Wijnbar VinVin

Predikherenstraat 19 3512 TL Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wijnbar VinVin

Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Voor mij totaal onbekend maar liet me graag verassen. Leuke zaak, intiem....leuke hoge tafels met krukken maar ook krukken aan de bar, een paar lekkere stoelen en een heerlijke bank. Genoten van wijn uit Nieuw Zeeland....de Grüner Veltliner uit Nelson is een aanrader. Daarna verder gegaan met andere witte wijnen, heerlijke plate met hapjes voor bij de wijnen, goede smaakvolle kazen. Hele leuke frisse uitleg bij de wijnen, personeel met verstand van wijn, verstand van service, ook leuk dat je bij ieder glas de fles te zien krijgt. Het glas schenkt men pas bij de gast in, dat maakt de beleving extra leuk! Zeker een aanrader voor een lange gezellige borrelavond.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Mooi centrale locatie om een borrel te doen voor je uit eten gaat, of om met vrienden af te spreken. Je kan ook hier hapjes erbij nemen als je dat zou willen. Goede selectie wijnen, en laat je ook vooral inspireren door de eigenaar, hij weet alles over de wijnen en welke smaken bij je wensen aansluiten. Let er wel op dat de flessen zeker niet de goedkoopste zijn, dus als je niet voor verassingen wil komen staan, vraag hoeveel de fles kost.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Je kunt hier leuk zitten, aan de bar, de hoge tafels of juist de lage bankjes. Volgens mij was dit de eerste wijnbar van Utrecht en de bar zit leuk verstopt. Er is uiteraard genoeg keus uit verschillende wijnen en de service is vriendelijk. De bar kan ook verhuurd worden voor een gesloten feest.
Davidu .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Regelmatig ben ik er te vinden voor een goed tot uitstekend glas wijn. Zeer gevarieerd en met de nodige uitleg van het kundig personeel. Informeel maar wel professioneel. Goeie muziek ook trouwens! Ben er al vaak weg gegaan met de nodige wijn en muziek kennis op zak...
Prijs is tikje hoger dan elders, maar de wijnen zijn wel echt bijzonder. Al met al toptentje!
Kwaliteit is toch wat stand houdt denk ik.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
In deze wijnbar hangt een hele relaxte sfeer. Gegeten hebben we hier met z'n tweeën niet, maar wel genoten van 2 rondes witte wijnen. En vervolgens 4 rondes rode wijnen, waarvan de een nog lekkerder was dan de andere. De rekening van 70,- voor een avondje wijn drinken was aan de hoge kant, maar daarvoor hebben we wel een hele avond genoten.
Han E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Leuke wijnbar, smakelijke wijn, maar dat alles veel en veel te duur. 6 euro per glas is gewoon te gek. Jammer . Wij zullen er niet zo vaak heen gaan.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Heerlijke plek om even een wijntje te drinken en bij te praten met vrienden. Gelukkig lijkt erop alsof het drukker wordt want in het verleden was de zaak af en toe leeg. Wijnen zijn erg goed en mooi omschreven, lekkere achtergrond muziek en de jonge blonde dame van de bedienening laat je elke keer weer welkom voelen en bezorgt een glimlach op je gezicht. Voldoende keuze in de wijnen, echter een iets grotere selectie van wijnen rond de €4 zou fijn zijn om het iets vriendelijker voor de portemonnee te houden.
Benu .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Gave tent, supergezellig ingericht, lekkere goeie wijn, relaxte bediening. Bovendien was er een DJ aan het draaien! Kortom, top!