Wijnbar Boelen & Boelen

Eerste van der Helststraat 50 1072 NV Amsterdam Nederland Kaart
31-206712242

Meer informatie over restaurant Wijnbar Boelen & Boelen

Tram 3, 7, 12, 16 en 24 stoppen in de buurt

Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag
van 16:00 tot 00:00
Vrijdag van 16:00 tot 01:00
Zaterdag van 14:00 tot 01:00

De keuken is open van 18:00 tot 22:00.
Op maandag zijn we gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,4
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Gezellige wijnbar in de Pijp. Wij hebben er op zondagmiddag een high wine gedaan en dat is echt een aanrader. We kregen 6 wijnen, iedere wijn werd steeds toegelicht en begeleid door een lekker hapje. Je kaner 's avons ook eten.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
We hebben genoten van de high wine bij de wijnbar. Goede wijnen met leuke bijpassende hapjes voor een zeer schappelijke prijs. Personeel neemt ruim de tijd voor de uitleg over de wijnen en doet dit op een zeer enthousiaste wijze. De locatie is zeer goed bereikbaar naast de cuyp. Daarnaast zit je binnen prima in een gezellig omgeving met leuke tafeltjes.
Ab M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Een geweldige parelhoen gegeten, vooraf gegaan door een fois grass van eend, heerlijk! De wijnkaart is een feest op zich, wij kozen een Saint Emillion Grand Cruz Classé en die was uitmuntend.
Rutger W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Lekker gegeten weer! Klassieke gerechten uit de franse keuken, met natuurlijk uitstekende wijnen. Komen zeker weer terug.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Ik eet wel vaker bij de wijnbar, maar vrijdag toch weer een geweldige avond gehad. Eten was heerlijk (veel aandacht aan besteed) daarnaast is de bediening erg aardig en vooral advies op wijnkeuze bij het grecht zeer uitgebreid zonder pretenties. Echt een heerlijk avondje uit!
Elloy K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Lekker Frans, de gerechten en de sfeer is op een zonnige dag in ieder geval vakantieachtig. Foie gras vooraf, altijd goed, prettig dat het nog mag. Beetje dielig voor de eendjes, maar daar heb ik geen moment aan gedacht.De serveerster adviseerde de kalfswang en van die keuze heb ik geen spijt gekregen. Zeer smaakvol. De klassieke crème brûlée na was heerlijk. We hadden nog een vol avondprogramma. De lichte huiswijn uit de Gascogne paste goed. Even opgezocht: consumentenprijs €5,38, op de kaart voor €20. Leuke marge ;-)