Wijncafé Pinot

Grote Markt 35 6511 KB Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wijncafé Pinot

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Lekker gegeten en gedronken, zalm met aardappelgratin en een lekkere salade en een gevulde portobello met walnoot en geitenkaas en friet plus salade. Als toetje heerlijke brownie en appeltaart, beide met echt lekker vanilleijs. Vaak zitten er ijskristallen in maar dit was helemaal in orde.
Bediening was zonder uitzondering heel vriendelijk en attent. Op verzoek werden de gerechten naar wens aangepast, totaal geen probleem. Echt service met een glimlach!
Kortom uitstekende prijs/kwaliteit en vast van plan om hier nog eens terug te komen als we weer in Nijmegen zijn.
N.B. Hulde voor de relatief ruime keuze voor vegetariers.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Verrassend gezellig tentje!
Hier toevallig terecht gekomen na een wandeling in de Ooijpolder.
Lekker gegeten en er een goede wijn bij gedronken. Bij het geitenkaastaartje werd een Pinot Noir geadviseerd en bij de eendenborst een Carmenere, een goed advies!
Een gezellige herfstsfeer, vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteitverhouding.
MaudC .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Pinot is erg leuk, zowel om een hapje te eten als om een lekker wijnmenu te doen. Prijs/Kwaliteit van het eten is goed. Ik had een salade met geitenkaas en vijgen, deze was rijkelijk gevuld. Het personeel is af en toe niet zo snel maar met ineens een vol terras is het ineens ook behoorlijk druk. De hapjes die je krijgt bij het wijnmenu zijn lekker en je kan aangeven als je iets niet lekker vind. Ook merk je wel dat enkele personeelsleden het ook echt leuk vinden om uit te leggen wat voor wijn je hebt en wat daar lekker bij is en wat je er niet bij moet eten. Kortom, heerlijk avondje uit voor een leuk prijsje.
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Gezellig café met een warm 'Italiaans' karakter, waar ik de afgelopen weken al vaker heb gezeten voor een wijntje of biertje en 'hapje'! Uitgebreide wijnkaart met goed betaalbare wijnen en vriendelijke bediening die je er graag meer over vertelt. Verder een leuk concept van de 'hapjeskaart': verschillende soorten kazen, ham & worst (voor je ogen gesneden aan de snijmachine) en andere verrassende hapjes die je ook als gecombineerde schotels kunt bestellen. Lunchen en dineren kan hier ook prima.