Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Welkom bij wijnrestaurant Mes Amis Maastricht! Mes Amis heeft zich gespecialiseerd in wijn/spijs combinaties. Niet alleen is wijn een belangrijk onderdeel van een maaltijd, het is tevens de inspiratie voor de keukenbrigade. We selecteren eerst de wijnen van het seizoen, waarna het keukenteam bijpassende gerechten creëert.

Elke dag verse vis, vlees en vooral producten die het seizoen te bieden heeft uit de regio.
Ook voor vegetarische gasten hebben ze een ruim aanbod aan lekkers. U heeft de keuze uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu, waarbij rekening wordt gehouden met specifieke wensen. De gerechten uit het menu zijn ook à la carte te bestellen. Na het aperitief schenken ze graag een bijpassend wijnarrangement om de verrassing compleet te maken. Bij Mes Amis zijn ze trots op de kwaliteit van de Limburgse wijnen, aan Nederlandse en Belgische zijde. Ze verwerken dan ook graag zo’n topper in het wijnarrangement. Zo krijgt u een goede indruk waar Wijnrestaurant Mes Amis voor staat.

Als restaurant gaat Mes Amis in Maastricht er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van lekker tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.

Mes Amis is uitgeroepen tot meest gastvrije onderneming van Maastricht. Reserveer snel en ervaar het zelf.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Wo t/m ma: diner 17:30 - 22:00 uur

• Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Erg warm binnen
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een fantastische lunch,heel persoonlijke ontvangst en perfecte maaltijd met aangepaste wijn.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Al vaker hier komen eten en jullie zijn één van onze favorieten. Iedere keer weer heerlijke Limburgse wijnen en verrassende gerechten. Vriendelijk personeel en we komen hier graag weer terug.
Claire J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
spannende en verrassend lekkere hapjes die we bij een heerlijk passende wijn kregen geserveerd. Met aandacht en uitleg van wat er op het bord ligt en wordt geschonken. Erg prettig en fijn.
Beste Claire, bedankt om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen! graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Verfijnd eten met fantastisch daarop afgestemde Nederlandse wijnen. Sublieme combinaties van smaken, wat een feest om hier te eten! Zeker naar toe gaan als je in Maastricht bent.
Beste Marjolein, fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen met onze gastvrijheid, gerechten en regionale wijnen! Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline.
Marly V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Overheerlijk gegeten met ook heerlijke bijpassende wijnen, top!
Beste Marly, fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen! Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een prima restaurant. Erg vriendelijke en attente bediening. Er wordt erg goed gekookt en de wijnen (allen uit de streek) zijn fantastisch ! Gewoon een dikke 10 !
Beste Kees, bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons "een dikke 10" te geven! Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Uniek concept want door het aanbieden van gangen menu’s kunnen ze compleet focussen op de kwaliteit van de gerechten. Dit proef en merk je in alles, subliem! Hun beste kwaliteit is de specifieke, bijzondere en passionele wijnkennis!!
Beste Daphne, bedankt voor uw mooie tekst! Fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen met onze gastvrijheid, gerechten en regionale wijnen. Graag tot een volgende keer. Groetjes van Annaline
Trudie S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super lekker, mooi geserveerd, vriendelijk en gezellig!!
Beste Trudie, fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen! Graag tot een volgende keer. groetjes van Annaline.
Nellie Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was goed maar het duurde erg lang. 7 uur aan tafel en 11 uur van tafel.
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was druk en het duurde erg lang. Waren om 19.30 uur binnen en kregen om 22.45 uur de laatste van de 5 gangen. Akoestiek was slecht boven, kon mijn tafelgenoten slecht verstaan. De borden waren prachtig opgemaakt,
Casper J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
fijne goede verzorgde avond gehad, met zeer lekker eten en drinken.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker eten begeleid door heerlijke lokale wijnen. Enthousiaste sommeliere.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel lekker gegeten ,de wijn was passend bij ieder gerecht, vriendelijke bediening
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Prachtige presentatie vd gerechten. Mooie, verse produkten.
Het was af!!!
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastisch eten en heerlijke lokale wijnen. Laat je verassen door de ambiance en hartelijkheid van het personeel en geef je zintuigen de kost door de verrukkelijke wijn en spijzen. Top avond!
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
geweldige ontvangst, allercharmantste bediening. Perfecte afstemming van subtiele gerechten met streekwijnen. Die wijnen zijn een ontdekking? Ik kan iedereen het 7-gangenmenu aanraden, met de bijpassende dranken. Heel verstandig: er is een 'bob 'versie voor degene die nog moet autorijden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
heerlijk als wijnen en gerechten op elkaar zijn afgestemd
.cuison van de gerechten super sausen heerlijk garnituur creatief en niet overdreven en een lust voor oog en mond. goede en begrijpelijke uitleg bij het gepresenteerd
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Geweldig gegeten in onze optiek verdienen ze tenminste 2 sterren
Beste Rob, bedankt voor de mooie woorden! Wij gaan zo verder, dus graag tot een volgende keer!