Wijnbar Vinck

Woensdag t/m Vrijdag 15:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 01:00

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Altijd genieten van culinaire hoogstandjes met een goed glas wijn. Wijnkennis en uitleg daarover aan tafel maken de beleving nog groter. Aanrader!
salina K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Waren afgelopen zaterdag met ze 4e naar Vinck gegaan. Hadden hier nog nooit gegeten maar wel goede verhalen over gehoord. Alle goede verhalen zijn dan ook echt waar!! Wij hebben FANTASCHE gegeten. Bediening is top, keuken is top. Wij hebben een super avond gehad. Echt een aanrader.
Lisanne K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben vandaag een high wine gehad bij Vinck. Gerechtjes waren goed op smaak, met gebruik van verse producten en goed aansluitende wijnen! Wel een beetje jammer dat ze voor een vriendin (die niet mocht drinken vanwege medische redenen) de volle prijs hadden berekend terwijl ze alleen een paar frisdrankjes had gedronken. Het was voor mij een cadeautje, dus heb er niets van gezegd. Voorderest, zeker een keer het proberen waard.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
voor Hoornse begrippen compleet wat verrassend anders
gezellige zweer vrolijke bediening weet waar ze overpraten en de koks brengen je gerecht heel leuk met de uitleg erbij
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wijn en Spijshuis Vinck staat voor zijn naam. Wij hebben fantastische wijnen gedronken en het eten wat erbij geserveerd werd was super. Van hoogwaardige kwaliteit. De koks brachten de gerechten aan tafel en je zag dat het met liefde was gemaakt. Gastvrouw Jorien is super gemotiveerd en geeft alle gasten goede aandacht. Een aanrader zeker waard.
Ettene K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
keuken brigade vernieuwd en met succes het was al heerlijk maar dit is toch weer trapje hoger lijkt wel het blijft een leuk jong enthousiast team
over de gerechten en wijnen kan ik maar een ding zeggen probeer zelf
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Eigenaresse als zwakke schakel in succesvol concept

