Wier&Ga Eten & Drinken

Bakkerspleintje 26 1901 EZ Castricum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wier&Ga Eten & Drinken

Herman.klut .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gekozen voor een maandmenu. Vooraf mosterdworst, hoofdgerecht zalm en een toetje van de chef. In een woord: "geweldig"! Heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk, kortom een aanrader!
A.verlinden .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben het menu genomen, dit was erg smakelijk. Aspergesoep vooraf, scholfilet met citroensaus en knapperige groente, als nagerecht ijs en iets met frambozen. Heerlijk en betaalbaar. Lekker op het terras gezeten, met een heater goed te doen. Service was goed.
Dominiquevermeulen .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten bij Wier&ga is prima, goed klaargemaakt en leuk opgemaakt. Personeel is heel vriendelijk en attent. Het enige wat ik jammer vind is dat de desserts allemaal zo zwaar zijn, veel (vet) ijs en slagroom. Ik mis echt een dessert met fruit. Misschien een verbeterpuntje?
AstridWM .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Alleen lunch genomen met twee personen.
Broodje tonijn ( uit blik?), beetje droog en weinig op het bord aangekleed.
Maaltijdsalade geitenkaas, noten, vijgen etc. Was vooral sla en sla en geitenkaas. Slechts 1 walnoot, 2 in stukjes gesneden vijgen. Beetje dressing en op tafel mogelijkheid om bij te nemen zou niet verkeerd zijn.
Twijfel tussen 5 of 6je waardering. Prijs-kwaliteit verhouding gaf doorslag naar vijf.
Er kon geen vraag af of het gesmaakt had, of alles naar wens was, Of zoiets. Wel of we nog meer wilden bestellen.
Klinkt nogal zuur he? Maar ja, meer kan ik er niet van maken. Een trendy tent met veel gezelligheid, maar als je voor het eten komt weet ik wel beters voor minder geld en ook gezellig. Voordeel was dat zij open zijn op dinsdag....
Stigmalia .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De muziek was erg leuk, eten erg lekker, porties alleen wat klein. Bediening was goed. Kortom een erg gezellig restaurant
Martin.richter .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
lekker eten , een lekkere ontspannen sfeer en goede bediening.
wat wil een mens nog meer bij een lekker avondje uit eten.
Tstroet .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wierenga ligt aan een heel leuk pleintje. Heeft een gezellig terras en ook binnen kun je prima lunchen. Diner weet ik niet. Niet gedaan.
Pannie .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Heerlijke jodenhaas en varkenshaas saté gegeten. Allebei erg mals. Vriendelijk bediening en je zit op een rustig pleintje. Bij koud weer is er terrasverwarming. Een aanrader!
JDuijn .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Geluncht bij Wier&Ga. Lekker gegeten (pompoensoep met panini met salami en smeerkaas). Niet heel spectaculair maar n prima locatie om te lunchen (geen ervaring met het diner).
Leuk dat er voor de kinder een speelhoekje is ingericht!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Gezellige gelegenheid voor een kop warme choco, maar ook een maaltijd. Sfeer en aankleding is gezellig, warm, beetje lounge sfeer. Voor de kids een klein hoekje met een speel-keukentje en een bak met allerlei los klein speelgoed, goed voor een tijdje spelen.

Het eten was lekker. Wij waren met drie kids en twee volwassenen. Omdat we wat weinig tijd hadden, was het een "snelle hap". Dit was geen probleem! De kinderen hadden friet met kip stukjes en wij hadden de burger met frietjes. Het brood was wat dik (soort grote stukken stokbrood), waardoor het wat onhandig eten was. De smaak was erg goed. Bacon en salade erbij en en cocktail sausje. Ook werd het, vanwege ons strakke schema, snel gebracht! Wij vonden de prijs, 10 euro, erg netjes voor een deze huis gemaakte burger. Het kindermenu was 6 euro, ook redelijk volgens ons. De huiswijn rood was erg lekker. Personeel vriendelijk en attent. Wel druk in het weekend! Reserveren is nodig! Gaan hier zeker vaker heen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Leuke en modern ingerichte zaak, gratis parkeergarage onder het gebouw met parkeerschijf tot 01.00 uur of zo. Geen restaurant gevoel meer een brasserie. Met 6 personen gegeten, alleen hoofdgerecht genomen omdat we niet uitgehongerd waren. Bediening en keukenpersoneel allemaal (zeer) jong, wel voorkomend. Verwacht geen spannende menukaart. Het eten zelf liet geen indruk na, allemaal wat matig. De grote frieten waren volgens ons opgewarmd. Wel een leuk 3 gangen menu voor 19,50 op het kleine bord terwijl buiten de kaart op het grote bord o.m. een kip groente wokschotel 18,50 moest opbrengen...Misschien moet men daar eens met z'n allen naar Herrie in de Keuken kijken.
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Het concept is leuk. Allemaal biologisch eten uit de omgeving. De uitvoering laat wel wat te wensen over. Ik was erg tevreden over mijn voorgerecht: calamares. Als hoofdgerecht had ik voor de beenham gekozen. Deze vond ik minder. Maar misschien had ik net een verkeerde keuze gemaakt. Sommige van mijn tafelgenoten waren wel zeer tevreden. Bijvoorbeeld over de zalmforel. De maaltijdsalades zijn ook lekker, maar wel wat karig.
Het personeel is vriendelijk en doet zijn best, maar voor het grootste deel onervaren en daardoor wat onhandig en niet zo oplettend. We moesten soms ook wat te lang wachten, bijvoorbeeld als we wilden bestellen.
Het restaurant heeft verder een gezellige, vrolijke uitstraling: allerlei verschillende, gekleurde stoelen bijvoorbeeld en bijzondere lampen.
Pedropequeno .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Op het bakkersplein in ccum gevestigd bovenop een parkeergarage. Erg makkelijk! De kaart is klein, maar gevarieerd. Het eten is kwalitatief goed. De service is gezellig, echter op het terras soms wat afwezig. De inrichting vind ik spectaculair, maar dat is omdat ik van design hou:-)
Lekker pils op de tap en rose zonder sulfiet. Heerlijke calamaris en garnalenkroketjes op het visplankje:-)