Wicked Wines

Bazarstraat 42 2518 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wicked Wines

Heerlijke fusion en sushi

Bij Wicked Wines geniet je van heerlijke Frans-Aziatische gerechten in combinatie met de mooiste wijnen. Naast de gerechten van de kaart eet je hier ook verrukkelijke sushi. Echt voor ieder wat wils! En dit allemaal op een van de mooiste plekjes van Den Haag. Geniet bij Wicked Wines!

Meer informatie over restaurant Wicked Wines

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima wijnen, lekkere, verse gerechten. Wij hadden het wine- en dine arrangement. Een selectie uit de kaart met bijpassende wijnen. Lof voor deze zaak. Erg lekker vlees, vis en vegetarisch. In een mooi tempo door deskundig en attent personeel opgediend. Zaak iets rumoerig, maar wat reuring is niet verkeerd in deze prettige ambiance. De rekening bleef ondanks extra drankjes en desserts aangenaam bescheiden. Zonder meer een aanrader.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Een geweldig gezellige avond uit. Goede porties. Waardoor je verschillende gerechten kunt proberen.
De gerechten geven kleine smaak explosies in de mond en qua textiur zijn ze ook erg goed samengesteld. Heel verrassende gerechten.
En ook belangrijk. Het is heel betaalbaar.
Ermano O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Lekker gegeten! Lekker in de zon gezeten op hun terras leuke bediening en een goeie service van Youssef! Echt een aanrader!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk maar je moet ze wel steeds met moeite roepen om iets te bestellen. All in all toch een super avond gehad.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Gewoon lekker gegeten van het reguliere menu; zowel de "Franse" als de "Japanse" gerechten smaakten goed. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening was vriendelijk en kundig, maar het tempo had er iets beter in kunnen zitten. Konden niet goed sfeer en interieur matchen met 'wicked'.
Eliane V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We wilden op tijd weg vanwege theater voorstelling en hadden dat gemeld. Is keurig rekening mee gehouden. Onze complimenten. Verder goed advies over de porties en wat te bestellen. Vakkundig personeel.
David D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten zijn goed in balans. Heerlijke gin tonics, heerlijke wijnen, vriendelijk personeel. Aanrader
Tjerk T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een heerlijk restaurant zeg! Afgelopen zaterdag met 8 man erg verwend door het personeel. Top gerechten met bijpassende wijnen.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wicked Wines biedt ongecompliceerd & lekker eten (en drinken): vlees, vis, vegetarisch. Zowel de kok als de bediening gaan soepel om met bijv voedselallergieën en passen gerechten er pragmatisch op aan. Toen we ons gisteren pas na het opdienen realiseerden dat ook het heerlijke choco-desert gluten bevatte, kwam er per ommegaande een eenpersoons aangepaste variant. Need I say more? We hebben genoten!
FransB26 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten, als zaak vol zit is het erg rumoerig en wordt conversatie aan tafel moeilijker. Zeer leuk personeel die niet het standaard verhaaltje afdraaien.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Bijzondere kaart met mix tussen Aziatische en Franse keuken. Toch niet aangedurfd om Sushi te bestellen, maar steak met gegrilde groente en frites. Wijn was lekker, goede Shiraz. Lekker kruidig. Eten voldoende, eetcafé stijl. Jammer dat er bij het broodje vooraf alleen olie zat. Een smeerseltje is welkom. Steak was goed bereid, maar de gegrilde groenten was een mini hoopje en niet erg lekker. De frites waren slap en doordrenkt van de mayo. Die heb ik dan ook laten liggen.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Alle componenten voor een gezellige verjaardagsborrel. Goede wijnen en een lekker hapje horen daarbij... dat is dus uitstekend gelukt :)
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Leuk terras met goede wijnen op de kaart. Burger was erg lekker, curry met Gamba had teveel saus. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteren hier voor het eerst gegeten. Mijn partner een heerlijke paneng curry en ik de rode mul op franse wijze die overheerlijk was. Daarbij een heerlijk flesje zuid afrikaanse blanc de noir. De avond was top!
doow1808 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Mooie locatie in het Zeeheldenkwartier, aardige bediening, wisten voldoende te vertellen over de gerechten en wijnen.

Wij hadden een high wine; drie amuses en drie wijnen. De amuses waren prachtig, smaakvol en origineel; een ceviche met 'zeeschuim', krokante zalm met mango en soya en een heerlijke beeftataki met sambalcrunch.

