Wijnkoperij de Prinsen

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Wijnkoperij de Prinsen

Fdriessen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Onlangs een diner voor 10 personen bij de Prinsen in Zenderen. Verras ons maar met een drie gangen diner , had ik gezegd. Nou die verassing werd waargemaakt! We konden romantisch buiten eten onder een mega eikenboom aan een romantisch gedekte tafel. Vanaf de amuse tot en met het nagerecht was het eten verassend en vernieuwend en van een uitmuntende kwaliteit. De wijnen waren echt tongstrelend en erg goed bij de gerechten gekozen. De bediening had precies gedoseerde humor en was vol geduld voor onze wat uitgelaten groep gasten.
Over de verassingen in het diner wil ik niet te veel verklappen: ga het zelf maar ervaren. Het was alles bij elkaar een top-avond !!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ik kan er kort over zijn.. álles klopte. Prijs. Kwaliteit. Service. Aankleding. Als ik toch wat moet noemen; ik zou ander brood serveren.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Avond weg met vrienden: super plek hiervoor. Heerlijk eten. Bediening relaxed, wijn top: en.... goed geprijsd!! kortom: doen !
Jurrien Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Afgelopen week voor het eerst gedineerd bij De Prinsen. En zeer tevreden huiswaarts gefietst. Losse sfeer en eenvoudige sfeer in dit voormalige dorpsschooltje. De eerste amuse werd op de rug van je hand uitgeserveerd. Het brood wordt in een broodzak aangeleverd. Leuke eigenwijze presentaties waar je als gast aangenaam door wordt verrast. De kwaliteit van het eten en ook de presentatie er van was top. Het voorgerecht met rode mul was zelfs een plaatje. Goed gegaarde vis en mooi op smaak gebracht met kruiden en bijproducten. Ook de langoustine was super. De kaasplank is wel heel erg zuinig uitgeserveerd. De kaaswagen zelf is overigens fraai voorzien van mooie kazen. De grande finale was inderdaad overweldigend. 10 kleine hapjes. Met mooie begeleidende wijnen zit je in deze wijnkoperij wel goed. Conclusie: wij gaan er zeker weer naar toe.