Wielingen

Kanaalweg 1 4506 KN Cadzand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wielingen

Karfra .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Een eerlijk dagmenu. Zeer smaakvol. Leuke bediening. Ik vind dat ze hoger in de lijst mogen uitkomen. Sta verbaasd hoe weinig asten er waren om 19.30 uur, ze verdienen meer. We hebben een goede maaltijd gegeten.
Edith24 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
We hadden een wat vreemd gevoel bij dit restaurant. We werden ontvangen door een dame die nauwelijks Nederlands sprak en ons een Duitse kaart gaf. Daar hebben we verder niets van gezegd. De wijn werd ingeschonken door een ober op een manier dat meteen het tafelkleed en bij de tweede ronde ook het bord van mijn man onder de rode wijnvlekken zat. Hoewel het eten wat we kregen lekker was, vond ik het vreemd dat als je gamba's als hoofgerecht van ruim € 32 besteld, je alleen 5 gamba's krijgt? Toen ik vroeg of hier niets bij hoorde, bleek dit zo te zijn.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Verrukkelijk dagmenu, wijzigen van onderdelen werd niet moeilijk over gedaan: de garnaalkroket werd vervangen door een forse rundercarpaccio, zonder toeslag. Aanrader!