Wijnbar Janssen & Van Dijk

- Wijnbar 11:00 - 23:00

• Af te huren , Terras
Pascalle K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk gegeten! De oesters waren smaakvol en goed schoongemaakt. In Yerseke heb ik ze niet beter gegeten. En het visplateau xxl overtrof mijn verwachtingen, heerlijk! Goede prijs-kwaliteitsverhouding ook. Uitgebreide wijnkaart, de chardonnay van het huis drinkt weg als limonade.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Prima wijntjes en hele goede service, een menusuggestie is het visplateau, voor 29,95 heb je thaise viskoekjes, inktvisringen, frietjes, mosselen, kibbeling en nog iets waar ik de naam niet van weet. Alles is van perfecte kwaliteit en dat onder genot van een goed wijntje. Ja dan kan het weekend wat mij betreft niet meer stuk. :)
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
niet voor de 1e keer hier geluncht. Was rustig, de serveerster zaten gezamenlijk te eten. Bij binnenkomst geen vriendelijk woord, hadden het druk met elkaar. Na paar minuten kwam serveerster vragen of wat wilde drinken. Dit ging allemaal met niet al teveel vriendelijkheid.

Mosterdsoep was redelijk, leek wel of er spekjes inzaten die wat aangebrand waren(maar dit niet vermeld dus mag daarover niet zeuren), croque monsieur ham/kaas was prima. Uitsmijter ham/kaas smaakte goed.
Na het eten veel last van buik gehad, dit alles maakt het dat ik hier niet meer kom.

Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Leuke wijnbar met heerlijke wijnen! Klein maar erg gezellig. We namen als hapje bij de wijn de pittige kazen. Ik verwachtte een paar simpele blokjes kaas, maar het was een bordje vol heerlijke sterke kazen! daarbij wat brood, boter, druiven, appeltjes en walnoten! een leuke verassing en heerlijk bij de wijn!
Weizmann .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Toevallig binnengelopen, een soort bruin autochtoon café waar het originele Rotterdams nog galmt. Simpele tafeltjes, en een menukaart met niet veel keus. Maar ja, het is ook meer café dan restaurant. Zeker, erg gezellig! We waren met z'n tweeën, en kozen beide iets anders uit de geringe aanbiedingen. De smaak en kwaliteit boven verwachting, zelfs met een aardige fantasie opgediend door vriendelijke lui die ik, ondanks dat ik Amsterdammer ben, met een mooie acht beloon. Hetzelfde cijfer voor het eten (en dáár gaat het in hoofdzaak toch om!!). Eenvoudig, romige mayonaise bij de "friet" (hier verwachtte ik ook geen culinaire piepertjes of andere hoogstandjes), prima kaassoorten, smakelijke salade op de ietwat sjofele tafeltjes. Decor, beetje er veel harde pop, toch maar een 7, want gezelligheid is ook wat waard. Kortom: dagje Rotterdam en beland je in de Westewagestraat? Je kunt er gerust binnen lopen en wat eten. Erg duur is't ook niet, 50 euro inclusief drankjes met z'n tweeën, dus dat kan er best mee door.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Druk en klein, maar o zo populair deze wijnbar, vooral op vrijdagavond stampvol met over het algemeen oudere jongeren, single en op zoek naar wat aandacht. Een praatje is lastig, het is nogal rumoerig en de muziek staat hard.
Jammer genoeg serveren ze op vrijdag geen kaasfondue, dus we hebben wat borrelhapjes besteld om de honger te stillen. Heerlijke chardonnay, waar ik best nog eens voor terugkom, maar dan op een andere dag. Vriendelijkheid van de bediening varieert van persoon en situatie, vandaag vond ik het matig, het was erg druk en dat was te merken.

M. M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Tja, wat zal ik zeggen, heerlijk chardonnay'tje en lekkere bitterballen. Daarnaast vriendelijk personeel en een leuke aankleding van de zaak. Lekker muziekje. Als ik in de buurt ben dan schuif ik graag even aan.
Pukhoog .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Fijne wijnbar, altijd vriendelijke bediening. Niet alleen een goed adresje voor de vrijdag of zaterdagavond, maar ook geschikt om te lunchen. wijnen zijn niet te versmaden!
Emmie B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2012
super goede lunch & borrelkaart, altijd gezellig! Ik kom hier dan ook elke week wel een keer of twee, vaste afspreek plek met vrienden.
Heerlijke en goed geprijsde huiswijnen, maar als wijnbar mogen ze wat mij betreft wel iets verder gaan in hun kennis en aanbod. Maarja wat wil je als sommelier :-)