Wicked Wines

Bazarstraat 42 2518 AK Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Wicked Wines

Heerlijke fusion en sushi

Bij Wicked Wines geniet je van heerlijke Frans-Aziatische gerechten in combinatie met de mooiste wijnen. Naast de gerechten van de kaart eet je hier ook verrukkelijke sushi. Echt voor ieder wat wils! En dit allemaal op een van de mooiste plekjes van Den Haag. Geniet bij Wicked Wines!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Wicked Wines

Tram en bus
  • Kom je met de auto?
    Vanaf het Vredespaleis is Wicked Wines lopend zeer goed te bereiken. Op ongeveer 5 minuten lopen ligt het Anna Pauwlonaplein en bij het Vredespaleis stoppen diverse trams en bussen

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Wicked Wines

Wil V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Top-bediening en goed eten.
Met name in de zomer met het fraaie terras een aanrader.
Jammer is dat je elkaar binnen slecht kunt verstaan door de slechte akoestik.
Daar zou echt iets aan gedaan moeten worden, want het is al jaren zo.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We moesten erg lang wachten tot we werden geholpen. Personeel kwam geen enkele keer uit zichzelf naar ons toe, we moesten iedere keer wenken terwijl een aantal niets aan doen waren. Eten was niet goed bereid, zonde! Eendenborst was niet op het vel gebakken, waardoor die taai was. Ook het vlees van het voorgerecht was taai. De sashimi van zeebaars was wel erg lekker. Wijn was prima, maar echt een wijnbar is het niet.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Perfect zoals altijd ⭐️⭐️⭐️⭐️????
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Akoestiek in het restaurant is heel storend. Voornamelijk in de gecreëerde hoekjes binnen bij het raam. Voor de rest goede wijnen lekker eten en een gezellig buiten terras.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Op een vrijdagavond geweest. De sfeer was erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk...
MethaS .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zaten buiten op terras, dus binneninterieur kan ik niet beoordelen. Sfeer was bijzonder aangenaam. ook door het lekkere weer natuurlijk. Eten én wijn was erg goed. Heb genoten.
charlotteleenders .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik was lang niet bij Wicked Wines geweest en het was fijn om weer terug te zijn. Hele leuke en fijne bediening en zalig gegeten! Tot snel!
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top gegeten, heerlijke beef tataki, sushi en Sunday roast van lam
Isabelle S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldige plek om uit eten te gaan: al het eten was perfect bereid, in balans, de wijnen zijn van uitstekende kwaliteit, ze voorzien zonder vragen de hele avond karaffen water. Gezellige sfeer.
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eén van de gerechten was ondermaats en er ontbrak een ingredient. Na een opmerking hierover kregen we te horen dat het op was (kan gebeuren) maar er werd geen alternatief geboden, zelfs niet toen we er om vroegen. Jammer. Want verder was alles ok, maar zoiets is echt restaurant-onwaardig.
Melany L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Met een vriend hier wezen eten en het was perfect! Heerlijke wijnen met heerlijke gerechten. We waren iets later maar dit was geen probleem. We hebben een heerlijke avond gehad en zullen zeker nog een keer terugkomen
Bruno T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Eten was lekker, wijn was goed, bediening vriendelijk, maar niet erg professioneel. De akoestiek laat te wensen over, daar zou ik wat aan doen.
Nina R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekkere sushi en wijn. Echter kreeg ik een gerecht waarbij een andere beschrijving van stond op de kaart mbt de bijgerechten. Dit is doorgegeven aan de waitress, en ze zei dat ze er naar zou kijken oid, daarna is ze er niet meer op terug gekomen. Hoofdgerecht was niet onwijs bijzonder (prijs kwaliteit verhouding).
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
erg vriendelijke bediening, heerlijk eten en als toetje is de tarte tartin een absolute aanrader!
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De bediening was niet heel vlot. En ook de ontvangst had beter gekund Qua eten en wijnen was het allemaal naar verwachting. Advies over de wijn was prima.
Loes et Jaap Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wicked Wines is helaas niet meer wat het geweest is. Voor de sushi nog altijd een heel goed adres, maar de rest is wel heel karig. Bediening vriendelijk maar traag. Duurde erg lang allemaal en zo druk was het niet.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke dimsum en sushi!

Wel beetje donker, kaarsje bij de kaart gehouden om het goed te kunnen lezen, maar dat kan ook aan onze leeftijd liggen, ha ha!
Monika N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Erg gezellig en lekker gegeten. Zeker de moeite waard. Let er wel op dat als je een vegetarische burger besteld dat deze ook echt vegetarisch is.. Uiteindelijk goed opgelost.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Lekkere en originele gerechten. De Chinese pannenkoekjes met kip zijn geweldig.
margreet J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima restaurant. Was een erg gezellige avond dankzij jullie. De bediening was ondanks de appende vrouwen toch heel beleefd!
Tot ziens