Wilde Westen

- Ontbijt 10:00 - 11:30
- Lu
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben een pareltje gevonden!!! Wat een gave zaak en wat was t lekker. Vooral de salade met die geroosterde tuinbonen. Super origineel. De bediening is gezellig en betrokken vooral de manager roderik. Ook qua inrichting een aanrader. Dank jullie voor al vele fijne avonden en dat mag wel eens gezegd worden. Met grote groet Martin en Marjon.
Chiel V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Hele fijne plek waar we regelmatig als gezin komen om te ontbijten, koffie te drinken of 's avonds wat te eten. Onlangs genoten van het nieuwe buiten terras. Prima pizza's met knapperige bodem (op de kwaliteit van de ingredienten valt nog wat winst te behalen), lekkere side dishes en voldoende keus in (lokale) bieren. Personeel is vriendelijk en enthousiast en als er iets mis gaat wordt dat adequaat opgelost. Aanrader!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijke plek. Kinderen kunnen rennen in plantsoen. Heel relaxte bediening en prima eten, van snack tot heerlijke maaltijden.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
De 2e verjaardag van mijn kleinzoon een tafel gereserveerd bij het Wilde Westen. Lekker dichtbij de speelhoek. een leukere plek met kleine kinderen is bijna niet denkbaar. Alles mag en geen rommel is te groot. Personeel stapt blijmoedig over brandweerauto's en lego heen. Jong en hip West schuift hier regelmatig aan : 's morgens koffie , werken en laptop of opa en oma met de (klein) kinderen en 's avonds een hapje eten. Op maandagavond gierige pizza avond: alle pizza's 8 euro . De andere avonden ook prima geprijsd. Wij aten pasta en pizza's maar vonden de pizza's deze keer minder van smaak dan de keer ervoor. iemand van ons gezelschap had dat aan de gastvrouw gemeld en tot onze verrassing was er een pizza minder vermeld op de nota. Omdat ze graag willen dat we terugkomen. Dat doen we zeker want hier ga je voor een prima prijs even met kleine kinderen eten. En wil je rustiger zitten dan ga je aan een tafeltje verder van de speelhoek af. Ruimte genoeg en dan heb je zeker geen last van spelende kinderen. Aanwinst voor West!
Vitor A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk gegeten, mooie tent en de bedieningsmedewerkers waren super-attent!
En als tip voor diegenen met de auto komen: vanaf 19:00 is het gratis parkeren aan de overkant van de ring (ofwel, 3 minuten lopen)!
Hier kom ik zeker terug!
Kenzosuai .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met ons personeelsuitje zijn wij hier gaan eten. Rond 2100 uur kwamen wij aan in het op zich wel prima ogende restaurant, wat denk ik meer is geschikt als borrelruimte dan als restaurant.

Na iedereen had besloten wat te eten, vertelde de ober al het eerste teleurstellende bericht. de burgers waren reeds uitverkocht. Dat was nog niet het enige, ook konden er maar 6pizza's tegelijk worden gebakken. Omdat niet iedereen zin had om eerst de ene helft pizza's te laten eten en de rest later, hebben we besloten maar 6 pizza's te bestellen en de andere helft wat anders.

Eenmaal de bordjes en het bestek gekregen die wij bij de kip kregen, bleek het bestek en ook de bordjes niet optimaal schoon te zijn, erg jammer.

Al met al kan ik best begrijpen dat het wilde westen een leuk borrelcafé is, maar absoluut geen aanrader is om lekker te eten. Daarvoor is de kaart ook te beperkt.

