Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wijnbar Pinot

Loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Uistekend, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, 6 gangen diner met wijn arrangement is zeker aan te raden. ????
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Sommige van de gerechten waren heel goed, andere waren niet bijzonder. Wijnen waren zoals verwacht mag worden heerlijk. De keuken slaat door met de granen, meerdere gerechten gehad in het all-in menu met verschillende risittoachtige graan bereidingen.
Wat het echt een mindere ervaring als de verwachting maakte was het tempo en de afstemming tussen keuken en wijn arrangement. Als de uitservering van de gerechten wat langzamer gaat, wat an sich geen probleem is kan het naar mijn mening niet zo zijn dat je 1/3 van de avond met een leeg glas voor je neus zit. Ik houd van een glaasje maar giet het niet zo weg. Bij andere restaurants nooit dit probleem gehad maar hier werd er echt geen druppel bijgeschonken terwijl we voor 100 pp een all-in menu hadden. Prijs kwaliteiet klopt hier echt niet. Als ik dit vergelijk met andere, bv sterrenrestaurants klopt het hier echt niet. En, ondanks 6 gangen zijn we met honger vertrokken, is ook niet de bedoeling van uit eten gaan volgens mij. Wijn goed, als restaurant minder.
Olaf-Judith E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Wijnbar Pinot. Voorgerechten waren heel lekker (Ossenworst). Heerlijke combinatie, de zwezerik was knapperig en prachtig opgemaakt. En Biet met geitenkaas is altijd lekker. Voor het hoofdgerecht had ik de Zeewolf. Dat was ok, niet super. Ik vond de bonen wat overheersend bij de vis en de coquilles waren wel heel erg klein. Mijn echtgenoot had Iberico varken. Dat was heel rijk van smaak en zag er ook fantastisch uit. Nagerecht sinaasappel, hmmmmm... en kaasplateau ook lekker. En niet te vergeten de wijnen, We hebben weer een aar lekkere geproefd. Verder prima bediening. Het was rustig maar toch gezellig. Wij komen wel terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Mooie tent met goede service. Deskundig en enthousiasmerend! Wat wil je nog meer?
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed eten met heerlijke wijnen! Prettig gastheerschap met uitleg over de wijnen en het eten. De inrichting is warm en sluit mooi aan bij het thema van een wijnbar.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke gerechten geserveerd door enthousiast personeel met uitstekende kennis van gerechten en uiteraard van de wijnen. Jammer dat honden toegelaten worden in restaurant. Baasjes ruiken natte hond waarschijnlijk niet. Wij wel. Erg jammer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top geheten, 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Mooie smaakvolle gerechten en bijpassende met een meer dan goede toelichting. Topper in Breda.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hadden een high wine gereserveerd in de hoop kwalitatief goede wijnen en goede gerechtjes erbij te ontvangen in een echte wijnbar. Het viel tegen... We startten direct met 3 wijnen tegelijk (?) en 3 kleine hapjes. Het waren echt kleine glaasjes wijn. Daarna 2 glaasjes rood met 2 kleine hapjes en afsluitend een dessert wijn met een klein toetje.
De prijs-kwaliteit verhouding is verder onder de maat.

Na de highwine zijn we zelfs nog ergens anders een salade gaan eten met een goed glas wijn om de honger te stillen. Jammer!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Bij Pinot kan je heel bijzonder eten. Restaurants genoeg in Breda waar je kan eten, hier kan je genieten!!! De kok heeft echt passie in de gerechten gestopt. Superavond gehad.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke avond gehad met écht gastvrij personeel. Top eten met heerlijk bijpassende wijnen. Personeel erg bekwaam en vriendelijk.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer goed eten met een perfecte combinatie van mooie wijnen die worden voorgesteld. Aanrader voor een ieder die gewoon van lekker eten houdt met goede wijn. Gastvrij ontvangst en fijne bediening aan tafel.
Alexander M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prachtige gerechten bij het driegangenmenu met onverwachte Riesling, Primitivo en Sauternes... Daarnaast was de bediening geheel in kerstsfeer en to-the-point en was de zaak met prachtige kersthoeden versierd!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op Tweede Kerstdag. Smaakvol afgestemd menu. Niet te veel, niet te weinig, met mooie wijnen, die ook eens niet uit Frankrijk kwamen. Genoten!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Beperkte menukaart maar perfecte gerechten. Verrassend en mooi combinaties met de wijnen. Top zeker een aanrader.
koen K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuke, mooie zaak met fantastische wijnen en het personeel heeft uitgebreide kennis van de wijnen en wijn/spijs combinaties. Zeker een aanrader!
Savannah M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijke high wine. De wijnen waren super en de kennis was aanwezig. Het eten bij de wijn was ook erg lekker. Alleen na afloop geen verzadigd gevoel.
Theo Q.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer klantgericht. Erg lekkere wijnen met goede uitleg. Mooie verrassende gerechtjes. Precies goed tempo tussen de gangen door.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hier een jaar geleden meerdere keren gegeten naar volle tevredenheid. Deze keer was ik toch wat teleurgesteld.
Wij kozen voor zes gangen verrassingsmenu inclusief wijnen.
Gerechten:Sommige gerechten waren leuke verrassing zoals gerechtje met twee soorten langzaam gegaard spek en de variaties op pompoen. Maar de starter met zalm is flets. Zal zou kort aangebraden zijn maar is koud en heeft geen krokantje. Het stukje eendeborst is koud.
Wijnen: Vooral veel nieuwe wereld wijnen zonder verrassing. De vreemde end in de bij was een Hongaarse wijn die door al mijn tafelgenoten niet wilden drinken omdat hij een schnapsgeur had en een branderige afdronk.
DE mankementen zijn allemaal gemeld aan de bediening. Alleen om de wijn wel gevraagd of we misschien een vervanging wilden maar dat is niet zo zinvol als je wijn arrangement hebt en het gerecht is al gegeten. Verder kregen wij geen respons op feedback.
Kaat M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Een ECHTE aanrader !