Over restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag vanaf 14:00
Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
lekkere hapjes, maar net als de vorige keer absoluut niet voldoende gegeten. Lijkt meer op amuses bij een glas wijn. Maar dan is een viergangenmenu voor 39,95 echt te duur.....
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Toffe inrichting, zeer kundig en vriendelijk personeel en erg mooie gerechten van een bescheiden kaart.
Roelof En Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De combinatie van wijn en bijpassende gerechten was wederom heerlijk. We hebben genoten van een goede en ontspannen sfeer, onder andere door de goede en gezellige service. De uitleg rondom de wijnen blijft leuk en interessant.

Roelof en Charlotte
Armand S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het 6 gangendiner was afwisselend qua gerechten. De smaken binnen elk gerecht waren afwisselend en toch in balans, maar zonder echt spannend te worden. De wijnen bij elke gang waren voortreffelijk. Heerlijk gegeten en gedronken.

De bediening was zeer vriendelijk en keurig, maar zeker niet stijf. Zo hoort het.
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
zaterdag weer eens geboekt bij Pinot. wederom een geweldige avond gehad. het verrassingsmenu met aangepaste wijnen is een aanrader. De sommeliers vertellen welke heerlijke wijnen ze geselecteerd hebben. ze stemmen dit af op uw persoonlijke smaak. De gerechtjes zijn kleine kunstwerkjes, voor de grote beters met extra leuke frietjes. Heb je een feestje, neem dan het prestige arrangement, dat is genieten level 3.0
Teddy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede wijnen en kwalitatief een dikke onvoldoende voor het eten. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Wel leuke bediening.
Sebastian V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gerechten op top niveau; goede variatie van wijnen, passend bij het gerecht. Maar vooral ook vriendelijke service. Mvg. Fam van Olst
Liza H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten, heerlijke wijnen en sympathieke bediening! Echt een onwijs leuke avond gehad bij pinot. Zeker voor herhaling vatbaar, niets slechts over te zeggen!
Brabobreda .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, goede service. Zeer goede kennis van wijnen, goede suggesties en perfect rekening gehouden met alle dieet wensen. Kortom, helemaal top!
Jochem T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Fijne zaak, zeer goed eten met bijzondere heerlijke wijnen. Met name het menu met arrangement is aan te raden: je wordt heerlijk verrast. Service is altijd uitmuntend en de sommeliers doen hun naam eer aan.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuk restaurant met fijne gerechten en lekkere wijnen. Prijs-kwaliteitsverhouding redelijk. Wijnen per glas soms erg prijzig. Uitleg over de wijn mag soms wat minder. Vaak dezelfde bekende kretologie. Erg veel lawaai als het vol zit. Uitleg van eten en wijn soms ook niet goed te verstaan.
Fleur P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gelijk gegeten bij dit gezellige restaurantje. Er is veel zorg besteed aan het eten, de aankleding van zowel ruimte als bord en uiterst vriendelijke en kundige service. Leuk detail, ik had een alcoholvrij drank arrangement bij het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke alcoholvrije alternatieven voor de ook zeer goede wijnen die mijn tafelgenoot bij haar menu kreeg.
Zeker voor herhaling vatbaar!
MCLJT .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een heerlijk eten en wat een bijzondere wijnen! Wij waren een weekendje in Breda en wilden graag hier eten. Ze bleken alleen vroeg op de avond nog plek te hebben, maar dat was voor ons geen probleem. Om 18.00 u. bleek de zaak al aardig gevuld en we begrijpen volledig waarom. Wij hadden een 4-gangen Tastingmenu, maar daar kwam nog vanalles bij. De gerechten waren prachtig, heerlijk en goed op smaak. De wijnen pasten er exact bij. Ongelooflijk hoe wijn en spijs elkaar kan beïnvloeden. Leuk om het verhaal achter de wijn te horen.
Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer!
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Echt heerlijk! We hadden het all inclusive verrassingsmenu gekozen, een aanrader! Heerlijke wijnen en elke gang een feestje.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heel lekker gegeten met goede wijnen en goede bediening! Wijnen goed afgestemd op de gerechten.
Kortom een goede avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Uitstekende keuken met verrassende spijscombinaties in het chef's menu die gecombineerd werden met prima passende wijnen!
Enige minpunt voor ons senioren de achtergrondmuziek.
Lee C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Top zaak! Bediening echt super attent en heeft kennis van zaken. Eten en wijnen paste per perfect op elkaar. Zeker naar toe gaan als je in Breda bent.
Arwin R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer goede wijn spijs combinaties. Goede proporties van de gerechten, de friet was onnodig en niet passend bij de hoge kwaliteit van de gerechten.
Gerjos H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Ter zake kundig personeel, vriendelijk, prima eten.
Joy C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een geweldige avond, de gerechten waren van hoge kwaliteit en enorm lekker, de bediening goed en uitstekende informatie over de gerechten en bijbehorende wijnen. Perfecte keuze van wijnsoort bij de verschillende gerechten. De ambiance voor een avondje bijkletsen met vrienden ook super. Geen minpunten, echt een aanrader dus. Voor ons voor herhaling vatbaar.