Wicked Wines

Bazarstraat 42 2518 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wicked Wines

Heerlijke fusion en sushi

Bij Wicked Wines geniet je van heerlijke Frans-Aziatische gerechten in combinatie met de mooiste wijnen. Naast de gerechten van de kaart eet je hier ook verrukkelijke sushi. Echt voor ieder wat wils! En dit allemaal op een van de mooiste plekjes van Den Haag. Geniet bij Wicked Wines!

Meer informatie over restaurant Wicked Wines

Tram en bus

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Wicked Wines

Dario Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Super lekkere wijnen. Het personeel wist ons goed te adviseren. Het eten was ook erg lekker! zeker voor herhaling vatbaar!
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zelden in Nederland zulke goede service gehad als hier, en dan hebben ze ook nog fantastische wijnen en heerlijke hapjes. Wat kan een mens nog meer wensen? Absoluut een aanrader!
Coen P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Lekker gegeten, niet van de sushi geprobeerd. En lekkere wijn. Zeer goede service! Top dat ze van de vegetarische slager serveren!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
echt superleuk restaurant, heerlijk gerechten en heerlijke wijn, aanrader! Mooie plek in Den Haag, op loopafstand van het vredespaleis
DjoekNoekum .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima tent om zo nu en dan een hapje te eten! Heerlijke wijnen en bieren. Het eten is echt goed te noemen op een enkel dingetje na, wat ook nog dik voldoende scoort. Kortom, je kunt hier prima naar toe gaan! Personeel is ook erg vriendelijk.
I-Schaap .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk & Fantastisch! Hier met zijn 8-en gegeten ter ere van mijn verjaardag. Prijs-kwaliteit exceptioneel goed. Ons gewilde toetje leek op te zijn, echter werd hier meteen overleg gepleegd met de keuken en waren er toch nog 2 .. Hier werden wij heel gelukkig van! Wij gaan zeker binnenkort weer heen!
dvdkl .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar. De sushi was erg lekker, aanrader! Verder werden we vriendelijk geholpen. Het enige minpunt was dat er na 11e geen glazen meer naar buiten mogen.
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Met mijn familie gisteren mijn verjaardag gevierd bij Wicked. Het was helemaal TOP! Goede sfeer, lekker eten en gezellige bediening! Kom zeker weer terug!
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was een fijne avond. Heerlijk eten, gezellig.. Bediening was TOP.
Ik vierde met mijn familie mijn verjaardag, Voor herhaling vatbaar!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening, leuke locatie. Gereserveerd via Iens, goede samenwerking tussen aanbieder en restaurant.
Zeker de moeite waard om een avondje te genieten, gelegen aan een leuk pleintje waar genoeg reuring is
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen. Leuk terras, goede bediening en ondanks de drukte heel snel bediend. De Chinese pannenkoekjes zijn echt heerlijk. Kom hier zeker terug!
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hele fijne avond, buiten op het terras. De wijn&spijs klopte helemaal. Fijne bediening die goed uitleg gaf over de wijn en de gerechten. Jammer alleen dat het toetje langer dan een half uur duurde en we naar binnen moesten verhuizen. Geen extra kopje koffie, terwijl de koffie samen met het toetje zou komen.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima wijnen, lekkere, verse gerechten. Wij hadden het wine- en dine arrangement. Een selectie uit de kaart met bijpassende wijnen. Lof voor deze zaak. Erg lekker vlees, vis en vegetarisch. In een mooi tempo door deskundig en attent personeel opgediend. Zaak iets rumoerig, maar wat reuring is niet verkeerd in deze prettige ambiance. De rekening bleef ondanks extra drankjes en desserts aangenaam bescheiden. Zonder meer een aanrader.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een geweldig gezellige avond uit. Goede porties. Waardoor je verschillende gerechten kunt proberen.
De gerechten geven kleine smaak explosies in de mond en qua textiur zijn ze ook erg goed samengesteld. Heel verrassende gerechten.
En ook belangrijk. Het is heel betaalbaar.
Ermano O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Lekker gegeten! Lekker in de zon gezeten op hun terras leuke bediening en een goeie service van Youssef! Echt een aanrader!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk maar je moet ze wel steeds met moeite roepen om iets te bestellen. All in all toch een super avond gehad.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gewoon lekker gegeten van het reguliere menu; zowel de "Franse" als de "Japanse" gerechten smaakten goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening was vriendelijk en kundig, maar het tempo had er iets beter in kunnen zitten. Konden niet goed sfeer en interieur matchen met 'wicked'.
Eliane V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We wilden op tijd weg vanwege theater voorstelling en hadden dat gemeld. Is keurig rekening mee gehouden. Onze complimenten. Verder goed advies over de porties en wat te bestellen. Vakkundig personeel.
David D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten zijn goed in balans. Heerlijke gin tonics, heerlijke wijnen, vriendelijk personeel. Aanrader
Tjerk T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een heerlijk restaurant zeg! Afgelopen zaterdag met 8 man erg verwend door het personeel. Top gerechten met bijpassende wijnen.