De wijnen tijdens de high wine vond ik eerlijk gezegd tegenvallen. De manager/eigenaar ( denk ik ) was zo aardig met zijn uitleg over de wijnkeuze, dus ik wil niet negatief zijn.

Misschien is mijn idee van een high wine niet de juiste. Ik dacht dat dit voor wijnliefhebbers was, maar voor 25 euro kun je denk ik ook niet teveel verwachten. De volgende keer kies ik mijn eigen wijnen uit, want er staan wel mooie wijnen op de kaart.

Het was bijv. leuk en origineel dat zij ons een witte wijn ( Fluturi) uit Roemenië lieten proeven, omdat veel mensen dit niet kennen als wijngebied. Leuk zou zijn als de gasten dan blij verrast zijn over de smaak van de wijn uit dit gebied, maar het smaakte een beetje wrang en naar de huiswijn van ieder ander restaurant/bar in Den Haag.

Voor een euro meer staat een Boschendal 1685 Sauvignon Blanc of een Chardonnay Reserva van bodega Norton op de kaart. Misschien iets duurder, maar wel gangbaar en een stuk lekkerder.

Daarna een rose van Boschendal. Heerlijk wijnhuis, waarvan Whicked Wines ook de 1685 wijnen heeft, maar wij kregen de rose (2015). Mooi licht van kleur, mooi verhaal erbij, maar ik vond hem persoonlijk te droog.

Vervolgens de L'Auratae uit Italy (rood) , deze was prima. Vrij lichte rode wijn, wel vol van smaak. Goed om mee te beginnen als je daarna meer of zwaarder rood wilt drinken. De prachtige Hess Collection, Artszin Zinfandel, California staat ook op de kaart voor 7 euro, voor wijnliefhebbers zou ik eerder deze toevoegen.

Nogmaals, ik denk dat ik de verkeerde verwachtingen had en ik begrijp dat zij voor 25 euro per persoon misschien geen prachtige wijnen van Hamilton Russel, Bernardus, Bousquet, Cloud Break of Paul Mas kunnen bieden.

Als wijnliefhebber zou ik persoonlijk best iets meer willen betalen als dit betekent dat er echt lekkere, memorabele wijnen worden geschonken of ik bestel de volgende keer de wijnen los.
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het terras en de rest van het decor is erg trendy. Bediening was vriendelijk als ze je eindelijk zagen. Ze leken erg druk en gestrest. Brood als voorgerecht was vergeten.Rode mul was formaat voorgerecht, absoluut geen hoofdgerecht, persoonlijk vond ik het ook flauw. Rib-eye was wel goed, vergeten te vragen of ze med/rare wilde en kreeg erg rood, geen probleem, maar niet handig. Vervolgens zaten we met lege borden en glazen, werd niks mee gedaan. Na vragen, uiteindelijk zelf naar kassa gelopen. Waar mij niet gevraagd werd hoe ik het eten vond.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Super leuk knus restaurant! Waar je ook gezellig een drankje kan doen. Locatie op een leuk pleintje, waar je zomers buiten een drankje kan doen.
Combinatie tussen Oosters en Frans. Erg lekker de pannenkoekjes met kip en als hoofdgerecht de lam en rib-eye op Oosterse wijze. Toetje de chocola om te delen, zeker een aanrader!!
Genoeg keuze voor wijn.
Zeer vriendelijke bediening.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Mooie dagje met was collega's buiten aan de sta-tafels heerlijke biertjes gedronken en bittengarnituur gegeten! Daarna met z'n 6-en binnen verder aan tafel gegaan. Onder andere de ribeye op Franse wijze beviel ons erg goed! Ook de rode huis wijn ging ons goed af.. :-)
Antigoof .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Mijn oude buurtje, erg leuk geworden. Gezellig trendy maar ook toegankelijk . Erg lekker eten en goede wijn. Prijzen Okay.
Lola2016 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Lekker gegeten bij Wicked Wines. De panang gamba is echt heerlijk; je waant je even helemaal in Azie! Het toetje chocolate dream voor 2 personen was ook echt fantastisch, wel heel erg machtig! Al met al heerlijke avond gehad met lekker eten. Enige minpunt waren de stoelen, die zijn van hout maar hebben geen kussentje, dus zitten niet perse lekker...