Whoosah

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Whoosah

Hannah R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
In tijden niet zulke slechte service gehad. Er zat een haar in een gerecht, de duurste wijn werd gebracht zonder eerst te vragen welke wij wilden en voor en hoofdgerechten werden tegelijkertijd gebracht (terwijl we expliciet genoemd hadden dat we eerst voor en daarna na wilde hebben). Toen wij daar iets van zeiden werd ons verteld dat wij maar 'langzaam moesten eten'. Verder was het eten acceptabel, maar niet erg spannend of smaakvol. Maar vooral de manier waarop de bediening reageerde als wij aangaven dat iets niet helemaal naar wens was, was erg laks en onsympathiek. Toen ik er bij afrekenen iets van zei kregen wij wel twee flessen wijn gratis om mee te nemen wat wel sympathiek was. Er werd echter gezegd dat het druk was en dat dat de reden van de slechte service was, maar ik heb zelf in de horeca gewerkt en dit waren absoluut geen fouten die gemaakt worden door stress of drukte. De bediening moet streven naar een tevreden gast, en ons niet behandelen alsof zij ons een gunst verlenen. Ik heb zelden dat met een naar gevoel weg ga van een restaurant, maar voor mij was de sfeer hier echt wel verpest.
janneke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Verschrikkelijke strandtent. Eerst hebben wij een half uur op een half vol terras gewacht om te kunnen bestellen. Al 3 x aangegeven dat we wilden bestellen maar steeds werd er gezegt dat er zo iemand aan kwam. Daarna kregen we na een half uur drinken, maar de ober kon niet met een dienblad lopen dus al het drinken werd aan 1 iemand gegeven en wij moesten het doorgeven, erg onprofessioneel, want het was gewoon een tafel waar je omheen kon lopen. Vervolgens wilden wij nog eten bestellen en hebben wij eerst weer 3x moeten aangeven dat we iets wilde bestellen. Wij hadden een proeverij groot besteld voor bijna 25 euro, wat nog geen 10 euro waard was. Er zat een zak popcorn op zonder zoet of zout, 4 bitterballen, 6 mini loempia's, 3 mini goulash kroketjes, een blik sardientjes en wat olijven. De combinatie snapte wij totaal niet want er was van niks even veel, wat heel raar is. En een bittergarnituur en wat sardientjes is niet 25 euro waard. Dit hadden wij aangegeven en er werd niks mee gedaan. Ook kwam degene die het eten kwam brengen niet vriendelijk over. Zij stond met de plank boven het tafeltje en keek naar de glazen zonder even iets te vragen. Ze bleef gewoon staan totdat wij ze weghaalden, zette de proeverij neer en liep weg. Er werd niks uitgelegd of eetsmakelijk gezegt. VERSCHRIKKELIJK BEDIENING! Komen hier nooit weer
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De beste strandtent van het Zwarte Pad. Heerlijk in de zon op het terras gezeten met Prosecco en burgers. De dame in de bediening was alleen nieuw....hadden geen Cava, vroeg of Prosecco ook goed was, maar we kregen uiteindelijk witte wijn. Uiteraard werd dit wel hersteld, maar kwam beetje klunzig over. De burgers met zoete aardappel friet waren prima. De snack plank is ook altijd een aanrader.
Wij komen hier ook regelmatig als ze een leuk feestje hebben.
René S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Een van de meest fijne & relaxte strandtenten op Noorderstrand (Zwarte Pad), Scheveningen!
Heerlijke loungebanken, goede muziek, uitgebreide kaart en vriendelijke bediening.
Inderdaad zijn de zoete aardappelfrietjes een aanrader!
Ook bijzonder is de Betjeman & Barton-thee: hoogkwalitatieve thee uit Parijs, die ook een winkel in Den Haag heeft.
Geen toeristische plek, maar een leuke plek voor de insiders.
Volgende keer weer daar aanschuiven en genieten van een mooie zomeravond!
love_ceviche .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Eindelijk het Zwarte pad staat weer vol met strandtenten, wat een fijne ongedwongen sfeer. De helling oplopen is goed voor je conditie maar eenmaal de heuvel af wordt je beloond met gezellige strandtenten. Vandaag heerlijk gezeten en gegeten bij de Whoosah staat bekend om zijn geweldige feesten en het lekkere eten en dat klopt! Wij hebben met zijn vieren gezellig op een verhoging van een terras gezeten met vrij uitzicht naar de zee en heerlijk in de zon. De kaart is compact en verrassend leuk, wij hebben de Baba Ganoush sandwich, Japanese Beefburger en Teriyaki beef burger en de salmin rissoto op Japanse style besteld en een glas wijn erbij. Het was verrukkelijk! Leuke bediening, heerlijk eten, mooie strandtent we komen zeker terug!
samschippers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Lekkere wraps en biefstuk. Leuk ontspannen plekje voor een snelle of relaxte hap. Prijzen normaal en leuke serveerders. Tis even lopen maar dan zit je wel lekker.
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Gegeten bij woosah, echt smerige salade met berg rode uien, handvol munt en slecht gekruide biefstuk reepjes. Ook de hamburger was erg slecht en dat tegen forse prijzen. Jammer want de entourage is heel leuk! Hoop dat het snel beter wordt want nu is het zonde van je geld.
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Op aanraden van mijn vrouw hier met een vriend gegeten op een van die weinige avonden dat je in NL met een Polo op het strand kan eten. Je moet zelf een tafel bemachtigen/zoeken maar daarna ging alles helemaal prima. Twee woods gedeeld met zijn 2-en (van oesters tot aan beef, van salade tot aan sashimi pizza) Helemaal top eten. het heerlijke weer en vriendelijke jonge bediening heeft meegeholpen aan de leuke avond direct aan zee in leuk ingerichte strandtent. Als ik 1 aanbeveling kan doen - zorg voor een wijnkaart zodat je ook iets meer dan de standaard kan bestellen bij het heerlijke eten (van MOSHI)
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Toevallig kwam ik in deze tent terecht en de menukaart was een prettige verassing. Het eten wat heerlijk en creatief. De frikandel speciaal was inderdaad echt een aanrader (niet echt een frikandel, maar van vis en allerlei bijzonderheden) en ook de cassavefrietjes waren erg lekker.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Al jaren mijn favoriete strandplek. Heerlijk hangen, eten en drinken. Gazpacho (soms iets te pittig) en een Piet van de Berg hamburger, of een lekkere tosti. Prijzen zijn oke voor het eten & drinken. De strandbedjes worden wel elk jaar duurder en das jammer. Leuk maar wel chaotisch personeel, maar datis niet zo erg als ik een fijne stranddag heb met vrienden.