Wijnbar & Bistro Zies

Twijnstraat 58 3511 ZM Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Wijnbar & Bistro Zies

Zeer interessante wijnen

Zies is een van de weinige wijnbars in Utrecht. Ze zijn onlangs geopend en serveren een mooie selectie van wijnen per glas. Ze hebben er zeer interessante wijnen, bijvoorbeeld uit Marokko en Libanon. Naast wijn proeven kun je er lunchen en dineren. Hun mediterrane keuken is zeer smakelijk en erg uitgebreid: niet alleen kun je er terecht voor tapasgerechtjes bij de wijn, maar ook voor schelpdieren en lekkere hoofdgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt de tijd u van alles uit te leggen over de wijnen. Een heerlijke en leerzame plek om te zijn!

Meer informatie over restaurant Wijnbar & Bistro Zies

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Philip V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Bij aannkomst moesten wij vragen naar de kapstok.
Jassen werden toen nog niet aangepakt.

Wij wilden wijn bestellen en tapas.
Het is tenslotte een wijnbar. En er staan tapas op de kaart.

Maar daar werd niet vriendelijk op gereageerd. Was niet de voorkeur van de medewerkster.
Uiteindelijk hebben wij tapas als voorgerecht besteld en vervolgens voor 2 personen een hoofdgerecht.
De andere wilden verder gaan met de tapas.

Maar zowel de hoofdgerechten als de spareribs werden niet warm gereserveerd.

Jammer, van de zomer hebben wij daar heerlijk tapas gegeten in de tuin,
En dat was allemaal heerlijk,
margreth .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vaker gegeten, persoonlijk merk ik dat ik toch meer voor pure gerechten de voorkeur heb en me ga storen aan de sausjes.
Verder leuke tent met prima personeel.
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lekker eten wat n kwalitatieve aanvulling is op de heerlijke wijnen! Echt n plek om vroeg te starten en laat op de avond pas te eindigen!
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor het eerst hier gegeten met een aantal, collega's en dat is goed bevallen. Gezellige tent, aardig personeel, lekker eten (plateau charcuterie, Black angus steak met cognac-dragon jus geserveerd met mediterrane aardappels en salade) en fijne rode wijn (Saint-joseph deschants 2012). De avond geeindigd met kaasplankje en port.. echte aanrader.
Keesjan D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker gegeten. Prettige en flexibele bediening. Lekkere wijnen.
Goede locatie. Gezellige sfeer........................!
Bas_Gipman .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk genoten van de wijntjes en het eten. Was even wennen dat je eerst de wijnkaart krijgt en na het uitserveren van de gekozen drankjes pas de menukaart. Zien wijzelf graag liever tegelijk zodat we de drankjes kunnen afstemmen op de gewenste gerechten. Verder prima service en verbazend mooie gerechten.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Absolute aanrader als je een keer uit wil in Utrecht.
Marieke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellige, hippe wijnbar met goed eten. Vlotte bediening. Kortom een prima plek voor een gezellige avond met echt hele lekkere wijnen.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is wat aan de prijs, zeker ook de wijn, maar kwalitatief goed te noemen. Overheerlijke tonijn gegeten en frito misto ook erg lekker. Ik zou het waarderen als bij aanbevolen wijnen ook de prijs per glas verteld wordt, zodat je niet onaangenaam verrast wordt bij de rekening.
Service /bediening verder helemaal in orde, een aanrader, wel reserveren!!
Elouise V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Loved it, het eten, wijnarrarangement, en hoe er werd meegedacht met mijn dieetaanpassing. Kortom... top.
Corne S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Beetje een teleurstelling.
Een wijn smaakte naar kurk maar dat triggerde de bediening niet dat de wijn bedorven was. Bij de tapas zat onder andere tonijn, deze smaakte nergens naar. Hoogstens naar de kruiden die er op zaten. Biedt het niet aan als je het niet vers hebt. Daarnaast zat er iets van vlees bij waarvan ik dacht dat het vis was. De gefrituurde garnalen en inktvis waren wel erg lekker.
Als hoofdgerecht had ik angus biefstuk ook dit was zonder smaak. De smaak moest van de saus komen. De aardappeltjes waren lauw en droog. De salade was ook droog waarschijnlijk te lang van te voren klaargemaakt. De omschrijving van de wijn op de kaart was goed.
Mijn partner had risotto met champignons dit was echt bedroevend dit hoort smeuïg te zijn maar was dat totaal niet verder lagen er wat champignons en parmezaanse kaas bovenop ipv dat het erin mee klaargemaakt was. Kortom een echte afrader voor de prijs. Ze zochten ook nog een sous chef mogelijk was e nu geen echte kok.
Christina B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Tonijn was om te zuigen zo lekker en de oesters heerlijk van smaak. Bediening was oke, door de drukte een beetje langzaam maar wel kundig over de wijnen. Overheerlijke cava gedronken. Inrichting simpel, zaten tegenover de open keuken, leuk om mee te kijken. Tafels staan dicht op elkaar en zijn aan de kleine kant. Maar over het algemeen een leuke plek waar ik zeker nog een keer de tonijn ga eten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een heerlijk viergangenmenu met prima bijpassende wijnen. Ook mogelijkheid voor een BOB-arrangement. Wij komen zeker terug.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Je vult de nieuwe format in en er komt een 8,5 uit rollen. Moeilijk, want dat klopt niet met mijn gevoel. We hebben natuurlijk lekker gegeten, de wijn was goed, maar alles bij elkaar is de prijs/kwaliteitverhouding niet in orde. We hadden twee gangen, vijf glazen wijn, geen dessert of koffie en toch euro 115 lichter. En dat is het gewoon niet. Terwijl de bediening echt goed was, er niks mis was aan het eten. Geen goed gevoel, bijna euro 60 per couvert.
Henderika M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
De ervaring die ik iedere keer bij zies heb is dat het eten erg goed is en de Wijnen zijn top. Alleen het is zo dat je erg lang moet wachten op je eten en dat je ook echt heel veel tijd mag uittrekken om te gaan eten ook als je met z'n tweeen bent, Tevens Mogen ze ook iets aan de akoestiek doen.
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Verrukkelijk!
Jippie13 D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Lekker en gezellig gegeten, heerlijke wijn, ontspannen en zeer professionele bediening. Kom zeker nog een keer terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Voor de derde keer bij Zies gegeten en het lijkt elke keer beter te worden. De proeverij van inktvis en de verschillende bereidingen van kwartel zijn spectaculair, bijna sterrenwaardig zelfs. Voeg daarbij de lekkerste scheermessen in Utrecht en een fantastische wijnkaart.
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vriendelijke bediening met goede kennis van wijn, heerlijk culinair eten. Wel aan de prijzige kant.