Wijn en Tapasbar Papa Miguel

Kerkstraat 76a 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wijn en Tapasbar Papa Miguel

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
W M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Met een grote groep een heerlijke avond gehad in dit restaurant. Heerlijk eten en bediend door kundig en vriendelijk personeel. Een aanrader.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Bunschoten Spakenburg. Je verwacht er eerder de naam Koelewijn dan Papa Miguel, maar ook de architectuur van het oude Zuiderzeevissersdorpje is met zijn tijd meegegaan, dus waarom de horeca niet? Wij gebruikten de lunch bestaande uit een broodje makreel met serranoham voor mijn partner. Een niet voor de hand liggende, maar smakelijke combinatie. De makreel was mooi zacht en vers gerookt. Ik had een Spakenburg broodje, ruim voorzien, van tonijn, gerookte zalm en wat minder paling. We zullen maar zeggen omdat het een bedreigde vissoort is. De tonijn was wat zoet naar mijn smaak, als lunch was het echter qua kwantiteit voldoende. De witte Spaanse wijn bood een knisperend en elegant contrast met de toch wel vette vis. Vette vis voor mij geen probleem, liever dan droge. Droge wijn en vete vis zo moet het volgens mij zijn. De bediening was accuraat en vriendelijk. De hoge tafels met barkrukken boden ons beklimmingsproblemen,maar we mochten verhuizen naar wat normaler meubilair bij het raam. Tevreden naar buiten...
Michiel P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
in plaats van de tapas hebben wij gebruik gemaakt van de lunchkaart. Bediening is vriendelijk, heeft tijd voor een grapje en luisterde goed naar onze wensen. Mijn focaccia met oudekaas was helaas n beetje droog en was bedolven onder saus, desondanks prima voor de geboden prijs. De rest vh gezelschap nam o.a. het Spakenburgse broodje (royaal belegd) en de kipwrap (flinke portie).

De ligging van het terras tov het water de de rest van het dorp is ideaal. geen toptentje maar voor de prijs zeker te doen.
JoaquinZ .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
We hebben hier heerlijk gegeten, goede verse huis gemaakte tapas. Mooi verwarmd terras op het plein in hartje Spakenburg bij de pittoreske oude haven. De bediening is goed. Wc's schoon en de service goed. Wij komen hier zeker snel weer terug.