Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wijnbar Pinot

Athalia H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk, gezellig gegeten onder het genot van goede wijnen. Bediening was erg vriendelijk en kundig. Komen zeker terug!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk restaurant, echt een avondje uit...................................................................................................................................
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten bij Pinot. Het verrassingsmenu was gevarieerd en lekker. De geserveerde wijnen smaakten erg goed en de uitleg en service van het personeel was top! Vriendelijk, met humor en gedegen kennis van zowel het eten als de bijbehorende wijnen. Allergieën zijn geen probleem hier, wat een veilig en comfortabel gevoel geeft. Bedankt, het was een fijne avond!
Familie G.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Twee maanden geleden zijn wij hier positief verrast tijdens de wijn en spijs wandeling. Daarom gisteravond terug gegaan! Heerlijk 6 gangen tastingmenu gegeten met lekkere bijpassende wijnen. De gerechten zijn mooi op smaak en bevatten verschillende te turen. Kortom volop genoten!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
heerlijk gegeten met goed onderbouwde bijpassende wijnen, alles in het door ons aangegeven tempo.
medewerkers hadden alle tijd voor ons, een heel klein puntje van kritiek, sommige gerechtjes van het menuutje straalde wel erg uit dat dit al vanuit de mise en place klaar stonden. Als hierbij het gevoel word gegeven dat het zojuist klaar gemaakt is komt het er nog sterker uit.
Mark N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Absoluut een aanrader. Heerlijk eten en natuurlijk lekkere wijnen. Leuke uitleg, ook geschikt voor mensen die niets van wijnen weten.
Guido P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijke avond gehad. We hebben een goede fles wijn uitgezocht, waarna er een 4 gangen diner omheen werd geserveerd. Mooie heerlijke gerechten en een goede service.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Gezellig, heel fijn gegeten en lekkere wijn voor zeer redelijke prijs . We hadden het 4g verassingsmenu met wijnarrangement. Wij komen zeker terug.
Robin A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Een fijne en verzorgde avond gehad. Wij hadden het 4-gangenmenu met wijnarrangement. Uitstekende gerechten, smaken perfect in balans en mooie bijpassende wijnen die aan tafel werden geïntroduceerd. Een avondvullende culinaire reis!
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellige avond.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoofdgerecht was aangebrand maar toch geserveerd. Uitleg bij de wijn was nul. Gerechten werden op tafel gezet met de tekst ‘eet smakelijk’
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Leuke gelegenheid met lekkere wijnen. Mijn zoon vond het eten een beetje weinig
Jacco D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke avond gehad met lekkere hapjes en heerlijke wijn!
Doen we nog een keer!
Judy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het 6-gangen all in menu gegeten. Wat een enorme aanrader! Goede wineparing en verrassende gerechten. Bouillabaisse als 4e gang is best gek, maar het klopte!!
Bediening heeft oog voor detail en speelt goed in op je snelheid.

De tafels staan alleen wat dicht op elkaar, maar gelukkig waren de tafels naast ons vrij snel leeg.

We hebben genoten!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hadden vooraf bijzonderheden opgegeven. Deze zijn gelezen en er is op geacteerd. Uiteindelijk 4 gangen verassingsmenu genomen met bijpassend wijnarrangement, wijnen sloten goed aan op de gerechten. We waren precies op tijd klaar voor onze volgende afspraak. Top gedaan!
Ludo S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Leuke menukaart, met wijnsuggesties per gerecht. We hebben gekozen voor een 4-gangen verassingsmenu met bijpassende wijnen. Zeer goede uitleg van de wijn, en de smaak was perfect bij de gerechten. Ook een karaf kraanwater was geen probleem (zoals het hoort).
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
heerlijke wijnen en prima afgestemde hapjes. Goede uitleg van de sommelier over de wijnen. Met veel passie.
het is de 3e high wine, wederom een smaaksensatie. Verveelt nooit.
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijke wijnen bij deze wijnbar. Lekkere gerechtjes en professionele en vriendelijke bediening. We hebben buiten gezeten, dus het geluidsniveau binnen kan ik niet beoordelen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijke gerechten, veel goede wijnen en prima gastheerschap! Elke avond is steeds een feestje daar.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijke wijnen en gerechten, goede toelichting op de wijnen. Echt even in de watten gelegd! Daarnaast is de setting op het terras met uitzicht op de Grote Kerk echt top.