Wierenga Eten en Drinken

Bakkerspleintje 26 1901 EZ Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Gezellig voor koffie, lunch, borrel & diner met diverse mogelijkheden voor grote groepen. Wierenga op het Bakkerspleintje in Castricum flink uitgebreid. Er is een prachtige ruimte bijgekomen. In deze ruimte lacht een podium van maar liefst 3.5 bij 7 meter je toe. De gastvrije sfeer en het vertrouwde concept zijn niet veranderd maar als aanvulling zullen er regelmatig live acts worden geprogrammeerd. Vergaderlocatie * Borrel * Diner * Feesten

Meer informatie over restaurant Wierenga Eten en Drinken

Zaterdag 10 - 00 uur

Jouw recensie over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Fijn restaurant, we zijn hier al vaker geweest.
Vriendelijke medewerkers, lekker eten en heerlijke huis wijn
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
gezellig,goede service en aardig personeel
kom er vaker
Beveg000 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met familie, heel ontspannen en sfeervol.
Aanpassing van gerechten naar eigen wens was geen enkel probleem. Kortom een fijne avond gehad!
Imme V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten voor een mooie prijs! Ode aan de kok!
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk en opgewekt personeel. Goede service, wij zouden met twee eten, het werden er zes en dit werd snel en perfect aangepast. Leuke locatie, gezellige sfeer, buiten was live muziek en het weer werkte ook nog mee. Top etentje en we komen zeker terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk op het terras gezeten, ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke lunch , ruime keuze.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het eten was heerlijk! ????????
b B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Fijne sfeer, goed gegeten. Ondanks dat we gebruik maakten van social deal kregen er ruime keuze. Vriendelijk personeel en snelle service.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wierenga is een ontspannen zaak waar je lekker met kinderen kunt eten. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker. Vriendelijke bediening.
herman.klut .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gekozen voor een maandmenu. Vooraf mosterdworst, hoofdgerecht zalm en een toetje van de chef. In een woord: "geweldig"! Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, kortom een aanrader!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben het menu genomen, dit was erg smakelijk. Aspergesoep vooraf, scholfilet met citroensaus en knapperige groente, als nagerecht ijs en iets met frambozen. Heerlijk en betaalbaar. Lekker op het terras gezeten, met een heater goed te doen. Service was goed.
dominiquevermeulen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten bij Wier&ga is prima, goed klaargemaakt en leuk opgemaakt. Personeel is heel vriendelijk en attent. Het enige wat ik jammer vind is dat de desserts allemaal zo zwaar zijn, veel (vet) ijs en slagroom. Ik mis echt een dessert met fruit. Misschien een verbeterpuntje?
AstridWM .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Alleen lunch genomen met twee personen.
Broodje tonijn ( uit blik?), beetje droog en weinig op het bord aangekleed.
Maaltijdsalade geitenkaas, noten, vijgen etc. Was vooral sla en sla en geitenkaas. Slechts 1 walnoot, 2 in stukjes gesneden vijgen. Beetje dressing en op tafel mogelijkheid om bij te nemen zou niet verkeerd zijn.
Twijfel tussen 5 of 6je waardering. Prijs-kwaliteit verhouding gaf doorslag naar vijf.
Er kon geen vraag af of het gesmaakt had, of alles naar wens was, Of zoiets. Wel of we nog meer wilden bestellen.
Klinkt nogal zuur he? Maar ja, meer kan ik er niet van maken. Een trendy tent met veel gezelligheid, maar als je voor het eten komt weet ik wel beters voor minder geld en ook gezellig. Voordeel was dat zij open zijn op dinsdag....
stigmalia .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De muziek was erg leuk, eten erg lekker, porties alleen wat klein. Bediening was goed. Kortom een erg gezellig restaurant
tstroet .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wierenga ligt aan een heel leuk pleintje. Heeft een gezellig terras en ook binnen kun je prima lunchen. Diner weet ik niet. Niet gedaan.
martin.richter .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
lekker eten , een lekkere ontspannen sfeer en goede bediening.
wat wil een mens nog meer bij een lekker avondje uit eten.
Pannie .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Heerlijke jodenhaas en varkenshaas saté gegeten. Allebei erg mals. Vriendelijk bediening en je zit op een rustig pleintje. Bij koud weer is er terrasverwarming. Een aanrader!
JDuijn .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Geluncht bij Wier&Ga. Lekker gegeten (pompoensoep met panini met salami en smeerkaas). Niet heel spectaculair maar n prima locatie om te lunchen (geen ervaring met het diner).
Leuk dat er voor de kinder een speelhoekje is ingericht!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gezellige gelegenheid voor een kop warme choco, maar ook een maaltijd. Sfeer en aankleding is gezellig, warm, beetje lounge sfeer. Voor de kids een klein hoekje met een speel-keukentje en een bak met allerlei los klein speelgoed, goed voor een tijdje spelen.

Het eten was lekker. Wij waren met drie kids en twee volwassenen. Omdat we wat weinig tijd hadden, was het een "snelle hap". Dit was geen probleem! De kinderen hadden friet met kip stukjes en wij hadden de burger met frietjes. Het brood was wat dik (soort grote stukken stokbrood), waardoor het wat onhandig eten was. De smaak was erg goed. Bacon en salade erbij en en cocktail sausje. Ook werd het, vanwege ons strakke schema, snel gebracht! Wij vonden de prijs, 10 euro, erg netjes voor een deze huis gemaakte burger. Het kindermenu was 6 euro, ook redelijk volgens ons. De huiswijn rood was erg lekker. Personeel vriendelijk en attent. Wel druk in het weekend! Reserveren is nodig! Gaan hier zeker vaker heen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Leuke en modern ingerichte zaak, gratis parkeergarage onder het gebouw met parkeerschijf tot 01.00 uur of zo. Geen restaurant gevoel meer een brasserie. Met 6 personen gegeten, alleen hoofdgerecht genomen omdat we niet uitgehongerd waren. Bediening en keukenpersoneel allemaal (zeer) jong, wel voorkomend. Verwacht geen spannende menukaart. Het eten zelf liet geen indruk na, allemaal wat matig. De grote frieten waren volgens ons opgewarmd. Wel een leuk 3 gangen menu voor 19,50 op het kleine bord terwijl buiten de kaart op het grote bord o.m. een kip groente wokschotel 18,50 moest opbrengen...Misschien moet men daar eens met z'n allen naar Herrie in de Keuken kijken.