Wilde Hof

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De bediening was erg snel toen het nog niet erg druk was, hoe drukker het werd hoe meer ze het overzicht leken te verliezen, wat overigens te begrijpen is gezien de grote van het restaurant. Wij hadden alle vijf een heerlijke pannenkoek die erg goed vulde. Toen twee van ons het niet op konden vroegen we om een doggybag en die werd zonder problemen verschaft. Ijs was niet allemaal op voorraad en sommige deserts stonden niet op de kaart. Bediening was erg vriendelijk, maar we raden aan de praatgrage eigenaar te ontwijken. Decor was niet onze smaak maar zeker niet hinderlijk.
Al met al van een prima avond genoten.
Robby Y.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Als pannenkoeken je belangrijkste gerecht zijn als restaurant dan moeten ze ook echt goed zijn!!
Wat een slechte pannenkoeken kregen wij (waren met zijn 5en). Drie van de 5 pannenkoeken(kaas-spek) waren zwrt verbrand ..en in het midden niet gaar ook de hoeveelheid kaas (rubber) en spek was belabberd. De twee andere pannenkoeken (gember -appel) waren bij lange na niet gaar... En ze waren zooo ongelovelijk dik dat wij spraken van pizza bodems ....brrrrr wat een viezigheid . sommigen van ons kwamen niet verder dan 1/4 van de pannenkoek ...dozen gevraagd om ze mee te nemen voor de kippen...die lusten ze ook niet overigens ...
Voorjaar11 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gezellig restaurant.
Met heerlijke gerechten.
Biefstuk, zalm alles is goed en smaakvol bereidt.
Hier krijg je waar voor je geld.
Het eten en wat je hier voor betaald is absoluut niet duur .
Vriendelijke bediening
Helemaal top.
We zitten op camping de Moesberg en als we uit eten gaan is de Wilde Hof ons restaurant.
Babsie_Flash .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vanavond hebben wij weer overheerlijke pannenkoeken gegeten bij de Wilde Hof. De pannenkoeken zijn gemiddeld 7 euro per stuk en ik krijg ze nooit helemaal op. Daarnaast hebben ze altijd speciaal biertjes zoals bijvoorbeeld Barbar en Urquell. Goede service en lekkere pannenkoeken voor een leuke prijs. Wat wil een mens nog meer?
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Terecht gekomen bij Herberg de wilde hof. wij hadden hier in een vaag verleden als eens gegeten, maar wouden nu graag even snel een pannekoek halen voordat wij op vakantie gingen.
je krijgt eerst een pannenkoek voor je waarvan je denk; is dit alles?, vervolgens na de helft van de pannekoek ben je behoorlijk verzadigd. lekkere pannenkoeken maar nog geen 10! bedienend personeel is er voldoende, ahoewel ze allemaal niet evenveel ervaring hebben en maakt het toch niet uit want de sfeer is er gezellig. voor een lekkere pannenkoek is dit restaurant een aanrader!
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Lekker gegeten. Varkenshaasmedaillons genomen en als dessert de sorbet. Het was meer dan genoeg. We waren er rond 16 uur, en maar goed ook want toen we weggingen zat de zaak al aardig vol.
Bren92 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Heerlijke pannenkoeken gehad met appel en spek. Je kunt er kiezen wat je wilt en welke combi je wilt hebben. Na 1 pannenkoek zaten we wel vol. De lekkerste pannenkoeken van de hele wereld en daar is niets van verzonnen;)
Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
De spijskaart heeft een groot aantal variaties, maar ik zag rondom bij de tientallen andere gasten uitsluitend pannenkoeken op het bord. Daar sloot ik me maar bij aan. En terecht! De pannenkoek is hier eigenlijk een samenstel van twee pannenkoeken op elkaar, dus een hele maaltijd. Gelukkig goed gaar en rijkelijk van "toppings "voorzien. In ons geval gember en boeren meisjes. Zonder meer uitstekend en geserveerd op goed voor-verwarmde borden.
De bediening was vlot en vriendelijk, om niet te zeggen onberispelijk.
De Wilde Hof is gevestigd in een soort boerenschuur met zestiger-jaren inrichting. De temperatuur was aangenaam en de luchtkwaliteit eveneens: wel fris maar zonder tocht. De afrekening was een verrassing: €16,50 voor twee alcohol vrije drankjes en twee prima pannenkoeken. Een prijs-kwaliteit verhouding die je zelden tegen komt!
Kaas G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
DIt is nou zo'n restaurant waar je, als je pet goed staat en je tot de doelgroep behoort, een prima avondje hebt. Dat was voor ons, op stap met opa, oma, kinderen en kleinkinderen, gelukkig het geval: we pasten naadloos in het concept. Op de kaart veel pannenkoeken en klassieke vleesgerechten, verkrijgbaar in zowel kinder- als seniorenporties. Mijn blik viel op de schnitzel en daar heb ik prima van gesmikkeld. Garnituur in overvloed, gebakken aardappelen en groenten. Ook van de meeste anderen geen klagen, al kreeg één iemand de rib-eye te doorbakken. Pannenkoeken waren naar mijn smaak te dik, hierdoor garen ze niet goed van binnen en was de buitenkant al donker terwijl ze van binnen nog nat waren. De bediening mag apart vermeld: fantastisch! Gastvrij, snel, to-the-point en tegelijkertijd prettig op de achtergrond. De locatie: je zit in een oude schuur, dat dan weer wel, maar het was er aangenaam warm. Al komen we hier om praktische redenen nooit meer terug, raad ik 't restaurant graag aan voor een hapje. Als u senior bent, of een gezin met kinderen.