Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

De perfecte wijn-spijs combinatie

Hier ga je niet alleen heen voor de heerlijke bourgondische gerechten, maar ook zeker voor de minstens even lekkere wijnen. Stuk voor stuk uitgezocht door ontzettend vriendelijke vinologe Annaline en veelal per glas te bestellen. Onder haar begeleiding vormen wijn en spijs een harmonieuze eenheid in de mond.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Maandag 17:00 - 22:30
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering)
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30
- Lunch 12:00 - 14:00 (op reservering)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,3

Jouw recensie over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Ine C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Apart, lekker en betaalbaar. Vriendelijk en voorkomend personeel. Met persoonlijke wensen wordt rekening gehouden. Er wordt zelfs naar gevraagd. Kortom geweldig!
tiny S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten meer dan uitstekend. Erg creatief ook. Wijn was goed maar wat aan de dure kant. Twee streekwijnen genomen.
dick marjan K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor ons is het inmiddels vertrouwd en thuiskomen geworden. Een warm en hartelijk welkom door Annelien en crew. Het was weer Quality Time! Zeker weer tot een volgende keer! Groet Marjan en Dick. Eindhoven
Cindy W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Mooi restaurant met n subliem 6 gangen diner , waar ook een zeer goede keuze werd gemaakt van streek wijnen.
Qua uitleg Vd wijnen was erg professioneel. Kortom n top avond . We komen zeker terug.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Uitstekend
Dolinda R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Erg lang gewacht op de verschillende gangen ondanks dat er maar 4 tafels bezet waren
Vooraf wat hapjes die vlak smaakten en koud waren Koude broodjes Wel lekkere wijn
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuk, kleinschalig restaurant. De ontvangst was zeer hartelijk, het eten was prima, de wijn heerlijk, maar..... de bediening werd minder toen we 'maar' 3-gangen (overigens al 37 eurootjes p.p.) bestelden en daarbij 'maar' 1 fles (een wat goedkopere van 'slechts' 37 euro) met een fles water van 6 euro ernaast bestelden. Waar anderen een uitgebreide toelichting op het gerecht kregen, kregen wij dat niet of slechts zeer beperkt (niet door de gastvrouw in ieder geval). Omdat men kennelijk gelijke gangen ongeveer gelijk wilde uitserveren aan verschillende tafels, duurde het uiteindelijk tot 22.00 uur (we waren om 20.00 binnen!) voordat we ons hoofdgerecht kregen geserveerd. Overigens ook het wegruimen van de borden gaat bijzonder. De laatst uitgeserveerde tafel wordt het eerst afgeruimd??

Dit klinkt nu allemaal heel dramatisch en dat was het niet hoor. We hebben een leuke avond gehad, het had alleen toch een stuk beter gekund. Als je scheurend van de trek pas om 22.00 je hoofdgerecht krijgt, dan klopt dat niet. De tafel naast ons had daar nog een tussengerecht bij zitten, wij niet... Het klopt niet dat wij daarop moeten wachten.

Als je uiteindelijk dan een kleine 120 eurootjes moet afrekenen is dat niet erg als alles prima is. Als het dat niet helemaal is, dan voelt het als duurkoop.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prijs kwaliteit verhouding 7,5.
De bediening daarentegen een 9, wat een goedlachs mens zeg. Ze heeft haar fooi dubbel en dwars verdiend.
Dieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De kwaliteit van het eten is uitstekend en verrassend. Daarbij de heerlijke regionale wijnen opgeteld, zorgen voor een heerlijk avondje uit!

Tenslotte is de bediening en vriendelijkheid van het personeel ook uitstekend.

Chapeau!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend heerlijk. Lekkere lokale wijnen gecombineerd met een heerlijke keuken
J.P. D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Verrassend & lekker, mooie Limburgse wijnen, vriendelijke en attente bediening: plezierige avond!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima plek om je in zeer gastvrije omgeving te laten verrassen door Limburgse wijnen.
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastische gastvrijheid, heerlijke gerechten.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer
Wij hebben genoten!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ons heerlijk laten verrassen door the chef met een bijpassend wijn-arrangement (halve glazen is mogelijk!). De bediening was bijzonder vriendelijk. Echt een aanrader.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Fijn restaurant met erg vriendelijke bediening en mooie gerechten! Een van de betere plekken in Maastricht om te eten, dus zeker een aanrader.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Dit restaurant heeft me positief verrast met de kwaliteit van het eten.
ver een uitstekende professionele bediening met een uitgebreide uitleg over de wijnen.
Kortom hier komen we zeker nog een keer terug.
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super leuke, gezellige, sfeervolle avond gehad bij Mes Amis! Verrassende gerechten en wijn/spijs combinaties, heerlijk om in Maastricht n restaurant gevonden te hebben waar alles klopt en de mensen echt verstand van zaken hebben! Prachtig concept! Wij komen zeker terug en zullen dit restaurant ten alle tijden aanbevelen!!
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Erg lekker eten begeleid door uitstekende lokale wijnen.