Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

De perfecte wijn-spijs combinatie

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke bourgondische gerechten, maar ook zeker voor de minstens even lekkere wijnen. Stuk voor stuk uitgezocht door ontzettend vriendelijke vinologe Annaline en veelal per glas te bestellen. Onder haar begeleiding vormen wijn en spijs een harmonieuze eenheid in de mond.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Maandag 17:00 - 22:30
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering)
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Leuk concept van het verrassingsmenu dat aansluit bij het wijn arrangement(met NL wijnen). Meestal is dat andersom. Super goede bediening, heel prettig, met leuke uitleg en toelichting bij de wijnen. Wij zaten op de bovenste verdieping, was op 1 tafeltje na gevuld, gezellig druk.
Elisabeth F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met een grote groep gegeten bij Mes Amis. Er was geen kaart, we konden alleen kiezen uit een 3,4,5, of 6 gangen menu. Eten was goed maar niet superbijzonder, de wijnen wel erg lekker! Beetje storend was wel de heel nadrukkelijke manier waarop de bediening steeds de aandacht van de hele groep vroeg om daarna in detail op te sommen wat er op het bord lag dan wel welk wijn werd geschonken.
Ditte H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fijne ontvangst, betrokken en attente
Bediening en de wijn was super gekozen bij de gerechten!
Zeker de moeite waard
m.a.de.zwart .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Na onze eerdere geweldige ervaringen met restaurant Mes Amis hebben wij mijn zus en zwager getracteerd op een diner. Ook zij waren verrast door de heerlijke gerechten en prachtige wijze van presenteren. Jullie hebben twee fans erbij! Tot de volgende keer.
Rina de Zwart en Ton Bleijenbergh, Maarssen.
Maxime A.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Waanzinnig lekker gegeten in een prachtige ambiance! Het was echt geweldig!
Bartj E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Met recht een wijnrestaurant! Bij ons driegangen verrassingsmenu bijpassende wijnen gekregen waarvan 2 uit Limburg. Net zo verrassend als ons menu, en zeker net zo lekker!! Dit maakt dit restaurant samen met een gezellige (huiskamer-)sfeer en een enthousiaste gastheer zeker een aanrader voor als je goed wilt eten in Maastricht!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vooral de Nederlandse wijnen makem Mes Amis speciaal
Phebe V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ontzettend genoten van de heerlijke verassingsgerechten en wijnen bij Mes Amis. Werd goed rekening gehouden met onze wensen voor de gerechten. Bediening is erg vriendelijk en gaf zeer uitgebreide toelichting bij de gerechten en wijnen. Al met al een heel fijne avond gehad!
WALTER V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mooi kader, vriendelijke ontvangst, lekkere dingen op het bord, goede uitleg bij gerecht en wijn.
Complimenten aan het hele team. Wij komen zeker nog eens terug en bevelen "Mes amis" aan aan onze vrienden.
Chris & Walter
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
prettig sfeervol huiskamer restaurant, met extra aandacht voor streekwijnen en streekproducten.
Een aanrader!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie begeleidende wijnen. Bediening maakte het feestje compleet!
Machiel B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een geweldige avond. Heerlijk eten, met een super gastvrije bediening, in een mooie entourage. Kleine tip.... verlichting iets te fel. We komen zeker terug. Een aanrader voor mensen die van mooie wijn spijs combinaties houden.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
In één woord geweldig. Knus restaurant, goede bediening.
Heerlijk 4-gangen menu genoten met bijpassende wijnen, ook regionale wijnen. Leuke wijnkaart. Alles zag er geweldig uit en was erg smaakvol.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker restaurant met een goede combinatie tussen de gerechten en de wijnen. Vriendelijk personeel en een aanrader tijdens een bezoek aan Maastricht.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Afgelopen zondag(12 februari) hier gegeten met een aanbieding van social deal.
Heerlijk gegeten, de prijs/kwaliteit was uitstekend. Kan ook niet anders met een dergelijke aanbieding. Mooi 4-gangen menu geserveerd door bevlogen personeel. Ze weten waar ze het over hebben. Het wijn arrangement was prima, idem het aperitief. De laatste kwam uit de streek en was heerlijk, het arrangement bestond uit bijpassende, internationale, wijnen. Goed gekozen en prima bij de geserveerde gerechten.
Mocht er een kritisch punt zijn dan is het de beperkte afstand tussen de tafels. Verder niets dan lof.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Erg lekker, zeer gastvrij. We hebben genoten!
Hedwich V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk genoten van een viergangen menu met het bijbehorende wijnarrangement met wijnen uit de regio.
De dinerkamer op de eerste verdieping ziet er prachtig uit, bij een volle bezetting wel ietsje luidruchtig.
Mooi concept, echte aanrader!
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier genoten van de lekkere en mooi opgediende gerechten. De bediening is heel vriendelijk en weet altijd een leuk verhaaltje bij de wijnen te vertellen. Wat ons tegenviel was dat er vrij zuinig werd gedaan bij het wijnarrangement (er werd niet nageschonken) en het water dat (onbesteld) op tafel werd gezet stond ook op de rekening. De gastvrouw laat zich op de bovenverdieping niet zien, dat vinden we ook jammer. Al met al toch een van de betere restaurants in de omgeving.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eerste gang niet naar verwachting, de rest van het eten was voldoende. Wijn prima.
Geachte heer Ten Berge, dank voor uw reactie. Kunt u aangeven wat u exact miste aan het voorgerecht zodat we dit gericht kunnen verbeteren? Dank en graag tot ziens.