Wijnkoperij de Prinsen

Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Avond weg met vrienden: super plek hiervoor. Heerlijk eten. Bediening relaxed, wijn top: en.... goed geprijsd!! kortom: doen !
Jurrien Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen week voor het eerst gedineerd bij De Prinsen. En zeer tevreden huiswaarts gefietst. Losse sfeer en eenvoudige sfeer in dit voormalige dorpsschooltje. De eerste amuse werd op de rug van je hand uitgeserveerd. Het brood wordt in een broodzak aangeleverd. Leuke eigenwijze presentaties waar je als gast aangenaam door wordt verrast. De kwaliteit van het eten en ook de presentatie er van was top. Het voorgerecht met rode mul was zelfs een plaatje. Goed gegaarde vis en mooi op smaak gebracht met kruiden en bijproducten. Ook de langoustine was super. De kaasplank is wel heel erg zuinig uitgeserveerd. De kaaswagen zelf is overigens fraai voorzien van mooie kazen. De grande finale was inderdaad overweldigend. 10 kleine hapjes. Met mooie begeleidende wijnen zit je in deze wijnkoperij wel goed. Conclusie: wij gaan er zeker weer naar toe.