Whoosah

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
De beste strandtent van het Zwarte Pad. Heerlijk in de zon op het terras gezeten met Prosecco en burgers. De dame in de bediening was alleen nieuw....hadden geen Cava, vroeg of Prosecco ook goed was, maar we kregen uiteindelijk witte wijn. Uiteraard werd dit wel hersteld, maar kwam beetje klunzig over. De burgers met zoete aardappel friet waren prima. De snack plank is ook altijd een aanrader.
Wij komen hier ook regelmatig als ze een leuk feestje hebben.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Een van de meest fijne & relaxte strandtenten op Noorderstrand (Zwarte Pad), Scheveningen!
Heerlijke loungebanken, goede muziek, uitgebreide kaart en vriendelijke bediening.
Inderdaad zijn de zoete aardappelfrietjes een aanrader!
Ook bijzonder is de Betjeman & Barton-thee: hoogkwalitatieve thee uit Parijs, die ook een winkel in Den Haag heeft.
Geen toeristische plek, maar een leuke plek voor de insiders.
Volgende keer weer daar aanschuiven en genieten van een mooie zomeravond!
Love_ceviche .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Eindelijk het Zwarte pad staat weer vol met strandtenten, wat een fijne ongedwongen sfeer. De helling oplopen is goed voor je conditie maar eenmaal de heuvel af wordt je beloond met gezellige strandtenten. Vandaag heerlijk gezeten en gegeten bij de Whoosah staat bekend om zijn geweldige feesten en het lekkere eten en dat klopt! Wij hebben met zijn vieren gezellig op een verhoging van een terras gezeten met vrij uitzicht naar de zee en heerlijk in de zon. De kaart is compact en verrassend leuk, wij hebben de Baba Ganoush sandwich, Japanese Beefburger en Teriyaki beef burger en de salmin rissoto op Japanse style besteld en een glas wijn erbij. Het was verrukkelijk! Leuke bediening, heerlijk eten, mooie strandtent we komen zeker terug!
Samschippers .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Lekkere wraps en biefstuk. Leuk ontspannen plekje voor een snelle of relaxte hap. Prijzen normaal en leuke serveerders. Tis even lopen maar dan zit je wel lekker.
Willempie178 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Heb hier in het weekend geluncht, de sfeer was heel chil, bediening was vriendelijk. Eten was lekker maar was er niet weg van. Kom hier zeker een keer terug, want van de vele strandtenten is dit toch wel 1 van de betere!
Mariekedoornebal .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vorige week met zijn tweeën hier gegeten. Het zag er veel belovend uit toen we langs liepen. De relaxte sfeer die hier hangt is heerlijk. Het nodigde ons dan ook uit om een klein hapje te komen eten. Het duurde redelijk lang voordat we geholpen werden om een drankje te bestellen en daarnaast moest ik ook zelf om de menukaart vragen. Ons voorgerecht was heerlijk en ik wou me ook niet te druk maken omdat de sfeer heel relaxt was. Toen ik een fles wijn had besteld, werd deze op tafel gezet met de glazen nog in elkaar. Ik moest zelf openmaken, proeven en inschenken. Toen ons hoofdgerecht kwam, begon het helaas te regenen. Onze burgers werden in de regen voor onze neus gezet. Helaas was er geen plek binnen, dus hebben we zelf maar wat gesjouwd met een parasol en barkrukken. Toen we eenmaal droog zaten was ons gerecht al redelijk nat geworden. Na deze regenbui heb ik geen personeel meer gezien, om te vragen of het smaakt e.d. Het eten was prima maar de service heeft het voor mij laten afweten. Jammer want het is een mooie tent!
