Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag vanaf 14:00
Zondag vanaf 16:00

Ine P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker gegeten en heerlijk passende wijnen erbij gedronken.
Klant gerichte, vriendelijke bediening
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Op basis van de reviews hebben we Pinot gekozen voor een diner. Gekozen voor het 6-gangen verrassings-menu, met wijn-arrangement. De gangen waren compleet en verrassend, de geserveerde wijnen goed en goed ingespeeld op de spijzen. De sommeliers zijn goed op de hoogte van hun product en weten goed weer te geven hoe de wijnen bij de gerechten passen, al mag je dat ook wel een beetje verwachten van een wijnbar ;)
Al met al een goede ervaring en lekker gegeten!
Femke F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben genoten van het 6 gangen all-inclusive menu. De gerechten waren heerlijk, zo ook de bijpassende wijnen. Wij gaan zeker nog eens terug!
lawrence S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben echt genoten van dit wijnrestaurant in Breda.Het eten is geweldig evenals de uitleg van de bijpassende wijnen.Dit restaurant is een aanrader!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van het begin tot het eind, super! Mooie gerechten, alles even smakelijk. Passende wijnen, enthousiast en met veel kennis gepresenteerd. Een dieper kijkje in de wijn dan de standaard beschrijvingen. Met voorkeur van tafelgast werd rekening gehouden middels een ander passend wijnarrangement. Je wordt echt in de watten gelegd en dat alles vriendelijk, normaal en vooral niet stijf. Zelfs brood en smeersels krijgt een andere beleving. De amuse van asperge pannacotta was subliem om maar iets te noemen. De gangen daarna met o.a. coquille, risotto en kalfswang waren perfect. We komen zeker terug!
LeoTorn .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prettige ontvangst, uitleg en brede keuzes. Uitgelezen combinatie van gerechten en wijnen. Ontspannen en heerlijk gegeten.
Wij gaan hier vaker komen.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wederom voortreffelijk eten! Het wijnadvies is elke keer super met info over de wijn, streek en spijscombinatie. Wij komen snel weer terug!
Proefbrouwer B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
4 gangen menu met wijnarrangement gehad
Hierbij kreeg je ook nog extra voorgerecht en een voor nagerecht
De smaak was fantastisch, mooie smaakcombinaties met zoet, zuur , bitter met bijpassende wijnen met goede uitleg en heerlijke smaak
Minpuntjes
Goedkoop is het echter niet , de 25 euro voor maaltijd volgens de site, vind je binnen niet
5 euro voor fles plat water is ook geen koopje
Kin V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een verrassend goed restaurant met heerlijke gerechten met geweldige bijpassende wijnen, die zeer deskundig werden toegelicht. Het was niet druk, wat we eigenlijk heel vreemd vonden. Echt een aanrader!!!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top eten en gezellig dineren
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Avond uit met partner, en bij toeval gekozen voor Wijnbar Pinot. Ontvangst was vriendelijk en de service zeer goed. Eten was lekker, de bijpassende wijnen goed uitgezocht. Geslaagde avond.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Enorm genoten van alle aandacht zeer attente en kundige sommelier.
Heerlijke bijpassende wijnen bij onze gerechten, een extra hartig gerecht ipv een zoet dessert was ook geen enkele probleem (tegen zeer kleine meerprijs) een echte aanrader!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Weer een mooie avond gehad bij pinot. Heerlijk eten, goede sfeer en vooral erg lekkere wijnen met deskundige uitleg van de obers/sommeliers.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
De gerechten waren zeer smakelijk, de wijnen passen er goed bij. De bediening was erg vriendelijk, maar leek wel wat gehaast.
Jochum Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor de tweede keer hier het "all-in menu" gegeten/gedronken, erg lekker, verzorg en met heerlijke wijnen erbij. Attente ,ter zake deskundige bediening
Jan Willem van der Aart J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mooie smaakvolle gerechten met zorg klaargemaakt. Heerlijke bij passende wijnen. Een zeer uitgebreide wijnkaart met helaas maar een Portugese wijn. Ondanks dat een zeer geslaagde avond.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Weer ontzettend heerlijk gegeten. Aandacht voor kwaliteit en smaak met mooi aanvullende wijnen. Een jong en enthousiast team de de liefde voor de keuken en wijnen ademen. Chapeau!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteren een high wine gehad bij Pinot met vriendinnen en was super! Prijs kwaliteit helemaal top! Heerlijke wijnen en hapjes en zeer goede uitleg!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
4 gangen verassingsmenu genomen met wijnarrangement. Heerlijke en passende wijnen. Gerechten waren vol van smaak, maar jammer genoeg geen vis dit keer. Goede bediening. €180 voor 2 couverts met wijn vind ik wel wat aan de hoge kant.
K V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijnen