Wierenga Eten en Drinken

Bakkerspleintje 26 1901 EZ Castricum Nederland Kaart

Over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Gezellig voor koffie, lunch, borrel & diner met diverse mogelijkheden voor grote groepen. Wierenga op het Bakkerspleintje in Castricum flink uitgebreid. Er is een prachtige ruimte bijgekomen. In deze ruimte lacht een podium van maar liefst 3.5 bij 7 meter je toe. De gastvrije sfeer en het vertrouwde concept zijn niet veranderd maar als aanvulling zullen er regelmatig live acts worden geprogrammeerd. Vergaderlocatie * Borrel * Diner * Feesten

Meer informatie over restaurant Wierenga Eten en Drinken

Zaterdag 10 - 00 uur

Jouw recensie over het restaurant Wierenga Eten en Drinken

Monique L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Niks aan te merken op het eten. Hetenbiefstuk excellent, heerlijke saus, lekkere fleurie en water met citroen. Colour me happy! Bediening vriendelijk en snel. Inrichting ongedwongen kroegstijl, maar zou iets mooier kunnen en sommige stoelen zitten niet zo lekker.
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik ben heel blij, zo'n sfeervol /gezellig en kwalitatief goed restaurant in het dorp te mogen hebben!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het is een gezellig restaurant met lekker eten. Reservering via Iens was niet doorgekomen, maar is prima opgelost door Wieringa.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een leuk restaurant. Gezellige sfeer, alerte en keurige bediening en een prima kaart. Ook perfect voor een borreltje
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Er was vandaag een 7 gangen Wildmenu. Samengesteld door de Kok. Service en sfeer was geweldig, bediening meer dan Top. Eten verrukkelijk, van de Wildzwijn paté, ganseworst tot aan het eendeboutje en de Wildzwijn medallion, alles was Super bereid en mooi opgediend. Precies voldoende tijd tussen de gerechten. Het enige wat nu nog rest is uitbuiten!! 2 dagen lang!! Wij komen de volgende keer zeker weer!
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De spare ribs die een van ons bestelde smaakten niet goed. De persoon die ervan at (helft laten staan omdat ze niet lekker waren), kreeg in de loop van de nacht last van zijn buik. De 'sizzling fajita' die we kregen was niet sizzling, maar half lauw. Behoorlijk teleurstellend, tot nu toe waren we altijd enthousiast over Wierenga.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Fijn restaurant, we zijn hier al vaker geweest.
Vriendelijke medewerkers, lekker eten en heerlijke huis wijn
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
gezellig,goede service en aardig personeel
kom er vaker
Beveg000 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met familie, heel ontspannen en sfeervol.
Aanpassing van gerechten naar eigen wens was geen enkel probleem. Kortom een fijne avond gehad!
Imme V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk eten voor een mooie prijs! Ode aan de kok!
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk en opgewekt personeel. Goede service, wij zouden met twee eten, het werden er zes en dit werd snel en perfect aangepast. Leuke locatie, gezellige sfeer, buiten was live muziek en het weer werkte ook nog mee. Top etentje en we komen zeker terug.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk op het terras gezeten, ondanks drukte snelle en vriendelijke bediening. Heerlijke lunch , ruime keuze.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Het eten was heerlijk! ????????
b B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Fijne sfeer, goed gegeten. Ondanks dat we gebruik maakten van social deal kregen er ruime keuze. Vriendelijk personeel en snelle service.
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wierenga is een ontspannen zaak waar je lekker met kinderen kunt eten. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker. Vriendelijke bediening.
herman.klut .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gekozen voor een maandmenu. Vooraf mosterdworst, hoofdgerecht zalm en een toetje van de chef. In een woord: "geweldig"! Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, kortom een aanrader!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben het menu genomen, dit was erg smakelijk. Aspergesoep vooraf, scholfilet met citroensaus en knapperige groente, als nagerecht ijs en iets met frambozen. Heerlijk en betaalbaar. Lekker op het terras gezeten, met een heater goed te doen. Service was goed.
dominiquevermeulen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten bij Wier&ga is prima, goed klaargemaakt en leuk opgemaakt. Personeel is heel vriendelijk en attent. Het enige wat ik jammer vind is dat de desserts allemaal zo zwaar zijn, veel (vet) ijs en slagroom. Ik mis echt een dessert met fruit. Misschien een verbeterpuntje?
AstridWM .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Alleen lunch genomen met twee personen.
Broodje tonijn ( uit blik?), beetje droog en weinig op het bord aangekleed.
Maaltijdsalade geitenkaas, noten, vijgen etc. Was vooral sla en sla en geitenkaas. Slechts 1 walnoot, 2 in stukjes gesneden vijgen. Beetje dressing en op tafel mogelijkheid om bij te nemen zou niet verkeerd zijn.
Twijfel tussen 5 of 6je waardering. Prijs-kwaliteit verhouding gaf doorslag naar vijf.
Er kon geen vraag af of het gesmaakt had, of alles naar wens was, Of zoiets. Wel of we nog meer wilden bestellen.
Klinkt nogal zuur he? Maar ja, meer kan ik er niet van maken. Een trendy tent met veel gezelligheid, maar als je voor het eten komt weet ik wel beters voor minder geld en ook gezellig. Voordeel was dat zij open zijn op dinsdag....
stigmalia .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De muziek was erg leuk, eten erg lekker, porties alleen wat klein. Bediening was goed. Kortom een erg gezellig restaurant