Wijmpje Beukers

9,4

Jouw recensie over het restaurant Wijmpje Beukers

Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wat een verademing is dit restaurant! Midden in de Pijp maar wat een Brabantse gezelligheid en uitmuntend gastheerschap. Alsof je bij vrienden op bezoek komt die dolblij zijn je weer te zien. Hier voel je je direct thuis. Niks hip and happening of de modepolitie hier in deze eetkamer van de Pijp. Maar altijd een bont gezelschap van de meest uiteenlopende leuke gasten, met dezelfde ongedwongen sfeer als de eigenaren. Oh en had ik al gemled dat het eten hier echt fantastisch is, met iedere week een wisselende kaart. Wijmpje Beukers is een tijdloze blijver waar je altijd thuis wil komen.
Karlijn N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Onlangs op een vrijdagavond gegeten, zeer goed bevallen. Direct bij binnenkomst wordt je zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten, top sfeer; hier komen wij zeker nog een keer terug!
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk restaurant met zeer vriendelijke en goede bediening. Super lekker gegeten en veel persoonlijke aandacht van de gastheren. Ook de inrichting is erg smaakvol en geeft veel gezelligheid. Echt een aanrader in Amsterdam.
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Altijd als ik in Amsteram ben ga ik hierheen. Heerlijk eten, fantastische sfeer. Hier weten ze nog wat gastvrijheid is wat je helaas niet altijd meer ziet in de horeca. Alles is hier top. Aanrader!
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten voor een nette prijs maar bovenal de beste, vriendelijkste en meest oprechte bediening van heel Amsterdam!
Sofie M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wat een toppers! Zo fijn ontvangen en heerlijk gegeten.

Het restaurant is mooi ingericht. De bediening is ontzettend vriendelijk en vrolijk. Een persoonlijke benadering en ook nog eens heerlijk eten!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten tijdens het 1-jarige bestaan van Wijmpje Beukers met fantastisch personeel in de bediening, zeker een aanrader!!!!!
Walter G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Deze woensdag stilgestaan bij het alweer 1-jarig bestaan van dit supergezellige restaurant. Zeker al een keer of 10 geweest, altijd een topsfeer, fantastische bediening en geweldige gerechten. Absoluut ook een aanrader om van te voren aan de bar te borrelen en/of daar de avond ook weer af te sluiten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wat en top restaurant! Super ontvangst en aan de bar het eerste wijntje gedaan. Daarna heerlijk gegeten. De carpaccio met truffel, diamanthaas en het citroentaartje zijn allemaal een aanrader. De service was echt heel goed, dit maakte ook echt het verschil waardoor de avond nog meer geslaagd was! Aanrader.
Myrthe S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wat een toprestaurant! Heerlijk (vegetarisch) gegeten tegen een goede prijs. De bediening is erg vriendelijk en persoonlijk, de sfeer is geweldig. Absoluut een aanrader!
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Om je bord bij af te likken en dat dus ook maar gedaan.. fantastische smaak, persoonlijke aandacht, vers water, lekkere wijn. Echt niets op aan te merken en ook nog fijne prijs. Fantastisch wat jullie doen.
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. De ontvangst is al bijzonder vriendelijk en je voelt je gelijk thuis. Bijzonder voorgerecht met zeebaarstartaar, gamba en een heerlijke saus. Om je bord bij af te likken! (Stiekem gedaan). Hoofdgerecht van schelvis eveneens met zalige saus en Hollandse garnalen. En dat alles voor zeer redelijke prijs. Water wordt regelmatig ververst en je komt niets tekort. Zalig!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geweldige sfeer en service waardoor het eten nog lekkerder werd. De aandacht gaat niet alleen uit naar het eten, maar ook naar alles eromheen (wat tegenwoordig nog maar zelden voorkomt in restaurants). Je krijgt echt weer het gevoel van gezellig UIT eten.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het gezelligste restaurant van Amsterdam. Een plek waar de gastheer of -dame je warm ontvangt. Mijn favoriete toetje was de dame blanche met stukjes Bros.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het gezelligste restaurant van Amsterdam. Een plek waar echt waarde wordt gehecht aan gastvrijheid. Ik heb er heerlijk gegeten. Mijn favoriet is de dame blanche met stukjes Bros.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastheerschap, echt geweldig! En dan die heerlijke creatieve gerechten die als kunstwerkjes worden opgediend. En dan ook nog elke week een nieuwe kaart. Super prettige sfeer, ontspannen, kundig en het plezier in het bedienen van hun gasten spat er vanaf..... jammer dat ik in Nijmegen woon, anders zagen ze me er veel vakaer????
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeker een aanrader, een geheim romantisch stekje in Amsterdam! De carpaccio is het lekkerste met een van hun goede wijnen. De gastheer is ontzettend attent
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne avond bij Wijmpje Beukers gehad. Hier worden mooie gerechten gemaakt met verse en goede ingrediënten. Gekozen voor de vis. Precies goede garing en mooi op smaak. De sauvignon blanc was ook prima. De jonge bediening is enthousiast en lief. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een fijn terras. WB is nog maar een paar maanden open, maar het loopt allemaal soepel. Dit restaurant heeft een hoge gunfactor en ik kom zeker nog eens terug.
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een tof buurtzaakje. Eigenaar echt supervriendelijk. Laat je echt thuisvoelen. Eten basic maar ook hoog niveau en goed op smaak. Gun het deze jongens echt om een succes te worden.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Beter laat dan nooit, toch nog even een recensie plaatsen voor dit restaurant. Een maand geleden met mijn vriendin geweest op een rustige donderdagavond, ik kan er heel kort en krachtig over zijn: het was echt fantastisch, service uitmuntend en eten fantastisch. A must-go