Wildschut

Roelof Hartplein 1-3 1071 TR Amsterdam Nederland Kaart
31-206768220

Over het restaurant Wildschut

Uitgestrekt terras op Zuid

Wildschut is een van eerste grand cafes van Amsterdam Zuid. Het interieur is eigentijds, maar heeft ook een zekere allure. De bijpassende kaart gaat van soep tot burger tot salade tot zoet tot frituur. Buiten heb je altijd zon op het uitgestrekte terras. En ben je er op zondag, dan is er kans op jazz of Domingo Latino avond. Voor receptie of feestje is er een apart gedeelte af te huren.

Buiten eten kan, reserveren is enkel mogelijk binnen in het restaurant.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Wildschut

trams 3, 5, 12, 24

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Wildschut

Mark H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
0rachtigeclocatie maar helaas is het eten beduidend slechter geworden. Eetcafé voedsel van het matigste soort. Ik kom hier al jaren maar deze keer was er echt iets verandert inde keuken. Eten zonder ziel. Zelfs de bitterballen bij de borrel waren lauw maar blijkbaar kunnen ze dat hebben en loopt het toch wel...
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Ik had een Thaise salade met zgn gewokte kip, koriander en sesamdressing. Wat een vreselijk slechte en onsmakelijke salade: verre van Thais met zilverui, augurk, slijmerige dressing, Hollandse sla en eikenbladsla. De koriander heb ik niet kunnen ontdekken. Echt zijn geld niet waard
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Wel wat prijzig.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
prettige sfeer, goed eten, prima bediening! Mogelijk kan de kapstok minder dicht bij de deur worden geplaatst. Het lijkt nu rommelig bij de entree en ook niet zo veilig om daar je jas op te hangen.
Candy K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super geluncht met 8 vrienden, top!
Kurt D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Een aanrader. Zeer lekker gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Fijn dat vele ingrediënten biologisch zijn (waaronder het vlees).
T P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
We konden een plekje op het terras bemachtigen. Helaas is dit terras nog niet rookvrij en werd er naast ons de ene sigaret naar de andere afgestoken. De maaltijdsalades waren prima.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prima gelegenheid om goed te eten op loopafstand van het Concertgebouw.
Jel Y.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
het geluid van onbeschermde ijzeren stoelpoten op het drukke terras verdient wat aanpassing.
Ook de wat lauwe maaltijd, doordat er twee mensen zich teveel uit de naad moeten rennen.
Heel vriendelijke bediening toch overigens.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Eten is van een prima kwaliteit! Heerlijk frietjes. Heerlijke satesaus. Sfeer is altijd goed. Ik hou van de artdeco-achtige stijl. Ik kom hier al vanaf mijn studententijd, met veel plezier
Sueblue81 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Inrichting wat gedateerd, eten niet heel creatief. Maar: wel lekker! Bediening was vriendelijk en snel. En locatie top...
Conja S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was wel rumoerig maar niet erg hinderlijk. We hebben lekker gegeten.
Op de webshop leek het interieur mooier dan in werkelijkheid, dat viel wel een beetje tegen. De stoelzitting was ingezakt en aangezien ik niet zo groot ben was de verhouding niet zo goed ik kwam net boven de tafel uit.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het was de eerste keer na 25 jaar - vanwege verhuizing - dat ik weer eens bij Wildschut kwam. In mijn herinnering vroeger iets trendy-er, nu wat volkser. Wellicht overeenkomstig de samenstelling van de Nederlandse bevolking, wat ik in dat geval alleen maar kan toejuichen. En wellicht viel het op omdat ik zelf ouder ben geworden, mijn vriendinnen en ik behoorden typisch tot de oude clientèle. Des al niet te min: prima ontvangst, alleraardigste bediening, goede maaltijd. Enig minpunt: té dreunerige muziek voor ouwe oren.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Uitstekende locatie vlakbij het concertgebouw. redelijke keus op de menukaart. Vriendelijke bediening.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hebben met een stel vrienden zeer goed en gezellig geluncht. De bediening was uitstekend en bijzonder attent verzorgd. De sfeer bij Wildschut werkt uitnodigend.
Tineke van D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuke tent. De burgers waren prima.... Het duurde even voor de drankjes kwamen maar het eten kwam snel.
tip voor keuken: geen zout op de patat.
Ludo B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Bij aankomst was onze reservering ‘vergeten’ en was er geen tafel vrij. Dit werd ons medegedeeld en anders dan de opmerking dat er over 10-15 minuten wel een tafel vrij zou komen werden we niet verder geholpen. De bar zat ook vol dus er zat niets anders op dan te staan wachten. Eten was niet bijzonder, entourage is wel leuk.
Margit V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Had gereserveerd per mail, en kreeg bevestiging. Mail was echter niet verwerkt en dus was er geen tafeltje aanvankelijk. Gelukkig kwam er een tafeltje vrij. Wel wat slordig!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ondanks een reserveringsbevestiging van Iens wist men bij Wildschut niet van de reservering. Ze maakten echter wel een tafel vrij.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Het eten werd opgediend op koude borden en stelde weinig voor. We zijn met drie personen gekomen en hadden allen een nader gerecht, maar vonden er allen erg weinig aan. Iemand die zelf een klein beetje kan koken kan dit beter dan de chef van Wildschut. De prijs-kwaliteitverhouding klopt helemaal niet. Dat dit restaurant nog zo’n hoge beoordeling heeft begrijp ik niet.