Wildschut eten & drinken

Stationsweg 82 1851 LM Heiloo Nederland Kaart

Over het restaurant Wildschut eten & drinken

Comfortabel genieten

Centraal gelegen in Heiloo biedt Wildschut ruimte voor een spontaan avondje lekker eten. Maar ook voor een spontaan middagje is er een uitgebreide lunchkaart beschikbaar. Een sympathieke zaak met gerechten uit de Frans-mediterraanse keuken. Al ruim 20 jaar een begrip in Heiloo.

Meer informatie over restaurant Wildschut eten & drinken

Maandag vanaf 17:00
- Lunch vanaf 17:00
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 12:00

• Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een geanimeerde omgeving met vriendelijk personeel. De porties waren ruim voldoende en de prijs/kwaliteitverhouding was dik in orde. We komen gegarandeerd nog eens terug
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zoals verwacht was het weer prima. De bekende AH actie maar toch voldoende keuze uit verschillende gerechten. Bediening was enthousiast en de keuken nog steeds op niveau. Komen graag weer terug.
renebuith .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten ,genoeg keuze via de AH aktie, bediening was keurig, eten was heerlijk, zeker een
restaurant waar we graag als we in de buurt zijn weer gaan eten.
wim-coenen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ook dit keer was het weer heel goed. De bediening was weer vriendelijk en meedenkend. Een prima restaurant!!
De lokatie is makkelijk bereikbaar en we konden de auto ook dichtbij het restaurant parkeren.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben met de AH bon gegeten. Het menu zag er goed uit. Voldoende keus. Goede vlotte bediening.
Mooie locatie. Kortom prima gegeten!
annelieskolk .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Meerdere keren al bij Wildsch ut wezen eten, ook zonder AHaktie.Ik ben meer dan tevreden over de hele entourage bij Wildschut. Het eten is er voortreffelijk en zij zijn niet kinderachtig met het surplus. Vriendelijke betrokken bediening. Tafelgenoot was voor het eerst hier en was ook meer als tevreden.
Voor mij persoonlijk is het ook belangrijk dat er goed zittende stoelen zijn.
Min puntje vind ik de prijs van een glas wijn. 4 1/2 euro voor een glas huiswijn ,zijn Amsterdamse prijzen.
Laat mij er toch niet door weerhouden om vaker te komen.
jm W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima. Een klein puntje, de bediening zou beter kunnen wachten met het ophalen van de borden zodat iedereen rustig kan uiteten. Wel even een hintjes gegeven aan de jonge man.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Prima restaurant, gezellig avond gehad, vriendelijke bediening, lekker gegeten. De keuze voor een menu met een kaart voor ah actie leek me iets kleiner dan vorig jaar. Kom hier vaker eten, ook zonder ah kaarten.
system .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De start begon al goed, een verfrissende salade van rivierkreeftjes en een viskroketje. Het hoofdgerecht bestond uit een tongstrelende en goed gegaarde scholfilet met een heerlijke kreeftensaus. De afsluiter: vanille-ijs met aardbeien, slagroom en Romanoffsaus, verrukkelijk! Kortom: het was weer een culinaire belevenis op een plek die ik iedereen kan aanraden.
odylia .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Lekkere gerechten, gevarieerde keuze, prettige en prima bediening. Een aparte zaal voor AHrestauarant actie deelnemers. Zeer tevreden
w.klein6 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
visje voortreffelijk ..patatje lekker doorgebakken ..salade lekker fris bediening ..gezellig ???????? ???? In een woord super mmmmmmmmmmmmm
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, smaakvolle gerechten, vriendelijke en vrolijke bediening.
We kregen een tafel buiten onder de overkapping aangeboden. Op deze zwoele zomeravond een heerlijke ambiance. Kortom alle ingrediënten voor een smaakvol avondje uit aanwezig.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
we hebben gezellig gezetten en genoot met ons zwemgroepje uit Alkmaar. We gaan zeker nog een keer .
We doen dit als afsluiting van ons zwemseizoen
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gezellig restaurant, attente en professionele bediening, ambiance heerlijk en eten zelfde kwaliteit, kortom een aanrader.
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Geboekt met de AH actie, keuze prima, heerlijk gegeten. Aardige, vlotte bediening. We hebben een top avond gehad. Bedankt.
Kristian V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Echt super avond gehad! Heerlijk gegeten en leuke ambiance. Menu'tje met genoeg keuze, en alles wat we besteld hebben, zag er goed uit, en was heerlijk. Bedankt Wildschut!
J B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Lekker gegeten wel erg rumoerig
Bediening zeer goed
Kermis op de achtergrond was gezellig
Wijn was uitstekend(riesling)
Resumerend ,voor herhaling vatbaar!
ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Perfect, heerlijk gegeten, hoeveelheid was precies genoeg, leuke bediening, kortom fijne avond , goeie tent.
Waren er om 18.00 uur Vlgs ons net op tijd, restaurant liep om 19.00 uur aardig vol.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Vanwege trouwdag afspraak gemaakt, goede wijn, voldoende keuze uit gerechten, goed bereid. Hadden vroeg gereserveerd, later werd het, ondanks dat het op dinsdag was, toch wel vrij druk. Toch werden wij vrij vlot bediend.
i_spirovski .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Lekker gegeten mooie restaurant en sfeer. We wilde onze komst zeker herhalen maar...
Dat oude blonde takkenwijf ( niet eens onze serveerster) heeft onze avond verpest. Als gastvrijheid verwacht ik niet dat ze naar me toe komt terwijl mijn man op het toilet zit en zegt "kun je even buiten gaan staan met je kind, mensen hebben overlast van je" !!!
Ik stond even met mijn mond vol tanden (goed dat ik niet ter plekken begon te huilen) en was zeker diep geraakt hierdoor. Mijn kind was wel overstuurd maar om mij zo aan te spreken vind ik echt niet kunnen.
Ik ben ook uit het restaurant gelopen zonder mijn toetje nog op te eten, terwijl mijn man niet wist wat er gaande was, anders hadden ze ter plekken mot!
maar goed, avond verpest, en diepgeraakt hierdoor wil ik toch mijn verhaal kwijt. begrip voor een kind en fatsoen had deze serveerster zeker niet.
Wel complimenten voor ONZE serveerster, super lief en behulpzaam en onze kleine was gek van haar.