Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

9,2

Jouw recensie over het restaurant Wijnbar Pinot

Lotte N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Geweldig eten, vriendelijke service en uitgebreide uitleg over de wijnen. Perfecte wijn spijs combinatie. Zeker een aanrader!
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gereserveerd voor high wine om 21.00. Aankomend kregen we te horen dat high wine niet zo laat kon. Maar we konden wel een gewoon wijntje drinken.

Slecht verhaal. Waarom op dat moment niet beslissing alsnog high wine??

Zijn weg gegaan en hebben ergens anders gewined.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De service was geweldig. De gerechten smaakte heerlijk en werden voorzien van een bijpassende wijn die uitgebreid en duidelijk werden toegelicht.
Georges O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Hartelijke en goede ontvangst. Gemotiveerd personeel die met hun vak bezig zijn en enthousiast vertellen over hun gerechten en wijnen.Aanrader!
Eduard L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Door Jazz festival buiten beperkte kaart en natuurlijk veel feestgedruis. Daardoor geen optimale beoordeling mogelijk. Binnen die omstandigheden hebben wij prima gegeten en werden zeer aangenaam bediend. Gelukkig was een gewoon karafje kraanwater geen probleem en dus komen we beslist terug. Prima adres.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten en inspirerende sommelier; fantastische wijnen
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Misschien wel het beste restaurant van Breda. Echt super goed gegeten met voortreffelijke wijn-spijs combinaties! Echt een aanrader
Fede M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het eten is heerlijk, de wijnen zijn verukkelijk en de bediening weet je alles te vertellen over al de wijnen! Heb een tóp avond!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wachttijd was prima. We hadden een zes gangen menu en hebben er heerlijk ruim 3 uur over kunnen doen. Het was echt genieten!
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten is duur betaald.
Vrijwel smakeloos, hetgeen jammer is omdat ze wel goede ingredienten hebben.
Een gemiste kans!
Orsi D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De eerste keer bij wijnbar, Pinot. Wij hebben heerlijk gegeten en een uitstekende service ervaren, Goede kwaliteit- en prijsverhouding. Zeker een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Altijd super!
N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Super restaurant! Mooi ingericht en heel vriendelijk personeel. Daarnaast doen ze niet moeilijk als je vanwege zwangerschap wat aanpassingen vraagt in het menu.
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Jerl
Victor R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Een heel fijn restaurant! Heel goed eten, fijne smaken, heerlijke wijnen en de bediening is netjes, beleefd en geeft een goede uitleg nij jet eten en de bijpassende wijnen!
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Uistekend, zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, 6 gangen diner met wijn arrangement is zeker aan te raden. ????
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Sommige van de gerechten waren heel goed, andere waren niet bijzonder. Wijnen waren zoals verwacht mag worden heerlijk. De keuken slaat door met de granen, meerdere gerechten gehad in het all-in menu met verschillende risittoachtige graan bereidingen.
Wat het echt een mindere ervaring als de verwachting maakte was het tempo en de afstemming tussen keuken en wijn arrangement. Als de uitservering van de gerechten wat langzamer gaat, wat an sich geen probleem is kan het naar mijn mening niet zo zijn dat je 1/3 van de avond met een leeg glas voor je neus zit. Ik houd van een glaasje maar giet het niet zo weg. Bij andere restaurants nooit dit probleem gehad maar hier werd er echt geen druppel bijgeschonken terwijl we voor 100 pp een all-in menu hadden. Prijs kwaliteiet klopt hier echt niet. Als ik dit vergelijk met andere, bv sterrenrestaurants klopt het hier echt niet. En, ondanks 6 gangen zijn we met honger vertrokken, is ook niet de bedoeling van uit eten gaan volgens mij. Wijn goed, als restaurant minder.
Olaf-Judith E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Wijnbar Pinot. Voorgerechten waren heel lekker (Ossenworst). Heerlijke combinatie, de zwezerik was knapperig en prachtig opgemaakt. En Biet met geitenkaas is altijd lekker. Voor het hoofdgerecht had ik de Zeewolf. Dat was ok, niet super. Ik vond de bonen wat overheersend bij de vis en de coquilles waren wel heel erg klein. Mijn echtgenoot had Iberico varken. Dat was heel rijk van smaak en zag er ook fantastisch uit. Nagerecht sinaasappel, hmmmmm... en kaasplateau ook lekker. En niet te vergeten de wijnen, We hebben weer een aar lekkere geproefd. Verder prima bediening. Het was rustig maar toch gezellig. Wij komen wel terug.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. Mooie tent met goede service. Deskundig en enthousiasmerend! Wat wil je nog meer?
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Goed eten met heerlijke wijnen! Prettig gastheerschap met uitleg over de wijnen en het eten. De inrichting is warm en sluit mooi aan bij het thema van een wijnbar.