Afgelopen zondag met vijf pax gegeten bij Vinck. Drie van de vier gasten kozen voor vier gangen chefsmenu incl. wijnarrangement. De andere twee (oma en zoon) kozen het drie gangenmenu zonder wijn.
Over het eten niets dan lof. Ook de wijnkeuzes waren passend al moet opgemerkt worden dat de helft niet echt imponeerde. Erg positief was dat ieder gerecht door de keukenbrigade werd gepresenteerd.
Desalniettemin was het gevoel prima tot het moment dat de eigenaresse/gastvrouw (op basis van gedrag) ons de rekening presenteerde.
Het was ons al opgevallen dat de gastvrouw erg familiair om ging met bepaalde gasten en ook aan tafel schoof bij een groep. Niet handig en onprofessioneel vonden wij.
Op de rekening (340 euro!) stond een glas wijn teveel berekend en opmerkelijk; "open keuken" voor 1,50 euro extra. Bij navraag aan de gastvrouw kregen wij te horen dat dit een extra stuk brownie was voor onze zoon van 11 jaar. In een interactie met de serveerster had hij idd spontaan aangegeven dit erg lekker te vinden waarop de serveerster prima anticipeerde door een extra stukje cake te regelen.
De afdronk dat dit op de rekening werd gezet was vervelend maar werd gênant toen de gastvrouw hierover luidkeels ging oreren dat extra bestellingen gewoon betaald moeten worden. Wij vonden het niet waard hier verder een discussie over te voeren waarop de gastvrouw hautain en met een verbolgen gezicht aangaf het er dan wel vanaf te halen.
Samenvattend liep deze avond af in vervelende sfeer waarbij de houding van de gastvrouw doorslaggevend negatief was. Jammer en niet slim dit zo te doen want de extra 1,50 euro was ongetwijfeld ruimschoots normaliter verdisconteerd geweest in de fooi. Wij betreuren het dat een succesvol concept op zo'n wijze om zeep wordt geholpen en hebben dit ook zodanig gemeld in de hoop dat hier iets mee wordt gedaan in de toekomst.
Een tevreden G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We konden niet voor acht uur terecht maar het was het wachten meer dan waard de hartelijke ontvangst geeft je een warm gevoel .
Wij lieten ons verrassen door de keuken dit was weer zo heerlijk en dan de wijnen erbij gezocht door de gastvrouw /sommelier .
Wij komen regelmatig en worden keer op keer blij verrast .
ManboH .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Leuk restaurantje in het centrum van Hoorn. De keuken is echt goed, koks serveren zelf het eten en lichten toe war ze hebben gemaakten dat is vers, zeer smaakvol en erg mooi opgemaakt. De bediening is niet slecht maar ook niet bijzonder, nogal gehaast. De sfeer was goed maar een beetje druk vanwege een feest.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
ik had een paar dagen van te voren gevraagd of ze voor mij vegan konden koken. Ik was met een groep omnivoren. Het was in een woord geweldig. Ik heb zalig gegeten en de rest keek af en toe jaloers naar de bordjes die ik kreeg.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Bij binnenkomst viel meteen de behaaglijke warmte op, tegenwoordig nog nauwelijks te vinden in (top)restaurants. Ook de belangstellende en servicegerichte bediening is een dikke plus. En dan het eten. Van de 1e amuse tot en met de laatste friandise de hoogste kwaliteit, altijd spannend en goed bereid. Daar tussenin een fantastisch kreeftenmenu, vervaardigd o.l.v. gastchef Geoffrey van Melick, voormalig souschef van ´t Nonnetje in Harderwijk (2 sterren). Wat kan die man koken zeg, werkelijk voortreffelijk. Terecht is hij op dit moment een rijzende ster aan het worden in Noord-Holland. Het diner van gisteravond was precies die ervaring waarom je gaat eten in een restaurant, nml. gerechten voorgeschoteld krijgen die je thuis niet maakt. De bijpassende wijnen waren al even goed gekozen. Niet voor niets is dit restaurant ook een wijnbar. Meer dan 100 kwaliteitswijnen blijken er per glas te bestellen te zijn, werkelijk klasse. Zeer de moeite waard om deze eetgelegenheid bezocht te hebben en absoluut voor herhaling vatbaar.
yvonne_ .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wij hebben hier gegeten tijdens het pop-up restaurant van Geoffrey van Melick. Dit is de broer van chef Daniel van Vinck. Dat chef Daniel heerlijk kan koken wisten wij al want wij komen hier vaker maar ook zijn broer is een talent. Wij hoorden dat hij al in veel 1-, 2-, en 3 sterren restaurants over de hele wereld heeft gewerkt en dat hij v.a. 8 januari bij Madame Cheung in Hoorn gedurende drie weken een pop-up restaurant doet.
Het was een heerlijk menu van kreeft met prachtige bijpassende wijnen. Alles was even heerlijk. Fijne bediening van de gastvrouw en een avondvullende setting. Een leuke ervaring in een restaurant waar het altijd goed toeven is.
Intan T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijke wijn, echt alle gerechten waren een smaak sensatie en een lust voor het oog! Geweldig dat we dit in Hoorn hebben.
Service was top!
Ingridhendriks .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij hadden het verrassingsmenu keuze tussen vis en vlees. Alles was heel smaakvol en pasten perfect bij elkaar. Het kwam bij ons over als een culinair maaltijd de borden waren ook schitterend opgemaakt.De bediening was top houden rekening met je wensen en je krijgt een duidelijk uitleg over de wijnen. Een aanrader!
FroukjeC .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Met zijn zessen hebben wij heerlijk gegeten bij Vinck. Het was helaas keuken-technisch niet mogelijk om de helft de High Wine te schenken en dit samen te laten lopen met een verassingsmenu voor de overige drie. Dit werd door het personeel goed opgelost door een verassingsmenu met hierbij passende wijnen per gang voor te stellen. De gerechten en wijnen waren heerlijk en zorgden samen voor een goeie combinatie!
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk gegeten, verrassingsmenu was een goede keus, mooie gerechtjes en goed bereid! Goede en spontane bediening en leuk dat de koks de gerechten zelf komen brengen. Heerlijke wijntjes erbij en het restaurant heeft ook een gezellige sfeer! Complimenten voor dit bedrijf!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Geweldig gegeten Ster waardig En wat een vriendelijke bediening
daar kunnen veel zaken in Hoorn een voorbeeld aan nemen..............
wij komen zeker terug
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben hier op een zaterdag gegeten. We hadden allebei een drie gangen verrassingsmenu genomen. De gangen waren allemaal lekker en met oog voor detail opgemaakt. De amuse, een bitterbal, was ook erg lekker. De wijntjes zijn hier ook prima zoals je mag verwachten van een wijnbar. Het is soms moeilijk om de aandacht van de bediening te krijgen. Al met al een aanrader en zeker een plek waar wij naartoe terug gaan als we weer in de buurt zijn.
Heerlijkegenieter .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Gister avond werden mijn man en ik uitgenodigd om te gaan eten bij Vinck. Wij hadden veel verhalen gehoord dus waren erg benieuwd. Toen we binnen kwamen werden wij vriendelijk ontvangen en naar een leuke tafel gebracht in een soort nisje. We kregen de wijnkaart en daar achter stond ook de menu kaart. Wij kozen voor een 3 gangen menu met bijpassende wijnen. De wijnen waren heerlijk en er werd goed bijgeschonken. Het eten was echt een verrassing wat was dat heerlijk zeg. Wij waren zo erg verast dat wij heel snel terug komen!! Wat hebben wij een top avond gehad.
Levensgenietert .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wijntje met wat hapjes gedaan aan het einde van de middag. Heerlijk!
Lekker muziekje, lekker sfeertje. Pareltje voor wijnliefhebbers. Bijna 100 soorten wijn, minstens driekwart daarvan per glas te bestellen.
Gaat een vast adres worden.......