Wijnbar De Liefde

Bilderdijkpark 1a 1052 RZ Amsterdam Nederland Kaart
31-203892354

Over het restaurant Wijnbar De Liefde

Culinair genieten in een charmante omgeving

Verscholen in een idyllisch parkje in het drukke Amsterdam. Of je hier nou ‘s middags langsloopt met de hond, uitblaast na een vermoeiende vergadering of ‘s avonds bewust op dit restaurant afkoerst, hier kun je altijd terecht voor een lekkere en kwalitatief goede hap. Met een naam als deze weet je het bovendien zeker, hier wordt echt heel veel liefde in het eten gestopt. In een intieme setting geniet je van delicate gerechten, een heerlijk glas wijn en toegewijd personeel.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wijnbar De Liefde

- Lunch vanaf 12:00

Ariane K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Dit wordt mijn nieuw favoriet. Een relaxed wijnbar met lekker eten, goede bediening en uitzicht op de natuur.....in het centrum van de stad. Wat wil je meer?
J. S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Alle hoofdgerechten hadden ze niet dat vonden we erg jammer.
Ze hadden alleen cheesecake als toetje. Dat was echt een afknapper.
Het eten was lekker.
erik R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
De Liefde is een plek waar ik veelvuldig kom. En eigenlijk is het altijd echt goed. Mooie wijnen, fijne ambiance en goed eten. Gisteren was de eerste mooie lente dag van het jaar. Het zat ramvol. Het voordeel is dan dat gasten heel relaxt zijn. Duurt het uitserveren van een gang half uurtje langer, daar heeft iedereen begrip voor. Er stond 1 kok in de keuken. Ik had het echt met hem te doen. Een kleine tip voor de bediening. Zodra je gasten aan het begin van de avond binnen komen direct menukaart uitdelen en gaan noteren. Deze bediening had zijn prioriteiten anders liggen. Gevolg om half 8 werd het hele terras in eens opgenomen en de keuken ontving alle bonnen tegelijk. Wij hadden toen al zeker 45 minuten de kaart op tafel liggen.
Kortom deze 3 man in de bieding had de keuken zo'n avond kunnen redden....
Het duurde lang. Voorgerecht bruschetta met zal was uitstekend. Wijnen buiten gewoon goed. Hoofdgerecht viel wat tegen. Cuisson was te ver door. Maar ik vergeef het de keuken direct en kom snel weer terug.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
High Wine! Leuke formule, 3 glazen wijn (Oostenrijkse Viognier, Elzasser Pinot Gris en Chileens Carmenère), vakkundig toegelicht en vergezeld van 3 prima gerechtjes. Een prima manier om in het voorjaarszonnetje in het Bilderdijkparkje te genieten van de ontluikende lente.
Derooi .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een verborgen pareltje in Amsterdam. Schattig en klein tentje met prima eten en goede vriendelijke service. Een aanrader, maar eigenlijk houd ik hem liever voor mezelf!
Kenny P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk eten. Lekkere burger gegeten. Mijn vrouw had vis van de dag. Erg lekker.

Goede wijn keuzes bij het eten.

Enige minpunt:
Jammer dat de Liefde niet in 's-Hertogenbosch zit.
xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat een prachtige locatie! Lief, klein zaakje met vriendelijk personeel. We genoten van een heerlijke high wine. De wijnen waren prima en de hapjes werkelijk voortreffelijk. De eerste wijn, een Gewürztraminer, werd begeleid door huisgerookte zalm met een ricotta crème. De tweede wijn, een Pinot Gris, kwam samen met kort gegrilde tonijn met sesamzaadjes en sojamayonaise. De derde gang was een heerlijke rode wijn met een mini hamburgertje, dat echt heerlijk was! We hadden zo genoten van dit alles dat we na onze high wine nog een toetje hebben genomen, Met de hand gemaakte scroppino en een overheerlijke cheescake! Wij komen hier zeker terug.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heel gezellig tentje! Woon al meer dan 10 jaar in Amsterdam, en heb ook in dat buurtje gewoond, maar het plein, hoe centraal ook, was me nooit echt opgevallen, en dit tentje kende ik ook helemaal niet. Heerlijk in de zomer periode! Het voelt alsof je in een parkje zit, maar dan in het centrum. en afgelegen. goede service. eten is gewoon ' standaard', en ook niet duur. Had een lekkere burger. Zou het aanraden als lunchtent, voor dates of met vrienden.
lotte.vanandel .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren zijn we hier voor de High Wine geweest. Het was erg goed verzorgd - zowel het eten als de service. Met een zwangere vriendin werd goed rekening gehouden, op 1 hapje na. Ze heeft hier verder geen punt van gemaakt, want verder leek het personeel wel erg zijn best te hebben gedaan. Ik zal De Liefde zeker aanraden.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De bediening was erg aardig, maar het eten was een beetje teleurstellend. De schiphol gans was taai, ookal kwam er achter dan gans voor mij niet weggelegd is. De wijn was overigens erg lekker.
mjz .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
wat een bijzonder plekje, in het parkje met uitzicht op de mooie bomen. En een goede aardige bediening die snel is. Verder was het eten en de wijn lekker. We hebben genoten.
Mouw J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten op een lekker terras in een rustig parkje (hartje Amsterdam). Prima, service gerichte, vriendelijke bediening.
Miem80 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Bij dit restaurant is er bij mooi weer veel plek om buiten te zitten. Binnen is het klein en knus. Ze hebben een gevarieerde kaart met verschillende burgers en een paar vis en vleesgerechten. En een uitgebreid assortiment biertjes.
Yuhroon_B .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
De snob burger was helaas op en de bediening had enige moeite met de drukte maar ze waren erg vriendelijk en het heerlijke terras in het park maakt een hoop goed.
Suzan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
De Liefde is een goeie plek in een schattig parkje. De mensen zijn vriendelijk, het eten is goed en de service is prima. Het was een goeie avond, ondanks de fikse regenbui. En dan toch lekker buiten kunnen blijven zitten..
Lydwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
De Liefde is een officiële trouwlocatie, en wij hebben deze plek uitgekozen om de 'mooiste dag van ons leven' te vieren. Is helemaal gelukt. De sfeer is fantastisch, de eigenaar en de bediening denkt in alles met je mee om er iets prachtigs van te maken. We hebben een lekker driegangendiner gegeten, maar waren nog meer onder de indruk van de hapjes 's avonds.
Ik kan deze plek alleen maar aanraden. Toch nog een minpuntje? Je moet een beetje uitkijken waar je gaat zitten als er duiven in de bomen zitten...
tbos .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
De dorade was heel lekker. De chocolade toetje ook. Goede sfeer. Service wat langzaam.
Goede locatie in het Bilderdijkpark!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Uitermate sfeervolle locatie in een parkje. Kaart is klein maar de gerechten die we hebben geproefd waren fantastisch bereid. Hulde
Daika D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Verrassend goed eten hier! Wij waren op een rustige dinsdagavond. Ik had een veggie burger van quinoa die echt heerlijk was. Heel smeuïg en goed op smaak! Lekkere frietjes erbij, niks te klagen. Vriendelijke bediening.