Wijnrestaurant Mes Amis

Tongersestraat 5 6211 LL Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Welkom bij wijnrestaurant Mes Amis Maastricht! Mes Amis heeft zich gespecialiseerd in wijn/spijs combinaties. Niet alleen is wijn een belangrijk onderdeel van een maaltijd, het is tevens de inspiratie voor de keukenbrigade. We selecteren eerst de wijnen van het seizoen, waarna het keukenteam bijpassende gerechten creëert.

Elke dag verse vis, vlees en vooral producten die het seizoen te bieden heeft uit de regio.
Ook voor vegetarische gasten hebben ze een ruim aanbod aan lekkers. U heeft de keuze uit een 3, 4, 5 of 6 gangen menu, waarbij rekening wordt gehouden met specifieke wensen. De gerechten uit het menu zijn ook à la carte te bestellen. Na het aperitief schenken ze graag een bijpassend wijnarrangement om de verrassing compleet te maken. Bij Mes Amis zijn ze trots op de kwaliteit van de Limburgse wijnen, aan Nederlandse en Belgische zijde. Ze verwerken dan ook graag zo’n topper in het wijnarrangement. Zo krijgt u een goede indruk waar Wijnrestaurant Mes Amis voor staat.

Als restaurant gaat Mes Amis in Maastricht er vanuit dat u de tijd heeft en geniet van lekker tafelen met uw gezelschap. Mocht u aan tijd gebonden zijn of vanwege een andere reden snelle service wensen, vernemen wij dat graag.

Mes Amis is uitgeroepen tot meest gastvrije onderneming van Maastricht. Reserveer snel en ervaar het zelf.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Bushalte Tongersestraat: lijn 3, 4 en 9.
  • : Gratis parkeren in de buurt na 18.00 uur (donderdag uitgezonderd) & Betaald parkeren in de buurt Academieplein.

Maandag 17:00 - 22:00,

9,3

Jouw recensie over het restaurant Wijnrestaurant Mes Amis

Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Uniek concept want door het aanbieden van gangen menu’s kunnen ze compleet focussen op de kwaliteit van de gerechten. Dit proef en merk je in alles, subliem! Hun beste kwaliteit is de specifieke, bijzondere en passionele wijnkennis!!
Trudie S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super lekker, mooi geserveerd, vriendelijk en gezellig!!
Nellie Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was goed maar het duurde erg lang. 7 uur aan tafel en 11 uur van tafel.
Marianka K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het was druk en het duurde erg lang. Waren om 19.30 uur binnen en kregen om 22.45 uur de laatste van de 5 gangen. Akoestiek was slecht boven, kon mijn tafelgenoten slecht verstaan. De borden waren prachtig opgemaakt,
Casper J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
fijne goede verzorgde avond gehad, met zeer lekker eten en drinken.
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker eten begeleid door heerlijke lokale wijnen. Enthousiaste sommeliere.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel lekker gegeten ,de wijn was passend bij ieder gerecht, vriendelijke bediening
Marijke C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Prachtige presentatie vd gerechten. Mooie, verse produkten.
Het was af!!!
Simone J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastisch eten en heerlijke lokale wijnen. Laat je verassen door de ambiance en hartelijkheid van het personeel en geef je zintuigen de kost door de verrukkelijke wijn en spijzen. Top avond!
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
geweldige ontvangst, allercharmantste bediening. Perfecte afstemming van subtiele gerechten met streekwijnen. Die wijnen zijn een ontdekking? Ik kan iedereen het 7-gangenmenu aanraden, met de bijpassende dranken. Heel verstandig: er is een 'bob 'versie voor degene die nog moet autorijden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
heerlijk als wijnen en gerechten op elkaar zijn afgestemd
.cuison van de gerechten super sausen heerlijk garnituur creatief en niet overdreven en een lust voor oog en mond. goede en begrijpelijke uitleg bij het gepresenteerd
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Geweldig gegeten in onze optiek verdienen ze tenminste 2 sterren
Beste Rob, bedankt voor de mooie woorden! Wij gaan zo verder, dus graag tot een volgende keer!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
2e keer en wederom zalig eten was een genot en geslaagde avond
Beste Claudia, bedankt voor het compliment, graag tot een volgende keer weer.
Marlie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het was super lekker! Een aanrader, zeker in combinatie met de lekkere wijnen.
Beste Marlie, bedankt voor je compliment. Graag tot een volgende keer weer.
Jerome R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
geen commentaar. De suggestie, dat je daar met IENS kunt afrekenen bleek onjuist !! Heb dus contant betaald!!
Deze suggestie weghalen !!!!!!!!
Beste Jerome, wij kunnen de suggestie niet weghalen, want wij doen niet mee aan de AH-aktie.
Fijn om te lezen dat u wel heel tevreden bent geweest en wij zien u graag nog eens terug.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wij vonden het heerlijk eten en hele fijn bediening met goede uitleg.
Voor herhaling vatbaar
Gr Jennie
Beste Mathijs, bedankt voor het compliment en graag tot een volgende keer.
Harry N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Culinaire verrassing aangevuld met uitstekende lokale wijnen.
Beste Harry, fijn om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen! Bedankt voor het compliment en graag tot een volgende keer.
Kjeld V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Topavond met fantastisch eten en voortreffelijke bijpassende wijnen uit de streek. Absolute aanrader voor wie bijzonder lekker wil eten in Maastricht. Het was een genoegen, wij komen hier zeker terug
Beste Kjeld, bedankt voor het compliment, wij zien u graag weer als "Ami" terug.
Carry U.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij kwamen op aanraden van vrienden om het nog eens te proberen, nadat we enkele jaren geleden geen goede ervaring hadden wat eten betreft.
Het eten heeft onze verwachtingen ruimschoots overtroffen: hulde aan de mensen in de keuken!
Ook de wijnen, veelal uit de streek, waren lekker.
De bediening was matig, mevrouw was heel aardig, maar de man was minder geschikt voor dit werk.
Wat ons nog het meest heeft gestoord is dat, toen we het restaurant verlieten, niet gedag werd gezegd of er een bedankje vanaf kon.
De volgende keer gunnen we ons geld liever iemand die het wél waardeert dat we bij hen komen eten.
Erikgen G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op donderdag 30 augustus samen met mijn partner heerlijk gegeten bij Wijnrestaurant Mes Amis in Maastricht, in 2015 hadden we al een keer gedineerd in dit restaurant en waren we onder de indruk van de wijnen.
Nu opnieuw aangenaam verrast door het wijn arrangement, veel Nederlandse wijnen en met name de wijnen van landgoed Overst in Voerendaal zijn een aanrader.
Dan het 5-gangen diner: geweldige gerechten met tonijn en met coquilles, schol met kokkeltjes, helemaal top!
Echter het hoofdgerecht was vooraf aangekondigd als zwezerik en bij opdienen was het ossenhaas geworden waar wij beiden onze vraagtekens bij zetten, was dit echt ossenhaas?
We vonden het een vervelende afsluiting van een overigens geweldige avond.
Bedankt voor de service