Wildschut

Roelof Hartplein 1-3 1071 TR Amsterdam Nederland Kaart
31-206768220

Over het restaurant Wildschut

Uitgestrekt terras op Zuid

Wildschut is een van eerste grand cafes van Amsterdam Zuid. Het interieur is eigentijds, maar heeft ook een zekere allure. De bijpassende kaart gaat van soep tot burger tot salade tot zoet tot frituur. Buiten heb je altijd zon op het uitgestrekte terras. En ben je er op zondag, dan is er kans op jazz of Domingo Latino avond. Voor receptie of feestje is er een apart gedeelte af te huren.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Wildschut

trams 3, 5, 12, 24

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:30 - 22:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Wildschut

Herman M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eenvoudige kaart voor een redelijke prijs: hamburger XXL, maaltijdsalade en kipsate. Simpel en goed. De service is snel en goed.
martine2016 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden een super-ober! Vriendelijk, humor en deskundig. Heel goede en prettige service. En het eten was goed, ook snel geserveerd.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Goede accommodatie.

Toevallig arriveerden wij op het drukste moment, maar goede bediening en goed eten.
ronald K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wildschut is overduidelijk meer (grand) cafe dan restaurant. Ik bestelde mijn biefstuk "rare", maar kreeg een kurkdroog, ronduit taai en veel te ver doorgebakken "ding" (vergeten door de kok?) met daarnaast ook nog eens treurig plukje salade. De frieten waren OK, dat wel, en mijn tafelgenoten maakten met spareribs duidelijk een beter keus. Wat mij betreft een typisch geval van "eens en nooit weer".
Raymond N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hebben een half uur aan tafel gezeten zonder dat wij werden bediend. Ook na herhaaldelijk vragen kwam er niemand om de bestelling op te nemen. Daar wij ook nasr een concert moesten zijn wij weggaan zonder te kunnen eten. Hier ga ik nooit meer nasr toe.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima lunchadres op korte afstand van het concertgebouw.
Gezellige grand café sfeer. Vlotte bediening. Het stokbroodje bruin met gerookte zalm was goed "aangekleed".
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekkere winterse salade voor de lunch gegeten. Café in kerstsferen. Vlotte bediening. Ik kom zeker een keer terug voor lunch of een wijntje.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekkere winterse salade gegeten. Café in kerstsferen. Vlotte bediening. Ik kom zeker een keer terug voorde lunch of een wijntje.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Lekkere winterse salade gegeten voor de lunch. Café in kerstsferen. Vlotte bediening. Ik kom zeker een keer terug voor lunch of een wijntje.
toby M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
goed geregeld,lekker eten gereserveerd van tevoren en afgesproken dat het eten om half 1 klaar zou zijn. stipt half 1 stond het eten op tafel, goede service en lekker gegeten.
Noortje O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg slechte bediening, hoe ze op je reageren en je behandelen. Geen aandacht voor je, Naast ons stonden 3 tafels met borden, glazen die niet opgeruimd werden. een uur lang tot we weg gingen. De borden voor ons neus werden niet weggenomen of gevraagd of we iets na wouden of koffie terwijl we zeker 15 min al klaar waren met eten. Erg jammer!
teunie2 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Gezellig gegeten. Eten was goed. Alleen de begeleiding naar de tafel bij binnenkomst kon beter. Er kwam niemand op ons af en we moesten zelf maar vragen waar we konden gaan zitten. Tip: zet de naam bij het gereserveerde tafeltje.
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Beetje kaal. Flesje Affligem blond €5. Goede locatie om naar Concertgebouw te gaan. Prachtige uitvoering van de Carmina Burana.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden een kip saté. Was lekker, maar de satésaus vond ik iets te waterig. Ik vond het qua prijs wat te duur ten opzichte van de kwaliteit van het eten. Zo maak ik het thuis ook bij wijze van spreken.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk in de zon gezeten na een concert
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer vriendelikke en efficiente bediening. Met een groep van 8 personen ieder apart betalwn was geen enkel orobleem . Ging heel vlot.
ada H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima geluncht, vriendelijke bediening, we komen terug!
J.W. T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
gezellige, ongedwongen sfeer, met publiek van jong tot oud.
Klariet B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Stamppotje bleek Stamppot!

Heerlijke stamppot, maar iets meer dan ik in gedachten had bij de omschrijving "stamppotje" ;)

Ik kom graag bij Café Wildschut! Voor Libertijn, maar ook omdat het er gezellig is en ik steeds zeer vriendelijk welkom word geheten!
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima lunch gedaan, ondanks dat het stampvol zat, hebben we een goed broodje kroket gegeten. Bediening was druk, maar naar ons idee voldoende aanwezig.
Rumoerig is het altijd (wij zaten naast de wide screen waar de tennis kampioenschappen speelden :-)), maar vonden dat in dit geval niet storend.