Wijnbar Vintage

Woensdag t/m Zaterdag 15:00 - 01:00

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gezellige wijnbar met zeer vriendelijk en kundig personeel. Je komt er in eerste instantie uiteraard voor de wijnen, maar ook het eten is zeer de moeite waard. Vraag om een gerecht passend bij de wijn die je drinkt en laat sommelier en kok een keuze voor je maken. Succes gegarandeerd. Qua entourage zijn de krappe zitplaatsen een aandachtspunt. Zeker als het druk is, zit je bijna bij je buurman- of vrouw op schoot.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Ik kom hier best regelmatig, super als je niet zin hebt om te koken. Ze hebben lekkere borrelhapjes voor bij hun grote assortiment (open) wijnen. En als hoofdgerecht hebben ze altijd wisselende grotere gerechten voor maar 10 euro! Ik ben zelf niet zo van verrassingen, dus ik bel altijd van tevoren wat hun dag gerechten zijn (vis/vlees/etc), en dat is nooit een probleem. Heerlijke gerechten, super voor die prijs. Wijn is super, soms iets aan de prijzige kant maar dat is te snappen. Bediening is altijd super attent. Jammer en soms onhandig dat hun keuken bij puur smaeck zit. Iets doorgeven aan keuken duurt namelijk soms eventjes.
Proefer Xl .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Ontvangs door een jong meisje die aan het eten was en duidelijk geïrriteerd was dat er gasten binnenkwamen .
Mooie wijnkaart ruime keuze per glas.
Erg vriendelijke sommelier met goeie adviezen .

Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Ik heb daar erg lekker gegeten het eten wordt er erg chique opgediend van de bitter ganituur tot aan de kaasplateau. Bovendien is de wijn daar erg lekker.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Toegegeven; met mooi weer is het op het terras wel super aantrekkelijk en dan stijgt het decorcijfer.

Vandaag langzaam gegaard lamsvlees (top) en een prima medium steak. Dat zorgt voor een prima cijfer ook als zijn
de frieten en het groentegarnituur niet opvallend. Komt allemaal uit de keuken van het aangrenzende Smaeck! Verhoudingsgewijs lage prijzen voor een prima kwaliteit.

Goed en vriendelijk gastheerschap gecombineerd met uitstekende wijnen maken het met de zon er bij tot een feestje
in het Hilversumse centrum.

Wij komen terug.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Ben inmiddels twee keer in Wijnbar Vintage geweest en aangenaam verrast door de deskundigheid en ruime wijncollectie. Je geeft aan wat voor wijneigenschappen je waardeert en men komt met een wijnsuggestie (ook per glas). De bijpassende eenpansgerechten zijn voldoende voor de stevige trek. Maar bij het drinken sec serveert men ook een garnituur van olijven en nootjes. Jammer dat het vaak rustig in de zaak is.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Het is goed zitten op het terras vd wijn-/ biersteeg. Sommelier Ralph verzorgd de wijnen en dat doet hij met kennis van zaken. Er staan veel flessen open en dat maakte dat zowel mijn vrouw als ik, met verschillende wijnsmaak, goed aan onze trekken konden komen. De hapjes erbij,, garnalen in deegjasje en Nacho's met kaas, passen er prima bij.
Kookoo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Super gezellig terras en leuke tent voor heerlijke wijnen, heerlijke bijpassende hapjes en goede verzorging van de mannen die ook echt verstand van wijn hebben en wat de gasten nodig hebben. Meer dan top en super prijs kwaliteit verhouding.