Wildschut eten & drinken

Stationsweg 82 1851 LM Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Wildschut eten & drinken

Comfortabel genieten

Centraal gelegen in Heiloo biedt Wildschut ruimte voor een spontaan avondje lekker eten. Maar ook voor een spontaan middagje is er een uitgebreide lunchkaart beschikbaar. Een sympathieke zaak met gerechten uit de Frans-mediterraanse keuken. Al ruim 20 jaar een begrip in Heiloo.

Meer informatie over restaurant Wildschut eten & drinken

9,2

Jouw recensie over het restaurant Wildschut eten & drinken

Marcel N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel vriendelijk personeel en heerlijk eten
joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Dit Restauran is absoluut aan te bevelen.
Super eten!
rvds1999 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Nou, ik vond de bediening eigenlijk een beetje intimiderend! We wilden wat gaan eten, en de ober wees ons naar een plek voor het raam, maar daar wilden wij helemaal niet zitten. Met norse stem zei hij; die tafel is gereserveerd voor vanavond...maar op een bijna dreigende manier. Ik zei; kom op, we gaan wel ergens anders lunchen, de sfeer is dreigend hier, de ober liep ons na in de rug, en dat wilde ik hier even kwijt. NOOIT MEER!!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Wij komen al jaren bij Wildschut en zijn erg tevreden over de bediening en de kwaliteit van het eten.
Anet V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heel gastvrije gastheer en gastvrouw. Bediening is top en eten verrukkelijk! Een echte aanrader dus!
Helene W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed en gezellig eten
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vanwege mijn 40 jarig jubileum kreeg ik een diner aangeboden, waarbij ik 22 collega`s mocht uitnodigen. iedereen was zeer lovend over de bediening, Het gepresenteerde was super.
De keuken/Het personeel van het restaurant is in staat is om tegelijkertijd 22 diners warm uit te serveren. Grote topklasse.
Zelf kom ik hier regelmatig. Fijn om verwelkomd te worden door een goede gastheer en gastvrouw.

Met de kerst dineren wij hier om het jaar. Elke keer weer goed
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima restaurant, voldoende ruimte, goede en vlotte bediening, lekker gegeten, alleen de weg naar het toilet is niet (goed) aangegeven.
flopoort P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Weer fantastisch gegeten, heerlijk. Wij zijn trouwe bezoekers
b.wissink .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima keuze menu en goede gerechten op warm bord, voor elke leeftijd lekker eten. Voor de kleine kinderen kregen we vlot een minder heet bord.
Francisca F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij aankomst werden wij netjes ontvangen. We kregen een leuke ronde tafel voor twee personen. Op tafel stond de AH-menukaart al klaar, een keurige kaart, gelukkig niet zo'n plastic ding! Er was keuze uit meerdere voor-, hoofd-, en nagerechten. Onze drankjes kregen we snel, met een warm stokbroodje. Nadat wij onze keuze hadden doorgegeven, duurde het even, voordat we ons voorgerecht kregen. Dit vonden wij niet erg, we hadden er begrip voor daar het erg druk was. Toen wij echter ons voorgerecht op hadden, duurde het wel heel erg lang, voordat we ons hoofdgerecht kregen. In deze tijd kwam er ook niemand van de bediening even vragen, of we misschien iets wilden drinken. Dit vonden wij jammer. Ook op het nagerecht moesten we erg lang wachten. Als excuus kregen wij te horen, dat er twee grote groepen waren, die eerst allemaal hun "eten" moesten hebben. Tsja, naar onze mening weet je als restauranthouder toch wel, wat voor reserveringen er zijn? Maar, het eten was prima. De rekening die we na afloop kregen, gaf ons niet het gevoel, dat het tweede diner gratis was. Alhoewel de kwaliteit dus prima was, is de prijs veel te hoog.
Gonny P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden. Vriendelijke en goede bediening . Gezellige locatie. Goed te bereiken .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We kregen een prima 3-gangen diner voorgeschoteld op basis van de AH-dineractie. De keuze was weliswaar bescheiden (keuze uit 2 mogelijkheden), maar daardoor goed bereid. Twee kleine opmerkingen: de garderobe was zo vol (en dus te klein) zodat je verplicht was om de jas mee te nemen te nemen naar je tafel én die tafel was ook aan de kleine kant.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wachttijd tot we ons tafeltje kregen was kort, maar vanwege drukte duurde het lang voor we ons drankje en eerste gerecht kregen. (zeker half uur) voor mij voelde het alsof de ober ons wat arrogant behandelde, vanwege de AHbon. niet onvriendelijk maar ook niet gemeend. De gerechten waren goed, maar tov een eerdere keer heeft de keuken zichzelf niet overtroffen. de keuze was beperkter en vorige keer werd ook buiten de kaart om nog wild aangeboden. wel goed was het broodje uit de oven vooraf en het schaaltje stokbrood met smeerseltjes bij het voorgerecht is uitstekend. ook de verschillende groenten bij het hoofdgerecht is prima!
Douglas G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Was helemaal top
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar, carpaccio zalig, zowel de varkenshaas als de biefstuk waren ook top ! Het toetje was ook gevarieerd
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is nu de derde keer dat we daar hebben gegeten.
Heerlijk alleen het tafeltje waar we zaten bij de ingang keuken toilet vind ik minder
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Voor de vierde keer heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met heerlijke producten die elkaar goed na elkaar opvolgde.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tijdens het afrekenen zijn wij niet goed behandeld.
Wij gingen met niet zo'n goed gevoel naar huis.
Jammer want wij zijn herhaalde malen bij Wildschut wezen eten.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, echt persoonlijk contact met de bediening. De snelheid zat er in, maar niet storend.
Wendy en Max, bedankt voor de fantastische gastvrijheid, we waren echt een avondje uit. Zeker voor herhaling vatbaar.