Wijnen en Delicatessen Vermeyden

Nieuwe Binnenweg 335 3021 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wijnen en Delicatessen Vermeyden

Taster010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
ik kom hier regelmatig heerlijke broodjes hebben ze
heb wel een x tonijn salade genomen wat ik niet zo lekker vond
maar verder eet ik daar altijd heerlijk
ze zijn ook heel klantvriendelijk
ik ben een tevreden klant !
Privb .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Verreweg mijn favoriete lunch tent! Het is iedere keer weer moeilijk kiezen omdat alle broodjes lekker en bijzonder zijn. Maar ook zeker een aanrader voor een high tea.
Minaaa .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Broodjes, koffie en wijntjes zijn superlekker en betaalbaar maar je kunt merken dat het vooral een winkel is en geen lunchroom of restaurant. Bediening is traag, vergeetachtig en onervaren.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Vermeyden had altijd een aardige lunch met broodjes en koffie maar heeft een serieuze upgrade gehad doordat de eigenares van CHEZMo-i nu bij Vermeyden kookt. Al haar heerlijke gerechten en taartjes zijn nu bij Vermeyden te koop. Ik heb genoten van een zeer goede citroentaart. De samenvoeging is een prettige verassing aangezien ik dacht dat CHEZMo-i niet meer bestond.
Duncan O.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
vorig weekend wezen lunchen in het vernieuwde vermeyden.
De sfeer was top en het interieur dat was herlijk rauw afgewerkt.

Keuze uit 10 soorten broodjes met stokbrood of zuurdesem.
Ik werd super snel geholpen en de; bestelling was binnen 4 minuten klaar. Ingredienten van een topkwaliteit.

Echt een aanrader om naar toe te gaan!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Wel prettig dat je bij Vermeyden ook wat kunt eten en drinken. De kwaliteit van de producten is gelijk aan die in de winkel worden verkocht; goed dus. Maar je betaalt er ook goed voor.
Hoewel het zitgedeelte gezellig en alternatief oogt is het wel jammer dat de tafels en stoelen niet schoon zijn. Ook zijn er kieren in de grote tafel waarin zicht etensresten ophopen. Niet hygiënisch.
Het duurt best wel lang voordat je eten op je bord hebt.
Leuk is het om nog eens even in de winkel te lopen en je te laten verleiden door al die heerlijkheden. De wijnafdeling neemt veel plaats in en doet niet gezellig aan. Daar is meer van te maken.
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Wat een fantastische mooie zaak is dit geworden. Weg met dat oubollige en eindelijk een groot-stedelijk decor in Rotterdam. Je kan hier fantastische producten kopen, en sinds de verbouwing ook lunchen.Aangezien de producten subliem zijn is de lunch uiteraard erg lekker. Keuze uit een stuk of 10 broodjes en een special, maar je kan ook helemaal zelf een broodje samen stellen.
Service mag vlotter, het moet gezegd worden. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn. Al met al een aanwinst voor Rotterdam en de Binnenweg.
BaloePull .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Naast afhalen is het ook mogelijk een broodje aan tafel te nuttigen. Bediening komt zeer moeizaam op gang en ziet er zeer onwennig uit. Bestelling gaat nog al een mis en duurt lang. Broodjes wel supervers en lekker.
Daarnaast ook nog de pech dat de automatische deuren defect waren zodat de kou ook binnen goed merkbaar was.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Tegenwoordig kan je in de nieuwe zaak van Vermeijden ook zitten, voor ontbijt, lunch of gewoon een koffiepauze houden. De cappuccino en thee wordt geserveerd met een heerlijk chocolaatje. Verder heb ik er een lekker broodje erbij gegeten, leuk geserveerd met wat gemarineerde tomaatjes en olijfjes. Ik kom hier met enige regelmaat spulletjes kopen, gewoon omdat alles daar zo enorm lekker is. Echter zijn de producten daar errug duur, je betaalt meer voor een soort luxe-gevoel dan voor 't product. Daarom probeer ik het boodschappen doen bij Vermeijden zoveel mogelijk te beperken, je geeft binnen no-time een fortuin uit! De vriendelijkheid van de verkopers/verkoopsters verschilt wel per keer en per persoon. De pand zelf is net verbouwd, ziet er binnen strak en steriel uit. Het knusse wat de oude zaak had is wel een beetje weg, het oogt nu wat zakelijk en koel.