Wildschut eten & drinken

Stationsweg 82 1851 LM Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Wildschut eten & drinken

Comfortabel genieten

Centraal gelegen in Heiloo biedt Wildschut ruimte voor een spontaan avondje lekker eten. Maar ook voor een spontaan middagje is er een uitgebreide lunchkaart beschikbaar. Een sympathieke zaak met gerechten uit de Frans-mediterraanse keuken. Al ruim 20 jaar een begrip in Heiloo.

Meer informatie over restaurant Wildschut eten & drinken

Maandag vanaf 17:00
- Lunch vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 12:00

lex R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
met heel veel plezier bij Wildschut gegeten. Perfecte ambiance en voortreffelijke kwaliteiten
wij komen zeker weer !!
Het was weer erg lekker
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Hoop dat de A-H actie een vervolg krijgt met dit restaurant, dan gaan we zeker weer sparen!!
Dus, hopelijk; tot ziens!!
Cecile55 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima restaurant! Wij hadden bewust om een rustige hoek gevraagd. Eerdere etentjes ervoeren wij als lawaaiig.
Dat is de combinatie van hard pratende mensen en de achtergrondmuziek. Dat brak ons tot twee keer toe op.
Ik weet ook niet zo gauw hóe je dat kunt ondervangen.
De bediening is voorkomend, vriendelijk en prettig. Niets op aan te merken!
We hebben ons welkom gevoeld .
Op het eten was niets op af te dingen. Het was (wéér) VOORTREFFELIJK !! Chapeau voor restaurant Wildschut!
wilenfiona .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was heerlijk, veel keuze in gerechten. Vriendelijke, attente bediening.
Onze dochter is allergisch voor noten, pinda's, pijnboompitten, tomaat en aardbei. Daar werd heel goed rekening mee gehouden. De gerechten werden iets aangepast en ze heeft ook genoten. Dat is echt een pré.
JS45 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was weer heerlijk! Genoeg keuze voor het AH Menu. Vriendelijk en efficient personeel. Wij hebben weer genoten en het is voor herhaling vatbaar.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten, een restaurant met een beetje meer...
Goede en vriendelijke bediening, en een dikke pluim voor de kok!
jnmbaltus .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken!
Gezellige en aardige bediening!
Echt een aanrader en we komen zeker weer eens terug!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten (AH menu) leuke bediening, ipv toetje koffie gevraagd, en dat was geen probleem. Goede (ruime) keuze in zowel voor al hoofdgerecht. Ga zeker nog een keer terug.
Busky .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Leuke gezellige lokatie, bediening netjes en speelt leuk in op het gezelschap.
De kaart biedt ruime keus maar toch werd er buiten het menu om werd er nog een extra wild gerecht aan toegevoegd. Dat brengt dan net weer wat extra. De porties vlees zijn voldoende en werden erg lekker bevonden het visgerecht was wat klein, maar wel smaakvol. Aanvulling van de bijgerechten was geen probleem.
De aanbevolen wijn paste prima bij de gerechten.
Wij hebben hier dus lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
Ilona J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fantastisch leuk restaurant, waar je heel gezellig kan zitten. De bediening is zeer gastvrij en het eten is heerlijk. Echt een aanrader in Heiloo!! We zijn hier met de AH-restaurantactie gekomen, maar daar merk je helemaal niets van. Keurig aparte kaart hiervoor en normale porties.
LindaM84 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Alles is netjes verzorgd. Inrichting/sfeer niet helemaal mijn ding, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
tiny.dejong .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker voor herhaling vatbaar. De keuze uit de gerechten was prima, voor ieder wat wils. De aankleding van het restaurant ziet erg gezellig en verzorgd uit.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie, speciaal keuzemenu voor 37,50. Het was meer dan voldoende met stokbrood, sla, friet etc erbij geserveerd. De proeverij vooraf met div. vlees- en vishapjes is aan te raden! Mals vlees bij hoofdgerecht met bijpassende groenten. Er werd ook rekening gehouden met zwangerschap, daar waar nodig werden gerechten aangepast. Vriendelijke bediening. De moeite waard om een stukje verder te rijden!
RiaRood .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten werd goed warm opgediend op verwarmde borden. De getrancheerde varkenshaas was superzacht en smaakte heerlijk. Mijn man had gekozen voor zalm en sliptong, die ook nog keurig gefileerd werd opgediend en ook heerlijk smaakte. Alles was perfect, van het voorgerecht tot en met het nagerecht.
Een pluim voor de zeer vriendelijke en attente bediening.
pia K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer sfeervol en gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eten was super!!!! Zeer goede keuken!!!
Gaan we zeker nog eens heen.
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De rumoer was er omdat er een rumoerige familie achter ons zat met kinderen......na ja, dat was voor een keer niet erg hoor!
We vinden het een goed adres en gaan er in Januari weer eten!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met de ah actie, 1 woord : geweldig!

Genoeg keuze
Erg luxe opmaak van de borden
Zeer goed van smaak
Zeer nette bediening

Tip:
Reserveer direct bij het restaurant, dat scheelt het restaurant €2,50 pp.
Nu moeten ze dit aan iens betalen.
bvdsande .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Alle gerechten waren erg lekker (diverse voorgerechtjes, kalfsbiefstuk/varkenshaas, ijsbonbon/crème brulé) en zagen er heel goed verzorgd uit. Personeel erg vriendelijk.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima gegeten. Wat mij verwonderde was dat er veel meer gerechten te bestellen waren dan op de site stond. Buiten de kaart om zelfs wild wat erg lekker was.