Wildschut eten & drinken

Stationsweg 82 1851 LM Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Wildschut eten & drinken

Comfortabel genieten

Centraal gelegen in Heiloo biedt Wildschut ruimte voor een spontaan avondje lekker eten. Maar ook voor een spontaan middagje is er een uitgebreide lunchkaart beschikbaar. Een sympathieke zaak met gerechten uit de Frans-mediterraanse keuken. Al ruim 20 jaar een begrip in Heiloo.

Meer informatie over restaurant Wildschut eten & drinken

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wildschut eten & drinken

Will M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Alles prima maar het blijft storen dat ik via a.h actie reserveer 2 voor de prijs van een, terwijl dat lang niet zo is. Normaal 3 gangen menu, 28.95 nu voor 2 personen 39.95 , ja dat is niet 2 voor de prijs van een.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima gegeten, was erg gezellig. Erg leuk en gezellig restaurant. Bediening allemaal even aardig en attent. Een aanrader
Busky .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede ontvangst, leuke bediening en het eten was heerlijk.
Diner van de AH restaurantactie geeft keuze uit 4 voor 4 hoofd en 2 nagerechten dus voldoende keus.
Wat geserveerd werd was voldoende.
IHM C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het was een verrassende locatie.
Alles klopte.Het eten was voortreffelijk, echt genieten.
De bediening erg aardig en gastvrij.
Een gezellige inrichting met verrassend verschillende stijlen.
Puntje van aandacht ,dat het plafond gebladderd is.
Verder alle lof.
leukedag .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was weer, zoals altijd; heeeeerlijk eten en erg gezellig! Personeel altijd vriendelijk! Dat maakt dat uit eten gaan bij Wildschut in Heiloo steeds weer voor herhaling vatbaar is! We komen zeker weer terug.
Marta D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben lekker gegeten in het kader van de AH restaurant aktie. De bediening was prima, de gerechten waren snel klaar en smaakten heerlijk.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima AH menu en menu sympathiek. Door wisseling van de wacht wist overgebleven personeel niet dat we nog geen dessert hadden gekregen, werd snel opgelost en de derde tafelgast kreeg ook het ah dessert wat ze erg prettig vond.
Minpuntje: er hangt daar iets in de lucht waar ik allergisch op reageerde. Ik vermoed een soort interieur parfum. Mijn neus sloeg helemaal dicht op de wc waar zgn natuurlijke geurstokjes stonden.
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zoals ook de voorgaande keren was het verblijf weer prima. Bediening moet ervoor waken dat er geen automatisme in sluipt. Verder geen culinaire hoogstandjes maar met deze actie van AH mag je dat ook niet verwachten.
Julie E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met hele goede, vriendelijke bediening. Kortom, hier komen wij zeker terug, is een aanrader.
Rineke D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij waren van plan om ook een dessert te gebruiken, maar wij zijn gevlucht voor andere gasten die zeer luidruchtig waren. Wij zijn (over)grootouders, we zijn echt wel wat van kinderen gewend, maar hier was het voornamelijk de vader/man die de herrie veroorzaakte. Wat jammer!
J W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Recensie moet minimaal 120 tekens bevatten, Mar ik denk dat bovenstaande recensie alles wel weergeeft
Aad E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Als ouders hebben we met zoon en zijn vriendin gezellig en heel lekker gegeten in een leuke ambiance. We hebben ook van elkaar genoten, gelachen en plezier gehad.
Alice B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wildschut is een geweldig restaurant. Sfeervol ingericht; attente, vlotte en vriendelijke bediening en het eten was fantastisch. Wat wil men meer …. Zeker een aanrader!
JS45 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Alles was weer heerlijk van het AH Menu! Voorgerechten, hoofdgerechten (vis en vlees) en dessert smaakten weer uitstekend en waren mooi geserveerd. Sfeer gezellig en service prima. Voor herhaling vatbaar!
Meriam W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We zijn opnieuw verrast . Het eten is erg smaakvol, in goeie proporties. Leuke vlotte bediening.
Echt een aanrader. We komen zeker nog eens.
Cornelis W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg genoten alleen moeten ze wat aan het geluid doen. Met een wat grotere groep is het erg rumoerig in het restaurant. Goede kwaliteit van eten.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Chaotische bediening, we werden een soort of vergeten. We zaten nog op het toetje te wachten toen ze al aan het opruimen waren????
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Wij vonden het een gezellige sfeer, de bediening uitstekend en vriendelijk, de informatie naar onze tevredenheid over eten eindronden was uitstekend en niet opdringend. Ik had voor vis gekozen en zou een iets groter portie verwachten.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten.Kenbaar gemaakt dat ik glutenvrij ben.De avond de hele maalltijd glutenvrij.
Alles was heerlijk van smaak. Hiervoor mijn dank ik maak dit wel eens anders mee.
Kom weer terug.
odylia .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Alweer heerlijk gegeten bij Wildschut. Ook nu met de AHactie zetten ze hun beste culinaire beentje voor. Vriendelijke en attente bediening: super lekkere en ook mooie opgemaakte gerechten. Tot ziens Wildschut, wij komen zeker weer!