Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag vanaf 14:00
Zondag vanaf 16:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Wijnbar Pinot

Lisa A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Liefde en passie voor het vak!
Hier heerlijk gegeten op een relatieve rustig avond. De kok en de sommelier nemen de tijd om hun passie met je te delen, Goede en smaakvolle gerechten met uitstekend bijpassende wijnen. Wij komen zeker terug vanwege de fijne en ontspannen ervaring.
SaskiaArnhem B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fijne eetgelegenheid met fantastische wijnen. Zeer kundige uitleg bij de wijnen. Smaak van het eten was navenant met bijzondere bereidingswijzen. Eten was wel iets weinig..
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gisteravond met vrienden het 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gedaan. Super! Lekkere gerechten en mooie bijpassende wijnen, voorzien van de nodige info door het vriendelijke personeel. Voor herhaling vatbaar!
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben gekozen voor het 4-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement. De optie om halve glazen wijn te kunnen drinken is ideaal. De bediening was zeer vriendelijk. De uitleg bij de wijnen en de gangen was top. Zowel het eten als de wijnen waren voortreffelijk. Wij komen zeker terug.
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Ons favoriete restaurant in Breda! Een fantastische manier om jezelf lekker een hele avond te laten verwennen met culinaire verrassingen en waanzinnig mooie bijpassende wijnen! Hierbij wordt dan ook heel enthousiast en mooi over vertelt.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Deskundige bediening, mag wat persoonlijker wat betreft de interesse en smaken van wijnen naar de gasten. Maar bovenal erg gezellig en een fijne entourage!
patenpap .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben in de beginperiode van Pinot een High-wine genoten, waar wij toen zéér enthousiast over waren.
Nu met vrienden hetzelfde arrangement gedaan, wat helaas erg teleurstellend was. De uitleg over de wijnen werd zonder gevoel 'afgeraffeld'. Er werd niet ingegaan op mijn opmerking dat het wel wat rustiger mocht. Wij kregen 2 sets van 3 wijnen, met begeleidende amuse. de 3e wijn is, eer dat je daar aan toe bent niet meer op de juiste temperatuur. Beter is denk ik 3 sets van 2. Ook waren de glazen eerder een kwart i.p.v. half gevuld.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij zijn rokende klanten, ietsje meer ruimte geven om te kunnen roken, zo tof zijn, natuurlijk bij mooi weer eten we buiten en is dat iets makkelijker
Frank M.
Fay D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk menu van 4 gangen gehad met een bob arrangement (bijpassende wijnen maar dan maar een half glaasje van elke)! Genoten van de service van het personeel, de zeer mooie opgemaakte borden, het heerlijke eten en de lekkere wijnen! Een avond om nog vaak aan terug te denken en zeker nog een keer her te beleven!
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Op basis van de goede recensies gekozen voor wijnbar Pinot tijdens ons bezoek aan Breda. Een goede keuze. Ontvangst was wat stroef, moesten zelf onze jassen maar ophangen en een plekje zoeken. We namen plaats op het kleine terras en dat is gelet op de locatie erg leuk (mensen kijken). Erg grote wijnkaart, maar met gericht advies van de sommelier gekozen voor een uitstekende Riesling! Gerechten van het verrassingsmenu waren erg goed op smaak, al moet gezegd dat men met bepaalde garnituren iets té enthousiast was (huisgemaakte piccalilly bij een gerecht bijvoorbeeld, smaak mooi maar echt wat teveel). Kaasplank en dessert prima in orde. Sfeer is zeer ongedwongen, service goed maar wel afhankelijk van wie er aan tafel kwam. Sommelier met zeer uitgebreide wijnkennis en goede uitleg.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Smakelijk vier gangen menu, inclusief goed gekozen wijnarrangement, 200 euro voor drie personen. Aanrader!
Ine P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super lekker gegeten en heerlijk passende wijnen erbij gedronken.
Klant gerichte, vriendelijke bediening
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Op basis van de reviews hebben we Pinot gekozen voor een diner. Gekozen voor het 6-gangen verrassings-menu, met wijn-arrangement. De gangen waren compleet en verrassend, de geserveerde wijnen goed en goed ingespeeld op de spijzen. De sommeliers zijn goed op de hoogte van hun product en weten goed weer te geven hoe de wijnen bij de gerechten passen, al mag je dat ook wel een beetje verwachten van een wijnbar ;)
Al met al een goede ervaring en lekker gegeten!
Femke F.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben genoten van het 6 gangen all-inclusive menu. De gerechten waren heerlijk, zo ook de bijpassende wijnen. Wij gaan zeker nog eens terug!
lawrence S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben echt genoten van dit wijnrestaurant in Breda.Het eten is geweldig evenals de uitleg van de bijpassende wijnen.Dit restaurant is een aanrader!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Van het begin tot het eind, super! Mooie gerechten, alles even smakelijk. Passende wijnen, enthousiast en met veel kennis gepresenteerd. Een dieper kijkje in de wijn dan de standaard beschrijvingen. Met voorkeur van tafelgast werd rekening gehouden middels een ander passend wijnarrangement. Je wordt echt in de watten gelegd en dat alles vriendelijk, normaal en vooral niet stijf. Zelfs brood en smeersels krijgt een andere beleving. De amuse van asperge pannacotta was subliem om maar iets te noemen. De gangen daarna met o.a. coquille, risotto en kalfswang waren perfect. We komen zeker terug!
LeoTorn .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prettige ontvangst, uitleg en brede keuzes. Uitgelezen combinatie van gerechten en wijnen. Ontspannen en heerlijk gegeten.
Wij gaan hier vaker komen.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wederom voortreffelijk eten! Het wijnadvies is elke keer super met info over de wijn, streek en spijscombinatie. Wij komen snel weer terug!
Proefbrouwer B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
4 gangen menu met wijnarrangement gehad
Hierbij kreeg je ook nog extra voorgerecht en een voor nagerecht
De smaak was fantastisch, mooie smaakcombinaties met zoet, zuur , bitter met bijpassende wijnen met goede uitleg en heerlijke smaak
Minpuntjes
Goedkoop is het echter niet , de 25 euro voor maaltijd volgens de site, vind je binnen niet
5 euro voor fles plat water is ook geen koopje