Wijmpje Beukers

9,7

Jouw recensie over het restaurant Wijmpje Beukers

Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het gezelligste restaurant van Amsterdam. Een plek waar de gastheer of -dame je warm ontvangt. Mijn favoriete toetje was de dame blanche met stukjes Bros.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het gezelligste restaurant van Amsterdam. Een plek waar echt waarde wordt gehecht aan gastvrijheid. Ik heb er heerlijk gegeten. Mijn favoriet is de dame blanche met stukjes Bros.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geweldige sfeer en service waardoor het eten nog lekkerder werd. De aandacht gaat niet alleen uit naar het eten, maar ook naar alles eromheen (wat tegenwoordig nog maar zelden voorkomt in restaurants). Je krijgt echt weer het gevoel van gezellig UIT eten.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gastheerschap, echt geweldig! En dan die heerlijke creatieve gerechten die als kunstwerkjes worden opgediend. En dan ook nog elke week een nieuwe kaart. Super prettige sfeer, ontspannen, kundig en het plezier in het bedienen van hun gasten spat er vanaf..... jammer dat ik in Nijmegen woon, anders zagen ze me er veel vakaer????
Luna09 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeker een aanrader, een geheim romantisch stekje in Amsterdam! De carpaccio is het lekkerste met een van hun goede wijnen. De gastheer is ontzettend attent
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne avond bij Wijmpje Beukers gehad. Hier worden mooie gerechten gemaakt met verse en goede ingrediënten. Gekozen voor de vis. Precies goede garing en mooi op smaak. De sauvignon blanc was ook prima. De jonge bediening is enthousiast en lief. Het restaurant is sfeervol ingericht en heeft een fijn terras. WB is nog maar een paar maanden open, maar het loopt allemaal soepel. Dit restaurant heeft een hoge gunfactor en ik kom zeker nog eens terug.
Julia P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wat een tof buurtzaakje. Eigenaar echt supervriendelijk. Laat je echt thuisvoelen. Eten basic maar ook hoog niveau en goed op smaak. Gun het deze jongens echt om een succes te worden.
Ivan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Beter laat dan nooit, toch nog even een recensie plaatsen voor dit restaurant. Een maand geleden met mijn vriendin geweest op een rustige donderdagavond, ik kan er heel kort en krachtig over zijn: het was echt fantastisch, service uitmuntend en eten fantastisch. A must-go
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Super restaurant in de Pijp, aanrader voor zowel lunch als diner! Goede gerechten en de mensen die er werken maken het helemaal af. Bedankt!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Waanzinnig mooie avond gehad gisteren bij onze nieuwe favoriet WB! Wat een super welkom door lieve Maud, Maarten en Myrthe! ik kreeg een prachtig mooie rode forever 21 ballon, die met ons meeging van de lounge naar onze tafel. We hebben gesmuld van al t zalige eten en de wijn en cocktails waren ook niet mis ;). Maarten jij bent de host with the most! Complimenten ook voor alle andere toppers van WB die ons zo goed hebben verzorgd!
Walrick B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Uit eten is bij Wijmpje Beukers een belevenis. Persoonlijke benadering bij binnenkomst, alle aandacht en uitleg van de gerechten tijdens het eten en een warm afscheid bij vertrek. En het eten? Wow, heerlijke smaken, tongstrelende gerechten, voldoende keuzemogelijkheden en variatie in wijnen en een wel erg schappelijke prijs. Morgen weer?
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
In een woord geweldig! Echt gesmuld van de heerlijke creatieve gerechten. De passie en het plezier straalt er bij de eigenaren en medewerkers vanaf. Klant is koning gaat hier helemaal op!
Jessica K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. Deze mensen weten wat gastvrijheid is en hoe je mensen in een informele sfeer een gezellige avond kan bezorgen, waar het aan niets ontbreekt en je met een heel goed gevoel terugkijkt op een super avondje uit!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Erg leuk. Gewoon naar binnen gelopen en eindelijk weer eens gevoel gehad dat ik écht uit eten ben geweest (en dat nog wel in een eetcafe)
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn, super gezellige sfeer, warme en hartelijke omtvangst. Een aanrader voor een fijn avondje uit.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Vreselijk gezellig. Heel erg hartelijke ontvangst door enthousiaste mensen. Lekker eten, lekkere wijn. Leuke sfeer. Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na Op de Tuin en Cha's en na een grondige verbouwing en restyling hebben nu de mensen van Wijmpje Beukers bezit genomen van het pand in de Amsterdamse Pijp. Het ziet er allemaal moderner en strakker uit. Verder was de zeer persoonlijke service van de gastvrouw en -heer in het oog springend. Er kwam een karafje tafelwater en chips op tafel, lekkere chips welteverstaan. Ik begon met de salade van artisjok, knolselderij, groene asperge, paprika, truffelaardappel en sherry. Erg smakelijk! Datzelfde gold voor het hoofdgerecht: diamanthaas, rosevalaardappel, haricots verts, uiencompote, paddenstoelen en een rodewijnsaus. Na had ik een uitstekende dame blanche met chocolade en amaretto. Samenvattend hebben we uitstekend gegeten en de prijzen vormen in het geheel geen probleem. Het enige nadeel was dat het nogal koud was in het restaurant.