Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Welkom bij wijnrestaurant Mes Amis Maastricht! Mes Amis heeft zich gespecialiseerd in wijn/spijs combinaties. Niet alleen is wijn een belangrijk onderdeel van een maaltijd, het is tevens de inspiratie voor de keukenbrigade. We selecteren eerst de wijnen van het seizoen, waarna het keukenteam bijpassende gerechten creëert.

Elke dag verse vis, vlees en vooral producten die het seizoen te bieden heeft uit de regio.
Ook voor vegetarische gasten hebben ze een ruim aanbod aan lekkers. U heeft de keuze uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu, waarbij rekening wordt gehouden met specifieke wensen. De gerechten uit het menu zijn ook à la carte te bestellen. Na het aperitief schenken ze graag een bijpassend wijnarrangement om de verrassing compleet te maken. Bij Mes Amis zijn ze trots op de kwaliteit van de Limburgse wijnen, aan Nederlandse en Belgische zijde. Ze verwerken dan ook graag zo’n topper in het wijnarrangement. Zo krijgt u een goede indruk waar Wijnrestaurant Mes Amis voor staat.

Als restaurant gaat Mes Amis in Maastricht er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van lekker tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.

Mes Amis is uitgeroepen tot meest gastvrije onderneming van Maastricht. Reserveer snel en ervaar het zelf.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Maandag 17:00 - 22:00,
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering, 1 dag van te voren, vanaf 8 personen)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Jerome R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
geen commentaar. De suggestie, dat je daar met IENS kunt afrekenen bleek onjuist !! Heb dus contant betaald!!
Deze suggestie weghalen !!!!!!!!
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij vonden het heerlijk eten en hele fijn bediening met goede uitleg.
Voor herhaling vatbaar
Gr Jennie
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Culinaire verrassing aangevuld met uitstekende lokale wijnen.
Kjeld V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Topavond met fantastisch eten en voortreffelijke bijpassende wijnen uit de streek. Absolute aanrader voor wie bijzonder lekker wil eten in Maastricht. Het was een genoegen, wij komen hier zeker terug
Carry U.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij kwamen op aanraden van vrienden om het nog eens te proberen, nadat we enkele jaren geleden geen goede ervaring hadden wat eten betreft.
Het eten heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen: hulde aan de mensen in de keuken!
Ook de wijnen, veelal uit de streek, waren lekker.
De bediening was matig, mevrouw was heel aardig, maar de man was minder geschikt voor dit werk.
Wat ons nog het meest heeft gestoord is dat, toen we het restaurant verlieten, niet gedag werd gezegd of er een bedankje vanaf kon.
De volgende keer gunnen we ons geld liever iemand die het wél waardeert dat we bij hen komen eten.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op donderdag 30 augustus samen met mijn partner heerlijk gegeten bij Wijnrestaurant Mes Amis in Maastricht, in 2015 hadden we al een keer gedineerd in dit restaurant en waren we onder de indruk van de wijnen.
Nu opnieuw aangenaam verrast door het wijn arrangement, veel Nederlandse wijnen en met name de wijnen van landgoed Overst in Voerendaal zijn een aanrader.
Dan het 5-gangen diner: geweldige gerechten met tonijn en met coquilles, schol met kokkeltjes, helemaal top!
Echter het hoofdgerecht was vooraf aangekondigd als zwezerik en bij opdienen was het ossenhaas geworden waar wij beiden onze vraagtekens bij zetten, was dit echt ossenhaas?
We vonden het een vervelende afsluiting van een overigens geweldige avond.
Bedankt voor de service
Asmulderstiedink S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijkgegeten, prachtig opgemaakte borden en een zeer smaakvol, passend wijnarrangement. Goede uitleg over de wijnen en verrassend dat de Nederlandse wijnen zó goed smaken!!! Goed rekening gehouden met mijn lactoseintollerantie. Tip gegeven over de kwaliteit van het vlees, dat bevatte vliezen. Als fijnproevers tóch onze welgemeende complimenten!
Wij komen graag nog eens terug.
Aletta M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gerechten vond ik qua smaak tegenvallen; vaak veel op je bord met hetzelfde ingrediënt waardoor alles bv naar komkommer smaakt. Ook de vis en duif waren niet smakelijk. We hadden 5 gangen keuzemenu genomen; eigenlijk was maar 1 gang echt lekker. Wijn die erbij geschonken wordt daar moet je van houden denk ik; alleen de rode wijn was smaakvol. Ik zou er niet meer gaan eten; het is het allemaal net niet.
Mavis A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vis heel droog
“jammer dat u ons via een review daar nog eens op wijst.

Het klopt dat u uw vis niet heeft opgegeten, wij hebben 2x aangeboden om
een nieuw hoofdgerecht te maken maar mevrouw wilde dat niet”
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Uitstekend menu, we hadden een gast met een allergie waarvoor ze het menu volledig aangepast hebben. Gewoon topklasse. Zeer vriendelijke bediening, fantastisch eten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechten waren afwisselend en gewoon echt heel erg lekker.. Gastvrij. Lekkere wijnen allemaal uit de regio. Wij komen hier zeker terug.
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten en de wijnen erbij waren waren top
Hendrik-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bijzonder lekker gegeten. 5 gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassende wijnen. Elke gang was mooi opgebouwd en de wijnen (op het dessert na alleen maar wijnen uit Zuid-Limburg) pasten er prima bij. Al met al een heerlijk avondje uit!
Bcamaas M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
veel verschillende smaken op 1 bord bij alle gerechten. bijpassende wijn per glas 9,50 vinden wij aan de hoge kant. zou van tevoren wel even mogen worden meegedeeld.
Teunie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten in mes amis . Gastvrij ontvangst met leuke bediening
Jeanny D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldige avond gehad. Bediening was zeer vakkundig!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hadden een heel goede avond bij Wijnrestaurant Mes Amis. De ontvangst en bediening was precies goed, vriendelijk, en professioneel met de perfecte timing. En dan het eten, echt heerlijk en iedere gang weer een waar kunststuk op het bord en met heerlijke bijpassende wijnen! We hadden 3 mensen met speciale dieetwensen (veganistisch, vegetarisch en voedsel allergien) die ik was vergeten vooraf door te geven - nogmaals mijn excuses. Er werd echter zonder problemen rekening mee gehouden en zonder dat er ook maar enig probleem van werd gemaakt of dat we ons bezwaard of ongemakkelijk voelden. Dankjulliewel voor een fijne avond, die zeker bij de verzameling mooie momenten zal worden bewaard. We komen heel graag nog eens terug! Nogmaals bedankt en groet, Marga Boute
Math V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Tweede maal gegeten bij Mes Amis. Was gewoon goed! Combinaties verrassend en de portie voldoende. Als ik dan toch een opmerking zou moeten maken dan zou de groente een tikkeltje gaarder kunnen zijn. Deze zijn soms wel erg beethard, Voor de rest zeker een aanrader.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten lekkere lokale wijnen. Gaan vast nog een x terug.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Schitterende ontvangst, heerlijk gegeten, lekkere plaatselijke wijnen. We hadden de 5 gangen menu gekozen, met wijnarangement. De wijnen werden echt wel ferm royaal bijgeschonken. Hier komen we graag terug!!!