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het strandseizoen is weer begonnen. Na een teleurstellende ervaring (2x) bij mijn favoriete strandtent in een ander deel van Den Haag hadden wij Whoosah uitgekozen om te gaan ontbijten met onze buitenlandse gast. De wrap met avocado en garnalen was lekker. De rose was perfect en de zoete aardappelfrietjes een aanrader. Leuke (snelle) bediening die het terras goed in de gaten houdt. Samen met de heerlijke hangplaatsen en uitzicht op publiek van divers pluimage maakt deze plek een verassende voorlopige favoriet aan het Zwarte pad.
Healthy .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Whoosah is naar mijn idee, de leukste strandtent. Ze bieden veel op gebied van entertainment dus wilde ik ook eens het eten proberen. Ze hebben mij niet teleurgesteld want ik heb erg genoten van de gerechten. De ''sweet potatoe fries'' is echt een aanrader, je stopt niet met eten van de frietjes. Daarnaast hebben wij nog een vega pizza genomen, alleen het leek niet echt op een pizza maar het was echt vers en lekker. Ik kom vaker bij Whoosah eten!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Gegeten bij woosah, echt smerige salade met berg rode uien, handvol munt en slecht gekruide biefstuk reepjes. Ook de hamburger was erg slecht en dat tegen forse prijzen. Jammer want de entourage is heel leuk! Hoop dat het snel beter wordt want nu is het zonde van je geld.
Zappy L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Net thuis van een avond Scheveningen. Het was erg druk ivm vuurwerk maar bij Whoosah viel het wel mee. Er was wel een bruiloft maar die hadden al gegeten geloof ik. Thaise biefsalade was smakeloos, vettig vlees. Limoen, pinda's en chilli waren ze vergeten. Het had al erg lang geduurd waardoor ik toch wat komkommer en sla heb opgegeten. Bediening was nergens te bekennen. Uiteindelijk twee drankjes van de rekening geschrapt twv 5 euro terwijl biefstuksalade 16 euro was. Jammer want voor mij hebben ze het verpest...
Philip1900 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Al vele malen hier gegeten bijna net zo bijzonder als bij Mochi in de stad. Ook hier de frikandel speciaal en de heerlijke oesters. Alles is bijna even heerlijk. De plek is fantastisch en een begrip op het gebied van feesten. Dus in het weekend niet altijd even rustig en jong publiek. De bediening laat door de drukte af en toe wat steken vallen , maar dat hoort erbij op het strand metd e seizoensmedewerkers.
Priester .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Voor een strandtent hebben ze prima eten en zijn niet al te duur in tegenstelling toto veel andere zaken aan de kust. Hebben heerlijke maaltijdsalades! Gezellig personeel!
Kwint H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Op aanraden van mijn vrouw hier met een vriend gegeten op een van die weinige avonden dat je in NL met een Polo op het strand kan eten. Je moet zelf een tafel bemachtigen/zoeken maar daarna ging alles helemaal prima. Twee woods gedeeld met zijn 2-en (van oesters tot aan beef, van salade tot aan sashimi pizza) Helemaal top eten. het heerlijke weer en vriendelijke jonge bediening heeft meegeholpen aan de leuke avond direct aan zee in leuk ingerichte strandtent. Als ik 1 aanbeveling kan doen - zorg voor een wijnkaart zodat je ook iets meer dan de standaard kan bestellen bij het heerlijke eten (van MOSHI)
Margo1988 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Toevallig kwam ik in deze tent terecht en de menukaart was een prettige verassing. Het eten wat heerlijk en creatief. De frikandel speciaal was inderdaad echt een aanrader (niet echt een frikandel, maar van vis en allerlei bijzonderheden) en ook de cassavefrietjes waren erg lekker.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Al jaren mijn favoriete strandplek. Heerlijk hangen, eten en drinken. Gazpacho (soms iets te pittig) en een Piet van de Berg hamburger, of een lekkere tosti. Prijzen zijn oke voor het eten & drinken. De strandbedjes worden wel elk jaar duurder en das jammer. Leuk maar wel chaotisch personeel, maar datis niet zo erg als ik een fijne stranddag heb met vrienden.