Wielinga Wijnbar & Restaurant

Nieuwe Rijn 28 2312 JD Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Wielinga Wijnbar & Restaurant

Moderne gastronomie tot in de puntjes

Gevestigd in een monumentaal pand aan de Nieuwe Rijn, midden in her bruisend centrum van Leiden bevindt zich een bijzondere plek om te lunchen, ontmoeten, proeven, proosten en dineren. Wielinga staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Meer informatie over restaurant Wielinga Wijnbar & Restaurant

- Wijnbar 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Wielinga Wijnbar & Restaurant

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
We hebben het 4-gangen menu du chef genomen met bijpassende wijnen. Goede combinaties en mooi opgemaakte gerechten. Bediening was vriendelijk. Prachtige zaak ook, erg sfeervol ingericht. We waren er op een maandag dus 't was een tikkeltje rustig maar niet té. Gaan er zeker nog een keer eten.
wilhelminamartina K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Dit was de tweede keer dat we hier gegeten hebben, vorige keer zaten we in de grote zaal, nu in de doorloop voor de bar, in de grote zaal zit je gezelliger.
Leuk de extraatjes : amuses, broodjes met boter, gourmandises bij de koffie. We komen zeker nog eens terug maar dan wel graag een tafel in de grote zaal
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bijzonder hartelijke bediening en gezellig restaurant op mooie plek, maar wat op het bordje kwam vond ik maar matig. Té zoute soep (en niet warm) en een zeer beperkte keus van lunchgerechtjes (waren eigenlijk voorgerecht-groot ). Er werd een lunchmenu aangeboden van vis vooraf en vis als hoofdgerecht.
Misschien beter als diner-restaurant? Het is gezellig genoeg!!!
Els P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke gerechten, fraai opgemaakte borden en de wijnen ( wijnarrangement) pasten er uitstekend bij. Als proef twee verschillende rode wijnen bij het eten, moest concluderen dat degene in het arrangement beter past.
Fijne koffie als afsluiter.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
mooi, met zorg, opgemaakte borden, prettige en goede bediening. Smaak van het eten was lekker, misschien sommige gerechten wat te lang door gegaard ( licht taai, maar zeker nog wel smaakvol). De wijnkeuze bij de gerechten kon m.i. beter en origineler. Verder prettig aangenaam totaalplaatje.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend! Zeker een aanwinst voor Leiden!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijke maaltijd, sfeervol opgediend. Fijn personeel. Kortom een avond om te na te genieten. Een aanrader voor andere gasten.
sylviavandriessen V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving!
Supervriendelijke bediening! Uitstekende keuken!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Alweer heerlijk gegeten
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekker eten in Franse stijl, goede bijpassende wijnen, vriendelijke bediening. Niet goedkoop, maar in overeenstemming met de kwaliteit van het eten.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima wijnen, bediening en ambiance. Niet goedkoop maar het zeker wel waard.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Geen amuse bij aperitief. Erg lang wachten op menukaarten. Te weinig menukaarten. Geheel was aan de karige kant.
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Bediening was zeer vriendelijk; de wijn was voortreffelijk maar ook behoorlijk aan de prijs (tussen de €6,50 en €10,50 voor een glas). De keuze binnen het dagmenu was beperkt: parelhoen of zalm. Buiten het menu was er genoeg te kiezen en die gerechten waren prima maar de kwaliteit stond niet in verhouding tot de prijs. De inrichting is fantasieloos en kitscherig. Al met al geen aanrader en we komen er niet meer terug.
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
prima eten, vriendelijke bediening, heerlijke wijn
Dennet D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heelijk gegeten bij Wielinga voor mijn 50e verjaardag met mijn vriendin. De Bisque is er goddelijk en de overige gerechten zijn prima op smaak. Ook een verademing: echte porties, afzonderlijke gangen en elk gerecht staat op zich. Voor herhaling vatbaar!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten en wijn die bij het gerecht aansloot kon worden geproefd voordat er een glas moest worden besteld. Zeker een aanrader
ron K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het diner was fantastisch, de wijnen over het algemeen heerlijk. Persoonlijk zouden wij iets meer aandacht wensen voor het verhaal achter de wijnen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Super leuke locatie, oude herinneringen aan de tijd dat het pand dansschool Wielinga was herleefden. Eten was heerlijk. Twee vegetarische gerechten op de kaart, die zeer origineel werden opgediend, als ware het een palet, een aanrader!
Sabina M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening maakten het een fijne avond!
JW V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met een klein belletje kon ik een tafel op het terras reserveren, dat is service!