Wildschut eten & drinken

Stationsweg 82 1851 LM Heiloo Nederland Kaart

Over restaurant Wildschut eten & drinken

Comfortabel genieten

Centraal gelegen in Heiloo biedt Wildschut ruimte voor een spontaan avondje lekker eten. Maar ook voor een spontaan middagje is er een uitgebreide lunchkaart beschikbaar. Een sympathieke zaak met gerechten uit de Frans-mediterraanse keuken. Al ruim 20 jaar een begrip in Heiloo.

Meer informatie over restaurant Wildschut eten & drinken

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Pauline R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontzettend lekker gegeten van het AH menu. Goed op smaak en was flink warm. Zoals het hoort! De zaak was op een woensdag gezellig druk en bediening had goed oog voor je.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede bediening. /super uitgebreid menu km van te kiezen! Vergeleken met andere ah menus echt top. De wijn was ook echt lekker. Hertenbiefstuk en eend gegeten niks op aan te merken! Wij gaan hier graag terug.
Panda L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heel gastvrij, en goed eten! Ik was er samen met mijn oma en we hebben een heerlijke avond gehad. Ik vond dit restaurant zeker een aanrader.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met 6 collega's. Was ontzettend gezellig, vriendelijk personeel en wat heel belangrijk was, super goed eten. Vanaf het voorgerecht tot het nagerecht gewoon perfect. Zeker voor herhaling vatbaar!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten is prima, wat ik wel jammer vind is dat de porties beduidend kleiner zijn als je gebruik maakt via de Albert Heijn actie.
En de keuzes veranderen niet echt op de kaart.
Je kunt bijvoorbeeld maar kiezen uit 2 nagerechten.
En het is heel erg rumoerig bij Wildschut je kunt elkaar aan de tafel amper verstaan zonder hard te praten en dat is erg vermoeiend
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
gezellige gelegenheid met een goede sfeer, vlotte, correcte en vriendelijke bediening. De gerechten zijn van goede kwaliteit en het feit dat het een AH actie betrof deed hieraan geen afbreuk. Door de AH actie was de prijs uitzonderlijk gunstig. Wij komen hier zeker terug.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geen spetterende hippe tent maar altijd goed!
Prima ontvangst, vriendelijk personeel en er kan ook gemakkelijk iets aangepast worden van de kaart.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We Hebben heerlijk gegeten bij Wildschut in Heillo.
De bediening was prima .!!
En we komen zeker nog een keer terug om weer te genieten van het heerlijke eten.
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Na ons vorige bezoek waren de verwachtingen hoog gespannen. Maar ook deze keer kwamen er goede gerechten uit de keuken. Keuzemenu van de AH actie, voor ieder wat wils. Geen gezeur over water en brood bij de voorgerechten want dat was er voldoende. Funghi Trifolati was goed besteed aan één van de tafelgenoten en de rivierkreeftjes smaakten prima mede door de juiste serveertemperatuur ( worden te vaak te koud geserveerd ). Eendenborst was mooi gebraden met een kersensaus die eerlijk gezegd veel te geconcentreerd was. Ook biefstuk van hert en stoofpotje waren niet te versmaden. De wentelteefjes en (buiten de kaart om) dame blanche waren een goede afsluiting van een prima diner. Mooie wijnen per glas. Maar geef als gastvrouw wèl aan dat je niet alleen de bekende druiven hebt als chardonnay en sauvignon. Want er was meer keuze in zowel wit als rood. Al met al weer een geslaagde avond en een compliment voor dit bedrijf.
Tinka B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vorige week donderdag geweest met een grote groep (26 pers.). In dit geval met de AH-spaarkaarten. Ruime keuze uit het AH-menu. Er was voor elk wat wils. Vooraf had ik een salade met rivierkreeftjes en een viskroketje. Was zeer smakelijk. Als hoofdgerecht duo van vis: slibtong en scholfilet met botersaus, groente met een andere saus. De botersaus kon mij niet geheel bekoren. Het sausje bij de groenten weer wel. En toe een crème brulee met yoghurtijs en slagroom. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Ben hier wel vaker geweest en tot nu toe altijd goed en lekker gegeten. Maar terug naar vorige week. De zaak zat geheel vol en om dan toch voor 26 personen al het eten op tijd en tegelijk aan tafel te krijgen. Petje af. Het was goed verzorgd. kom gauw weer.
Bij de keuze voor goed of zeer goed van de gerechten zou ik er juist net tussen in willen zitten. En mag het van mij 9/10 zijn ipv 8,5. Het kan er vrij rumoerig zijn, maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan jezelf.
Heidi Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten . Aardige medewerkers. We zaten in de serre met veel mensen. Daar klonk het geluid erg hol en luid. Iedereen ging steeds harder praten. Maar het was wel gezellig.
Denise T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Leuk restaurant!!!! En erg leuke bediening... alles goed verzorgd. De huiswijn smaakte ook erg goed................,....
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
De invloed van een AH-actie was dominant: de zaak zat vol op maandagavond en we moesten vragen naar de reguliere menukaart. Bediening was te informeel: goede wijn werd als 'een rood wijntje' geserveerd. Goed gebakken zeebaars werd vergezeld door een niet harmoniërende grote hoeveelheid sla met eieren en tomaten.
Hans0607 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, en een goede service. Gezellige avond gehad met vrienden, en een geweldige ober.
We kregen zelfs nog wat extra's, een knoflookbroodje, was ook heel lekker.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zoals altijd gewoon goed, prima drie gangen diner. Zat weer helemaal vol, maar kwaliteit eten en service bleven goed. Een aanrader kom zeker terug.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Weer heerlijk genoten van een prima verzorgd drie gangen diner. Weer zat het helemaal vol maar de kwaliteit van het eten en de service bleven goed. Kom zeker weer terug.
Janvdd .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Evenals voorgaande keren weer heel lekker gegeten. De kwaliteit is al lange tijd op een stabiel niveau. Geen lange wachttijden. Vriendelijke bediening. Wel blijven letten op de prijs/kwaliteitsverhouding.
Nuranokcu@hotmail.com O.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het valt tegen lang wacht tijden en weinig groente en erg vette dessert bij hoofd munü goedkope schol vis
Vette kalfsnitzel voor die menu de prijs is de veel
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met een groep van vier mensen heel smakelijk gegeten> Het AH-menu is prima en met een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.