Over het restaurant Wijnbar Pinot

Onderdompelen in wijn

De fijnste wijn- en eetcombinaties. Eigenaar Martijn Roos dompelde zich jarenlang onder in de wijn. Nu maakt hij jou wegwijs in het wijnproeven. Hoe smaakt welke wijn en welk hapje past daar het beste bij. De menukaart is dan ook complementair gemaakt aan de wijn.

Meer informatie over restaurant Wijnbar Pinot

Laura D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Jochum Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor de tweede keer hier het "all-in menu" gegeten/gedronken, erg lekker, verzorg en met heerlijke wijnen erbij. Attente ,ter zake deskundige bediening
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mooie smaakvolle gerechten met zorg klaargemaakt. Heerlijke bij passende wijnen. Een zeer uitgebreide wijnkaart met helaas maar een Portugese wijn. Ondanks dat een zeer geslaagde avond.
Dominique D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Weer ontzettend heerlijk gegeten. Aandacht voor kwaliteit en smaak met mooi aanvullende wijnen. Een jong en enthousiast team de de liefde voor de keuken en wijnen ademen. Chapeau!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteren een high wine gehad bij Pinot met vriendinnen en was super! Prijs kwaliteit helemaal top! Heerlijke wijnen en hapjes en zeer goede uitleg!
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
4 gangen verassingsmenu genomen met wijnarrangement. Heerlijke en passende wijnen. Gerechten waren vol van smaak, maar jammer genoeg geen vis dit keer. Goede bediening. €180 voor 2 couverts met wijn vind ik wel wat aan de hoge kant.
K V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goede wijnen
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ons bezoek aan Pinot gisteren viel tegen. Gerechten waren niet altijd op smaak, wijn werd zuinig geschonken, serveerster draaide standaard verhaal af bij de wijnen en kwam ongeinteresseerd over.
Lennart N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg goed gegeten en prima combinatie met de (ook zeer goede) wijnen.
D Roelofs .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik was hier een tijd terug eerder geweest en was teruggekomen na die positieve ervaring. Wij waren met 5 man en gingen voor het 6 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Alle gerechten waren stuk voor stuk fenomenaal te noemen. De smaak was (zeer) goed en de presentatie stijlvol. De wijnen waren erg lekker en pasten (voor zover ik dat kan bepalen met mijn wat beperkte wijnkennis) goed bij het eten. We hadden twee sommeliers. De eigenaar was daar een van. Hij wist echt te boeien met zijn verhaal en kwam rustig over. De ander wist overduidelijk waar hij het over had, en speelde leuk in op kleine dingetjes die gebeurden aan tafel. Hij kwam wel wat gehaaster over en was daardoor lastig te verstaan.

Maar al met al is dit een uitmuntende keuze voor een goede lange avond tafelen als je in breda bent!
Leroy R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fijne bediening met veel kennis van zaken. Heerlije wijnen met bijpassende gerechtjes. Fantastische avond gehad.
Siger B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met voortreffelijke wijnen. Inrichting achterhaald.
charles P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Erg lawaaiig
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima gegeten. Mooie gerechten met afgemeten wijnarrangement. Wij moesten nog rijden, dus kregen wij een keurig BOB arrangement voorgeschoteld. Het menu is goed, maar wel redelijk beperkt. Al met al was het een prettige avond met goed eten en goede wijn.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hebben met z'n vieren gegeten op een dinsdag. Was redelijk rustig. 6 gangen menu inclusief wijnmenu, erg goed smaken, combinaties, goede bediening, super lekker en nog gezellig ook.
JRO25 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Perfecte wijnbar met perfect diner, zeer correcte benadering met prima uitleg over wijnen en diner.
Geen punt van kritiek en als ik kritiek mag geven dan zou ik wat extra brood bij serveren omdat het 4 gangen diner niet uit grote porties bestaat.
Wij komen gegarandeerd terug om wederom te genieten!

JRO
Hennie I.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ewe hadden een 4-gangen menu met een passend wijnarrangement. We hebben goed gegeten.....er mag wat royaler een wijntje geschonken worden.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede toelichtingen op de wijnen die ook per half glas wijn k
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Deskundige toelichting op spijs en wijn en goede combinaties daarvan. Vriendelijke, attente en efficiënte bediening. We waren met onze (volwassen) kinderen en hebben genoten.