Wierenga Eten en Drinken

Bakkerspleintje 26 1901 EZ Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Gezellig voor koffie, lunch, borrel & diner met diverse mogelijkheden voor grote groepen. Wierenga op het Bakkerspleintje in Castricum flink uitgebreid. Er is een prachtige ruimte bijgekomen. In deze ruimte lacht een podium van maar liefst 3.5 bij 7 meter je toe. De gastvrije sfeer en het vertrouwde concept zijn niet veranderd maar als aanvulling zullen er regelmatig live acts worden geprogrammeerd. Vergaderlocatie * Borrel * Diner * Feesten

Meer informatie over restaurant Wierenga Eten en Drinken

Dichtbij treinstation
  • : grote parkeergarage, gratis parkeren, let op Blauwe zone

Op maandag zijn wij gesloten
Dinsdag, woensdag, donderdag 10 - 23 uur
Vrijdag 08 - 23 uur, Zaterdag 10 - 23 uur
Zondag geopend van 12 - 23 uur

Jouw recensie over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Wendela W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijke plek met gezellige bediening!
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wierenga is gewoon een ontzettend gezellig en laagdrempelig restaurant waar heerlijke gerechten worden gereserveerd door gastvrije en vriendelijke mensen.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
LEKKER GEGETEN VOOR EEN REDELIJKE PRIJS. Ook de kinderen hadden het naar hun zin, omdat ze lekker buiten op het plein konden spelen toen ze klaar waren met eten en wij nog niet.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Licht is erg gedimpt, zodat je echt je leesbril nodig hebt. Geluidsniveau is voor ons goed, maar voor de wat oudere onder ons wellicht wat onrustig. Heerlijk gegeten in een relaxte ambiance, klantvriendelijke medewerkers. We komen vast terug. Bedankt!
Emmanuelle M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Aardig personeel, al vond ik het jammer dat we niet werden bedankt voor onze fooi, noch voor het feit dat we zelf aangaven dat de rekening te laag was omdat bepaalde dingen ontbraken.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De sfeer en de plek was is goed in het restaurant. De bediening stond veel bij de bar waardoor we soms wat langer moesten wachten. Als hoofdgerecht had ik een biefstuk. Het was een mooi groot stuk echter was het redelijk taai. Ik heb dan liever een kleiner stuk van betere kwaliteit.
Lous G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Aan dediamant haas biefstuk zat geen kraak of smaak, medium gevraagd maar te veel doorbakken, dus te droog.
De aankleding rond de biefstuk was zeer minimaal, 4 haricots vert boontjes, 4 schijfjes champignons en een geroosterd schijfje zoete aardappel. Voorgerecht soep was prima evnals het toetje.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Van ontbijt tot late borrel, altijd goed! Veel originele gerechten en de kaart wisselt regelmatig. Ook de kunst wisselt regelmatig en is vaak van lokale kunstenaars. Erg fijne plek!
Ingeborgh H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Fantastisch gegeten met een eerlijke kwaliteit prijs verhouding. Goede service in een gezellige ambiance
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Afgelopen zondag streken we neer bij Wieringa voor koffie en een lunch, helaas werden we niet vanuit het personeel geholpen maar moesten we zelf actie ondernemen om te kunnen bestellen. Aangekomen bij bar/personeel moesten we wachten tot ze uit gesprek waren over eerdere activiteiten dat weekend. Jammer!

De prijs/kwaliteit verhouding van de menukaart is goed, ook een divers aanbod. De ambiance doet op het terras kleurrijk aan waardoor het binnen even wennen is. Andere sfeer/kleuren. Moet gezegd; het is er erg proper!

Helaas bij het afrekenen hebben we idem dito er zelf moeite voor moeten doen en duurde dit onnodig lang, we waren slechts met 1 andere klant een rij dus dit kwam niet door drukte.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heel gezellig gegeten!
René G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Service was goed, eten was aardig zout sfeer was goed , uiterlijk was leuk maar ik zat op de bank tegen de muur en dit zat erg rechtop en niet lekker
Lous G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Vriendelijke bediening, schotels goed verzorgd, waren zeer tevreden.
Paula Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Sfeer was goed en het personeel vriendelijk. Verhouding prijs en kwaliteit is prima.
Gj N.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Gezellig gezeten, goed gegeten en goede bediening. Kinderen hebben zich ook goed vermaakt.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk geluncht!
Raldi O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Komen hier al heel vaak in allerlei omstandigheden. Lunch met zijn 2en diner met vrienden of gezin. Speciale gelegenheden. ...altijd prima en gezellig
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Fijne plek, leuke bediening, heerlijk eten!
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was gezellig druk. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.
Ik moest en beetje zoeken naar het juiste model stoel want er staan heel veel verschillende soorten.
Ingeborgh H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Enorm gezellig en gastvrije omgeving in een ongedwongen sfeer