Wijnbar Paulus

9,4
Voordelig
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
een aanrader voor wie van wijn houdt: Heerlijke wijnen en altijd ook nog bijzondere wijnen buiten de kaart om! Met heel veel liefde en kennis wordt je door wijnland gegidst! een aanrader en je kan er heel goed met elkaar praten. Ik kom zeker terug!
Marloesp .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Aanrader! Ik heb hier met vriendinnen een wijnproeverij gedaan (3 wijnen en een borrelplateau). De wijnen en het eten waren erg lekker, maar het leukst was misschien nog wel het enthousiasme van Paulus. Elke wijn had een persoonlijk verhaal. Na de tasting kon hij ons een lekkere wijn aanraden die binnen ons budget viel.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Paul wil met zijn wijnbar een huiskamergevoel oproepen, daar slaagt hij zeker in met zijn informele, enthousiaste verhalen over de wijnen die hij schenkt in een sfeervolle, gezellige bar (of huiskamer).
Met de wijnproeverij neemt hij je mee door Europa en laat je kennis maken met wijnen die je niet zelf uit het schap zou trekken. Paul serveert alleen wijnen die hij zelf lekker vindt, wat er zeker aan bijdraagt dat hij vol enthousiasme vertelt over de heerlijke, bijzondere wijnen zoals de Franse pinot noir uit 2005!
De hapjes die je erbij krijgt zijn ook erg lekker, vooral de door Paul zelfgemaakte tapenade is heerlijk!
Wij hebben een heerlijke middag gehad en komen zeker nog eens terug om wat andere bijzondere wijnen te proeven!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk geborreld!! Leuke wijnproeverij gehad met een enthousiaste uitleg van Paul en heerlijke wijnen. Het borrelplankje was een lekkere en diverse samenstelling van goede producten en viel goed in de smaak :). Een aanrader!
Marcba .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wijnproeverij gedaan bij Paul. Paul is een hele enthousiaste wijnkenner die je alles uitlegt over zijn unieke wijnen. Bij iedere wijn heeft hij een leuke anekdote. Het borrelplateau dat je krijgt is lekker en leuk dat hij zijn eigen tapenade maakt. Toen het zonnetje begon te schijnen zette hij meteen een tafel buiten voor ons. Zeker een aanrader om een avond langs te gaan!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Met een amigo amigo bon hier een wijnproeverij met borrelplateau gedaan. Paul is een enthousiaste no-nonsense wijnliefhebber die je graag kennis laat maken met verschillende wijnen met een verhaal erachter. Hij vertelde leuk en was een goede gastheer. De sfeer in de wijnbar is huiskamer, waardoor je lekker ontspannen zit. De wijntjes bevielen ons zeer goed, net als het borrelplateau erbij. Wij komen zeker nog eens langs!
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Met 4 personen hebben we een wijnproeverij gedaan. Bij elke wijn werd uitleg gegeven, dit werd op een leuke manier gedaan, ook voor de 'niet-kenner' was het interessant. De wijnen waren erg goed en ook de hapjes waren lekker. Toen het brood op was werd het meteen aangevuld. De lokatie is erg leuk, het interieur is wel erg wit en strak wat ik persoonlijk minder leuk vind voor een wijnbar. Als ik hier weer eens in de buurt ben dan kom ik zeker terug.
Tanjaj .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Knusse, gezellige wijnbar. Betaalbare wijnen per glas.
Uitgebreide uitleg door de enthousiaste eigenaar.
Een plaats om om nog eens terug naar toe te gaan!
Sacha R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wat een geweldige plek! Ik ben hier met drie vriendinnen geweest voor een wijnproeverij, Paul is een geweldige gastheer. We voelden ons direct thuis, hij neemt heel veel tijd voor zijn gasten en de passie voor zijn vak spat er vanaf. Een heerlijk kaasplankje met zelfgemaakte tapenade en humus gehad en veel informatie over de wijnen. Hij heeft al onze vragen beantwoord en ons echt een heel erg leuke avond bezorgd! Als je in de watten gelegd wilt worden in een ontspannende omgeving met zeer goede service en heerlijke wijnen, is deze wijnbar de perfecte plek. Werkelijk geen tips of verbeterpunten te verzinnen !
Mrtzoetelief .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Als je hard gewerkt hebt, dan is wijnbar Paulus de uitgelezen plek om te ontspannen met een goed glas wijn en een flinke kaasplank. Goede wijnen van uitgekozen door de eigenaar zelf. Hij heeft uitstekende kennis van zaken en is een enthousiaste verschijning, die af en toe op je lachspieren werkt. Uitstekende wijnen en happen van de Albert Cuyp markt.
JJonker .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
In een gezellige ongedwongen sfeer kan je genieten van heerlijke wijn en zoals wij hebben gedaan lekke re kaasjes. Laat je vooral adviseren over de wijn, wat bij je past op het moment van de dag of waar je aan toe bent. Leuke muziek binnen. Leuk terras buiten.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
erg relaxede plek, leuke retro huiskamer vibe! Een verademing als je gewoon even lekker wilt zitten ipv telkens alleen aan eettafeltjes zitten, of anders hutje mutje in een overvolle bar te moeten staan
Xhasaart .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Leuke aanwinst voor de buurt. Heerlijke wijnen en zeer professionele gastheer.
Ook lekkere worstjes en charcuterie. Zeker 15 wijnen per glas is wel erg bijzonder waaronder ook een mooie gaja
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Leuke huiskamer sfeer met meubels uit de jaren 60, leuke wijnen, lekkere happen. Niets op aan te merken. Met maar 25 zitplaatsen nooit te druk, ideaal.