Wijn & Spijslokaal Cuvée

Oude Markt 6-6a 7511 GA Enschede Nederland Kaart

Over restaurant Wijn & Spijslokaal Cuvée

Samen genieten in Enschede

Kom met je vrienden genieten op een van de mooiste plekken aan de Oude Markt in Enschede. Een avond gezellig uit eten betekent een avond lekker tafelen. Samen eten en proeven van elkaars gerechten, ervaringen delen. Daarom biedt Cuvée alle gerechten, naast traditioneel, ook op de shared dining manier aan. Zo deel je naast goede gesprekken ook heerlijk eten en lekkere wijn!

Meer informatie over restaurant Wijn & Spijslokaal Cuvée

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 09:30
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Henk H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een kopje pompoensoep. Was niet onaardig. Maar helaas smaken verschillen. De tafelgenoten vonden het wel lekker. Dus..... De club sandwich Cuvee was lekker. Beetje vet maar als je trek hebt en het is gezellig dan gaan we daar niet moeilijk over doen. We zaten ondanks het koude weer buiten. Dankzij de terrasverwarming ging dat prima. Leuke zaak en lekker gegeten en gedronken. Ook leuke serveerster.
Dickvanroest .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Lekker gegeten in een mooie ambiance. Vriendelijke en attente bediening. Hebben al eerder bij Cuvee gegeten en zullen dat zeker blijven doen.
Ans A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Bediening zeer vriendelijk.
Voorgerechten waren heel lekker, hoofdmaaltijd goed, alles zag er zeer verzorgd uit.
Kortom een prettig etentje
Hildegard1941 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
we hebben heerlijk gegeten, voor een kleine prijs. voor herhaling vatbaar. vriendelijke
bediening
misschien dat de achtergrond muziek wat zachter kan.
Chris E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht prima, alleen de pasta was te gaar en de saté was naar mijn smaak iets te rood (had wat gaarder gemogen). Nagerecht hadden we geen keuze in. We aten met de AH spaaractie. Was simpel, maar OK.
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Leuk restaurant, goede prijzen en uitstekende bediening. Hielden rekening met alle wensen die we hadden en waren erg attent.
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Wij hebben hier gegeten met de AH-actie. Je kon uit de hele kaart kiezen. voorgerechten waren prima, hoofdgerechten iets minder maar wat wil je, kosten maar €10,00 per stuk, daar kun je geen malse steak voor op tafel zetten. Bediening was vriendelijk, vrolijk en zeer behulpzaam. En veel keus in lekkere wijn. Wij hebben een prima avond gehad met z'n 5-en en komen zeker nog eens terug.
Monsie .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We zijn voor de tweede keer geweest, het eten was heerlijk,de sfeer prima, en de bediening perfect. Dit is ook zonder AH zegeltjes voor herhaling vatbaar
Josklaproos .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De meningen waren verschillend. Een paar van ons gezelschap vonden het eten goed, en een paar matig. De kabeljauw was kibbeling en dat verwacht je niet in een restaurant en de wrap had veel te veel champignonssaus. Die beide gerechten nemen we de volgende keer niet weer.
Voor- en nagerecht prima. Dus het geheel ergens tussen een 6 en een 7, wegens de matige hoofdgerechten.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Eten, was simpel en matig in uitvoering. De bediening van het mannelijk personeel slecht, ongeïnteresseerd.
Ik kom er geen tweede keer en zal het ook niemand aanraden.
Jammer want de locatie is wel goed.
Carrie H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wij waren hier met vrienden en hebben heerlijk gegeten.
We hadden he actiemenu van de AH. wij konden kiezen uit alle voor en hoofdgerechten het nagerecht was een verrassing maar ook erg lekker.
De bediening was heel gezellig en vriendelijk.
Eline E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
De bediening was goed, lekker vrolijk.
De porties zijn iets kleiner, maar daar is de prijs ook naar!!
Wel zit je erg dicht op elkaar met de 2 persoons tafeltjes.
Wij hebben hier lekker gegeten, en komen zeker nog eens terug, want de kaart sprak ons zeker aan!!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het voorgerecht, gevulde champions, was wel erg klein, 2 champions en een paar blaadjes sla!
Verder prima gegeten voor een lage prijs.
Annie70 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Het lekkerst vonden we het brood en de sausjes. De porties waren naar ons idee aan de kleine kant (saté). Dessert was niet slecht, maar iets aan de flauwe kant (bavarois).
Bediening heel vriendelijk, prima.
Kim Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Het eten was erg lekker. Echt veel en goed eten voor weinig geld. De sfeer was erg gezellig en hele goede service. Personeel was erg vriendelijk! Kortom, echt een aanrader!
Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Prima verwarmd terras. Zeer vriendelijke bediening. Een compliment waard. Er zat voldoende tijd tussen de gerechten.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Voor een leuk bedrag heerlijk gegeten in het restaurant:). We konden buiten blijven zitten, eerste deel van het buitenterras hingen nl heaters. En op Donderdagavond is er koopavond, dan is er altijd wat te bekijken. Heerlijk van genoten!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vond de gerechten qua portie erg weinig. Bij de voorgerechten krijg je 2 gevulde champignons.
Bij het hoofdgerecht op de pasta 4 garnalen zonder groente of een biefje die ik niet oostersgekruid vond als stukjes aan een spies. Er zaten een paar plakjes komkommer als groente bij. Er werd ons meer malen gevraagd of alles goed was maar als we iemand nodig hadden voor drinken of de rekening moest je lang wachten, ze bedoelden het heel goed hoor !!!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
We hebben een gezellige avond gehad bij Cuvee. De bediening was erg vriendelijk en attent. Het eten was prima, zeker gezien de prijs. De gebruikte ingrediënten waren weliswaar niet van topkwaliteit maar er was wel iets mee gedaan waardoor het prima smaakte.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Zeer teleurstellend, voorgerecht was prima met name het aardappelpannenkoekje was erg lekker. Als hoofdgerecht een kaasfondue of wat ervoor door moest gaan. Oranje gebonden soep van cheddar leek er nog het meest op, niet lekker, wel vers brood en verse groenten erbij. Tweede hoofdgerecht besteld, een vega wrap. Kleffe deegrol met een soort drapperige vulling van champignons, niet lekker. Toetje van spekkoek met slagroom die uit een spuitbus leek te komen. Wijn was lekker, bediening ok. Voor een borrel kom ik er misschien weer maar voor het eten zeer zeker niet.