Wijn bij Stijn

9,3

Jouw recensie over het restaurant Wijn bij Stijn

Simone S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zoals de naam doet vermoeden staat een goed glas wijn centraal. De Wijnen zijn aan de prijs maar wij hadden het geluk dat we op maandag, aka kliekjesdag aldus Stijn, er waren en alle wijnen die hij open had voor de helft waren. We hebben bij elk gerechte een andere wijn gedronken en het was telkens spot in. De eetkaart is klein, maar precies groot genoeg om genoeg keus te hebben en werkelijk alles wordt zelf gemaakt. Dit proef je! Stijn zorgt voor een fijne sfeer, heel passie voor zijn zaak en aan het einde van de avond was ik zelfs een beetje verliefd op hem! Zeker toen we bij afscheid een fles bubbels mee kregen omdat het onze trouwdag was! Ik kom zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De liefde van Stijn druipt er werkelijk vanaf. Liefde voor gastvrijheid, lekker eten én natuurlijk een goed glas wijn. Alles klopt, van de binnenkomst tot en met het (fantastische) kaasplankje achteraf, wat Stijn uiteraard aan tafel komt snijden, gelardeerd met de nodige uitleg.

De wijnen zijn zorgvuldig geselecteerd, de smaken van het eten combineren daar perfect bij - en niet andersom. Precies zoals het hoort dus. Topzaak!
Daniel H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Op 26 april zonder te reserveren bij Wijn bij Stijn binnen gelopen voor een hapje en een drankje. Duidelijke kaart met voldoende keus. De wijnkaart is met veel liefde voor smaak samengesteld. We hebben mogen genieten van een high wine met heerlijke wijnen en bijpassende hapjes. De vriendelijke bediening legt duidelijk uit wat de kenmerken zijn van de diverse wijnen. We sloten de avond af met een (zelf gekozen) selectie van bijzonder smaakvolle kaasjes, begeleid door een robuuste rode wijn. Op en top genieten, ons zien ze er zeker terug!
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Super gegeten de 4 rondjes happen gedaan, wat kleine gerechten in eerste instantie niet onze smaak maar gelukkig, smaken verschillen, en het was verrassend lekker. Alles origineel en enerverend. Ontvangst en verblijf waren super. Top avond gehad!
tweek .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Inmiddels alweer een tijdje in Den Bosch gevestigd en al bekend om de goede wijnkeus van de gastheer en sommelier nu ook mogen genieten van een prima diner.

Bij binnenkomst is het gezellig druk, het gaat blijkbaar erg goed. Dit heeft echter totaal geen invloed op de aandacht die je kunt verwachten bij je wijn/ spijs combi en advies. Heerlijk als vooraf genoten van kleine gerechten waaronder de heerlijke kalfswang.

Als hoofdgerecht de keuze gemaakt voor een van de 3 aangeboden dagschotels. Waarin je zeer betaalbaar kunt genieten van een goed gevuld bord en mooie wijnen.

Heerlijke ambiance, fijne bediening en top eten! Zeker een terugkomst waard!
HAnneke H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wijn bij Stijn is een mooi concept, je kunt t zo duur maken als je zelf wilt!
Met recht een sfeervolle wijnbar met goede en oprechte service. De bediening vraagt altijd naar welke wensen er zijn en van welke wijn je houdt. Vervolgens schenken ze er een in die je mag proeven en zoeken net zo lang tot je tevreden bent! Het mooie is dat ze op basis van je wensen geweldige wijnen schenken! Zaterdag een heerlijk malbec geschonken. Top, heerlijk volle rode wijn. De prijzen van de tapas liggen vrij hoog. De coquilles zijn heerlijk en verfijnd van smaak. Voor een borrelhap is wijn bij Stijn een van de gezelligste locaties met goede wijn en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor een diner beveel ik een restaurant aan.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig, ontzettend fijne en persoonlijke bediening. Lekkere wijnen. Het eten was lekker, maar niet spectaculair. Het ging toch vooral om de wijnen, de bediening en de sfeer.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een tijdje terug heb ik hier gegeten met een vriendin. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar vrienden van mij zeiden dat we hier moesten gaan eten. Zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam, ook kwam de eigenaar nog wijn adviseren. Het eten overtrof ons ook en we hebben uiteindelijk 4 uur daar gezellig aan een tafeltje gezeten. In een woord: top!
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het ontvangst was netjes. De wijnen waren heerlijk, echter het eten viel een beetje tegen. Wat wel goed smaakte was het stoofpotje met kip en kikkererwten . Voor de wijnen kom ik zeker terug, voor het eten helaas niet.