Wicked Wines

Bazarstraat 42 2518 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wicked Wines

Heerlijke fusion en sushi

Bij Wicked Wines geniet je van heerlijke Frans-Aziatische gerechten in combinatie met de mooiste wijnen. Naast de gerechten van de kaart eet je hier ook verrukkelijke sushi. Echt voor ieder wat wils! En dit allemaal op een van de mooiste plekjes van Den Haag. Geniet bij Wicked Wines!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wicked Wines

Tram en bus
  • Kom je met de auto?
    Vanaf het Vredespaleis is Wicked Wines lopend zeer goed te bereiken. Op ongeveer 5 minuten lopen ligt het Anna Pauwlonaplein en bij het Vredespaleis stoppen diverse trams en bussen

Maandag t/m Zondag vanaf 14.00

Jouw recensie over het restaurant Wicked Wines

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer! Prijs voor een gewone Chardonnay is aan de hoge kant!
I-h-b .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten! Het personeel is erg vriendelijk en heeft verstand van wijnen die bij het eten passen!

Het enige minpuntje was dat het erg lawaaiig was omdat het voor een niet hele grote ruimte erg vol zat waardoor je elkaar minder goed kan verstaan en extra hard moet praten!

Maar nogmaals het eten is heerlijk en heel vers! Toptent!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Was weer een feestje bij Wicked Wines, superfijne en vriendelijke bediening. Heerlijke voorafjes; Dim Sum, oesters en Japanse pannenkoekjes. Hoofdgerecht de steak met Chimichurri…Goede Marlborough wijn erbij...Aanradertje hier eten.
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Er heerst een gezellige sfeer, de wijn konden we vantevoren proeven en was heerlijk. Over de bediening kunnen we alleen maar zeer tevreden zijn: gastvrij en vriendelijk !
thijsvanwestrienen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Genoeg tijd tussen de maaltijden om na te genieten en rustig te kletsen. Vriendelijke bediening en goede prijs
Berry K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening sloeg herhaaldelijk de plank mis. De sushi en 2 voorgerechten werden gezamenlijk op tafel gezet terwijl het toch echt de bedoeling was om eerst rustig van de sushi te genieten, en daarna de 2 voorgerechten door te laten komen. In een restaurant met de titel wicked wines wil je namelijk per gang een van een mooie wijn genieten, daar dacht de bediening anders over.

Slechts 1 persoon aanwezig met verstand van wijn, de andere dame die ons bediende totaal niet.

Het was erg rustig in het restaurant, we kwamen 18.45 als eerste binnen. Toch werden we geplaceerd aan een tafel waarnaast 45 min later een grote groep kwam dineren, erg onlogisch.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Perfect rekening gehouden met (uitgebreide) voedselallergie. Zo zie ik het niet vaak. Bedankt voor een mooie avond!
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer plezierig gelegenheid met mooi terras, prima eten, ook voor veggies, zeer flexibel, alles goed bereid, zeer ruime wijnkeus, aanrader. Binnen wel erg donker. Maar dat is een persoonlijke noot, daar ik duistere restaurants en kaarslicht onplezierig vind.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Perfecte service, heerlijk eten en gepaste inrichting. Een van de beste restaurants in den haag!
Luana D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Had meer passie naar de wijnen in combinatie met het eten verwacht. Het eten was vooral saai. Jmmr.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Top-bediening en goed eten.
Met name in de zomer met het fraaie terras een aanrader.
Jammer is dat je elkaar binnen slecht kunt verstaan door de slechte akoestik.
Daar zou echt iets aan gedaan moeten worden, want het is al jaren zo.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Je komt hier voor de sfeer en het terras. De keuze aan wijnen is groot en divers. Goeie hamburger. Bij het brood krijg je te weinig kruidenboter, dat is jammer en onnodig.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We moesten erg lang wachten tot we werden geholpen. Personeel kwam geen enkele keer uit zichzelf naar ons toe, we moesten iedere keer wenken terwijl een aantal niets aan doen waren. Eten was niet goed bereid, zonde! Eendenborst was niet op het vel gebakken, waardoor die taai was. Ook het vlees van het voorgerecht was taai. De sashimi van zeebaars was wel erg lekker. Wijn was prima, maar echt een wijnbar is het niet.
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Perfect zoals altijd ⭐️⭐️⭐️⭐️????
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Akoestiek in het restaurant is heel storend. Voornamelijk in de gecreëerde hoekjes binnen bij het raam. Voor de rest goede wijnen lekker eten en een gezellig buiten terras.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Op een vrijdagavond geweest. De sfeer was erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk...
MethaS .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zaten buiten op terras, dus binneninterieur kan ik niet beoordelen. Sfeer was bijzonder aangenaam. ook door het lekkere weer natuurlijk. Eten én wijn was erg goed. Heb genoten.
charlotteleenders .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik was lang niet bij Wicked Wines geweest en het was fijn om weer terug te zijn. Hele leuke en fijne bediening en zalig gegeten! Tot snel!
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top gegeten, heerlijke beef tataki, sushi en Sunday roast van lam
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldige plek om uit eten te gaan: al het eten was perfect bereid, in balans, de wijnen zijn van uitstekende kwaliteit, ze voorzien zonder vragen de hele avond karaffen water. Gezellige sfeer.