Jaf .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik was 16 april een pizzaatje wezen eten met mn vriendin. Het was heerlijk, uit een echte hout oven. Pizza had een goeie korst! En we zijn door een leuke gastvrije dame geholpen. Mooie zaak lekker ruim ingericht. Wij komen zeker terug!!!
Mischaj .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Als hoofdgerecht pasta funghi. Ook was de bediening erg vriendelijk en attent. Modern , maar gezellig interieur. Tafeltennis na het eten was een topper. Ik was gelijk weer back in Shape! !!!
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Deze week bij Wilden Westen gegeten op aanraden van kennissen. Ik moet ze nagegeven dat er geen woord gelogen was over de enthousiaste verhalen. De style van het interieur is industrieel en zul je niet snel linken met een Italiaanse keuken.
We hebben een voorgerecht en een hoofdgerecht gegeten die beide erg goed bevielen. De pizza's waren perfect gebakken in de steenoven. Het personeel was attent en gezellig. Alles bij elkaar opgeteld; een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!
Winelovers .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Heerlijk dat er zo'n nieuwe, laagdrempelige tent in West is bijgekomen.
Goede plek om even een hapje te eten.
Er mag nog een beetje gewerkt worden aan de smaak van het eten (wat pittiger/kruidiger/meer smaak etc) maar al met al niet slecht! Prijzen ook erg goed en de bediening uitermate vriendelijk.
Hopelijk zet dit zich voort en komen er meer van dit soort leuke zaken in West!
Ook leuk om op donderdag of vrijdag een borrel te drinken! Goeie muziek en fijne sfeer!
Jiri M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Daar worden wij in Bolo nu blij van! Goede plek om te borrelen, werken, eten met vrienden en eten met familie. Leuke bediening, aardig en attend, Prijs kwaliteit is goed.
Wij komen regelmatig, nu nog hopen op een mooi terras voor in de zomer...
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Prima zaakje, om de hoek waar ik woon. Pizza is goed, niet heel bijzonder maar smaakte prima. Bediening is vlot en aardig. De inrichting zou ik zelf anders doen. Maar dat is niet aan mij. Het ligt nogal verscholen in het souterrain van een appartementen complex, dus het was even zoeken. Maar al met al een leuke en fijne avond beleefd. Voor de prijs van het eten en de sfeer zeker voor herhaling vatbaar!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Op een onwaarschijnlijke plaats een super leuk restaurant. Heerlijke salades en pizza's. Ook het personeel is erg vriendelijk.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voorgerecht prima, pizza matig, koffie vies (want zuur...). Wijn wel redelijk. Geen grote keuze. Allemaal dus niet heel bijzonder. Gezellige ambiance, het was er erg druk, matige akoestiek, dus weer een hoop lawaai. Door de lift ook toegankelijk voor rolstoelers.
Nette bediening. Door de drukte duurde het wel even voor de gerechten op tafel stonden.
Bezocht door jongeren (waarschijnlijk in belangrijke mate uit het pand zelf). Die weten nog niet dat er degelijker pizzatenten zijn.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Vandaag gegeten in Wilde Westen. Lekker dichtbij en nieuw. Ambiance was super. Heel relaxed. Inrichting sfeervol, maar niet heel bijzonder. Uitzicht op binnenplaats is aardig. Bediening is super vriendelijk. Toen we na een uur aan de bel trokken ov er ons eten, bleek dat ze vergeten waren onze bestelling door te geven aan de keuken. Ze vonden het heel vervelend en boden ons het eten als nog aan, maar dan van 't huis. Het eten (kippenbout en pizza Finocchionac) kwam toen heel snel en was heel erg goed. Cheesecake idem dito.
KeesBackspace .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Voor de 2de keer hier gegeten met 5 personen . Het eten was weer prima (pizza en kip) en ruim voldoende. Bediening uitstekend. Zeer betaalbaar.
Miepimuis .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Prima resto voor door de weeks! Het ziet er heel gezellig uit binnen en het ruikt lekker naar de houtoven. Zeer vriendelijke bediening! Aten een goede pizza en een uitstekende melanzane! Denk ook dat het zomers heerlijk kan zijn daar
Francoise V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Erg leuk dat er weer een restaurant is bijgekomen in BOLO! Gisteren hier gegeten. De pizza was erg lekker en dat terwijl ik niet van pizza houd, dus dat zegt wel wat. Verder ook fijn dat ze mijn favoriete prosecco verkopen. Jammer dat je hier meteen een hele fles van 25,00 euro van moet kopen. De prijzen zijn verder goed te doen. Ik vond het gisteren een beetje koud in het restaurant dus iets meer stoken zou fijn zijn. Verder vind ik de losse ronde tafels met de geruite kleedjes een wat minder geslaagd stukje in het restaurant. Al met al kom ik zeker terug!
Tomcorbier .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Lastig te vinden maar ziet er prachtig uit als je binnen bent. Service is super.

Voorgerechten waren matig - dagsoep (pastinaaksoep) was smakeloos, foccacia saai. Hoofdgerechten waren prima (kippetje en hamburger) waren prima maar niet het onthouden waard.

Prijzen waren erg prettig - 6e voorgerecht, 13,50 hoofdgerecht, dus prijs-kwaliteit was prima. Witte wijn was niet te drinken. Prima voor een snelle (studenten)hap tussendoor maar niets meer.