Wilhelmina

Kaldenkerkerweg 1 5913 AB Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Wilhelmina

Traditionele gastvrijheid

Hotel Wilhelmina is een traditioneel bedrijf waarbij gastvrijheid en sfeer nog hoog in het vaandel staat. Vooral het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier wordt de Limburgse gastvrijheid vertaald in heerlijke streek- en wildgerechten. Heb je moeite om een keuze te maken? Laat je dan verrassen door een van de menu’s speciaal samengesteld door de kok.

Meer informatie over restaurant Wilhelmina

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Lunch 12:00-17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Wilhelmina

Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Eten is goed maar minimaal.Extra betalen voor frites.Prijs van wijn.bier en kaasplankje aan de hoge kant.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Altijd een klein feestje om hier te mogen eten!
Qua ambiance is dit niet helemaal mijn ding maar ik kom dan ook niet voor de hippigheid maar voor het eten. En dat blijkt elke keer weer een aangename verrassing te zijn!
Edgard P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De kwaliteit van het diner was uitstekend. De bediening was redelijk goed, alleen de plaats in het restaurant (vlakbij de deur naar garderobe en toilet) had wat beter gekund. We zijn al met al zeer tevreden over de avond, voor herhaling vatbaar.
bjjhaenen .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat lang moeten wachten op dessert, maar dat was bij nader inzien meer dan de moeite waard.
Vriendelijke bediening, met leuke outfit
Venlo53 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was erg goed, mooi opgemaakt hoofdgerecht en dessert. Ik heb hier vaker gegeten en de kwaliteit is constant en erg goed. Vriendelijk personeel
Ger K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen en de bediening was uitstekend .
Het diner was naar tevredenheid en de bediening deed alles zeer goed met af en toe een kwinkslag en dat was wel leuk.
Na afloop een positieve geste om in november nogmaals te kunnen genieten van een diner met menu van wild.
Met vriendelijke groet Ger/Marij/Clara en Willie
mariannederkx .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gezellige avond, vriendelijke bediening, lekker eten. Vooraf fijne amuse en heerlijk brood. Leuke servetten. Geen vers bloemetje op tafel. Gezellige ruimte. Voor herhaling vatbaar.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hebben daar in het kader van de AH Restaurantactie gegeten. Het was best druk, alle tafels waren bezet, naar verluidt vanwege de laatste dagen van de actie. Dat je dan misschien iets langer moet wachten is logisch. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleidt. Een opmerking bij de reservering m.b.t. eten/drinken van een van ons was gelezen en er werd rekening mee gehouden. De gerechten waren goed bereidt - aanrader is de tournados! - en werden mooi gepresenteerd.
Deze lokatie is zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder speciale acties.
Tfg E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. De wachttijden tussen de gerechten was wat aan de lange kant maar dan duurt de avond ook langer natuurlijk. Wij hadden er geen probleem mee.
gemma50 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.Heerlijke rode wijn! We verheugen ons alweer op het wildseizoen!!
Hans201150 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Al vaker hier gegeten altijd goed, deze keer minder, portie erg klein te lang wachten.
Zijn we eigenlijk niet gewend van Wilhelmina.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben hier al vaker gegeten, zowel met als zonder de AH-bon. Er is geen enkel verschil in behandeling. Zijn altijd zeer tevreden over dit restaurant. Het eten is er van bijzonder goede kwaliteit. Alles zeer lekker, met zorg bereid. Bedienend personeel altijd zeer vriendelijk. Wij snappen niet waarom veel mindere restaurants in Venlo vol zitten, terwijl hier vaak nog plaats is. Wij kunnen dit restaurant in ieder geval aan iedereen aanbevelen. Je zult er geen spijt van krijgen.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Restaurant met sfeer.
Het eten en de bediening was perfect.
Voor herhaling vatbaar, en zo mogelijk weer reserveren via "IENS"
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Aanrader aan kennissen waard
hangeurts .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We zaten lekker ruim, aan het raam, zonder hinder van voorbijgangers of verkeer.
De gerechten waren heerlijk en de bediening was heel aardig.
Er was slechts één nagerecht dat nogal machtig was. Misschien dat daar ook een keuzegerecht van gemaakt zou kunnen worden.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten . Ontvangst was zeer klantvriendelijk. Hoewel we met een bon van A.H. hebben gegeten was hier niks van te merken. Kregen een heerlijk klein voorgerechtje van makreel met appel. Voorgerecht carpaccio en uiensoep waren prima. Kabejauw was heerlijk, speenvarken was heerlijk mals en het lamsvlees (3,50 extra) was ook prima. Dessert en kaasplankje waren ook goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
mariellahilberink .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Fijne gelegenheid met genoeg ruimte tussen de tafels. Je zat niet op elkaar gepropt. Heerlijk en rustig gegeten met voortreffelijke wijn!
marinus C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wil. Je iets beter eten Dan is dit een uitstekend adres in een net ingericht restaurant .de bediening is prettig en heeft het goed onder kontrole wij hebben er goed en Gezellig gegeten
MART W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Zoals verwacht naar aanleiding van verschillende bezoeken aan Wilhelmina een leuke bediening ,aandacht ,goede uitleg over deze actie.
Hay G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
perfecte organisatie in een goede sfeer