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen! Korte wachttijd omdat we te vroeg waren.
Vlotte bediening , de gerechten werden mooi verzorgd opgediend.
tamarasteegs .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Ze doen hun best, maar het is t allemaal nét niet. Als je echter kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding, dan is het (zeker met de AH-restaurantactie) prima!
moniekvanaarssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten in prima ambiance. Personeel vriendelijk en kundig. Bijgerechten waren niet erg veel maar op zich wel lekker.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Verrassend lekker gegeten. Inrichting doet wat ouderwets aan, maar de bediening en het eten was superrr!! Kortom een aanrader. Ook zonder AH bon......
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten in een authentieke rustige sfeer. Gerechten waren erg lekker en mooi opgediend voor een goede prijs. We gaan er zeker weer naar toe!
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Perfect restaurant. Diverse malen geweest. Kwaliteit en service blijven constant goed. Fijne ambiance.
Ga zo door. Klein minpuntje: het wijnglas zou wat 'chiquer' mogen ogen met wat meer inhoud.
harjose .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten voortreffelijk en ruim voldoende. Bediening voortreffelijk en zeer behulpzaam bij vragen complimenten. Zeer zeker voor herhaling te doen.
mariannederkx .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Met 4 vriendinnen gezellige avond gehad. Goed eten. Mooi zitje bij raam. Je kunt kiezen uit het AH 3 gangen menu (met keuzes) voor € 29,00 (per 2 personen!) of het eigen 3-gangen menu met nog uitgebreidere keuze voor €32,50 (met ah-voucher ook voor 2 personen). Een van de vriendinnen had vis met veel graat. Nadat wij dit aan de ober kenbaar hadden gemaakt, kreeg zij meteen een nieuwe met als compensatie een glaasje wijn van het huis. Erg attent.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vlees en wild menu's.
Uitgebreide kaart .,
Gastvrij personeel.
De moeite waard!
We komen zeker nog een keer terug.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goed dineren, kwaliteit, en eten was goed warm, bediening was zeer goed, vriendelijk en leuke inrichting waar rust van uitging, muziek alleen op de achtergrond en zacht.
Als wij weer eens in de buurt van Venlo zijn zullen wij zeker aanschuiven.
Y. E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bijlagen waren erg karig, met name groenten en saus. Rode kool was verrukkelijk, maar helaas erg weinig op bord. Extra groenten zouden meer dan welkom zijn. Tegen een kleine meerprijs a la carte gegeten. Porties vielen echter enorm tegen. Ook van het kaasplankje. Wild zwijn was heerlijk, aan hertenbiefstuk weinig smaak. 2e Keer verkeerde witte wijn geschonken, droge ipv zoete. Ik zou de locatie niet aanraden als je er volledig voor moet betalen. Prijs-kwantiteit verhouding klopt niet.
h.denessen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Wachttijd tussen de gerechten is precies goed. Ook heerlijke wijn gedronken. Kortom een gezellige avond. Overigens ook erg fijn dat er achter het restaurant parkeergelegenheid is.
h.sombezki .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bij binnenkomst was het erg luidruchtig i.v.m. Feestend gezelschap. Eten was lekker zeker de wildzwijn sukkade en het toetje. Prijs is redelijk. Bediening ok. Ambiente gezellig