Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Welkom bij wijnrestaurant Mes Amis Maastricht! Mes Amis heeft zich gespecialiseerd in wijn/spijs combinaties. Niet alleen is wijn een belangrijk onderdeel van een maaltijd, het is tevens de inspiratie voor de keukenbrigade. We selecteren eerst de wijnen van het seizoen, waarna het keukenteam bijpassende gerechten creëert.

Elke dag verse vis, vlees en vooral producten die het seizoen te bieden heeft uit de regio.
Ook voor vegetarische gasten hebben ze een ruim aanbod aan lekkers. U heeft de keuze uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu, waarbij rekening wordt gehouden met specifieke wensen. De gerechten uit het menu zijn ook à la carte te bestellen. Na het aperitief schenken ze graag een bijpassend wijnarrangement om de verrassing compleet te maken. Bij Mes Amis zijn ze trots op de kwaliteit van de Limburgse wijnen, aan Nederlandse en Belgische zijde. Ze verwerken dan ook graag zo’n topper in het wijnarrangement. Zo krijgt u een goede indruk waar Wijnrestaurant Mes Amis voor staat.

Als restaurant gaat Mes Amis in Maastricht er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van lekker tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.

Mes Amis is uitgeroepen tot meest gastvrije onderneming van Maastricht. Reserveer snel en ervaar het zelf.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Maandag 17:00 - 22:00,
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering, 1 dag van te voren, vanaf 8 personen)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,5

Jouw recensie over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Joost D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening. Desert duurde wat lang. Werd gecompenseerd met bijschenken dessert wijn. Prima opgelost.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Avond vullend programma maar als we weer een keer in Maastricht zijn komen we zeker terug!
Erwin C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Timing van wijnen en eten was niet goed, veder duurde het heel lang. 3,5 uur voor een drie gangen menu vindt ik erg lang. Zeker als je niet met a la carte werkt en iedereen hetzelfde eet. Dan vindt ik voor wat je betaald de service en timing beneden maats.
D. D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke en gezellige avond gehad! Uitermate leuk en verassend om bij elk (uitstekend gerecht) een lokale wijn geserveerd te krijgen.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zeer gastvrij onthaal, heerlijk gegeten, 5 gangen surprise menu, verfijnde gerechten en uitgelezen limburgese wijnen. Onze allergie restricties waren geen enkel probleem voor de keuken. We hebben een heerlijke avond gehad.
John D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Uitstekende plek voor een zeer goede maaltijd en een uitstekende ambiance met vriendelijk personeel.
Het wachten op het volgende gerecht was zeker de moeite waard. Het Nederlandse wijnarrangement is meer dan de moeite waard. Laat toch zien dat we zelfs in Nederland een heel leuke wijnkaart kunnen samenstellen.
Etteke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voorgerecht, kabeljauw vond ik iets te koud, komt smaak niet ten goede. Tussen en hoofdgerecht heerlijk, langoustine en ossenhaas. Toet lekker. Wijnen helemaal top!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Regionale wijnen staan centraal bij Mes Amis. Een verrassend wijnarrangement bij goede gerechten. Aanrader!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een verassend restaurant, eten en alles eromheen uitstekend. uitstraling naar buiten, herkenbaarheid en zichtbaarheid vanaf de straat zou volgens ons beter/leuker/uitnodigender kunnen. Zeker voor onbekenden lastig te vinden/herkennen.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer aangenaam verrast door de bijpassende (allemaal Limburgse!) wijnen. Erg prettig ook dat die in een bob-arrangement met halve glazen te krijgen zijn. Goede uitleg over de gerechten en wijn. Aangename intieme en ongedwongen sfeer.
Laurent B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het was een een gezellige en huiselijke diner avond. De service is zeer goed, allen waren behulpzaam en kundig. Het eten, de wijnen (Nederlandse) waten super.
Rudi T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Uitstekende wijnen, een enthousiaste en vriendelijke gastvrouw en uitstekende schotels op tafel. Een aanrader
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke wijnen en ontzettend lekker gegeten!
Diane_Kester .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben een TOP avond gehad met super leuke bediening en voortreffelijk eten!
Zeker een aanrader voor als je het gezellige Maastricht bezoekt!
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Fan-tas-tisch gegeten én gedronken! Alleen maar regionale wijnen en wat waren ze lekker. Vooral de combinaties van wijn met het voorgerecht en nagerecht waren hemels. Verder waren de cuisons goed, de opmaak mooi en hebben we een heerlijk avondje uit gehad bij Mes Amis. Hier komen we terug
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke avond met prima gerechten en verrassende combinaties met locale wijnen.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Geweldige ambiance! Ons heerlijk laten verrassen door de chef met een bijpassend wijnarrangement. De passie over de geschonken wijnen spat er vanaf. Als afsluiting nog een heerlijke kop koffie. Super avond gehad en iedereen aan te bevelen.
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! is een hele goede sfeer in het restaurant en goede bediening. Waar ik Wijnbar; meesters in Wijn aan iedereen ten zeerste afraadt, is dit restaurant echt een aanbeveling!
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Niets dat beter moet:) prima bediening, aardig, attent, en snel en ook erg goed eten. Aanrader!
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prettige, persoonlijke aandacht door de bediening! Heerlijk 4 gangen-diner gehad. Omdat we tijdens TEFAF dineerde was er helaas geen á la carte menu.