Wijn bij Stijn

Zaterdag 15:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
RolfQ .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuke locatie waar je snel tevreden zult zijn. Stijn is een goede gastheer die je smoel herkent en waarbij je je snel op je gemak zult voelen. Omgeving is wat rumoerig en door de tijd heen wordt het management wat minder kritisch. Edoch voor ons als Bosschenaren iedere keer weer een fijn alternatief waar je niet zwaar hoeft te tafelen en een verrassend glas wijn kunt krijgen.
Tweek .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Inmiddels alweer een tijdje in Den Bosch gevestigd en al bekend om de goede wijnkeus van de gastheer en sommelier nu ook mogen genieten van een prima diner.

Bij binnenkomst is het gezellig druk, het gaat blijkbaar erg goed. Dit heeft echter totaal geen invloed op de aandacht die je kunt verwachten bij je wijn/ spijs combi en advies. Heerlijk als vooraf genoten van kleine gerechten waaronder de heerlijke kalfswang.

Als hoofdgerecht de keuze gemaakt voor een van de 3 aangeboden dagschotels. Waarin je zeer betaalbaar kunt genieten van een goed gevuld bord en mooie wijnen.

Heerlijke ambiance, fijne bediening en top eten! Zeker een terugkomst waard!
HHylkema .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wijn bij Stijn is een mooi concept, je kunt t zo duur maken als je zelf wilt!
Met recht een sfeervolle wijnbar met goede en oprechte service. De bediening vraagt altijd naar welke wensen er zijn en van welke wijn je houdt. Vervolgens schenken ze er een in die je mag proeven en zoeken net zo lang tot je tevreden bent! Het mooie is dat ze op basis van je wensen geweldige wijnen schenken! Zaterdag een heerlijk malbec geschonken. Top, heerlijk volle rode wijn. De prijzen van de tapas liggen vrij hoog. De coquilles zijn heerlijk en verfijnd van smaak. Voor een borrelhap is wijn bij Stijn een van de gezelligste locaties met goede wijn en goede prijs kwaliteit verhouding. Voor een diner beveel ik een restaurant aan.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig, ontzettend fijne en persoonlijke bediening. Lekkere wijnen. Het eten was lekker, maar niet spectaculair. Het ging toch vooral om de wijnen, de bediening en de sfeer.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Een tijdje terug heb ik hier gegeten met een vriendin. We wisten niet zo goed wat we moesten verwachten, maar vrienden van mij zeiden dat we hier moesten gaan eten. Zeer vriendelijke bediening en erg behulpzaam, ook kwam de eigenaar nog wijn adviseren. Het eten overtrof ons ook en we hebben uiteindelijk 4 uur daar gezellig aan een tafeltje gezeten. In een woord: top!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het ontvangst was netjes. De wijnen waren heerlijk, echter het eten viel een beetje tegen. Wat wel goed smaakte was het stoofpotje met kip en kikkererwten . Voor de wijnen kom ik zeker terug, voor het eten helaas niet.