WG Cafe

Meer informatie over restaurant WG Cafe

• Terras
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Vele jaren geleden heb ik hier een paar keer gegeten omdat vrienden in de buurt woonden. In mijn herinnering was het een restaurant. Nu ziet het er allemaal nogal onderkomen uit en is het niet meer dan een eetcafé. Het WG Cafe ligt op een heel rustige plek en met goed weer is het prima vertoeven op het terras. Ik nam de aspergesoep en het bruin brood met brie, chorizo en jalapeño uit de oven. De soep werd geserveerd met brood en was erg lekker. In tegenstelling tot vele aspergesoepen elders bevatte deze daadwerkelijk stukjes asperge. De toevoeging van verse dragon en dille maakte dat deze soep echt zeer smakelijk was. Ook het brood uit de oven was zeer smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Echt een eetcafé, beetje rommelig, rumoerig, maar absoluut gezellig. Leuk jong studentikoos personeel, die absoluut hun best doen. Dus borrelaars en eters door elkaar. Veel lekkere borrelhapjes, maar ook niets mis met de eetkaart, je kan voor een keurige prijs lekker eten. De Dim Sum was erg lekker, de lamskoteletjes waren heel smakelijk, de Japanse wok schotel viel qua biefstuk beetje tegen, maar zeker een plek om terug te komen!
Prinsen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Eigenlijk een leuke plek om heel betaalbaar te eten in een relaxte atmosfeer. De fajita en de zuurkool als dagschotel waren bijzonder smakelijk. Een lekkere karaf rode Tempranillo maakte het compleet.
HelmaP .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Bij mij om de hoek en ik schuif graag regelmatig aan met vrienden. Betaalbaar en een rijke keus aan gerechten. Mucver, de courgettepannekoekjes, kies ik telkens weer graag. Met oa. superlekkere tomatensaus.Ook de andere gerechten zijn prima , zeker voor deze betaalbare prijzen. Heerlijk terras op rustige plek, id oase van het oude ziekenhuisterrein.
Mmmf .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Mücver (courgettepannenkoekjes) met yoghurtsaus was erg lekker. Prima lokatie aan een rustig pleintje. De Koninck op tap.
Fransboom .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Buiten gegeten met vrienden. Een bord nachos, spaghetti met garnalen, aubergineschotel met biefstukpuntjes, een salade met gerookte kip en blauwe kaas. Toe appeltaart uit eigen keuken met kaneelijs en slagroom, lemon cheesecake. Frisse sauvignon blanc begeleidde het een en ander. Lekker gegeten, goede sfeer op de eerste HollandWK-avond. De keuken was een beetje traag. Maar een hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Tijd niet geweest, maar nu gaan we zeker weer vaker naar dit restaurant!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Best goed eten voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening die de zaakjes goed voor elkaar heeft. Het ene bord eten was een stuk gevulder dan het andere, maar een kniesoor die daarop let.
Leuk zitten, ook aan de wiebeltafel buiten.
Reina D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Altijd weer even gezellig en tijdloos.
Overzichtelijke kaart in diverse prijsklassen en eindelijk weer eens een restaurant dat rekening houdt met vegetariërs!
Wel luidruchtig als het binnen vol zit.
Het eten is lekker en daar gaat het toch vooral om.
K-tje .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Wat een druk, lawaaiig, rommelig, maar gezellig tentje! Een eetcafé zoals een eetcafé moet zijn: met eters en met borrelaars. De couscoussalade was lekker. Ik heb, net als een eerdere recensie, een 8 voor het eten gegeven vanwege de prijs-kwaliteit: geen haute cuisine, maar een goed bord met eten voor een redelijke prijs, zoals het hoort in een eetcafé, niks mis mee. Personeel bestaat uit jonge mensen, niet heel deskundig (geen verstand van wijn), maar zijn aardig en passen goed bij een dergelijk tentje.
Nickyvandam222 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij hadden een voorgerecht van aubergine-rolletjes met mozzarella. Niets op aan te merken. Helaas het hoofdgerecht konijn met bier was droog en werd geserveerd met koreander op het konijn en dille op de aardappelpuree. Echt geen combinatie en niet lekker. Ober was vriendelijk!
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Wij hebben heerlijk gegeten bij WG, het is sfeervol, betaalbaar en de service was goed. Aanraders: zelfgemaakte frites, maaltijdsalades en de taarten.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Mooi terras voor een zomerse avond. Geen zon, maar wel lekker beschut en sfeervol. We hadden de (gepeperde) fajita met kip en de eendenborstreepjes met groenten. Prima, alleen de apart te bestellen frietjes waren wel erg zout. Daarbij een lekker Portugees huiswijntje. Eenvoudig, maar met een fijne prikkel.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
WG café is een verstopt toppertje als je informeel en voor een goede prijs lekker wilt lunchen of dineren. Tja, wat studentikoos en alto in het verjuppende OudWest, en dat maakt het nu zo leuk. Nice: Minikruidenpotterij op het terras en uitstekend personeel.
KOEN Smullen .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
wat een verademing om hier op het terras te kunnen zitten. Leuke en goed verzorgde bloemetjes. Het eten is ook prima. Een minpuntje: de kwaliteit van de wijn. Dat zou voor weinig geld een stuk beter kunnen.
Marjette J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Verstopt, maar o zo gezellig en ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuk om doordeweeks een fijne hap te eten. De spareribs bijvoorbeeld waren heerlijk en kostten slechts E10,50. En de auberginerolletjes met tomatensaus en mozzarella vooraf ook super. Leuke bediening. Echt een ontdekking.
Gertjan G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
wat een leuke en diverse kaart, voor elk wat wils! Bescheiden geprijsd en fantasievol gepresenteerd. De kok werkt met verse producten. Je moet er even naar zoeken, het restaurant is op korte loopafstand van bv. Concertgebouw en Stedelijk Museum en aanzienlijk voordeliger dan de restaurants daar vlakbij. Het is rustig gelegen (verkeersvrij!) en 's zomers zal het terras heerlijk zijn, in deze tijd (oktober) is het binnen aangenamer. De aankleding is sober en de bediening aangenaam en efficiënt. We hebben een heerlijke lunch genoten (letterlijk!).
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Een 8 is een hoge score voor het eten. Dat betreft deze keer niet zozeer de hoge kwaliteit, alswel de prettige prijs/kwaliteitsverhouding. Je kan hier prima eten en verrast worden door de, voor amsterdams begrippen, sympathieke prijs. De entourage is meer cafe dan restaurant. Daar is niet veel aandacht aan besteed. Het terras is heerlijk op een zonnige dag: lang zon aan een vrijwel autoloze straat. De bediening is okay: duidelijk studenten: geen vakmensen, maar keurig en sympathiek. De karaf kraanwater wordt zonder te vragen gewoon op tafel gezet. Heel prima!! kortom: voor een leuk hapje eten voor een goede prijs in een leuke omgevinfg (WG-terein): doen.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
We komen hier wel vaker, en het eten is eigenlijk altijd prima. Geen haute cuisine, maar daar zijn de prijzen ook niet naar. Perfecte plek voor 'zomaar' een keer uit eten, zonder dat je je portmonnee plundert.