Wicked Wines

Bazarstraat 42 2518 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wicked Wines

Heerlijke fusion en sushi

Bij Wicked Wines geniet je van heerlijke Frans-Aziatische gerechten in combinatie met de mooiste wijnen. Naast de gerechten van de kaart eet je hier ook verrukkelijke sushi. Echt voor ieder wat wils! En dit allemaal op een van de mooiste plekjes van Den Haag. Geniet bij Wicked Wines!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wicked Wines

Tram en bus
  • Kom je met de auto?
    Vanaf het Vredespaleis is Wicked Wines lopend zeer goed te bereiken. Op ongeveer 5 minuten lopen ligt het Anna Pauwlonaplein en bij het Vredespaleis stoppen diverse trams en bussen

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Wicked Wines

Berry K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Bediening sloeg herhaaldelijk de plank mis. De sushi en 2 voorgerechten werden gezamenlijk op tafel gezet terwijl het toch echt de bedoeling was om eerst rustig van de sushi te genieten, en daarna de 2 voorgerechten door te laten komen. In een restaurant met de titel wicked wines wil je namelijk per gang een van een mooie wijn genieten, daar dacht de bediening anders over.

Slechts 1 persoon aanwezig met verstand van wijn, de andere dame die ons bediende totaal niet.

Het was erg rustig in het restaurant, we kwamen 18.45 als eerste binnen. Toch werden we geplaceerd aan een tafel waarnaast 45 min later een grote groep kwam dineren, erg onlogisch.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Perfect rekening gehouden met (uitgebreide) voedselallergie. Zo zie ik het niet vaak. Bedankt voor een mooie avond!
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer plezierig gelegenheid met mooi terras, prima eten, ook voor veggies, zeer flexibel, alles goed bereid, zeer ruime wijnkeus, aanrader. Binnen wel erg donker. Maar dat is een persoonlijke noot, daar ik duistere restaurants en kaarslicht onplezierig vind.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Perfecte service, heerlijk eten en gepaste inrichting. Een van de beste restaurants in den haag!
Luana D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Had meer passie naar de wijnen in combinatie met het eten verwacht. Het eten was vooral saai. Jmmr.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Top-bediening en goed eten.
Met name in de zomer met het fraaie terras een aanrader.
Jammer is dat je elkaar binnen slecht kunt verstaan door de slechte akoestik.
Daar zou echt iets aan gedaan moeten worden, want het is al jaren zo.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Je komt hier voor de sfeer en het terras. De keuze aan wijnen is groot en divers. Goeie hamburger. Bij het brood krijg je te weinig kruidenboter, dat is jammer en onnodig.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We moesten erg lang wachten tot we werden geholpen. Personeel kwam geen enkele keer uit zichzelf naar ons toe, we moesten iedere keer wenken terwijl een aantal niets aan doen waren. Eten was niet goed bereid, zonde! Eendenborst was niet op het vel gebakken, waardoor die taai was. Ook het vlees van het voorgerecht was taai. De sashimi van zeebaars was wel erg lekker. Wijn was prima, maar echt een wijnbar is het niet.
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Perfect zoals altijd ⭐️⭐️⭐️⭐️????
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Akoestiek in het restaurant is heel storend. Voornamelijk in de gecreëerde hoekjes binnen bij het raam. Voor de rest goede wijnen lekker eten en een gezellig buiten terras.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Op een vrijdagavond geweest. De sfeer was erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk...
MethaS .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zaten buiten op terras, dus binneninterieur kan ik niet beoordelen. Sfeer was bijzonder aangenaam. ook door het lekkere weer natuurlijk. Eten én wijn was erg goed. Heb genoten.
charlotteleenders .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik was lang niet bij Wicked Wines geweest en het was fijn om weer terug te zijn. Hele leuke en fijne bediening en zalig gegeten! Tot snel!
Asha C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top gegeten, heerlijke beef tataki, sushi en Sunday roast van lam
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldige plek om uit eten te gaan: al het eten was perfect bereid, in balans, de wijnen zijn van uitstekende kwaliteit, ze voorzien zonder vragen de hele avond karaffen water. Gezellige sfeer.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eén van de gerechten was ondermaats en er ontbrak een ingredient. Na een opmerking hierover kregen we te horen dat het op was (kan gebeuren) maar er werd geen alternatief geboden, zelfs niet toen we er om vroegen. Jammer. Want verder was alles ok, maar zoiets is echt restaurant-onwaardig.
Melany L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Met een vriend hier wezen eten en het was perfect! Heerlijke wijnen met heerlijke gerechten. We waren iets later maar dit was geen probleem. We hebben een heerlijke avond gehad en zullen zeker nog een keer terugkomen
Bruno T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was lekker, wijn was goed, bediening vriendelijk, maar niet erg professioneel. De akoestiek laat te wensen over, daar zou ik wat aan doen.
Nina R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekkere sushi en wijn. Echter kreeg ik een gerecht waarbij een andere beschrijving van stond op de kaart mbt de bijgerechten. Dit is doorgegeven aan de waitress, en ze zei dat ze er naar zou kijken oid, daarna is ze er niet meer op terug gekomen. Hoofdgerecht was niet onwijs bijzonder (prijs kwaliteit verhouding).
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
erg vriendelijke bediening, heerlijk eten en als toetje is de tarte tartin een absolute aanrader!